Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The sustainable socio-economic development of the municipality is inextricably linked to the existing infrastructure and the quality of the services provided to the population. The project "Renovation of "Cemetery Park" in the Town of Harmanli" in Harmanli aims to improve the quality of life and to create an aesthetic living environment in the Municipality of Harmanli, by rehabilitation of the terrain, building an alley network and creating equal access for persons in unequal position on the territory of a cemetery park in the town of Harmanli so that they meet the contemporary environmental requirements and enable the sustainable development of the society.
The project will be based on an approved investment project, implementation of activities for construction of pedestrian alleys, vertical planning, landscaping of the terrain and creation of an accessible environment for the disadvantaged people wil be implemented. As a result of the implementation of the project, the living environment in Harmanli will be improved as a prerequisite for ensuring a sustainable and environmentally friendly environment and a higher quality of life. The attractiveness of the settlement will be improved as well as the access of 19,989 inhabitants to the safe, sustainable and high ecological and aesthetic quality of the physical and living environment.
The activities envisaged correspond to the objectives set out in the Rural Development Program 2014-2020 and thus to the EU's strategic objectives. Within the framework of the project activities will be carried out for construction supervision, authors supervision, information and publicity, and consultancy services related to project management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да обезпечи ефективното изпълнение на проекта. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия инвестиционен проект ще бъде избран консултант, който чрез своя екип от специалисти, ще осигури консултантски услуги, свързани с управлението на проекта. Екипът на консултанта ще включва следните членове: 1. Ръководител на екипа, 2. Експерт „Мониторинг и контрол” и 3. Юрист. Консултантът ще бъде избран по реда на ЗОП. В срок до 20 работни дни от сключване на административния договор с Община Харманли, Експертите „Ръководител на екипа” и „Юрист” на консултанта ще подготвят обществени списък на планираните поръчки за конкретния договор пред ДФЗ. Документите се представят за извършване на предварителна проверка за законосъобразност на планираните обществени поръчки за възлагане на дейностите, включени в одобрения проект. Същите експерти ще подготвят документации за провеждане на обществени поръчки за избор на строител, консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ за изпълнение на строителен надзор и изпълнение на авторски надзор. Обществените поръчки, ще бъдат проведени в срок до дванадесет месеца от подписването на административния договор, като в този срок се предвижда и да бъдат сключени договори с изпълнители за всички разходи по одобрения проект, с изключение на обществените поръчки, които са прекратени или обжалвани по реда на ЗОП. След провеждането на всяка от планираните по проекта обществени поръчки, експертите ще подготвят пълно досие на проведената обществена поръчка и ще го публикуват в ИСУН във формат „рdf“ или „jpg“, номерирана в долния десен ъгъл, цялата документация, свързана с възлагането на обществената поръчка за изпълнение на дейност, включена в одобрения проект в срок до десет работни дни от датата на подписване на договора. Представените документи ще послужат на Държавен фонд „Земеделие“ - Разплащателната агенция за извършване на последващ контрол за законосъобразност на възложените обществени поръчки. Ръководителят на екипа и Експерт „Мониторинг и контрол” ще подготвят исканията за авансово, междинни и окончателни плащания. При подготовката на авансовото плащане по договора експертите ще съдействат на общината при подготовката предложение на общински съвет, проект на решение на общински съвет, запис на заповед и заявка за авансово плащане. При подготовката на междинното и окончателното плащане, експертите на консултанта ще съдействат за подготовката на заявките за плащане, декларации и други документи към тях, като ще оказват съдействие на Община Харманли за представяне на заявките за плащане чрез ИСУН. Експертът „Мониторинг и контрол”, подпомаган от експерт „Юрист”, ще следи за спазване на изискванията на ЗОП и останалата нормативна уредба. Експертите на консултанта ще следят дали Бенефициентът изпълнят изцяло одобрения проект в срока, посочен в административния договор и при спазване на крайните срокове за това, съгласно таблицата за одобрените инвестиционни разходи, представляваща приложение към административния договор и количествено-стойностните сметки/количествените сметки/техническите спецификации, представляващи приложение към административния договор. Консултантът и неговите експерти ще съдействат на Община Харманли при проверки от представители на ДФЗ - РА, Управляващия орган (УО) на ПРСР 2014-2020 г. и на други, определени с нормативен акт органи, включително на институции на Европейския съюз, за осъществяването на контрол за изпълнението на този административен договор и изискванията на приложимите нормативни актове. Консултантът съдейства на Бенефициента при предоставяне на необходимите документи, данни и информация и оказват всякакво друго съдействие по време на изпълнението на административния договор. 2 150.00 2 150.00
