Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

Motor Service ltd. has been established since 2004year and its main activities are: diagnostic, repair, maintenance and support of vehicles; as well as retail of cars accessories and etceteras. In accordance with our firm strategy, we envisage development of a new activity in  the enterprise -   creation of a technical inspection station for periodic inspections to ensure the confirmation with the national legal requirements  of vehicles technical reliability. The establishment of such station determinate the hiring of new qualified workers, such station have to be equipped as well, which is one of our motives to develop this project proposal.
The project activities aims professional qualification of 12 representatives from the target group and their job placement at least for 12 months.  
In order to assure sustainability of the project, we guarantee keeping half of the job places, after the project completion, at least for one year.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Дейността ще осигури сформиран екип, който ще организира и ръководи изпълнението на проекта, неговия мониторинг и координация на дейностите. В рамките на дейността ще бъдат обособени следните под – дейности: 1.1 Организационен мениджмънт. За цялостното изпълнение на проекта ще отговаря екипа посредством следните поддейности: • провеждане на регулярни екипни срещи за разпределяне на текущите задачи и решаване на оперативни въпроси, всеки месец; • на първата екипна среща ще бъде разработена система за текущ контрол на изпълнението: регулярна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за изпълнение”; • текущо обработване и поддържане на документацията; • непрекъсната комуникация с всички заинтересовани страни с оглед ефективно планиране, организиране и управление на дейностите; • отчитане, в съответствие с изискванията на програмата. 1.2 Избор на изпълнители в съответствие с ПМС № 118/20.05.2014 г. Кандидатът не е възложител по смисъла на ЗОП и затова следва да определи своите изпълнители по реда на постановлението. Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 118/2014 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган. Дейността е планирана в съответствие с изискванията на действащото законодателство в Република България и гарантира, че проектът ще се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. 1.3 Текущо и финално отчитане пред финансиращата институция. Методологията за реализацията на проекта е разработена въз основа на досегашния ни опит в изпълнението на подобни дейности и следване на принципите за добро управление. Основните принципи, които ще бъдат съблюдавани при изпълнение на проектните дейности са: o Ефективност – съобразяване на целите, дейностите и начините за осъществяване със спецификата и потребностите на целевата група; o Законност – спазване на националното и европейското законодателство; o Ефикасност и обоснованост на разходите – постигане на добро съотношение на разходи спрямо постигнати резултати; o Устойчивост - постигане на дългосрочно въздействие на постигнатите ефекти; o Екипност – постигане на добро взаимодействие измежду целевата група; o Обратна връзка – прилагане на механизми за текущо отчитане на мнението на целевата група. 22 500.00 22 492.24
Информиране и публичност: Изпълнителят ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Регламента за изпълнение № 821/2014 както и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020. При изпълнение на проекта, съфинансирането от ЕС ще бъде изрично указано, посредством: - емблемата на ЕС в съответствие с приетите техническите характеристики; - упоменаването на фонда, оказващ подкрепа - ЕСФ; - общото лого за програмен период 2014- 2020, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Дейността ще бъде изпълнена от кандидата, като изработването на визуализиращите материали и публикации ще бъде възложено на външен изпълнител. 2 400.00 1 800.00
Подбор на крайни бенефициенти: Целта на дейността е включването в проектните дейности на лица, представители на целевите групи, мотивирани в достатъчна степен за кариерно развитие и работа в автосервизния бранш. При подбора ще се отчитат следните обстоятелства, определящи изискванията на операцията и на проекта: - безработните лица следва да отговарят на следните условия: към момента на включване в проектни дейности лицата не работят, търсят работа и имат готовност да започнат работа в предприятието, без задължително да са регистрирани в дирекции "Бюро по труда"; - неактивни са лицата, които към датата на включване в проекта не са нито заети, нито безработни; - продължително безработни или неактивни лица са тези които поне от 12 месеца отговарят на съответното условие, а ако са под 25 годишна възраст - поне от 6 месеца; - определеното от чл. 8, ал. 4, т. 2 от Закона за професионалното образование и обучение входящо минимално образователно равнище - завършени VII клас или основно образование. Лицата, които ще бъдат подбрани, следва да отговарят на следните условия: - безработни или неактивни лица - 6 на брой. - безработни лица до 29 годишна възраст, поне 4 на брой; - безработни или неактивни лица с увреждания, поне 1 на брой; - продължително безработни или неактивни лица, поне 1 на брой. 0.00 0.00
