Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

Security Group 3 D Ltd. is a company with traditions in the organization and implementation of physical and technical security of industrial sites, factories, office buildings, VIP areas, offices and more. The management of Security Group 3 D LTD lead on a consistent policy of improving the working environment, provision of personal protective equipment and special clothing for the staff in relation to identified risks in the workplace. Security Group 3 D Ltd. operates in full compliance with the legal requirements and standards for safe and healthy working conditions, and for this purpose regularly conducts events for prevention of occupational risks, provides information and trainings to its employees, develops and improves the working environment.Ensuring a high level of occupational safety and minimize the risk of accidents, improving the working environment and management of human resources development has led to an innovative idea for new organizational practices, models and systems for managing human resources and investment in safe and healthy working conditions.The planned project activities include: Development, adaptation and implementation of systems for human resource development in the enterprise; Improving working conditions in the enterprise; Buying a PPE and SROs; Training for specific health risks; Information and publicity; Organization and management. The financial position of the Security Group 3 D LTD is stable. There is a financial resource, which is a prerequisite for the successful implementation of the planned activities. With the implementation of the project will be improved the working environment by providing good and safe working conditions as well as efficient and flexible forms of work organization and human resource management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 12 026.00 11 979.65
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятието : Проектната дейност включва разработване, адаптиране и внедряване на система за развитие на човешките ресурси в Сикюрити груп 3Д ООД и изготвяне на вътрешни документи за оптимизация на работните процеси и удължаване на професионалния живот на по-възрастните работещи. Целта на проектната дейност е да се подобри създадената до момента организация на труд и управлението на човешките ресурси, чрез оптимизация на работните процеси и въвеждане на гъвкави форми на заетост за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот и за удължаване трудовия живот на работещи на 54 години. В последните няколко години предприятието е разширило дейността си и е увеличило числеността на заетите лица, но не разполага с единна система, която да съответства на политиката на дружеството за развитие, конкурентно предимство и растеж. С проектната дейност чрез въвеждане на нови организационни практики и системи за управление ще се постигне по-рационално използване на ресурсите, запазване на трудовата активност, особено на по-възрастните работници и служители. С дейността ще бъде обхваната цялата целева група: 107 работещи, 67% от които на възраст над 54 г. За тези работещи разработването и въвеждането на гъвкави форми на заетост и на функционална гъвкавост чрез ротация на работното място, ще даде възможност за удължаване на професионалния им живот. Системата ще обхване управлението на основните и спомагателни трудови дейности и ще даде възможност да се формулират дългосрочни цели и мерки за тяхното постигане, свързани с осигуряването и развитието на човешките ресурси по отношение на: - управление на персонала в т.ч.: численост, структура на работната сила, ниво на компетентност, здравно състояние на работещите и др.; - организационно-управленската структура, отразяваща йерархията, функциите и комуникациите между обособените звена; - формулиране на критерии за подбор и планиране на човешките ресурси, здравен подбор; - обучение на персонала и дейности за адаптация на новоназначени работещи; - оптимизация на работните процеси и въвеждане на гъвкави форми на заетост /гъвкаво работно време, ротация на работното място и др./ за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; - осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд и др. Системата ще включва следните компоненти: 1. Цялостна визия и приоритети при осигуряване и развитие на човешките ресурси в предприятието; 2. Дългосрочни цели за осигуряването и развитието на човешките ресурси и план за изпълнението им, като за всяка цел ще се определят: - конкретни мерки/дейности за постигане на целта; - очакван/и резултат/и от всяка мярки/дейност; - срок за изпълнение на всяка от конкретните мерки/дейности; - отговорни длъжностни лица за изпълнението; - необходими ресурси /човешки и финансови/ за изпълнение на всяка мярка/дейност В резултат от изпълнението на дейността ще се оптимизира трудовата заетост на работещи над 54 г. възраст за запазване на техния принос в развитието на предприятието. Внедряването на единната система за развитие на човешките ресурси ще допринесе за постигане на дългосрочните цели и нужди на дружеството, свързани с осигуряването и развитието на човешките ресурси, необходими за дейността му в перспектива. 29 850.00 29 850.00
Закупуване на ергономични офис столове и климатици като средства за колективна защита от неблагоприятен микроклимат и за осигуряване на ергономия при работа: Характерът на дейността на работещите с видеодисплей формира елементи на работната среда и трудовия процес, които предопределят проявата на професионални рискове, свързани с ергономия на работното място и продължително седяща работна поза със статично натоварване на шиен и торакален дял на гръбначен стълб. За работещите в принудителни работни пози водещ е риска от увреждания на мускулно-скелетната система, със засягане на гърба, врата, раменете и горните крайници, което е предпоставка за трайно увреждане и от там професионално заболяване и загуба на работата. Към момента за работещите с видеодисплей са осигурени подвижни работни столове с фиксирани седалка и облегалка, с твърда повърхност, без възможност за свобода на движенията и заемане на удобна работна поза. С изпълнението на дейността ще се осигурят средства за подобряване на ергономията на работното място за работещите с видеодисплей - ергономични офис столове с тапицирани, регулируеми на височина и положение седалка и облегалка и с подлакътници за поддържане на ръцете, които да създадат възможност за намаляване натоварването на гръбначните мускули, заемане на удобна работна поза и по-голяма свобода на движенията при работа. Изпълнението на проектната дейност ще способства за предотвратяване на неправилните неблагоприятни работни пози, премахване на статичното напрежение и умората при изпълнение на отделните работните операции. С дейността ще бъдат обхванати 5 лица работещите с видеодисплей, 4 лица от които на възраст над 54 год. Осигуряването на колективната защита за подобаване на ергономичната организация на работната среда ще съдейства за подобряване в условия на труд чрез повишаване комфорта и безопасността на работещите, което ще рефлектират върху качеството и производителността на труда. Чрез идентифицираните средства за колективна защита – климатици, целта е да се осигурят оптимални микроклиматични условия и топлинен комфорт за работещите в оперативните центрове и счетоводни офиси. С монтиране на съвременни климатици, с филтри за пречистване на въздуха, с ниски шумови нива ще се минимизира потенциалното въздействие на прегряващия микроклимат през топлия период на годината. Ще се подобрят условията на труд /параметрите на микроклимата/, чрез намаляване на температурата на въздуха в работните помещения. 20 500.00 20 310.00
Закупуване на ЛПС и СРО: Дейността цели да осигури на работещите подмяна на съществуващите и закупуване на нови, по-модерни ЛПС и СРО, с високо ниво на ефективност срещу конкретните опасности, за които се прилагат. Спецификата на дейностите при извършване на денонощна патрулна охрана на различни производствени обекти формира относително висок риск от въздействие на факторите на работната среда, свързани с работа на открито. Охранителите са изложени на влиянието на климатичните условия, пряко зависими от метеорологичните условия и сезона - с ниски и високи температури на въздуха, въздушни течения и повишена влажност през студения и топлия период на годината. Заетите лица прекарват значителна част от работното време в принудителна стояща или ходеща работна поза. Използваните към настоящия момент ЛПС и СРО - ватирани зимни якета, панталони и ботуши, не осигуряват достатъчна защита на работещите през студения период на годината, ботушите водят до умора и изпотяване на краката. Всичко това налага осигуряване на нови подходящи по вид ЛПС и СРО, които да съответстват на условията на работното място и да позволяват на ползвателя да извършва нормално дейността, която го излага на опасности. Целевата група по проектната дейност обхваща 102 работещи, за които рисковете за здравето и безопасността им при работа не могат да бъдат избегнати или намалени в достатъчна степен чрез средства за колективна защита или посредством мерки, методи и процедури при организация на работата. С реализирането на проектната дейност ще се осигурят ЛПС и СРО, подходящи по вид, с възможно най-високо ниво на защита, които съответстват на условията на работното място, позволявайки на ползвателя да извършва нормално дейността, която го излага на опасности. Предвидените за закупуване ЛПС и СРО са определени въз основа на оценката на риска и планираните мерки за предотвратяване, ограничаване и намаляване на рисковете при работа, съответстват /по вид, брой, срок на износване и начина на употреба/ на утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и СРО и са както следва: 1. Студозащитно работно облекло - панталон, блуза и яке – 102 бр.; 2. Студозащитен елек, с многофункционални джобове - 102 бр.; 3. Защитни обувки - половинки /антипрободни, противохлъзгащи, с ортопедична подметка/ - 102 бр.; 4. Защитни обувки - боти /антипрободни, противохлъзгащи, с ортопедична подметка/ - 102 бр.; 5. Студозащитна шапка - 102 бр.; 6. Студозащитни ръкавици - 102 бр.; 7. Дъждобран - мушама с качулка - 196 бр.; 8. Очила за корекция на зрението с антирефлексни покрития /за работещите с видеодисплей/ - 7бр.; Предвидените за закупуване ЛПС и СРО са в съответствие със срока на изпълнение на настоящото проектно предложение и изискванията на Оперативната програма за настоящата процедура. 44 148.00 43 725.02
Обучение на работниците и служителите за специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване.: През последните години Сикюрити груп 3Д ООД е разширило дейността си, увеличило е числеността на заетите лица, което прави идентифицирането на опасностите при работа, свързаните с тях рискове за здравето и безопасността на работещите и прилаганите мерки за минимизирането им непрекъснат процес. Дейността цели да се допълнят знанията на работещите по безопасност и здраве при работа за всяко индивидуално работно място, като се предостави достъпна и актуална информация. Това ще доведе до подобряване на професионалния и здравния статус на работещите и създаване на устойчива заетост, особено за по-възрастните работници и служители. С дейността ще бъде обхваната цялата целева група: 107 работещи, на 7 длъжности, 67% от които на възраст над 54 години. Обучението ще се проведе по утвърдена програма и ще включва: 1. Правила за безопасна работа и защита на работещите от специфичните опасности и свързаните с тях рискове за здравето и превантивни мерки за защита: • при охрана на производствени предприятия - рискове, • психо-емоционално напрежение при работа; • свързани с факторите на работната среда; • свързани с факторите на трудовия процес; • при придвижване по пътни маршрути и опасни зони и др. Обучението ще включва и практическо запознаване с начините на действие при възможни увреждания и оказване на първа долекарска помощ. Като резултат от изпълнението на дейността цялата целева група ще придобие знания за специфичните рискове при работа, пътищата за въздействие и начините за защита. Проектно заложеното обучение ще доведе до повишаване на личностните и професионалните компетентности и здравната култура на работещите за превенция на свързаните с труда заболявания и трудовия травматизъм. 26 750.00 26 750.00
Информиране и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 750 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на Сикюрити груп 3Д ООД. 2 719.00 2 575.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).