Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project envisages the establishment of a Train Operation and Control System for NRIC to improve the planning and management of train operation, as well as in implementation of the European Commission's policy for the construction of telematics applications (Regulations № 454/2011 and № 1305/2014/EU) in the Trans-European Conventional Railway System. The task of TOCS is to automate the processes of planning, forecasting, management and reporting of train operation, calculation of infrastructure charges, keeping statistics and preparation of data for analysis in NRIC. The system will allow users to receive reports depending on their credentials, as well as to create additional ones depending on their needs and access rights, with the ability to automatically update reports with current data.
According to Annex № 1 of the contract the activities related to DRSPMMS are dropped from the current project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка на проекта: Дейността включва: Поддейност 1.1: Изготвяне на Анализ "Разходи-ползи" Изпълнението на поддейността включва: - Провеждане на процедура за обществена поръчка за Избор на изпълнител за "Изготвяне на Анализ "Разходи-ползи" за проект "Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа в ДП НКЖИ, включително система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение" - Изготвяне на Анализ "Разходи-ползи" за проект "Проектиране и внедряване на СУВР в ДП НКЖИ, включително СМКППЖСД", отчитайки всички аспекти на разработеното предварително проучване и изготвяне на следните основни разработки: • Икономически анализ, като предвид размера на проекта ползите могат да бъдат само окачествени; • Анализ на ефективността на разходите, в съответствие с чл.61.т.3 на Регламент (ЕС) 1303/2013 за избор на вариант; • Финансов анализ, чрез който да се определи необходимостта от финансиране на проекта и размерът на БФП • Анализ на чувствителността и анализ на риска. В съответствие с чл.100 на Регламент (ЕС) 1303/2013 условието за „голям“ проект в сектор Транспорт е операция, съдържаща серия от строителни работи, дейности или услуги, предназначени по своя характер да изпълнят неделима задача от точно икономическо или техническо естество, която има ясно определени цели и общите допустими разходи за която надхвърлят 75 000 000 €. В повечето случаи, когато даден проект е свързан с прилагане изискванията на определени нормативни изисквания на ЕС ползите от него трудно могат да се остойностят на регионално за ЕС ниво. Те обикновено рефлектират върху Общността като цяло и не могат да бъдат измерени и/или тяхното измерване не е обективизирано в Указания, методики, унифицирани единични стойности за ползите и др. Настоящият проект не отговаря на това условие, както и неговата специфика не е разписана в правилата за количествено определяне на ползите, затова икономическия анализ е изготвен само на база качествено определяне на ползите от него. Поддейност 1.2: Изготвяне на технически спецификации и съгласуване с ДАЕУ Изпълнението на поддейността включва: - Преглед от ЕИБ на изготвената от НКЖИ Техническа спецификация за Позиция 1 „Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа (СУВР) в ДП НКЖИ” и изготвяне на техническа спецификация за Позиция 1 от ЕИБ съгласно образец към Приложение 1 на Наредбата за разработване на техническо задание; - Изготвяне на техническа спецификация за Позиция 2 „Внедряване на Система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение” от ЕИБ съгласно образец към Приложение 1 на Наредбата за разработване на техническо задание; - Съгласуване на техническите спецификации с ДАЕУ. Поддейност 1.3: Изготвяне, съгласуване и одобрение на Формуляр за кандидатстване Изпълнението на поддейността включва: - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване от ДП НКЖИ; - Оказване на съдействие от ЕИБ на НКЖИ при изготвянето на Формуляр за кандидатстване; - Съгласуване на Формуляр за кандидатстване с ДАЕУ; - Одобрение на Формуляр за кандидатстване от УО на ОПТТИ. Поддейност 1.4: Подготовка и провеждане на процедура за избор на външни изпълнители Изпълнението на поддейността включва: - Подготовка от НКЖИ на Тръжна документация за обществена поръчка за Избор на изпълнител/и за "Проектиране и внедряване на СУВР в ДП НКЖИ, включително СМКППЖСД" - Проверка от ЕИБ на изготвяната от НКЖИ Тръжна документация за обществена поръчка за Избор на изпълнител/и за "Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа в ДП НКЖИ, включително система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение" - Провеждане на процедура за обществена поръчка за Избор на изпълнител/и за "Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа в ДП НКЖИ, включително система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение" 29 500.00 35 400.00
