Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project proposal includes measures fully in line with the Investment Priority 3 "Urban Environment", Priority Axis 1: "Sustainable and Integrated Urban Development" of the Guidelines for application under the procedure and provides for the construction, reconstruction, rehabilitation, upgrading of open access infrastructure such as public recreation areas, urban areas, playgrounds, alleyways, sidewalks, an accessible environment for people with disabilities, recreation areas that will be publicly accessible and will not be exploited in an economical way. The focus will be on restoring green areas and creating attractive and comfortable spaces in the neighborhood of residential units. The project presents an opportunity to improve the quality of the urban environment by building new and ennoble existing elements of urban design. The project aims to stimulate the creation of a complete and complete city image of the bc. Bistritsa. In this connection, all the activities of the project proposal are in direct connection with and complement the already implemented project in the same residential neighborhood - "BC Bistritsa" - reconstruction of the street network, the sidewalks, the interlocking spaces, play facilities for children, young people " under OPRD.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на СМР по реконструкция и облагородяване на междублокови пространства в ж. к. Бистрица.: Проектът e изработен въз основа на съществуващата нормативна уредба на страната, извършените огледи и проучвания и анализа на резултатите от тях. Запазени и доразвити са положителните моменти по отношение композиция, материали, елементи на градското обзавеждане от реализираните вече по други схеми и програми обекти, като са вписани в новата концепция. Предложени са съвременни решения и нови идеи за развитието на града. Новопроектираните решения неминуемо ще допринесат за подобряване на качеството на живот в градската среда. Подмяната на разрушените пешеходни настилки ще намали отделянето на вредните прахови части. Увеличените зелени площи ще допринесат за подобряване на микроклимата на разработвания обект и ще направи средата благоприятна за обитаване и отдих. Засаждането на нови дървесни видове и насищането им по периферията на уличната мрежа ще намали шумовъздействието не само върху хората но и върху животинските представители в градската среда. Ще се увеличат засенчените места като се търси балансиране на открити и закрити пространства и намаляване на температурните въздействия върху средата. Въз основа на теренните особености и даденостите на разработваната територия в проектното решение се предвижда следното : - Изграждане на нови детски площадки със зони за възрастова група от 0 до 3г и от 3 до 12г; - Създаване на площадка за фитнес на открито; - Обособяване на площадка с маси за шах и табла; - Осигуряване на места за отдих и беседи. Това включва ситуирането на пейки и маси, които заменят съществуващите с цел да придадат еднороден характер на конкретната зона; - Подмяна на декоративните настилки; - Обособяване на нови паркоместа; - Допълване с ново енергоспестяващо осветление; - Реконструкция и преосмисляне на съществуващата алейна мрежа. Използването на декоративна настилка от бетонови павета и бетонови ивици, като пешеходните направления са подчинени на съществуващите вече такива. Необходимостта от създаване на условия за привлекателна и достъпна среда налага реконструкция на алейната мрежа. Пешеходните направления се диктуват от главните подходи като осигуряват удобни и логични връзки между компонентите и пешеходните пространства, както и връзките им с прилежащите територии. Предвидено е и саниране на съществуващата растителност – премахване на изсъхнали клони и оформяне короните на дърветата. Дървесно-храстовата растителност е важен композиционен елемент в зоната и изпълнява редица функции – екологични, инженерни и естетически. При използването на растителните обеми са взети предвид особеностите на терена и същността на поставената задача, а именно изграждане на благоприятна за отдих среда, достъпна за хора с увреждания и запазване на съществуващата растителност, като част от структуроопределящите елементи на микроклимата в района. Проектът предвижда поддържане на парковото озеленяване. Проектното решение е съобразено както с предварителните анализи, така и с изискванията за създаване на среда, която да е благоприятна за посещения и да отговаря на климатичните условия в района на града. Запазват се всички съществуващи дървета. Предвижда се част от старите дървета да бъдат санирани. Проектът ще придаде на жилищния комплекс характерна визия и разпознаваемост чрез прилагането на сходни елементи на градския ланшафт и дизайн, чрез използването на единни и сходни материали, както и използването на характерни за града дървесни видове. 1 075 421.99 1 250 329.51
