Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 226 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

Implementation of this project aims to improve the working environment of employees in "First-69'' LTD on workplace - town of Belovo and villages in the Municipality (24 persons incl. 2 persons over 54 years-of-age) by identifying their needs and problems and the implementation of measures solving them. With the implementation of project activities will invest in human capital through innovative measures to acquire working skills to support the extension of the working life of older employees. The project will also improve work and health status of the target group by improving the micro climate and working conditions in the enterprise and by prevention of spinal distortions of employees in administration office. To increase motivation and overcome stress in project provides recreation and sports. The creation of social benefits is directed entirely towards satisfying the need of the target group to balance personal and professional life. Expected result of the implementation of the project activities is to improve the quality of jobs in the enterprise alongside addressing the needs of "First-69" Ltd. to increase productivity of employees in the long term.
Main activities of the project are:
1. Provison of collective protection equipment
2. Providing personal protective equipment (PPE) and special workwear
3. Providing social benefits to workers.

Expected result will be improving the quality of jobs in the enterprise alongside addressing the needs of "First-69" Ltd. and general increasing of productivity of employees in the long term.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на средства за колективна защита: С цел подобряване на параметрите на работната среда, осигуряване на добри и безопасни условия на труд и предпазване на работниците и служителите от трудови злополуки в рамките на настоящия проект се предвиждат дейности за доставка и инсталиране на оборудване и доставка на оборудване. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на работните места и дадените предписания, съдържащи се в Програмата за минимизиране на риска за здравето чрез подобряване условията на труд. Ще се извършат следните поддейности: 2.1.Измерените контролни стойности - температура на въздуха, относителна влажност, скорост на движение на въздуха трябва да са в съответствие с изискванията на Наредба № 15 /Дв., бр. 68/ 2005/ и БДС 14776. /период на годината студен – температура на външен въздух 4,4 градуса С/. Някои от помещенията са с голям обем и трудни за отопляване.Във фирмата за отопление се използват климатици, които поради амортизация се нуждаят от подмяна. През лятото климатичната система в търговските помещения не може да осигури температури, съответстващи на изискванията. Хладилната техника допълнително понижава температурата, което е плюс за топлите месеци и затруднява отоплителните уреди. Като такива съоръжения, служещи за съхранение на бързоразвалящи се продукти, те имат определен режим на работа. Поради това показателите на микроклимата не трябва да са в разрез с този режим. Съществуващата дограма в търговското помещение в гр. Белово е стара и не уплътнява достатъчно добре от външни атмосферни влияния. Поради тази причина и с цел превантивни действия за недопускане на тези рискове и максимално възможното за подобряване на микроклимата е необходимо да се закупят посочените активи за съществено подобряване на микроклимата на работните места: - Монтаж на климатична система касетъчна за монтаж на таван в търговски салон - 44 BTU; - Монтаж на 2 броя климатик 12 BTU за нуждите на административнните помещения - Подмяна на дограма - 42 кв.м. в тръговско помещение в гр. Белово 2.2. Нивото на осветеност в търговските помещения оказва влияние на психическите функции и на физиологичните процеси в организма. При недостатъчна осветеност намалява времето, което окото запазва способността си ясно да различава разглеждания обект – времето за ясно виждане. Също така върху устойчивостта на зрението оказват влияние напрегнатостта на зрителната работа, нивото на осветеност, степента на отражение и пулсацията на светлинния поток. Рационалното изкуствено осветление има съществено хигиенно и икономическо значение, тъй като то осигурява най-добри условия за работа на очите, добро самочувствие на работещите и увеличаване на производителността на труда. При не достатъчно и неравномерно осветление очите се уморяват; настъпва умствена и психическа умора и ленност на целия организъм; създават се условия за намаляване на качеството и производителността на труда; създават се условия за увеличаване честотата на травматизма. С цел избягване на гореуказаните последствия програмата за минимизиране на риска препоръчва следното: Подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергийноспестяващи лампи, осигуряващи по- добро ниво но осветеност и предотвратяващи пулсацията на светлинния поток, както следва: - в търговски салон – осветителни тела за монтаж на таван 60/60 см. с LED осветители 36W – 20 броя; осветителни тела за вграждане в окачен таван 60/60 см. с LED осветители 36W – 14 броя. -Санитарно – битови и работни помещения – осветително тяло тип „шина” влагозащитено ІР44 за монтаж на таван и две LED осветителни тръби 120см. – 8 броя. 2.3. С цел избягване на гръбначни изкривявания за нуждите на административните работници да бъдат доставени ергономични столове с възможност за регулиране на височина и наклон на облегалка – общо 4 бр. 26 110.00 17 689.00
Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло: Съгласно утвърдения от управителя на Фърст-69 ЕООД Списък на специално работно облекло и ЛПС, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места и включена препоръка в План-програма за превенция на риска за здравето чрез подобряване условията на труд се предвижда закупуване на специално работно облекло и ЛПС, което включва (по длъжности): 1. За Управител - Лятно облекло (вкл. работно яке, панталон, работна тениска, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. работно яке, зимен панталон, работен елек, риза дълъг ръкав, зимни защитни обувки), шапка със защита за ушите, ръкавици, очила антирефлексни - 1 комплект; 2. За Ръководител, търговска експлоатация - Лятно облекло (вкл. работно яке, панталон, работна тениска, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. работно яке, зимен панталон, работен елек, риза дълъг ръкав, зимни защитни обувки), шапка със защита за ушите, ръкавици, очила антирефлексни - 1 комплект; 3. За Касиер - Лятно облекло (вкл. панталон или пола, тениска, риза къс ръкав, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. зимен панталон или пола, работен елек-грейка, риза дълъг ръкав, зимни защитни обувки), очила антирефлексни - 5 комплекта; 4. За Обслужващ магазин - Лятно облекло (вкл. панталон или пола, тениска, риза къс ръкав, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. зимен панталон или пола, работен елек-грейка, риза дълъг ръкав, зимни защитни обувки) - 2 комплекта; 5. За Общ работник - Лятно облекло (вкл. работно яке, работен полугащеризон или панталон, тениска, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. ватирано яке, ватиран полугащеризон или панталон, тениска дълъг ръкав, зимни защитни обувки), боне, ръкавиза метална оплетка за транжиране, ризница, ръкавици гумени, водонепромокаема престилка, ботуши - 6 комплекта; 6. За Продавач-консултант - Лятно облекло (вкл. работен полугащеризон, панталон или пола, тениска, риза къс ръкав, работна престилка, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. зимен работен полугащеризон или панталон, работен елек-ватиран, тениска дълъг ръкав, работна престилка, зимни защитни обувки), шапка, маска против изпарения и аерозоли ПОХВ, ръкавици гумени, водонепромокаема престилка - 5 комплекта; 7. За Работник, зареждане на рафтове - Лятно облекло (вкл. работен полугащеризон, панталон или пола, тениска, риза къс ръкав, работна престилка, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. зимен работен полугащеризон или панталон, работен елек-ватиран, тениска дълъг ръкав, работна престилка, зимни защитни обувки), шапка, маска против изпарения и аерозоли ПОХВ, ръкавици гумени, водонепромокаема престилка - 2 комплекта; 8. Шофьор на лекотоварен автомобил - Лятно облекло (вкл. работно яке, работен полугащеризон или панталон, тениска, защитни обувки летни), Зимно облекло (вкл. ватирано яке, ватиран полугащеризон или панталон, тениска дълъг ръкав, зимни защитни обувки), шапка, ръкавици, дъждобран, ботуши - 2 комплекта;. Предвижда се това облекло и ЛПС да се предостави на работниците и служителите, които работят при опасни условия. Максималният срок за износване на работното облекло съгласно е Списъка и то ще бъде използвано в рамките на дейностите и срока на настоящия проект. Нуждата от закупуване на ново предпазно облекло е обусловена от краткия срок, който имат тези дрехи за износване. Сега използваните от работниците такива ще изчерпят своя ресурс до момента на стартирне на проектните дейности. 10 600.00 0.00
Oсигуряване на социални придобивки за работещите: Фърс-69 ЕООД се стреми да подобри условията на труд на своите служители, посредством осигуряване на социални придобивки под формата на помещение за отдих и личен санитарен възел. Целевата група, която е засегната в настоящата дейност се отнася до всички служители , които работят в обектите в гр.Белово. Мерките, които ще се предприемат, с цел осигуряване на социални придобивки за работещите ще бъдат насочени и ще могат да бъдат използвани от другите работещи във фирмата, като се очкава при изпълнение на дейността да се подобрят трайно условията в дружеството. Към момента "Фърст-69" ЕООД е изградила помещение за отдих и хранене, но е необходимо да бъде извършен козметичен текущ ремомнт. Необходимо е помещението за отдих и хранене да се климатизира да се оборудва с ергономични мебели и уреди от първа необходимост, както и да се подобри микроклимата в него. За тази цел ще бъде извършено следното: - Ремонт на помещението 8 кв. м. - боядисване на стени и таван; - Доставка на Климатик за осигуряване на благоприятен микроклимат в помещението 18 BTU- 1 бр. - Доставка на комплект мека мебел – ъглов диван с масичка и табуретки - 1 бр. - Оборудване за храннене на персонала - хладилник, автомат за топли и студени напитки, микровълнова печка, кафе-машина ,тостер за сандвичи ; - Индивидуални шкафчета за лично облекло и вещи - 12 бр. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на работните места и дадените предписания, съдържащи се в Програмата за намаляване, елиминиране и контрол на рисковете на работните места (Програмата). 12 230.00 10 945.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).