Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

“AVTOEKSPERT PLYUS”  Ltd. develops its business in the field of trade of car parts and car accessories - KID 45.31. The company is founded in 2010 and it is already established as a leading distributor of car accessories in the region of Veliko Tarnovo. In addition to that, it focuses actively on staff’s needs as well as on improving the economic and social status of its personnel. The company supports the development of the labor market through a strategy based on encouraging personal and professional evolution. A project initiative, titled “New opportunities for employment in “AVTOEKSPERT PLYUS”  Ltd – Veliko Tarnovo”, focuses on providing employment and professional stability for the population of Veliko Tarnovo. To this end, the project initiative helps overcome the level of unemployment in the region of Veliko Tarnovo (11.7% in 2014 according to NSI), supports the economic stability and the social status of the population. By employing 10 new cadres, the company aims at sustaining the professional realization and the social activity of vulnerable groups of unemployed individuals in the region. The project targets unemployed and inactive individuals at the age under 29 and over 54, and long-term unemployed individuals. By considering the needs of those individuals, the company offers them employment for the period of 12 months as well as development of personal skills such as communication and practical competence in the field of commerce. Providing the population of Veliko Tarnovo with job opportunities is the main goal of the 15-months project. During the execution of the project “AVTOEKSPERT PLYUS”  Ltd. will be engaged in the employment of the staff, the financial management, the accounting procedures, the spread of the results and the well-established practice.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разкриване на нови работни позиции и наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Подетата от “АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД инициатива в подкрепа на борбата срещу безработицата и социалното изключване в Северен централен район намира израз в разкриване на 10 работни позиции в различни направления от стопанската и организационна дейност на фирмата. Фирмата се ангажира с предоставянето на възможност за трудова ангажираност на 10 безработни и/ или неактивни лица за срок от 12 месеца чрез наемане и включване в нейния работен колектив. В съответствие със спецификата на своята икономическа дейност и потребности в организацията на работния процес ръководството планира да назначи служители в направление административно управление; обслужване и услуги. Новоназначенията ще се осъществят при следните длъжности при спазванеизисквания на трудовото законодателство в България: 1) Търговски представител: НКПД 33223003; МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 2) Агент снабдяване: НКПД 33233002; МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 3) Счетоводител: НКПД 24116004 ; МОД 950.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 169.1 лв. 4) Техник електронна техника: НКПД 31143007; МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 5) Техник-механик автомобили и кари: НКПД 31153005, МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 6) Техник-механик двигатели с вътрешно горене: НКПД 31153009, МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 7) Шофьор: НКПД 83322010; МОД 540.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 96.12 лв. Реализацията на настоящата дейност пряко кореспондира с посочените в текста на ОПРЧР насоки за въздействие (стълбове) по отношение на заетостта, намаляване на бедността и мерки социалното включване и дефинираните в проекта специфични цели 1 и 2. Акцентът върху заетостта като едно от тематичните направления на проекта обуславя сегментирането на целевата група. На основание спецификата на изпълняваните трудови ангажименти и при стриктно спазване на принципите за разнопоставеност и недискриминация управата на фирмата определя следните целеви групи работна сила за съответните позиции: 1) Търговски представител: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1бр.; 2) Агент снабняване: трайно безработни или неактивни лица – 1бр.; 3) Счетоводител: безработните и неактивни лица над 54 г.. – 1бр.; 4) Техник електронна техника: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1 бр., безработните и неактивни лица над 54 г. – 1 бр.; трайно безработни или неактивни лица – 1бр.; 5) Техник-механик автомобили и кари: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1 бр. 6) Техник-механик двигатели с вътрешно горене: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1 бр.; 7) Шофьор: безработните и неактивни лица над 54 г. – 1бр. трайно безработни или неактивни лица – 1бр.; За достигане до целевите групи и включването им работния процес “АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД ще работи в сътрудничество с Териториална Дирекция „Бюро по труда“ – гр. Велико Търново и допълнително ще предприеме мерки за набиране на персонал чрез алтернативни канали. По отношение на разходите за изпълнение на дейността, те са предвидени в съответствие с разпоредбите на трудовото законодателство в страната и насоките на процедурата за кандидатстване. Те включват разходи за работни заплати на база минималния осигурителен доход за всяка от длъжностите и дължимите вноски за осигуровки за сметка на работодателя, въз основа на условията на трудовото правоотношение. От гледна точка на посоченото до момента общият бюджет за дейността е 111 815.76лв. Предвиденият срок за изпълнение на дейността е 15 месеца като в него се включва предварителна дейност по подбор на кадрите до 3 месеца и наемане на одобрените кандидати на трудово правоотношение за 12 месеца. Според плана за реализация на дейността назначаването ще се извършва индивидуално за всеки кандидат при неговото одобрение, за да се избегне забавяне в резултат на изчакване за набиране на кандидати по всички позиции. 111 815.76 102 290.42