Детайлно проектиране на СУВР: По време на тази дейност трябва да бъдат разработени архитектурите на услугите и приложенията, данните и техническата структура, необходими за реализацията на системата. Дейността съдържа: • Проектиране на подсистемата „Централен указател и оперативна база данни”; • Проектиране на механизъм за интегриране на подсистемата “Планиране на влаковата работа и капацитета на мрежата” ("График генератор") при запазване на съществуващата технология на работа; • Проектиране на подсистемата „Ръководене и отчитане на влаковата работа и капацитета на мрежата” при запазване на съществуващата технология на работа на работещата пилотна система; • Проектиране на подсистемата „Оперативна и статистическа отчетност и финансови разчети”; • Проектиране на модул „Изчисляване капацитета на жп мрежата”; • Проектиране на модул „Комуникация със съществуващи външни системи”, съгласно Решение № 62/2006 на комисията от 23 декември 2005 г. и приложимите нормативните документи на Република България; • Проектиране функционалности, свързани с ТСОС TAF; • Проектиране на модул „Управление на сигурността”; • Проектиране на модул „Мониторинг”; • Подготвяне на план програма за изграждане сървърните комплекси; • Проектиране на механизъм за интегриране. 450 000.00 602 930.00
Разработка на СУВР: Дейността включва: • Разработка на подсистемата „Централен указател и оперативна база данни”; • Интегриране на подсистемата “Планиране на влаковата работа и капацитета на мрежата”; • Разработка на подсистемата „Ръководене и отчитане на влаковата работа и капацитета на мрежата”; • Разработка на подсистемата „Оперативна и статистическа отчетност и финансови разчети”; • Разработка на модул „Изчисляване капацитета на жп мрежата”; • Разработка на модул „Комуникация”; • Разработка на модул „Управление на сигурността”; • Инсталиране на сървърните комплекси и изграждане на тестова среда за подготовка за тестово внедряване на системата за управление на влаковете; • Разработка на модул „Мониторинг”; • Инсталиране на модул „Мониторинг” и тестване на цялото инфраструктурно решение. 3 500 000.00 5 877 093.26
Внедряване на СУВР в тестова среда: Дейността включва: • Внедряване на подсистема „Централен указател и оперативна база данни”; • Интеграция на подсистема “Планиране на влаковата работа и капацитета на мрежата” ("График-генератор") в СУВР; • Внедряване на модул „Изчисляване капацитета на жп мрежата”; • Внедряване на подсистема „Ръководене и отчитане на влаковата работа и капацитета на мрежата”; • Внедряване на подсистема „Оперативна и статистическа отчетност и финансови разчети”; • Внедряване на модул „Комуникация”; • Внедряване на модул „Управление на сигурността”; • Интеграция на модул „Мониторинг в СУВР”; • Тестване на инфраструктурните процеси след внедряването на СУВР в тестовата среда. 750 000.00 0.00
Тестване на СУВР за осигуряването на изискваното качество в тестовата среда: Дейността включва: • Тестване на подсистемата „Централен указател и оперативна база данни”; • Тестване на подсистемата „Ръководене и отчитане на влаковата работа и капацитета на мрежата”; • Тестване на подсистемата „Оперативна и статистическа отчетност и финансови разчети”; • Тестване на модул „Изчисляване капацитета на жп мрежата”; • Тестване на модул „Комуникация”; • Тестване на модул „Управление на сигурността”; • Тестване на модул „Мониторинг”; • Тестване на цялото инфраструктурно решение; • Изграждане на нова виртуална реална среда и тестване на всички инфраструктурни компоненти. 600 000.00 0.00
Обучение на персонала за работа със СУВР в тестовата среда: Дейността включва: • Обучение на персонала според зададените изисквания. 300 000.00 0.00
