Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

Home Care is a complex of social services in the community, "Food delivery" at the personal request to the consumer's home and "home nurse" who support and expand the capabilities of persons to lead independent lives in their usual home environment and to organize bits of the elderly and persons with special needs in order to preserve them longer in their usual home environment; limiting social exclusion and prevent placement in an institution.
   Since 2009 DPS provides the "Public room" in the current national program funded by the "Social protection" of 90 users to support the mostdeprived persons by providing balanced nutrition in a weekly menu, subject to safety requirements food and national standards and norms for food.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на хранителни продукти : Закупуване на хранителни продукти- извършва се на основание сключени договори с доставчици в съответствие с изискванията на националното законодателство по ЗОП при спазване на принципите за икономичност, ефикасност и ефективност при разходването на средствата.Хранителните продукти са разпределени в четири групи - "Плодове и зеленчуци" ; "Тестени и хлебни изделия"; "Млечни и месни" и "Бакалия". Количествата хранителни продукти се определят на база ежедневно изготвена калкулационна ведомост съгласно "Сборник рецепти за заведения за обществено хранене" по изготвено седмично меню. Цените на хранителните продукти са с ДДС и се определят съобразно Държавна комисия по стоковите борси и тържищата-седмичен бюлетин. Доставките на хранителни продукти се изпълняват по предварителна заявка при спазване на изискванията на Закона за храните и всички други законови и подзаконови актове и разпоредби, гарантиращи качеството и годността за консумация на хранителните продукти, както и под ежемесечния контрола на Агенцията по безопасност на храните. Придружават се със сертификати за произход, качество и обозначен срок на годност на продуктите, който да бъде не по-малко от 70% остатъчен срок на годност към момента на доставката. 272 077.67 272 306.29
Предоставяне на "Топъл обяд": Община Исперих разполага със собствена материална база и човешки ресурси за извършване на дейността. Услугата ще се предоставя в Домашен социален патронаж -гр.Исперих, ул."Хан Аспарух" 1, който се намира на първия етаж от новопостроена двуетажна сграда.Промяната на адреса за предоставянето на услугата "Топъл обяд" се налага поради въвеждане в експлоатация на новопостроената двуетажна сграда - ЦЕНТЪР за ОТДИХ, СВОБОДНО ВРЕМЕ и СОЦИАЛНИ УСЛУГИ за ВЪЗРАСТНИ ХОРА и ХОРА с УВРЕЖДАНИЯ със съответната изискваща се документация за това. При първоначалното кандидатстване беше посочен адрес за предоставяне на услугата ул. "Оборище" 17, но тъй като вече новата сграда е вписана в Регистъра на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни -с Удостоверение за регистрация № 101/15578 07.06.2016 г., дейностите по Предоставяне на топъл обяд ще се извършват на ул."Хан Аспарух" 1 на първия етаж, където се помещава Домашен социален патронаж. ДСП разполага с автомобил, с който се доставя готова храна по домовете на лицата потребители на услугата "Доставка на храна" в работните дни. Осигурен е човешки ресурс за извършване на дейността. 13 603.88 13 615.33
Предоставяне на съпътстващи мерки: Дейностите по предоставяне на съпътстващи мерки ще се предоставят ежемесечно, но и при необходимост, ако това се налага, както от целия екип, определен със заповед на кмета, така и от отделни членове от екипа. Ще се извършва консултиране на потребителите, съгласно техните потребности, както и запознаване с действащите социални услуги на територията на Община Исперих. За целта предварително ще се подготвят необходимите печатни информационни материали, бланки, анкетни карти 13 603.88 13 615.33
Определяне на целевата група: Определянето на потребителите ще се извърши от Комисия с постоянен характер, определена със заповед съобразно изготвените списъци от Дирекция"Социално подпомагане"и съгласно изискванията на Наредба № РД-07-1 от 4.04.2016г. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).