Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 309 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to provide an opportunity for sustainable integration in the labor market of unemployed people and improve their access to employment through creation of new jobs in the field of electronic commerce.
To achieve the targets of the project will undertake the following activities: Organization and project management; Purchase of equipment and stock; Selection and recruitment of unemployed persons for a period of 12 months; Conducting training in Key competence 2 "Communication in foreign languages"; Information and publicity.
Expected results: - held 16 workshops and protocols prepared by them; opened six new jobs for the unemployed in "Sport trading" LTD: 1 position "Expert Marketing", 1 position "Web Designer", 1 position "Expert advertising," 1 position "Philologist", 1 position "Legal Assistant", 1 position "Technical Assistant"; Signed contracts for 12 months with 6 representative of the target group; 3 created sustainable jobs that will be reserved 12 months after the end of the project; Conducted training on key competence Key competence 2 "Communication in foreign languages" - 300 hours, 5 representative of the target group; 5 representative of the target group successfully trained in Key competence 2 "Communication in foreign languages" and received a certificate; Purchased and delivered equipment - 2 computer configuration, 2 monitors, 4 laptops, 6 Operating Systems ; 6 antivirus programs; 1 program - monitoring communication; 6 office suite (business); 1 server configuration; 1 Modem / Router; 1 UPS; 1 MFP; 1 multimedia projector; 1 multimedia projector screen; 1 camera for product images; 4 office desks; 4 office chairs; 2 libraries; made a sign outside the office project - 1, 4 media publications,  500 brochures; 49 stickers;1 publication abou the project on the website of "Sport trading" LTD.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да се създаде организация за ефективно изпълнение на дейностите в проекта така, че да се избегнат евентуални забавяния и непланирани проблеми в хода на изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от: ръководител проект, координатор проект и счетоводна фирма, чийто представител ще участва в регулярните срещи на екипа за управление. Ръководителят на проекта ръководи цялостната дейност по реализиране на проекта и осъществява контрол; отговаря за организацията и протичането на дейностите в предвидените срокове по проекта; подготвя материалите за публичност по проекта; постоянен контакт с представители на целевите групи по проекта; организира избора на изпълнители съгласно ПМС 118/20.05.2015; наблюдава заложените в проекта индикатори и вътрешни механизми за напредък на проектния цикъл; осъществява изявления по отношение популяризирането на проекта и реализира контрола по изпълнението на дейностите и разходването на средствата. Координаторът по проекта ще организира и координира изпълнението на проекта, организира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график. Ще оказва методическа помощ и контрол по изпълнението на заложените дейности по проекта. Ще организира и провежда регулярни ежемесечни срещи за следене на напредъка по проекта, както и произлезлите от тях решения, които надлежно ще се документират. Ще отговаря за правилното завеждане, извеждане и класиране на документите по проекта. Счетоводната фирма ще контролира разходването на средствата по проекта съобразно правилата на договарящия орган и законодателството на страната. Отговаря за цялостната счетоводната отчетност и финансовото управление на проекта. Изготвя справки и отчети. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. По време на провежданите срещи между екипа по проекта ще се изготвят стандартни протоколи. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Съгласно изискванията на ПМС 118/20.05.2014 г. ще се извършат необходимите действия за избор на доставчик на оборудването, заложено в проекта. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. 13 100.00 13 100.00