Дейност по организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта е най-мащабната дейност в проекта. Тя представлява комплекс от взаимосвързани поддейности, който осигурява безпроблемната реализация на целия проект. В обобщен вид могат да бъдат дефинирани следните поддейности, всяка от които притежава определена специфика и има отношение при изпълнението на друга поддейност: 1) Сфомиране на екип за изпълнението на проекта – С ангажимента по организация се заема квалифициран екип от ръководител, координатор и счетоводител. Избрани са хора с опит в административното, организационно и финансово управление. Със своите познания, компетенции и натрупана практика те ще осигурят организацията и изпълнението на дейностите наблюдение и контрол, финансово-отчетна дейност, подбор на новите служители, договореност с партньори и доставчици, комуникация с Управляващия орган. Ангажираността им е за 15 месечната реализация на проекта при следните условия: - Ръководител: 10лв./ч при 18ч/мес. - Координатор: 8лв./ч при 20ч/мес. - Счетоводител: 6лв.‘/ч при 25ч/мес. Общите разходи в това направление са 7 350лв. 2) Управление и контрол на проекта – С приоритет сред отговорностите на екипа по проекта е да осигури добро управление от гледна точка организационни и финансови параметри. В този смисъл екипът разработва график за изпълнението на проекта, разделен на етапи, ограничен от срокове, с ясно дефинирана последователност от дейности и разпределение на бюджета. Като водещ принцип се утвърждава практиката за добро финансово управление и насоките за икономичност, ефективност и ефикасност. Отделен елемент е контролът върху изпълняваните дейности. По този начин се осигурява навременно диагностициране на потенциални проблеми и рискове, възможност на адекватна реакция и корекция в срок, ограничаване на неблагоприятните последствия. 3) Организация на допълнителни дейности: - Организация на работния процес – Свързва се с встъпването в длъжност на новите служите и се изразява в провеждане на инструктаж за безопасност и отговорност за всяка от позициите. Разработват се графици за обучение и заетост, други спомагателни дейности. - Комуникация с УО – Официалната кореспонденция с УО относно изпълнението на проекта се осъществява от името на ръководителя на проекта, който своевременно информира УО за промени или риск при реализацията. Представя пред финансиращата институция окончателния доклад за изпълнението на проекта, заедно с финансовия отчет. Финансово-отчетна дейност – Като официален представител ръководителят на проекта подпомаган от счетоводителя гарантира коректност в финансовото управление на инициативата. В съответствие с принципите за икономичност, ефективност, ефикасност и прозрачност се разходват средствата от субсидията и съгласно разпоредбите на УО се отчитат изискуемите финансови документи. В допълнение към тях и в отговор на насоките от ръководството на бенефициента се разработват доклади и отчети за поетапното изпълнение на проекта. 7 350.00 7 320.00
Закупуване на оборудване и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Обособяването на нови работни позиции и включването на допълнителен персонал в работния процес изисква осигуряването и поддържане на определено равнище на работната среда. С цел осигуряване на коректно изпълнение на трудовите отговорности за новите служители ще бъде закупено оборудване, съответстващо на изпълняваните функции. Според предварителния план, нужда от стопански инвентар се наблюдава в направление административна и обслужваща дейност. За търговския представител, агент снабдяване, счетоводителя и техниците ще бъде закупено офис оборудване за 5 позиции – компютри, бюра, столове, работни шкафове. В списъка се включва и 1 брой комбинирана офис техника (принтер+копир+скенер), която ще се ползва от всички. Допълнително ще бъдат осигурени работни шкафове и стелажи. Общият размер на разходите в тази насока възлизат на 5970лв . Покупката на оборудване се определя от желанието и ангажираността на ръководството да осигури високо качество на работната среда и комфорт за персонала при изпълнение на трудовите отговорности. При подбора на подходящ стопански инвентар управата ще спазва принципа за функционалност, удобство, безопасност и икономическа ефективност. В допълнение е планирано закупуването на лични работни облекла за всяко от новоназначените лица, които осигуряват асоцииране към работния колектив и фирмата. Те ще бъдат брандирани с емблема на фирмата и логото на ЕС и ОП РЧР. Облеклото е в 2 разновидности - зимен и летен вариант (по 2 комплекта за служител), с цел осигуряване на максимален комфорт за служителите при изпълнение на трудовите задължения през различните сезони. Общата стойност на разходите за работно облекло следва да достигне 1500 лв. 7 470.00 6 865.70
Осигуряване здравето и безопасността на новите служители: В съответствие нормативните разпоредби в страната относно изпълнението на трудова дейност и в качеството си на отговорен работодател “АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД включва осигуряване на трудова медицина като част дейности по проекта. По този начин ръководството на фирмата се ангажира да постигне и поддържа най-високи стандарти за здравето и безопасността на работното място. Утвърждава се практиката за грижа към физическото и психическо състояние на персонала. 400.00 400.00
Визуализация и популяризация на проекта: Представяне на проектната идея като добра практика и пример за стопанския сектор относно управление на ресурсите и обществена отговорност е мотив при изпълнението. В тази връзка ръководството на „АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД планира популяризация чрез провеждане на информационна кампания за изпълнението на проекта. При старта на проекта е планирано неговото представяне на широката общественост посредством съобщение в местна преса. Ръководството заявява готовност за среща с представители на пресата и заинтересовани страни на всеки от етапите от реализация. Информация ще бъде представена и в бюрата по труда като посредник при ангажирането на персонал, с намерение за достъпност до широк набор от потенциални служители от различни целеви групи. След приключване на проектната инициатива посредством местните информационни канали ще бъде разпространена информация за цялостното изпълнението, постигнатите резултати, значимостта на бизнес инициативите и подкрепа в борбата срещу бедността и насока за социално-икономическо развитие на Северния централен регион, конкретно област Велико Търново. За осигуряване на разпознаваемост на проекта е планирано изработването на информационна табела, която ще се постави на видно място в стопанисваните от „АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ обекти. На табелата ще бъдат посочени всички задължителни реквизити на УО по визуализацията на финансираните със средства на ЕС проекти. В допълнение, върху работното облекло на наетите по проекта служители, наред с отличителния знак на фирмата ще бъде поставено и логото на ЕС и финансиращата програма. Общият размер на разходите в това направление възлиза на 1 200 лв. 1 200.00 760.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).