Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 739 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The present project proposal is focused on improving the models of management and organization of the major business processes of EAZ LTD to strengthen the operational capacity of the company and increase its competitiveness. 

The following activities are planned to achieve the objectives: 
1. Purchase and implementation of an ERP system to encourage the use of information and communication technologies and services. 
2. Purchase and implementation of a server system, software and licenses to encourage  the use of information and communication technologies and services. 
3.Information and publicity activities to increase the awareness on EU support. 

The expected results are as follows:
 - optimized management of the business processes including implementing  a new organization of workplaces and customer relationships.
 - increasing the incomes, including those from export.
 - increasing the productivity and competitiveness. 

The project will be implemented at the premises of EAZ LTD in Perushtitsa. It's duration is 18 months.

All activities and costs are consistent with the  project objectives and their implementation will contribute to achieving the specific objective of investment priority 2.2 "Capacity growth of SMEs" related to increasing the productivity of SMEs and volume of export of goods and services, produced by SMEs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги - Закупуване и внедряване на ERP система за управление на ресурсите в предприятието: Основна цел на дейността е да подобри управленския капацитет на предприятието, да подпомогне оптимизирането на бизнес процесите като внедри единни методи за управление на всички технологични, човешки и материални ресурси. Чрез реализирането на дейността ще бъде извършена автоматизация на всички бизнес процеси в производството на „ЕАЗ” ООД, което ще позволи максимална гъвкавост, чрез пълна информационна свързаност на всички специалисти в предприятието, вкл. и с нейните контрагенти. В момента "ЕАЗ" ООД не разполага с ефективна организация на процесите на производството, реализацията на продукцията и управлението на човешките ресурси, което не позволява да се извършва своевременен контрол на разходите, анализ на вътрешнофирмени данни и взаимоотношенията с доставчици и клиенти, информация относно статус на персонала, каси, отчет на ревизии за склад, възможност за прогнозиране на продажбите, информация относно поръчките от клиенти и заявки към доставчици, единна база за прием на рекламации от клиентите. За да изпълни успешно дейността, предприятието ще внедри модерна ERP система за управление на всички процеси в предприятието, която да съдържа минимум следните модули: - Модул за организация и управление на взаимодействието с контрагентите на фирмата и управление на дейностите в предприятието (CRM). Модулът ще да дава възможност за генериране както на вътрешнофирмени задачи и съобщения, генериране и изпращане на съобщения на контрагенти. Целта е да могат да бъдат направени обобщени справки, да се извлича информация за задачите на служителите и по този начин да се оптимизира организационния и продажбен процес. - Модул за управление на човешките ресурси и работните заплати (HR). Основна цел е да се поддържа детайлна информация за структурата на фирмата по звена за всеки служител, вкл. назначаване, задаване на работна заплата, определяне на годишен отпуск. Модулът за управление на човешките ресурси ще дава информация за присъствията на служителите по отдели, възможност за отразяване на начисления и удръжки, изчисляване на месечно възнаграждение по определени правила, както и за справки по отдели или персонални. Това ще подпомогне въвеждането на организационни промени, които да стимулират служителите, респ. производствения процес. - Модул за планиране на материалните ресурси (MRP). Основна цел на този модул е да могат да бъдат планирани материалните ресурси, съобразно договори за доставка, различни видове поръчки към доставчици и от клиенти, оферти, възможност за анализ на избрани артикули. Това ще съкрати времето за обслужване на клиенти и доставчици, ще позволи оперативна бързина и ще ограничи възможността за натрупване на материали, произведени от предприятието. - Модул за аналитична обработка на големи масиви информация (BI). Целта на модула е да могат да се правят голям брой справки, които да подпомагат анализ на вътрешнофирмените данни, които да подпомагат стратегическото управление на предприятието. Функционалностите на системата ще предоставят възможност за оптимално управление и за разпределяне на вътрешнофирмените задачи и отговорности. С внедряването на ERP системата ще бъде интегрирана информацията за всички аспекти от дейността, ще бъдат автоматизирани основните процеси и информационния обмен между функционалните звена (финанси, продажби, човешки ресурси и т. н.). Инвестицията в закупуване и внедряване ERP системата е ключова стъпка за повишаване конкурентоспособността на „ЕАЗ” ООД, за развитие на дружеството на вътрешния и на международния пазар. 