Подготовка и провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейностите по проекта, съгласно изискванията на ЗОП: Тази дейност е изключително важна за успешното изпълнение на дейностите и показателите за резултат, заложени в настоящето проектно предложение. Община Харманли, в качеството си публичен възложител по ЗОП е разработила обща стратегия за възлагане на обществени поръчки. Юристът на консултанта изготвя документацията за участие, обявлението за обществената поръчка, решението за откриване на обществена поръчка и проект на договор (за процедурите с номера от 1 до 3). Съгласно чл. 31 от ЗОП документацията за участие има следното задължително съдържание: 1. техническите спецификации; инвестиционните и други проекти; методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, образци на документи, както и указание за подготовката им; проект на договор. Юристът по проекта ще отговаря и организира своевременното изпращане на документите, в зависимост от вида на процедурата в „Официален вестник” на Европейския съюз, Регистъра на обществените поръчки и качването им в профила на купувача, както и тяхното представяне до 15 работни дни на ДФЗ – РА за извършване на предварителна проверка за законосъобразност на планираните обществени поръчки за възлагане на дейностите, включени в одобрения проект. В случай, че са поискани писмено разяснения по условията на процедурата при спазване на разпоредбата на ЗОП, юристът ще отговаря и организира своевременното им изпращане. След изтичане на крайния срок за получаване на оферти, със заповед възложителят назначава комисия по реда на чл.103 от ЗОП. Действията на комисията се протоколират, като резултатите от работата й ще се отразяват в доклад. В 10-дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител. Община Харманли сключва договора в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител, но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител. За нуждите на настоящия проект юристът на консултанта, съвместно с ръководителят на екипа и експерти от общинската администрация ще разработи 4 пакета документации за провеждане на обществени поръчки както следва: 1. Подготовка на документация за провеждане на обществена поръчка за дейност – „Ремонт и реконструкция на гробищен парк в гр. Харманли, предназначен за широко обществено ползване и трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“ 2. Подготовка на документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител консултант авторски надзор по дейност „Упражняване на авторски надзор за обект „Ремонт и реконструкция на гробищен парк в гр. Харманли, предназначен за широко обществено ползване и трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“. 3. Подготовка на документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 за упражняване на строителен надзор по време на строителството по дейност „Упражняване на строителен надзор за обект „Ремонт и реконструкция на гробищен парк в гр. Харманли, предназначен за широко обществено ползване и трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“. 4. Подготовка на документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител консултант за организация и управление на проекта по дейност 1 „Организация и управление“. 0.00 0.00
„Ремонт и реконструкция на гробищен парк в гр. Харманли, предназначен за широко обществено ползване и трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“: На база на готови и одобрени от гл. архитект на община Харманли, инвестиционн проекти, във фаза Технически проект, избран от община Харманли по реда на ЗОП, строител ще изпълни строително ремонтните дейности по: обект : „Ремонт и реконструкция на гробищен парк в гр. Харманли, предназначен за широко обществено ползване и трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“ Територията предмет на проекта общинска публична собственост и е разположен в поземлен имот 77181.14.662, област Хасково, община Харманли, гр. Харманли, м. Козлука, вид територия Урбанизирана, НТП Гробищен парк, стар номер 001388, 000492, Заповед за одобрение на КККР № РД-18-9 / 23.03.2006 г. на Изпълнителния директор на АК. Представлява централният гробищен парк на града с площ 71 357 кв. м. Основни дейности , предвидени в обхвата на деъността са: - Реконструкция на алейна мрежа и отделяне на всички зелени площи с бордюр при спазване на съществуващи наклони и оформяне на вертикална планировка към съществуващи дъждоприемни шахти. - Облагородяване на съществуващата растителност и предвиждане на ново озеленяване. - Вертикална планировка на целия обект, осигуряваща достъпен маршрут за хора в неравностойно положение, съгласно действащата нормативна уредба. - Доставка и монтаж на нова паркова мебел, включваща пейки и кошчета за боклук. 0.00 214 925.99
Упражняване на авторски надзор за обект „Ремонт и реконструкция на гробищен парк в гр. Харманли, предназначен за широко обществено ползване и трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“: Авторският надзор по време на строителството ще се определя, чрез договор между възложителя и проектантите. Авторският надзор ще се осъществява по всички части на инвестиционните проекти в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и Наредба №3/2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.