Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

With this project proposal, The Boynitsa Municipality will have the opportunity to continue the activities on providing hot lunch during 2016 and 2017, 2018, 2019. The implementation of the project for a term of 42 months, will contribute to the achievement of the main goal of the operational programme, related to the reduction of the number  of people living in poverty, by supporting them with food, in order to overcoming a basic material deprivation, by including members of the defined target groups. 
For this purpose, the following activities will be implemented: 
1.Identification of the target groups; 
2. Purchase of food products; 
3. Providing hot lunch; 
4. Providing accompanying measures. 

The provision of food will be done in a distribution room of the Boynitsa Municipality Social Patronage. Hot lunch will be provided to 44 people from 04.07.2016 to 27.11.2016 and to 134 people from 28.11.2016 to 31.12.2019.
A project management team will be created, which  will implement activities on avoiding double financing, providing accompanying measures, quality implementation of the project and other activities, that will contribute to the inclusion of the people who are in greatest need and providing them with much needed support.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Дейността "Определяне на целевите групи" ще се изпълнява съгласно Изискванията за кандидатстване и Наредба № РД 07-1 от 04.04.2016г. По предварителни данни, получени от Дирекция Социално подпомагане - Кула, в Община Бойница са налични лица от следните видове групи от основната целева група: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане"; 3. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; Броят лица от всяка група, които ще могат да се възползват от дейностите по проекта е съответно: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 11 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане" - 26 лица 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 97 лица Общият брой на потребителите, които ще бъдат обхванати е 134 души. Целта на дейността е включване на лица, които отговарят на условията и качествено изпълнение на проекта. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Дейността "Закупуване на хранителни продукти" ще бъде осъществена в съотведствие с изискванията на националното законодателство, при гарантиране спазването на принципите на добро финансово управление, публичност и прозрачност, равенство и недопускане на дискриминация. Закупуването на хранителни продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейността на трапезарията ще стартира на 04.07.2016г. и ще продължи до 31.12.2019г. През този период топъл обяд ще се предоставя в работните дни от седмицата. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд е 877 дни, както следва: За 2016г. -м. Юли - 20 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 20 работни дни -м. Октомври – 21 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни -м. Декември – 21 работни дни За 2017г. -м. Януари – 22 работни дни -м. Февруари – 20 работни дни -м. Март – 22 работни дни -м. Април – 18 работни дни -м. Май – 20 работни дни -м. Юни – 22 работни дни -м. Юли – 21 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 19 работни дни -м. Октомври – 22 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни - м. Декември – 18 работни дни 2018 г. – 249 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) 2019 г. – 252 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) Общия брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд е 44 души за 103 работни дни от 04.07.2016г. до 27.11.2016г. и 134 души за 774 работни дни от 28.11.2016г. до 31.12.2019г. 258 419.34 259 922.96
Осигуряване на топъл обяд: По настоящия проект ще се реализира една обществена трапезария в кухнята към Домашен социален патронаж на Община Бойница, намираща се в сградата на бившето АПК, публична общинска собственост на Община Бойница. Адрес: с.Бойница ул. Георги Димитров №1. Наличната материална база включва кухненско помещение, подготвително помещение за заготовка на продуктите, складове за продукти и за амбалаж, помещение за измиване на посуда. Оборудването за приготвяне на храна включва: - електрическа готварска печка с котлони - 1бр. - готварска печка на дърва - 1 бр. - печки пекарни - 2бр. - фризери - 2бр. - хладилници - 2бр. Дейността ще бъде изпълнявана от персоналът на Домашен социален патронаж на Община Бойница в състав: - 1 готвач - 1 помощник готвач - 2 работник кухня/разносвач -1 домакин -1 управител 12 920.96 12 996.14
Предоставяне на съпътстващи мерки: За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа на проекта. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на Община Бойница, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги. Тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя. 12 920.96 12 996.14

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).