Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

"Kemi-R" Ltd. is a manufacturer of small wood products with high quality, having their permanent place primarily in foreign markets. Provide products that most fully meet the needs and requirements of users. To achieve these objectives the company has focused its efforts primarily on addressing the following restrictions: 
1. Not enough capacity workforce - at the time of application, the average composition of 9 people. 
2. Inefficient and under-use of wood 
3. Not enough performance to user needs / orders The company expanded its capacity, take on new orders, which necessitates the opening of 34 new working places mainly in production and a small part of the administration. It is envisaged that at least 50% of the employees, they are. minimum of 17 people newly appointed to be representatives of at least one of the two specific categories -  (7) Unemployed youths up to 29 years incl. and (10)unemployed persons over the age of '54. Through years of development of its business the company has built the necessary infrastructure - equipment and machinery. Over 20 years the company has been a large enterprise category, has over 300 staff people, many industrial buildings and land, and a large machine park. Passing to the boutique production are not necessary more common production machines in the presence of many such high class. Only invest in machines that so far they are not available and directly necessary for production capacity. Such is described in the draft machine for horizontally cutting, which is the input of the production process and provides a large quantity of wooden components and thus employs other new staff in subsequent stages of production. This will lead to optimization of workflow, increasing the quantity and quality of products, reduce waste wood and faster production unit.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: „Кеми-Р” ЕООД е производител на дребни дървени изделия с високо качество, имащи своето трайно място предимно на външните пазари. Предоставят продукти, които в най-пълна степен да удовлетворяват нуждите и изискванията на потребителите. Продукцията на „Кеми-Р” през годините се изнасяла основно за Швеция, Канада, САЩ, Германия, Италия, Франция, Австрия, Белгия, Великобритания, Малайзия, Япония, Испания, Саудитска Арабия, Израел, Турция, Гърция, Обединени Арабски Емирства, Русия и др. През 2009 година дружеството прекратява договорните си отношения с „ИКЕА“. От категория голямо предприятие, "Кеми-Р" се трансформира в микро предприятие през следващите години и стартира производство на бутикови (специфични) дървени изделия, изцяло за износ за известни търговци като: M.B.S. SRL / Apicoltura Casentinese SRL/ MTM di Tassone Marioamp;C.snc/ CMV SRL- Италия, както и за Австрия. През последната година компанията поема нови поръчки и международни клиенти, което обуславя необходимостта от откриване на нови 34 работни места предимно в производството и малка част в администрацията. Предвижда се минимум 50% от заетите лица, т.е. минимум 17 човека от новоназначените да бъдат представители на поне една от двете специфични категории - Безработни младежи до 29 г. вкл.- 7 бр. и Безработни лица на възраст над 54 г. -10 бр. Етапи: 1. Издаване на заповед за откриване на нови работни места по посочените длъжности и определени бройки - Управителят на дружеството издава заповед, в която са посочени конкретните нови длъжности(с кодове) и бройки, съобразени със заложените в одобрения проект. В заповедта се определят срокове за изпълнение, както и всякакви други изисквания за максимална ефективност на изпълнение. 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ - Получаване на актуална информация от местните ДБТ относно наличните лица, които да отговарят на търсените по проекта длъжности с посочени характеристики и бройки. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 3. Проучване на неактивни лица от други външни източници - Събиране на информация от местни специализирани училища, техникуми, университети, лицензирани институции за проведени курсове и издадени подобни квалификации/сертификати и др. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 4. Изготвяне на обобщен доклад на база събраната информация по етап 2 и 3 и конкретни предложения за всяка свободна позиция. Екипът по проекта обобщава цялостната информация и данни, с които разполагат до настоящия момент, разглежда всички реални възможности и изготвя предложения с най-подходящите безработни/неактивни лица за всяка една длъжност, съобразени с целите на проекта, както и с търсените специфични категории - Безработни младежи до 29 г. вкл. и Безработни лица на възраст над 54 г.. 5. Назначаване на избраните лица - след направения избор от конкретни лица, които отговарят на търсените от компанията служители, екипът по проекта се свързва с тях и ги кани да подпишат своите трудови договори, длъжностни характеристики и други документи, свързани с назначаването им във фирмата, спазвайки всички изисквания на КТ. Така описаните етапи на изпълнение на дейността гарантират в максимална степен откриването на най-подходящите служители, така че от една страна да бъдат максимално ефективни за компанията, а от друга страна да им се предоставят максимално добри условия на труд, за да се осигури трайна заетост на лицата. Целта е тези служители да останат дълготрайно, да се специализират в работния процес, да придобият нови умения и знания. 214 550.00 214 550.00