Внедряване на СУВР в реална среда: Дейността включва: • Внедряване на цялата система в новата среда и провеждане на окончателни тестове на системата; • Въвеждане на системата в експлоатация. 179 000.00 0.00
Проектиране на СМКППЖСД: По време на тази дейност трябва да бъде разработена схемата за местоположението на контролните точки по жп мрежа, както и функционалността на всяка една от контролните точки. Описват се критериите за извършване на тестване и приемане на системата. 800 000.00 0.00
Доставка и монтаж на оборудване за контролни точки: Дейността включва: - Доставка и инсталация на техническо помещение за монтаж на съоръженията на СМКППЖСД, включително климатизация, пожароизвестяване, вътрешна електрическата инсталация, охранителна система; - Доставка, инсталация и интегриране на поддържащи кабелни системи за работата на СМКППЖСД – токозахранване, заземяване, телекомуникационна мрежа за предаване на данни към системите на осигурителната техника, видеонаблюдение. - Доставка и монтаж на основното оборудване за контрол за СМКППЖСД, включително техническите средства за събиране, обработка и предаване на данните от направената диагностика, необходимият за работата на устройствата софтуер. - Доставка на работни станции и апаратура за обслужване на оперативната база данни от СМКППЖСД, съхранение и предаване на масива данни за информационно и оперативно обслужване и за архив. 8 750 000.00 0.00
Тестване в тестова среда на СМКППЖСД за проверка на изискваното качество: Дейността включва: • Тестване в тестова среда на монтираните системи за проверка на изискваното качество 1 000 000.00 0.00
Интеграция на кабелните мрежи на контролните точки с тези на осигурителната техника: Дейността включва: • Разработка на модули за монтаж в съответствие с разработената схема за местоположение и функционалност на контролните точки по жп мрежа 610 500.00 0.00
Обучение на персонала за работа със СМКППЖСД: Дейността включва: • Обучение на персонала според зададените изисквания. 200 000.00 0.00
Внедряване на СМКППЖСД в реална работна среда: Дейността включва: • Внедряване на цялата система в новата среда и провеждане на окончателни тестове на системата; • Въвеждане на системата в експлоатация. 300 000.00 0.00
Публичност СУВР: Изпълнението на дейността включва извършване на дейности по мерки за информация и публичност по проекта: - доставка на материали; - провеждане на публично събитие. 9 000.00 10 800.00
Публичност СМКППЖСД: Изпълнението на дейността включва извършване на дейности по мерки за информация и публичност по проекта: - доставка на материали; - провеждане на публично събитие. 10 000.00 0.00
Наблюдение и контрол СУВР: Дейността включва: - Осигуряване цялостна техническа експертиза за ДП НКЖИ по отношение на функциите по приемане на СУВР; - Подпомагане с техническа експертиза на ДП НКЖИ по отношение на прякото наблюдение при изпълнението на дейностите по договор за "Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа (СУВР) в ДП НКЖИ" с оглед осигуряване на съответствие между дейностите по договора и изискванията, описани в Техническата спецификация по договора; - Подпомагане с техническа експертиза на ДП НКЖИ по отношение на контрола при изпълнението на дейностите по договор за "Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа (СУВР) в ДП НКЖИ" с оглед осигуряване на съответствие между дейностите по договора и изискванията, описани в Техническата спецификация по договора; - Консултиране на ДП НКЖИ по отношение на отчитане на отделните дейности и осъществяване на качествен контрол на готовите продукти в рамките на договора; - Подпомагане на ДП НКЖИ с техническа експертиза при осъществяването на комуникацията с Изпълнителя. 70 000.00 0.00