2. Закупуване на оборудване и инвентар, необходимо за новоразкритите работни места: Целта на дейността е да се оборудват и обзаведат новоразкритите работни места,така че новоназначените служители да могат да изпълняват ежедневните задължения. В тази връзка е планирано да се закупи следното оборудване: 6 бр. настолни компютърни конфигурации включващи: настолен компютър с ОС, клавиатура, мишка и 6 бр. монитори; 6 бр. антивирусни програми; 6 бр. офис пакет(бизнес); 1 бр. SWICH; 1 бр. Рутер; 1 бр. UPS; 1 бр. мултифункционално устройство; 1 бр. мултимедиен проектор, 1 бр. екран за мултимедиен проектор; 2 бр. пач панели; 1 бр. комуникационен шкаф. Компанията планира да наеме офис помещение в гр. София,къде ще бъдат позиционирани новоназначените служители.По-този начин ще се гарантират максимално добри условия за изпълнение на поставените задачи. С разкриването на 6 нови работни места ще е необходимо и осигуряване на нужното оборудване за всяко едно от тях. Компанията разполага с офис обзавеждане (бюра и столове) за работните места, които ще разкрие. Настолните компютъри с ОС са необходими за предвидените за заемане длъжности.За използването на тези компютри и постигането на максимална ефективност на работния процес е необходимо закупуването и инсталирането на офис пакети и антивирусна програма.Увеличаването броя на работните места в офиса и разширяването дейността на компанията и обема на работа, поражда необходимостта от инсталирането на SWICH и наличието на UPS,които след сързването си посредством пач панели ще бъдат поставени в комуникационен шкаф.Чрез тях ще се осигури сигурност на мрежата и файловете,по-голяма надеждност и сведени до минимум прекъсвания на работния процес,централизирано съхранение на данни и споделени ресурси между потребителите на мрежата.Той е необходим за работата на всеки един от новоназначените служители в компанията.Ежедневните задължения на служителите,които са в обхвата на всяка една от длъжностите,са свързани с използване на компютри, интернет, поддържане на уебсайта на фирмата,разработване на дигитални продукти за рекламни уеб кампания и платформи,да разработва и реализира рекламни кампании в интернет пространството и др. Мултифункционалното устройство е необходима за оптимизиране на работния процес и намаляване времето за обработката на текущата документация по различните поръчки,архивирането и завеждането на документите.Чрез тези машина значително ще се облекчи техническата работа на бенефициентите и ще им се предостави възможност професионално и в срок да изпълняват служебните си задължения.Мултимедийният проектор и екрана е необходим за изпълнение на задачите и отговорностите на длъжност „експерт реклама“ и „експерт маркетинг“.Те ще служат за представянето на презентациите свързани с услугите и събитията предлагани на корпоративните клиенти. Също така за осъществяване на онлайн срещи и интернет връзки,които са с групов характер. 32 723.28 32 723.28
3. Подбор и наемане на безработни лица за период от 12 месеца: В рамките на проекта ще се наемат 6 представителя на целевите групи.Екипът по проекта със съдействието на ДБТ,чрез публикуване на обява за предлагане на работа и публикации в социалните мрежи ще подберат 6 представителя на целевата група,които ще започнат работа в „Спорт Трейдинг“ ЕООД. В допълнение на вече съществуващия уеб портал компанията има за цел да разшири дейността си с изработването на нови уеб сайтове,чрез които да се предлагат стоки и услуги свързани не само здравето,фитнеса и здравословното хранене,но и обучения,чрез организирането на различни събития и интегрирането им в интернет пространството.Устойчивото развитие на компанията в сферата на търговията е обвързано с разкриването на нови работни места и наемането на персонал.Това ще осигури по-бърз растеж на компанията и би повишило конкурентността й в областта на електронната търговия.В рамките на проекта ще бъдат разкрити 6 работни места,за следните длъжности,както следва: -1 работно място за длъжност „Експерт, маркетинг“ с код по НКПД: 24326001 и основни задължения:да разработва маркетинг стратегии, които да позволят на компанията да насочи ресурси в правилната посока,а оттам и да увеличи продажбите си.