Обособяване на работните места: Създаването на материални предпоставки за устойчивостта на новите работни места е от ключово значение за постигане на проектните цели. В тази насока сме предвидили доставка и оборудване на новите работни места със следните съоръжения (всяко по един брой): 1. Стенд за измерване на спирачните сили, натоварването на ос и определяне на спирачната ефективност на леки и лекотоварни автомобили с тегло до 3 т. на ос и колесна формула 4х4; 2. Емисионен анализатор за изгорели газове за измерване на двигатели; 3. Димомер; 4. Оборотомер - преносим уред с температурна сонда и магнитен вибрационен сензор за измерване на обороти; 5. Мобилна количка - за разполагане на газоанализатора, димомера, оборотомера и измерителни сонди; 6. Електронен стенд за регулиране на фарове с луксометър; 7. Газдетектор - тип "писалка"; 8. Комплект калибрирани измервателни инструменти; 9. Стенд реглаж - за регулиране на монтажните ъгли на колелата и успоредността между мостовете; 10. Четириколонен подемник за реглаж с вградени задни плъзгащи се плочи, с товароподемност- мин. 4500кг.; 11. Канален подемник, мин. 2т., ножичен тип; 12. Инструментална количка - оборудвана с инструменти, като: ключове, лули, отвертки, гедория, клещи и др. ; 13. Стартова количка- зарядно устройство за безпроблемен старт и зареждане на автомобили с чувствителна електроника; 14. Лаптоп; 11. Принтер. Изборът на видовете и количества оборудване е съобразен с броя необходими работни места за новоназначените работници; техните длъжности и работни функции и цели създаване на удобни и комфортни условия на труд, съобразени със съвременните и екологични тенденции в бранша; както и гарантиране на тяхната устойчивост и след края на проектните дейности. За да се осигури нормален процес на работа, предвиждаме застраховането на оборудването за периода на проектните дейности. 73 400.00 72 544.99
Осигуряване на заетост: Съобразно стратегията за развитие на предприятието и направените разчети, ще бъдат назначени общо 12 нови работници, от които: 1. на длъжност "Техник механик експлоатация на автомобилния транспорт" с код по НКПД 2011г.- 3115 3045 - едно лице; 2. на длъжност "Техник механик" с код НКПД 3115 3004 - осем лица; Лицата, назначени по първите две длъжности ще бъдат ангажирани в една от основните дейности на предприятието, а именно - ремонт, техническа поддръжка и обслужване на автомобили. 3. на длъжност "Снабдител доставчик" с код НКПД 4321 2015 - едно лице; Лицето, назначено на тази длъжност, ще бъде ангажирано в дейността на предприятието - търговия на дребно с части и принадлежности за автомобили. 4. на длъжност "Хигиенист" с код НКПД 9112 0004 - две лица. Лицата, назначени на тази длъжност ще бъдат ангажирани с хигиената на помещенията и офисите в предприятието. За всяка от длъжностите се предвижда заетостта да е за период от 12 месеца. 136 140.00 139 189.33
Осигуряване на обучение: Основната цел на тази дейност е повишаването (или получаване на нова) на професионалната квалификация на новоназначените работници в предприятието. Това от една страна ще повиши тяхната адаптация на пазара на труда, ще спомогне за тяхното трайно оставане на работа; а от друга ще увеличи конкурентоспособността на фирмата - предлагайки по - качествени услуги на един наситен с предлагане пазар. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Основен и абсолютен критерий при неговия избор ще бъде наличието на активна лицензия от Националната агенция за професионално образование и обучение, както и лицензирането по съответните специалности. Отношенията с определения изпълнител/и: обхват, отговорности, приложими срокове, заплащане и т.н ще бъдат уредени с възлагателния договор. Конкретните детайли на обучителния процес: учебен план и програма, график, разпределение, преподаватели, бази за провеждане ще бъдат уточнени съвместно от обучителната организация и от екипа по проекта с оглед нуждите на работодателя и предварителната професионална подготовка на крайните бенефициенти. Отношенията между работодателя, обучаемите лица и обучителната организация/и ще бъдат уточнени със сключването на договори по глава 11 от Кодекса на труда. Методиката, свързана с обучението на целевата група, ще се основава на : - Теоретично обучение- при което се усвояват теоретични познания по предмета; използва лекционен метод на преподаване, дискусии, поставяне в проблемна ситуация, демонстрация, - Практическо обучение- бенефициентите в реални условия ще изпълняват конкретни практически задания с оглед формиране на умения за боравене с оборудване и материали, опазване на околната среда. - На всеки етап от обучението участниците ще бъдат текущо оценявани, а в края на обучението ще положат изпит по теория и практика. Успешно завършилите обученията ще получат документи за професионална квалификация за съответната степен и специалност. За дейността са заложени разходи - за обучителна организация, която да проведе обучението (в рамките на определените максимално допустими стойности), както и командировъчни разходи. Последните са предвидени, тъй като при разработването на проектното предложение не са известни предварително нито крайните бенефициенти, нито местоположението на обучителната организация. Тяхната цел е да обезпечат нормалното участие на обучаемите лица, в случай че живеят на територията на населено място, което е различно от това, в което ще се провежда обучението. Съотношението на разходите за обучение между двата кода на измерение 102 и 103 е определено съобразно предвиждането, че всички лица до 29 годишна възраст ще бъдат включени в обучение по специалност "Автотранспортна техника". 14 525.00 11 925.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).