Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

With the project: "Improving the management capacity into Comfort Partners Ltd." the company will carry out re-certification of already introduced internationally recognized standard for quality management ISO 9001: 2008 will be implemented and will be certified under ISO 14001: 2015 management environment will implement an ERP system including module for waste management and will supply hardware for the normal functioning of the various modules of the ERP system.

Re-certification to an internationally recognized standard for quality management to release an ISO 9001: 2015 and the introduction and certification under ISO 14001: 2015 will allow the company to improve the quality of subjecting products and services comply with environmental requirements and standards, thereby meet the requirements of foreign customers, and will enable you to participate in a number of contracts for the preparation of aluminum and PVC windows, curtain walls and more. profiles and to participate in international competitions. It mainly applies to the participation of the company in orders abroad as foreign clients necessarily require the presence of internationally recognized standard ensures that products and services will meet the necessary quality and the required environmentally friendly standards.

The introduction of workable ERP system including Module Waste Management - software system for managing business processes in real time will allow to increase the management capacity of the company, as the same will cover a whole management of the company as a consequence of which will take timely and quality management solutions.

After re-certification of ISO 9001 implementation and certification of ISO 14001 and the introduction of the ERP system, the activities of
the company will be facilitated, improved and complemented by the possibility of making a larger volume of products (25% - 30% per annum) for which the company has acted numerous inquiries from customers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда и ре-сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството.: Изпълнението на дейността включва следното: - Въвеждане на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда; - Сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда; - Ре-сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството. Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършено въвеждане на международно признат стандарт за управление на околната среда ISO 14001:2015 и стандартизиране по стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда и ре-сертифициране по стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството. С изпълнението на дейността ще бъде избрана консултантска организация за създаването на документирани правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, с което да се гарантира правилното им изпълнение и ефективност на управлението им. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на приложимия стандарт за система за управление (ISO 14001 - Система за управление на околната среда). Въвеждането на системата ще подготви фирмата за сертификация което се явява финален етап на изграждането на системата, на който й се придава готовност да бъде демонстрирана пред орган за сертификация. Тъй като по проекта се предвижда ре-сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството, документираните правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, са въведени за ISO 9001:2008 и няма да е необходимо същите да бъдат въвеждани в съответствие приемната версия на стандарта. След приключването на дейностите по въвеждане на документи за Стандартизирана система за управление (за ISO 14001 - Система за управление на околната среда), ще се подаде заявка за сертификация на ISO 14001:2015 и ре-сертификация на ISO 9001:2015 до предварително избрания орган за сертификация, който ще изпрати одиторски екип да провери и оцени дали въведените Стандартизирани системи за управление съответстват на изискванията на стандартите. След положителен доклад от одита, органът за сертификация ще вземе решение по сертификацията и ще издаде сертификати. Сертификатите са официален документ, издаден от Орган за сертификация. Сертификатите са доказателство, че фирмата (организацията) е въвела и има реално работеща Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 14001:2015 за управление на околната среда. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнители (1-2 месец) 3. Подписване на договори за въвеждане на ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (2 месец) 4. Въвеждане на международно признат стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда (2-9 месец) 5. Провеждане на процедура по избор на изпълнител за сертифициране на ISO 14001:2015 и ре-сертифициране на ISO 9001:2015 (9 месец) 6. Подписване на договор за оценка и ре-сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 и за оценка и сертификация по международно признат стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (10 месец) 7. Оценка и сертификация и ре-сертификация по международно признат стандарт за ISO 14001:2015 и ISO 9001:2015 (10-12 месец) 8. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 5 200.00 5 150.00
Въвеждане на ЕРП система и доставка на необходимия хардуер за нормалното функциониране на системата: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията. Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците (Модул 3 от ЕРП системата). С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА: ЕРП Система- 1 бр.- Уеб базиран софтуер, който да обхване дейността на фирмата, с цел оптимизиране на процесите във фирмата, както и да осигури проследяване на изпълнението на поръчки към фирмата от нейни клиенти, както и на фирмата към нейни доставчици. Системата ще съдържа възможност за планиране на доставки и поръчки, възможност за запазване на електронен архив на документи свързани с доставки и поръчки. Чрез отделен модул, системата ще дава възможност за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци. ЕРП системата автоматично ще генерира документи необходими за дейността на фирмата, като маршрутни карти при изработката на поръчки или документи необходими по охрана на труда и други, също така ще дава възможност за менажиране и отчитане на свършена работа по монтажни задачи, както и да оценява монетарно свършената работа от монтажни екипи на фирмата по зададени предварително критерии. Ще има опция за следене на готовата продукция и възможността да се създават експедиции към монтажни площадки с прилежащите към това документи за експедиция и приемо-предавателни протоколи. Системата ще следи за присъствието на служителите в рамките на фирмената база , както и на монтажните площадки, което присъствието впоследствие ще се преобразува в месечно възнаграждение въз основа на часова или дневна ставка - автоматично. Системата ще осигури възможност за прозрачна и недвусмислена комуникация между служителите, с помощта на модул за съобщения и/или създаване на персонали и задачи с описание и срок на изпълнение. ЕРП системата ще бъде инсталирана на сървър в офиса на фирмата в гр.Троян. ЕРП Системата ще съдържа следните модули: 1. Календар 2. Контролен панел 3. Управление на отпадъци 4. Проекти 5. Поръчки за изработка 6. Монтажни работи 7. Заявки на материали 8. Заявки на материали и продукти за монтаж на обект 9. Складов модул 10. Експедиции 11. Следене на работно време 12. Автомобили 13. Модул за комуникация и възлагане на задачи 14. Документи 15. Приходи и Разходи За правилното функциониране и прилагане на пълната функционалност на ЕРП системата ще е необходимо закупуването на подходящ хардуер под формата на сървърни конфигурации, компютри, touch screen екрани, принтери и други, както следва: 1. за Модули 1, 2, 3- необходим 1 бр. настолна компютърна конфигурация 2. за Модул 4- необходими 1 бр. настолна компютърна конфигурация, 3 бр. преносим компютър 2-ри вид 3. за Модул 5- необходими 5 бр. настолни компютърни конфигурации, 5 бр. етикетни принтери, 5 бр. компютъра с "touch screen" монитори 4. за Модул 6- необходим 1 бр. публичен дисплей 42" 5. за Модули 7 и 8- необходими 4 бр. настолни компютърни конфигурации 6. за Модул 9-необходими 2 бр. преносим компютър 1-ви вид 7. за Модул 10-необходими 2 броя настолни комютърни конфигурации 8. за Модул 11-необходими 1 бр. настолна комютьрна конфигурация, 1 бр. цветен, лазерен, многофункционален принтер 9. за Модули 12, 13, 14 и 15- необходими 2 бр. настолни комютърни конфигурации 10. за инсталация на цялата система с всички модули са необходими 2 бр. сървърни конфигурации Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец) 3. Подписване на договор за разработване и въвеждане на ERP система и доставка на необходимия хардуер с избран изпълнител (4 месец) 4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на ERP системата и на необходимия хардуер (4-18 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 434 840.00 434 624.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).