Да презентира концепции и проекти на корпоративните клиенти на фирмата -1 работно място за длъжност „Уеб дизайнер“ с код по НКПД: 21666003 с основни задължения:да изработва всички необходими дигитални продукти за рекламни уеб кампания и платформи - банери,видеоклипове и материали,интегрирането на различни онлайн продукти насочени към корпоративни клиенти. -1 работно място за длъжност „Експерт реклама“ с код по НКПД:24316003 с основни задължения:да разработва и реализира рекламни кампании в интернет пространството (Google adwords, Facebook ads, YouTube и др.), да създава и налага в интернет пространството рекламни послания и слогани, които да анализира и реорганизира. - 1 работно място за длъжност „Филолог“ с код по НКПД: 26436009 с основни задължения: превод и поддръжка на всички фирмени издания в английска или друга чуждоезикова версия – уеб сайт, дигитални продукти, електронни книги и др. -1 работно място за длъжност „Правен сътрудник“ с код по НКПД: 34116006 с основни задължения:да следи за всички законови разпоредби в уеб пространството и правното им прилагане;да обслужва юридически компанията по всички правни въпроси – договори,споразумения,представителство пред клиенти,подготовка и изготвяне на документи. -1 работно място за длъжност „Технически сътрудник“ с код по НКПД: 41102005 с основни задължения:да подпомага дейностите на фирмата при реализиране на целите си;да подпомага дейността на компанията при подготовка и логистична дейност на документите,приемане на поръчки и обработването им. Критериите за подбор на лицата: -лицата, които ще се наемат да са безработни младежи до 29 г. вкл. и/или безработно лице между 30 г. и 54 години; -За длъжностите „технически сътрудник“, „експерт маркетинг“, „експерт реклама“ и „уеб дизайнер“-да са завършили минимум средно образование съотносимо към длъжността и сферата на дейност на фирмата. -За длъжностите „филолог“ и „правен сътрудник“ - да са завършили минимум висше образование или да са в процес на задочна форма на обучение за придобиване на образователно-квалификационна степен „бакалавър“, по специалност съотносима към длъжността и сферата на дейност на фирмата; -да притежават мотивация за участие в проекта, желание и готовност да започнат работа в компанията. Предвидено е в проекта да се включат 5 лица-безработни младежи до 29 г. и 1 безработно лице на възраст между 30 и 54 години. На новоназначените лица ще им бъде осигурена работа на трудов договор в рамките на проекта–12 месеца. В рамките на проекта тяхната дейност ще бъде строго наблюдавана и коонтролирана от ръководителя по проекта.След приключване на финансирането на 3 от лицата,постигнали най-добри резултати в работата си и доказали своята компетентности и мотивация ще им бъде осигурена устойчива заетост във фирмата. 80 508.00 80 508.00
4. Провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” : По-голяма част от лица, които са на пазара на труда, не притежават нужните езикови знания, които да им позволят да започнат работа веднага в сфера, в която се изискват умения за работа с английски език. Целта на дейността е да се предостави възможност на 5 представителя на целевите групи да усвоят и да повишат знанията си по английски език, чрез което да се допринесе за повишаване на производителността им и за тяхното бъдещо професионално развитие. В резултат лицата преминали трите нива на езиково обучение ще владеят езика до ниво, което ще им помогне свободно да говорят, пишат и разбират англоговорящи клиенти и партньори на компанията. Така новонаетите по проекта лица ще могат да се включат пълноценно в работния процес в компанията. Обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” включва: Теория: 160 часа Практика: 140 часа Обучението ще се проведе от избрана съобразно изискванията на ПМС 118 обучаваща организаця. Обучаващата организация ще осигури нужните материали и помагала за обучаващите се. Продължителност на обучителния курс: три нива на обучение, общо 300 учебни часа. В обучението ще се включат 5 от новоназначените във фирма „Спорт Трейдинг“ ЕООД лица. Входящото ниво на всяко лице ще се определя с тест. Обучението на всяко ниво ще приключи с полагане на писмен изпит (тест). Успешно положилите изпит участници ще получат удостоверение за придобита ключова компетентност. Придобиването на документ е обвързано с постигнато ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. 3 500.00 3 500.00
5. Информиране и публичност: Целта на дейността е да се популяризира финансовата помощ на ЕС като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, която да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - 4 публикации в медиите – печатни и/или електронни медии; - 1 публикация на интернет страницата на „Спорт Трейдинг“ ЕООД; - брошури – популяризиращи дейностите и очакваните резултати от проекта – 500 бр.; - информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС; - информационни стикери, отразяващи помощта получена от ОП РЧР, за закупеното оборудване и обзавеждане - 49 бр. 2 500.00 2 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).