За всички строежи от първа до пета категория включително при осъществяване на строителството е задължително да се упражнява надзор от проектантите на всички части (проектантът може да е физическо или юридическо лице). Съгласно чл. 137, ал. 1 т.4г от ЗУТ обектът, предмет на интервенция попада към V- категория строежи. Поради тази причина община Харманли е задължена да осигури авторски надзор на строителния обект от лицензиран субект. За това Възложителят (Инвеститорът) сключват договор с проектанта да упражнява авторски надзор по време на строителството. Целта на този надзор е да следи дали точно се изпълнява инвестиционния проект. Предписанията на проектанта се вписват в Заповедната книга по време на строителство и са задължителни за всички останали участници в строителния процес. Проектантът носи отговорност за съответствието на строежа с изискванията на закона и Подробния устройствен план. Задължителният авторски надзор на проектанта се осъществява чрез сключване на договор за авторски надзор.Дейността на проектанта при осъществяване на този надзор обезпечава успешното изпълнение на проекта и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Дейността по упражняване на авторски надзор се осъществява до получаване на Разрешение за ползване на обекта или Удостоверение за въвеждане в експлоатация. 2 150.00 2 150.00
Упражняване на строителен надзор за обект „Ремонт и реконструкция на гробищен парк в гр. Харманли, предназначен за широко обществено ползване и трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“: Съгласно разпоредбата на чл. 168, ал. 2 от ЗУТ на България, строителен надзор се изпълнява за всички строежи от І до V категория. Обектът, предмет на настоящия проект е 5-та категория строеж. Поради тази причина община Харманли е задължена да осигури надзор на строителния обект от лицензиран консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Строителен надзор ще включва: осигуряване на законно започване на работа, контрол на пълнотата и правилното изготвяне на актове и протоколи при изпълнение на строителните дейности и опазването на обекта, контрол за спазване на здравето и безопасността, предотвратяване на наранявания на трети лица и имущество. Предприятието, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценката на строежа, относно изискванията за безопасност и законосъобразното изпълнение по наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството относно актовете и протоколите, съставени по време на строителство. Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви нов технически паспорт на обекта. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежа в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя. Същият ще послужат на РДНСК за разрешение за ползване на строежа и на Гл. Архитект на община Харманли за издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл.177, ал.3 от ЗУТ. Инвеститорският контрол ще се извърши от експерти на Община Харманли, които не са част от екипа на проекта и за тях разходи не са предвидени, тъй като инвеститорския контрол е основна част от задълженията им по длъжностна характеристика. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с: - предотвратяване на излишни разходи - контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали - контрол върху качеството и количеството на вложените материали - контрол върху оферти и актове - контрол и проверка на комплектността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи - контрол за изпълнението на проектната документация. - Изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение. - осъществяване на организационни връзки и взаимоотношения с органите на строителния надзор, строителните техници на обекта, както и с ръководители от други специалности. 4 300.00 3 000.00
Изпълнение на дейности за информация и публичност по проект „Обновяване на „Гробищен парк” в гр. Харманли“: За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и информационна кампания. Мерките за информиране и публичност ще бъдат съобразени с изискванията и условията, посочени Приложение № ІІІ към чл. 13 от Регламент за изпълнение (ЕС) № 808/2014 на Комисията от 17 юли 2014 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1305/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно подпомагане на развитието на селските райони от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) (ОВ, L 227/18 от 31 юли 2014 г.) и изискванията, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г., съгласно приложение № 2 от Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014 - 2020 г.; Настоящата дейност по информация и публичност ще гарантира прозрачност при разходването на средствата и максимална информираност на обществеността за финансирането. Ще се осведомяват всички заинтересовани страни за идеята, целите на проекта, етапите на реализация, постижения и отчет за правилното разходване на средствата. Дейността ще се изпълнява, съгласно предварително разработен план за информация и публичност. Всички мерки за информация и комуникация, които ще се предприемат изрично ще съдържат описание на проекта/дейността, която се подпомага, емблемата на Европейския съюз с пояснение за неговата роля, общото лого на програмен период 2014 – 2020 г., националното знаме на Република България, логото на МИГ Харманли, както и думите: „Европейският земеделски фонд за развитие на селските райони: Европа инвестира в селските райони“. Община Харманли ще информират обществеността за получената финансова покрепа, като в сайта си задължително ще се публикува информация относно описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа на ЕС. Във връзка и изпълнението на проекта се предвидени следните мерки за информация и комуникация: - Изработване, доставка и монтаж на 2 /два броя/ табели с размери не по-малко от 50 см височина и 70 см широчина, съдържаща информация за дейността, подпомагана от ЕЗФРСР - - Периодично публикуване на информационни материали и прессъобщения на официалната интернет страницата на община Харманли. 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).