Осъществяване на строителен надзор по проекта.: Строителният надзор е пряко отговорен за законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежа, пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания, контрол по спазване на условията за безопасност на труда, качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност, правилно изпълнение на строително – монтажните работи. Дейността ще се изпълнява паралелно с дейност 1. Съгласно чл. 168 от ЗУТ строителният надзор е задължителен участник в строителството. Той включва: откриване на строителна площадка; заверка на заповедна книга; съставяне на актове по време на строителството, други. 10 450.00 7 200.00
Осъществяване на авторски надзор по проекта.: С осъществяването на надзор от страна на проектантите – автори на отделни части на технически/работен проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 9 000.00 10 800.00
Осъществяване на информация и комуникация по проекта.: Информирането на максимално широк кръг аудитория ще окаже съществено значение върху въвличането на гражданското общество в процеса на обогатяване на механизмите за прозрачност и достъпност на администрацията и мултиплицирането на ефектите от проекта. Дейностите, свързани с разпространение и използване на резултатите, са средство да се даде публичност на работата, извършена в рамките на проектите по програма ОПРР. Споделянето на резултатите, извлечените поуки и направените констатации с по-широка аудитория извън участващите организации е начин, финансираните от ЕС дейности да облагодетелстват по-широк кръг субекти, а също така е средство за популяризиране на приноса на организациите към постигането на целите на програма, което дава фундаментално значение на връзката между програмата и политиките. Водещия документ, който регламентира изпълнението на мерките по комуникация и информация ще бъде Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвиждат се следните дейности и мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. При стартиране на проекта Община Дупница ще публикува информация за него на интернет сайта на Община Дупница. Дейността включва: - начална и финална пресконференция; - промоционални събития първа копка и официално откриване ; - 4 бр. прес-публикации ; - поставяне на 2 бр. билборда с размери 4 х 3 метра; - 4 бр. постоянни обяснителни табели; - настолни комплекти - бележник, химикал, молив, флаш памет - 16 GB - 150 бр. 9 200.00 10 821.00
Одит на проекта.: Одитът на проекта е необходим, с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС. Основната цел на дейността е да одитира извършените разходи по проекта и да предоставя констатации за законосъобразност и допустимост на извършените и отчетени разходи. Допустимостта на разходите се определя като целесъобразно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: Всички разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на националното и европейското законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; Изпълнени са необходимите процедури за финансова дисциплина; Не е налице двойно финансиране; Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; Всички документи, на база на които са извършени разходите са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; Неправомерно изплатените суми (в случай, че има такива) са възстановени по надлежния ред. Одитът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; Счетоводните системи и осчетоводявания са изрядни: одитът трябва да провери дали Община Дупница поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Одитните проверки ще обхващат цялата финансова информация по дейностите и договорите на проекта с цел установяване на верността и законосъобразността на отчетените разходи. 2 500.00 3 000.00
Екип за организация и управление на проекта.: Екипът ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели, за целесъобразното изразходване на средствата по проекта. Осъществява текущ мониторинг, изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган, изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган, контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта. Дейността цели установяването на система за добро управление на проекта, сформирането на екип от експерти, гарантиращ успешното и своевременно изпълнение на проектните дейности, междинни дейности, гарантиращи на успешната му реализация и постигане на заложените цели. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: последователност на изпълнение на проектните дейности; проследяване на изпълнението на дейностите; обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляване; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. В рамките на тази дейност ще се обезпечи цялостното управление на проекта. За целта ще се сформира висококвалифициран екип, притежаващ необходимата експертиза и опит за изпълнение и управление на инфраструктурни проекти. Екипът по проекта ще включва: - Ръководител на проекта; - Координатор на проекта; - Счетоводител на проекта. 22 130.00 22 118.29

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).