Наблюдение и контрол СМКППЖСД: Дейността включва: - Осигуряване цялостна техническа експертиза за ДП НКЖИ по отношение на функциите по приемане на СМКППЖСД; - Подпомагане с техническа експертиза на ДП НКЖИ по отношение на прякото наблюдение при изпълнението на дейностите по договор за "Изграждане на Система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение" с оглед осигуряване на съответствие между дейностите по договора и изискванията, описани в Техническата спецификация по договора; - Подпомагане с техническа експертиза на ДП НКЖИ по отношение на контрола при изпълнението на дейностите по договор за "Изграждане на Система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение" с оглед осигуряване на съответствие между дейностите по договора и изискванията, описани в Техническата спецификация по договора; - Консултиране на ДП НКЖИ по отношение на отчитане на отделните дейности и осъществяване на качествен контрол на готовите продукти в рамките на договора; - Подпомагане на ДП НКЖИ с техническа експертиза при осъществяването на комуникацията с Изпълнителя. 240 000.00 0.00
Техническа помощ: Дейността "Техническа помощ" включва следните поддейности: Поддейност 1: Осигуряване на възнаграждения на ЕУП Поддейността включва разходите за доплащания към възнагражденията само за реално отработено време на служителите само за дейности по подготовка, управление, мониторинг, оценка, информация и контрол на проекта. Във връзка със стартирането на ОПТТИ са изготвени нови функционални характеристики на служителите в Дирекция СРИП и е одобрена от УС на НКЖИ. Базирайки се на нея са подготвени, подписани и одобрени нови длъжностни характеристики на служителите в дирекцията, синхронизирани с предмета и целите на оперативната програма. Подписването на Договор за БФП ще гарантира осигуряването на необходимия финансов ресурс за доплащания към възнагражденията на членовете на ЕУП извън Дирекция СРИП, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда, социални и здравни осигуровки, дължими от работодателя и др., начислени върху изплатените средства на служителите от Екипа за управление на проект към ДП НКЖИ. Определянето на размера на основните заплати на служителите ще става на база Вътрешните правила за определяна на работната заплата на НКЖИ, одобрено Разписание на длъжностите и основните заплати за тях на дирекция СРИП и поименен списък за определяне на основните месечни заплати. Конкретните размери на възнагражденията за служителите са определени на база действащата към момента на разработване на проекта нормативна база и по-конкретно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация. Чрез осигуряване на финансов ресурс за възнаграждение на служителите към НКЖИ, съобразен с изискванията за максимални основни месечни възнаграждения в действащата нормативна база, в момента на разработване на проекта и съпоставен с изискванията за длъжност, подробно разписани в Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията, предприятието ще успее да отговори на необходимостта от адекватно мотивиране на административния капацитет за продължителен период без риск от влияние на външни фактори. Възнагражденията включват доплащанията към месечно възнаграждение съгласно разпоредбите на Кодекса на труда, социални и здравни осигуровки, дължими от работодател, начислени върху изплатените възнаграждения за членовете на ЕУП извън дирекция СРИП и в съответствие с разпоредбите на Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014-2020 г. и т. 10.29. от Насоките за кандидатстване по ОПТТИ. Поддейност 2: Осигуряване на необходимият финансов ресурс за командировъчни на ЕУП Настаняване и командировъчни за служителите на ЕУП. Представлява осигуряване на необходимият финансов ресурс за осигуряване на средствата за настаняване и командировъчни за служителите при извършване на дейности като проверки на място и пътувания в чужбина във връзка с управлението на дейностите по програмата са съобразени със законовите разпоредби в Република България и по-специално с Наредбата за командировки в страната и чужбина и в съответствие с разпоредбите на Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014-2020 г. Поддейност 3: Консултантски услуги за подпомагане на НКЖИ при изготвяне на анализи, оценки, технически предложения в процеса на интеграция на СУВР с внедрените ГИС, СПУР и МВВЕДВ Поддейността включва изпълнение на консултантски услуги за подпомагане на НКЖИ , чрез извършване на консултантски услуги за изготвяне на анализи, оценки, технически предложения в процеса на интеграция на СУВР с внедрените ГИС, СПУР и МВВЕДВ 194 500.00 225 225.75

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).