Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

"RnD Services" Ltd. is one of the fastest growing companies in Bulgaria in the field of conducting clinical trials. In just four years since its establishment, the company has 43 associates and carries out clinical trials with 1216 patients. Conducting of clinical trials requires the administration of large amounts of information and compliance with high level of data security. This requirements combined with the rapid growth of the company and the large amount of patients leads to slows the processes in the company.
With the realization of the current project "R amp; D Services" Ltd. will implement ERP system for managing business processes that will optimize and automate all processes in the company and will help increase the competitiveness and sustainable growth in the national and European market. "R amp; D Services" Ltd will implement also system for environment management that will enhance and ensure the quality of services and limit the negative impact on the environment.
Targets will be achieved through activity of implementation of ERP software for business process management and acquisition of 2 servers and activity of implementation and certification by Bulgarian State Standard EN ISO 14001.
The result is expected to increase competitiveness and management capacity of the "R amp; D Services Ltd" and to ensure the sustainable growth in the national and European market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Въвеждане и сертифициране на система за управление на Околната среда в съответствие с изискванията на БДС EN ISO 14001: Дейността ще бъде изпълнена чрез въвеждането и сертифицирането на система за управление на Околната среда по Български държавен стандарт EN ISO 14001. Системата е необходима, за да може дружеството по-ефективно да използва ресурсите си, с цел повишаване ефективността на разходите. Основните клиенти на "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД са фармацевтични компании, които имат изискване към определени клинични изпитвания да се извършват от изпълнители, които са отговорни към опазването на Околната среда. Въвеждането на системата ще повиши прозрачността на мерките за опазване на Околната среда и ще създаде по-високо доверие е дружеството, което от своя страна ще позволи на фирмата да отговори на изискванията на своите клиенти и да привлече нови от националния и европейски пазар. Внедряването и Сертифицирането ще бъдат изпълнени от различни и независими изпълнители, съгласно законоустановеното изискване. Цените на услугите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството. 14 700.00 11 950.00
Придобиване и въвеждане на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София и придобиване на 2 бр.сървър, необходими за внедряването му.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите и сървъри- 2 бр., необходими за внедряването му. 1.Внедряването на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София е напълно допустимо и необходимо. Системата е в остновата на целия проект и без внедряването й изпълнението на проекта е невъзможно. Чрез внедряването на софтуер за управление на бизнес процесите "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД ще има възможност да преодолее ограниченията пред своето развитие и ще подобри процесите на планиране и вземане на решения; процеса на организация на ресурсите; процеса на предоставяне на услуги; процеса на реализация на услугата; процеса на интернационализация на услугата. Внедряваната сиистема ще подпомогне решаването на проблемите на дружеството, свързани със сигурността на данните; ще подобри отчетноста и ще премахне ограничение през развитието на националния и европейски пазар. Подробна обосновка относно необходимостта от внедряването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите е направането в т.11.3 от настоящия проект. След направено пазарно проучване и анализ, се взе решение системата да бъде обособи в два бюджетни 27.1 за офис Враца и 27.2 за офис София, тъй като ще бъде използвана и на двете места. Стойността на внедряването във всеки офис бе изчислена от екипа на фирмата, изготвила индикативната оферта на база потреблението и сложността на внедряване. Системата ще се ползва от 21 служители във Враца и от 14 в София. Въпреки разделението в два бюджетни реда, системата е един цялостен актив, тъй като е клауд базирана и всички нейни модули ще се използват и в двата офиса и няма как да бъде разделена. Поради тази причина е посочена като един актив в Техническата спецификация на предвидените за закупуване ДМА и ДНА, който обхваща два бюджетни реда: 27.1 "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца" и 27.2. "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца". 2. С изпълнението на настоящата дейност ще бъдат придобити 2 бр. сървъри, които са необходими за внедряването на ИКТ базирана системата за управление на бизнес процесите. Необходимостта от придобиване на собствени сървъри се обуславя от заложеното изискване в индикативната оферта към системата за управление на бизнес процесите- да бъде инсталирана на сървъри с определена производителност, за да може да функционира ефективно. Друга предпосатавка за придобиването на собствени сървъри е изискването на нашите клиенти- цялата информация по процеса на клинични изпитвания да бъде конфиденциална. За целата ще придобием в бр. 2 сървъри, които ще се съхраняват в сървърното на дружеството в гр. София, което отговаря на изискванията за най-висок клас сигурност. Сървърите са специфично конфугурирани за нуждите на софтуера за управление на бизнес процесите и няма да се използват за други цели. Цените на активите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството. 541 500.00 517 730.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).