Закупуване на оборудване, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Най-важният процес в бизнеса на „Кеми-Р” ЕООД е производството и високото качество на продуктите. Настоящата дейност предвижда закупуване на ново оборудване -Машина за хоризонтално рязане , чрез която ще се внедрят нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и eфикасност в производствения процес. Машината за хоризонтално рязане заема водеща начална позиция в производствения процес на дружеството. Независимо от вида продукт, машината генерира елементи и заготовки, които са основните материали за понататъчното производство. Ето защо при наличието на тази машина и работата й на пълни обороти, ще се генерира потребност от голям брой служители за следващите операции. С изключение на административни и ръководни длъжности, всички останали новозаети лица ще бъдат заети именно в работата си с тази машина или с последващи операции. Дружеството разполага с голям брой машинен парк и спомагателни машини, които да участват пряко в последващото производство. Това е и причината да не се предвижда за закупуване друго оборудване на новите служители, при положение, че фирмата разполага с такова и че ще им се осигуря/предоставят нормални и здравни/безопасни условия на труд. Част от новият персонал ще се работят на смени на новата Машина за хоризонтално рязане, а останалите ще участват в последващите операции, пряко свързани с изработените от нея елементи и заготовки. Новата машина, освен че ще модернизира и в голяма степен ще автоматизира производствения процес на „Кеми-Р” ЕООД, ще доведат до намаляване на разходите за суровини и материали и до намаляване на времето за производство на единица продукция, ще спомогнат компанията да задълбочи конкурентните си предимства. За ефективното изпълнение на проекта и за техническото осигуряване на работни места, компанията предвижда да закупи следното оборудване: 1. Машина за хоризонтално рязане : 1 брой Високотехнологичната машина за хоризонтално рязане е изключително прецизна, като постига по-високо качество за значително по-малко производствено време. Със закупуването й „Кеми-Р“ ЕООД ще произвежда изделия с точни размери, които са му предварително зададени. Настоящата машина е от огромно значение за достигането на производство на изделия от най-висококачествен клас, бутикови продукти и ексклузивни изделия, поръчани от международни доказани контрагенти, вериги и търговци. Така се достига европейско качество и трайни позиции на международни пазари, където качеството и високите характеристики на продуктите са от значително значени за високите изисквания на потребителите. Добавянето на нови характеристики в производствения процес, както и подобряване вида и качеството на съществуващите продукти и услуги са едни от главните условия за едно развиващо се предприятие да върви напред към нови пазари и възможности. Етапи: 1. Избор на доставчик/доставчици съгласно процедурите и изискванията в ПМС №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ 2. Сключване на договор/и за доставка на оборудването и на на облеклото 3. Плащане на фактура/и по договор 4. Доставка/и на оборудването и на облеклото 5. Въвеждане в експлоатация и тестване на оборудването и преглед на работното и предпазното облеколо 6. Подписване на приемо-предавателен/и протокол/и 57 500.00 57 500.00
Информиране и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рaйони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме множество необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Две (2) информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити в производствената база на дружеството - в с. Цалапица. • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвидени за закупуване по проекта. Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянните информационни табели, които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място пред всеки един обект на компанията. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, които са предвидени да се закупят за целите на създаването на новите работни места в дружеството. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност; 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта; 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и обзавеждането и на информационните табели; 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването и обзавеждането, закупени по настоящия проект; 5. Поставяне на видно място на двете (2) информационни табели; 6. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта. 1 950.00 1 950.00
Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта ще се бъдат възложени за оперативно изпълнение на на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране, на която това ще бъде възложено по реда на ПМС №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта, която функция ще бъде изпълнявана от Кремена Райкова. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. Всички разходи за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. ЕТАПИ: 1. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителят на проекта, които ще бъде подпомаган от експертите от външния изпълнител по отношение на техническия мониторинг и по отношение на финансовия мониторинг. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. 2. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. 25 000.00 25 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).