175 000.00 173 900.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на 1 бр. сървърна система, необходима за функционирането на внедрената ERP система: С ERP системата ще бъдат автоматизирани оперативните процеси на „ЕАЗ” ООД, в следствие на което значително количество от информационните ресурси на предприятието ще бъдат концентрирани на едно място. За да се осигурят надеждност и устойчиво потребление на ERP системата, а от там и повишаване на управленския капацитет в предприятието, е необходимо обезпечаване на ERP системата с подходящ хардуер. В момента предприятието не разполага със сървър, с необходимото място за съхранение (storage) и капацитет за инсталиране на сериозна комплексна система за управление на ресурсите. Това обуславя в рамките да дейността да бъде закупена 1 бр. сървърна система (ДМА), където да бъде инсталирана ERP системата и да бъдат съхранявани данните. Предвижда се хардуерът да бъде окомплектован със съответна софтуерна среда (операционна система), позволяваща функционирането му. Закупуването на предвидените ДМА е задължителен елемент, позволяващ въвеждането на системата за управление. Дейността включва закупуването на: - Сървърна система - 1 бр. Сървърната система ще осигури капацитет за скоростно изпълнение на функционалните процеси на ERP системата, вкл. при интензивно натоварване, поради повишено потребление от страна на ръководство, служители, клиенти. С инвестицията ще се минимизират рисковете от забавяния във функционирането на ERP системата и от загуба на информация, в случай на авария. - Сървърната система ще се състои от следните важни компоненти: 1) Място за съхранение (storage), което ще осигури нужния капацитет за съхранение и възможност за последяващо потребление на всички данни, генерирани при потреблението на ERP системата. Инвестицията ще осигури независимост от трети страни при съхранението на информационните данни и по-добро управление на информационната сигурност, или от необратима загуба на информационни ресурси. 2) Софтуер и лицензи- неделима част от системата , вкл. операционна система (1 бр.) и лицензи за нея (4 бр.), сървърен софтуер (1 бр.) и лицензи за него (20 бр.) - чрез тях ще функционира автоматизираната ERP система и всички служители ще работят на него. 3) Прилежащи компоненти на сървърната система; Видът на сървърната система и минималните технически и функционални характеристи, на които тя следва да отговаря, са планирани съобразно капацитета, който ERP системата следва да има, предвид: - количеството данни, които обичайно се генерират, обработват и съхраняват при изпълнение на фирмената дейност и за нуждите на предприятието; - множеството модули и нови възможности, които ще предлага системата (е-фактури, CRM модул и др.); - необходимостта от осигуряване на непрекъснат достъп на потребителите (вътрешни и външни за организацията) до модулите; - непрекъснато увеличаващият се брой клиенти на предприятието и свързаните с тях обеми от данни, които се поддържат; - целите на настоящото проектно предложение и осигуряване на устойчивост на постигнатите резултати. 46 974.00 45 900.00
Визуализация на проекта: Цел на дейността е изпълнение на задълженията на бенефициента за осигуряване на публичност и информираност относно изпълнявания проекти и неговото съфинансиране от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020“, чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността се състои в изпълнение на следните стъпки (етапи на изпълнение): - Публикуване на информация относно проекта (описание, цели и резултати) на уеб сайта на кандидата– непосредствено след стартиране на проекта – месец 1; - Поставяне на банер и информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, на видно място в предприятието в гр. Перущица, които ще дават информация за изпълнявания от фирмата проект - съгласно изискванията на ОПИК ; - Поставяне на стикери на закупеното оборудване по проекта - съгласно изискванията на ОПИК; Дейностите по осигуряване на публичност ще се осигуряват по време на цялото изпълнение на проекта като ще бъдат използвани всички възможности за популяризиране на проекта, неговите цели, дейности и резултати. При подготовката на информационните материали, ще се спазват правилата относно публичността и визуализацията, публикувани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“. Тези правила ще бъдат съблюдавани и при публикуването на информация на уеб сайта. 2 000.00 1 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).