Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The overall objective of this project is to introduce worldwide innovative service with high added value in Telelink Business Services EAD in order to increase it competitiveness on the Bulgarian, European and world markets.
The specific objectives of the project proposal are:
-Equipment of the workplaces for provision of the services
-Providing necessary hardware and software base for the introduction of innovative service
-To train the experts for the provision of the services
-To increase the market share of Telelink on the national and foreign markets, as a result of the introduction of a highly innovative service
-To increase the revenue and the volume of services provided to foreign customers.
In the framework of the project tender procedures will be implemented for selecting the providers of services and assets; the necessary equipment, hardware and software will be purchased and deployed; market research will be implemented; the employees will be trained in the new service and standards and the new center for information security management will be launched..
This project proposal meets the objective of this procedure, namely providing focused support of the Bulgarian company to enhance its innovation activity in one of the identified priority thematic areas of ISIS for the South West region - "ICT and Informatics".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на оборудване на работни места за новата услуга: За целите на новия център ще се изградят допълнителни нови работни места ( работни станции с мин два монитора), които се заемат от опериращите инженери. Всеки един от тях, разполага със собствена работна преносима станция, за да може да реагира на инциденти и в извън работно време. На самото работно място се предлага docking port към който има свързани два монитора със висока резолюция, както и необходимите външни елемнти (мишки, клавиатури и др). Пред работните места е поставен голям монитор/видео стена с висока резолюция, който има отделна работна станция и показва информация за инциденти и обработвани заявки. Видео стената е разположена така че лесно да се вижда от двете бюра. За внедряване на иновативната услуга се налага обособяване на помещение в офиса ни с оглед осигуряване на сигурност и качество на услугата. За извършване на услугата ще бъдат закупени: aдминистративна централизирана конзола-брой 1, Мобилен компютър с прилежаща докинг станция брой 3 ,Видео стена, стойка и управление за видео стена-брой 1. Стъпки за реализация на дейността: - Тръжна процедура за избор на изпълнители /от 1-ви до 4-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /от 5-ти месец от изпълнение на проекта/ - Доставка на активите, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /от 6-ти до 7-ми месец от изпълнение на проекта/ - Визуализация. 152 208.97 136 540.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер необходим за внедряването на иновативната услуга: За да осигури максимално автоматизирана работа, възможност за изчисление на факторите за успех (KPI), и нормална работа на ЦУС, Телелинк ще използва специализирани решения за управление на цялостната инфраструктура. Това включва софтуерни решения от различни производители и собствена разработка на специфични модули, които осигуряват основните инструменти за работа на ЦУС. Това включва: - Решение за оркестрация и управление на инцидентите на клиента - Решение за автоматизация на обработката на проблеми и атаки - Решение за управление на уязвимости - Тикетинг система и интеграцията и с горните решения - Решение за комуникация – вътрешна и с клиенти - Решение за наблюдение и анализ на клиентската информация Цялостния дизайн на ЦУС не включва съхранение на чувствителна клиентската информация в локация или инфраструктура на Телелинк. ЦУС разчита на локално решение при клиента, като отговаря за правилната работа на решението (независимо от това дали е предоставено от Телелинк или не), и отговаря на изискванията за неприкосновеност на информацията на клиента. На долната диаграма е представен логически дизайн с отделните групи от елементи и процеси като е дефинирана и границата на клиентската част и центъра за управление на сигурността. В рамките на дейността ще бъде закупен и внедрен специализиран софтуер. -Система за събиране и обработка на журнални записи тип 1 -Система за събиране и обработка на трафични потоци -Система за събиране и обработка на журнални записи тип 2-2бр За реалното внедряване на всяка една разработка в областта на ИТ от ключово значение са специалзиирани софтуерни приложения и инструменти идовършителни и съпътстващи работи необходими, за да се въведе разработката. За тяхното изпълнение е необходим финансов ресурс, който може да бъде оправдан само в комплект с останалите инвестиционни мерки необходими за внедряването. Изпълнението на дейността е свързано с разработването на именно такъв специализиран софтуер, даващ възможност за цялостно въвеждане на иновативната разработка. Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 1-ви до 4-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /от 4-ти до 5-ти месец от изпълнение на проекта/ - Доставка на софтуера и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 15-ти месец от изпълнение на проекта/ - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /от 16-ти до 18-ти месец от изпълнение на проекта/ 155 081.41 154 600.00
