Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The main aim of the project is the development of the management capacity of Mebelor Ltd
Planned activities
-Activities for acquiring and implementing ICT-based software for  business processes management in the enterprise.
-Acquiring and implementing software for resource management (ERP system);
-Investments in new equipment that will contribute  for the introduction of ICT-based software for business processes management in the enterprise.
-Introduction of a system for management of the environment in accordance with the requirements of ISO 14001:2015.
-Certification of a system for management of the environment in accordance with the requirements of ISO 14001:2015
-Visualization of the project.
The project will contribute for the competitiveness of the enterprise in the following aspects:
-Improving the planning and decision making process.
-Improving the process of organization of resources
-Improving the organization of the production process.
-Improving the process of the production sales
-Improving the process of internationalization of the product
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за придобиване и въвеждане на софтуер за управление на ресурсите (ERP система).: Описание на софтуерно ERP решение - основни функции и възможности 1. ERP решение от висок клас, обхващащо всички аспекти на управлението на бизнеса, пълната функционалност, съгласно световните стандарти , позволяващо гъвкава настройка и адаптация според специфичните индивидуални изисквания на всеки отделен бизнес процес. 2. Изисквания към обхвата на ERP система за управление : - Управление на производството; - Управление на основните средства и планиране на ремонтите ; - Управление на финансово-счетоводната дейност ; - Управление на складовите запаси ; - Управление на доставките ; - Управление на продажбите ; - Управление на отношенията с клиенти и доставчици; -Управление на персонала ; - Мониторинг и анализ на показателите за дейността на предприятието. 3. Изисквания за функционалност на ERP система за управление : - Развойната среда на ERP приложението, доставяна с ERP системата с цел предоставяне на средства за модификация и разработка на собствени функции от крайния потребител (Три D система за конструиране , автоматично създаване на списъци на частите,Module NLM за планиране на интериор в 3D визуализация, библиотики с база данни за проектиране, генериране на свободни форми и елементи, интегриране на CAM интерфейс , импортиране на списъци с частите , NC данни и оптимизиране на елементите /конструктивните части ); - Бърза адаптация към бизнес модела и работните процеси на потребителя чрез графичен дизайнер за генериране на електронно управлявани бизнес процеси - Независими управленска и счетоводна отчетност, с възможност за дефиниране на различна структура и правила за всеки тип отчетност; - Управление на конструктивна и технологична документация в единна информационна среда - Планиране себестойността на продукцията на всяко ниво от йерархичната структура на изделията и във всяко производственo подразделение; - Сравнение на плановата себестойност при вариантни технологии за производство; - Стратегическо и оперативно планиране на продажби, производство и доставки; - Отчитане на изпълнението в производството - Симулиране на различни сценарии на работа с цел оптимизиране на складови запаси и производствени процеси; - Оперативно управление на основните бизнес процеси за реална и детайлна информация за състоянието на предприятието; - Контрол на разходите по поръчки на клиенти, продуктови групи, производствени планове и др.; - Изчисляване на фактическа себестойност по произволно дефинирана логика с отчитане на преките производствени и всички непреки общопроизводствени и общостопански разходи; - BI инструментариум за създаване от потребителя на произволно сложни отчети. 4. Изисквания за внедряване на ERP: Да обхващат целия жизнен цикъл на решението - от предварителния анализ, реализацията, експлоатацията до евентуални бъдещи разширявания и промени, както и поддръжка в процеса на експлоатация. ПРЕДВАРИТЕЛЕН АНАЛИЗ - Анализ на текущото състояние; - Ананлиз на необходимите предварителни дейности и ресурси; ДЕТАЙЛЕН АНАЛИЗ - Детайлен анализ на бизнес процесите(оптимизация); - Ананлиз на необходимите промени ; ПРОЕКТИРАНЕ НА СИСТЕМАТА - Проектиране на бизнес процесите в ERP; - Проектиране на потребителски интерфейси, роли, екрани и справк - Проектиране на връзките с други систем РЕАЛИЗАЦИЯ НА СИСТЕМАТА - Разработка на допълнителна функционалност и промяна на наличната функционалност при необходимос - Реализиране на бизнес процесите в ERP; - Изготвяне на потребителска документация за новата и променена функционалност; ПИЛОТНО ВНЕДРЯВАНЕ - Обучение на персонала за работа с окончателното решение; - Миграция на данните от предишни системи; - Стартиране на системата; - Съпровождаща експлоатация и помощ; ВНЕДРЯВАНЕ В РЕДОВНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ - Анализ на резултатите от пилотното внедряване; - Предприемане на коригиращи мерки ако е необходимо; - Пускане на системата в редовна експлоатация; 213 783.00 211 229.64