Обучения в областта на иновацията за екипа за реакция при инциденти и защита от кибер атаки: В рамките на проекта ще бъде избрана специализирана обучителна фирма и ще бъде проведено в областта на иновацията за екипа за стандарти за реакция при инциденти и защита от кибер атаки. Обучението на екипа ще обхваща методологията, стандарти, подходи и др. за реакция при инциденти и защита от кибер атаки. Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 9ви до 10-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /11-ти месец от изпълнение на проекта/ - Получаване на услугата /от 12-18-ти месец от изпълнение на проекта/ 49 680.00 49 520.00
Маркетингово проучване: За успешно лансиране на услугата на пазара сме предвидили провеждане на маркетингово проучване на националния и поне 2 целеви европейски пазара. Целта на проекта е да се внедри иновативна на европейско ниво услуга за управление на информационна сигурност Фирмата вече има планове за реализация на услугите и е проведено проучване сред настоящи клинети, относно интереса им към подобна услуга, но липсва капацитет за професионално изготвяне на маркетингово проучване, особено за външни пазари с най-висок потенциал. Ще бъде извършено проучване и извършен избор на изпълнител/ консултантска организация, която да изготви маркетинговото проучване за навлизане на нови пазари. Дейността се състои в обстойно изследване на характеристиките на избрани външни пазара; определяне на целеви пазари с най-голям потенциал; тенденции; SWOT анализ; оценка на вътрешното и международно търсене и др. по препоръка на избрания изпълнтел. Маркетинговото проучване е необходимо и пряко свързано с планираните резултати от реализацията на проектното предложение – изпълнението на проекта ще даде възможност на фирмата да предложи на пазара нови услуги, апроуването ще ни даде възможност да се позиционираме по-успешно с новата услуга и да завоюва нови пазарни ниши. В резултат фирмата ще повиши значително конкурентоспособността си както на националния, така и на международния пазар Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 10--11ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /11-ти месец от изпълнение на проекта/ - Получаване на услугата /от 12-18-ти месец от изпълнение на проекта/ 19 665.00 19 350.00
Избор на доставчик за услуги по консултиране в областта на използването на стандарти и на правилата относно приложимите директиви, регламенти, стандарти в областта на информационна сигурност и с постигане на съответствие на продукти с ISO 27001: За реализация на услугата освен закупуване на софтуер и хардуер е необходимо и извършване на услуги по консултиране в областта на използването на стандарти и на правилата относно приложимите директиви, регламенти, стандарти в областта на информационна сигурност и с постигане на съответствие на продукти с ISO 27001. Обектът на иновацията е свързан с предоставяне на значително подобрен в световен мащаб и за първи път приложен на местният пазар пакет от услуги свързани с възможността да се изнесе управлението на информационната сигурност за средни и големи предприятия. Защитата на информацията е от фундаментално значение за всяка организация. В тази връзка тя не се ограничава с размера типа или индустрията в която организацията оперира.Рискът от компрометиране на информацията е с различна тежест в различните индустрии. Най-висок риск съществува във финансовите организации, държавните инстируции, здравните организации,технологичните компанни, енергийният сектор. Описаните сектори по своята същност представляват основата на всяка държава или икономика (отчитайки процеса на глобализация), което дава основание да се смята, че те са преди всичко усточиви сектори с висок потенциал за развитие.Това са секторите в които най-силно е изразено навлизането на нововъведения както от технологично така и от процесно и процедурно естество.Нуждите от автоматизация и високо качество са практически задължителни, поради пряката връзка на въпросните сектори със осигуряването на физическа сигурност на хората. Това са секторите с най-детайлниа регулаци и правни норми. Основната регулативна уредба под която поада иновацията е както следва:На международно ниво:(The Joint Forum),(CEBS),(CESR),(CEIOPS) . Услугата с регулира с европейски директиви и транспонирането им в местното законодателство в областта на защита на личните данни;защита на класифицианата информация, държавни изисквания касаещи изискванията за информационна сигурност във финасовият сектори. За да предлагаме услугата тя следва да е издържана на много високо ниво по отношение пълно съотвтетсвие с всички норамтивни изисквания и добрите практики към сигурност на информацията. В Телелинк е въведена система за управление на информацияонна сигурност и от консултанта ще се изисква да съдества за осигуряване и на новата услуга с изискванията на стандарта и нашата система. Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 1-ви до 4-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /от 4-ти до 5-ти месец от изпълнение на проекта/ - Доставка на софтуера и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 15-ти месец от изпълнение на проекта/ - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /от 16-ти до 18-ти месец от изпълнение на проекта/ 54 337.50 54 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).