Инвестиции в ново оборудване допринасящо за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятието.: 1. Сървър - 1 бр. (8GB, B140i, 4LFF, 550W Хард дискове за сървъра, RAID 10 масив 2TB 6G SATA 7.2K rpm LFF (3.5-inch) - 4 бр. Лиценз за ползване на програмен продукт, MS Windows Server 2012, CAL 50 за 50 потребители 20-inch Monitor, USB Keyboard, Wireless Mouse X3000). 2. Компютърна конфигурация -10 бр. (3.5GHz/8MB/4Cores), 8GB (2x4GB) DDR4-2133Mhz ECC RAM, 1 TB HDD 7200 rpm, DVD R/W, Intel HD Graphics P530, Win 10 Pro 64 bit downgrade to Win7 Pro 64 bit;24" monitor, USB Keyboard, USB Mouse) 3. Компютърна конфигурация -15 бр. (3,6GHz/3MB), 4GB 1600Mhz 1DIMM, 500GB HDD, DVD+/-RW, Win 8.1 Pro 64bit downgrade to Win7 Pro 64bit +HP W2072a 20" LED Monitor, USB Keyboard, Wireless Mouse) Предвидените инвестиции в ново оборудване са необходими за реализиране на пълната функционалност на ERP системата и лицензиране на 25 работни места, обхващащи следните процеси: Управление на производството; - Управление на основните средства и планиране на ремонтите ; - Управление на финансово-счетоводната дейност ; - Управление на складовите запаси ; - Управление на доставките ; - Управление на продажбите ; - Управление на отношенията с клиенти и доставчици; -Управление на персонала ; - Мониторинг и анализ на показателите за дейността на предприятието. 52 732.18 50 352.00
Въвеждане на Система за управление на околната среда съгласно изискванията на ISO 14001:2015: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: 1.Разработване, внедряване, поддържане и постоянно подобрение на система за управление на околната среда в “Мебелор” ООД съгласно изискванията на ISO 14001:2015. 2.Идентифициране и непрекъснат контрол и управление на екологичните аспекти в дружеството, свеждане риска за околната среда до допустими нива. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Разработване и внедряване на система за управление, съгласно ISO 14001 определящ изискванията към системата за управление на околната среда, която може да се интегрира с други системи за управление, за да помогне на организацията да достигне, както икономическите си цели, така и целите, свързани с околната среда. Внедрената система в “Мебелор” ООД гарантира пред партньорите си и пред обществото, че може да: 1.Прави мониторинг на въздействията на нейните производствени процеси върху околната среда, и най-вече на тези въздействия, които се изразяват в използване на природни ресурси и в замърсявания с вредни твърди отпадъци, вредни емисии към вода, почва и въздух или недопустимо ниво на шум, миризма, прах, вибрации и др; 2.Управлява въздействията на нейните продукти върху околната среда – те да са проектирани така, че ако са за консумативна употреба, да подлежат на рециклиране или безвредно унищожаване, а ако са инвестиционни продукти; 3.Прилага подходящи технически, технологични, организационни и други мерки, за да ограничава рисковете или опасностите, свързани със замърсяванията, поне до предели, допустими от международното или местно законодателство (в най-добрия случай фирмата въвежда свои изисквания, по-строги от тези на законодателството). 3 000.00 3 000.00
Сертифициране на Система за управление на околната среда съгласно изискванията на ISO 14001:2015: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Сертифициране на система за управление по отношение на околната среда в “Мебелор” ООД, съгласно изискванията на стандарта ISO 14001:2015. Сертификатът по ISO 14001 ще даде възможност на “Мебелор” ООД: - Да намали емисиите, отпадъците и отпадните води; - Да намали разходите и спести пари чрез целеви подход към ресурсите; - Да намали екологичната си отговорност; - Да гарантира, че изпълнявате изискванията на клиентите и съответните институции; - Да насърчи опазването на околната среда чрез поведението на служителите си; - Да подобри репутацията на дружеството в очите на клиентите, партньорите и обществеността; - Да постигнете своите собствени екологични цели. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Сертификацията е процес на оценка на организацията, съгласно изискванията на ISO 14001:2015 от независим акредитиран орган. Целта е да се оцени в “Мебелор” ООД, има ли работещ управленски механизъм, чрез който да постига целите си и по този начин да гарантира пред клиентите си, че е надежден партньор. Дейността обхваща следните етапи: 1. Предварителен одит. Провеждане на предварителен одит, за да се изясни в каква степен разработената и внедрена система в дружеството, изпълнява изискванията на стандарта. 2. Преглед на документацията. Определяне степента, до която документацията на системата за управление по отношение на околната среда отговаря на изискванията на стандарта; 3. Сертификационен одит. Демонстриране на практическото приложение на система за управление по отношение на околната среда съгласно изискванията на ISO 14001:2015 и проверка на нейната ефективност. 4. Издаване на сертификат. Удостоверяване на ефективността на система за управление по отношение на околната среда и нейното съответствие със стандарта ISO 14001 в “Мебелор” ООД. 5. Надзорни одити. Помагат да се поддържа пълно съответствие на процесите по отношение на околната среда с изискванията на стандарта ISO 14001. 5 000.00 4 890.00
Визуализация на проекта.: Проектът планира разходи за информация и комуникация с оглед изпълнение на задълженията в съответствие с разпоредбите на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Мерки за публичност и визуализация: 1. Всички генерирани по проекта документи ще визуализират факта, че проектът е получил финансиране от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 20142020 . Процедура на подбор на проекти BG16RFOP0022.002 „Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП“; 2. Кратко описание на проекта на интернет страницата на компанията; 3. Изработване и поставяне на информационен плакат за дейностите по проекта; 4. Изработване и поставяне на постоянната табела с информация за проекта; 5. Поставяне на стикери (общо 26 бр.) върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 2 000.00 1 798.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).