Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The company has many years of experience in organizing events and comprehensive information services for all types of events. It mainly deals with hiring of a full range of professional equipment for the technical support of conference events.The main activity is 62.09"Other activities in the field of information technology",but there is an additional economic activity -77.39 "Renting and leasing of other machinery, equipment and tangible goods n.e.c.”, which is the main activity code of this project proposal. The company has established its name as a reliable partner as well as a loyal employer striving to improve the quality and conditions of employment. The company's goal is to support for active behavior on the labour market, providing healthier and safer work conditions and income with respect to quality and productivity and increase of investments in human capital. The current project aims to create better working environment and quality working conditions of employees in "Congress Engineering" and priority target groups, people with disabilities and people over 54 years. The objectives set by this project are fully in line with the objectives of OP “Human Resources Development” - improving the quality of life of people in Bulgaria through improving human capital, achieving high levels of employment, promotion of services and strengthening social inclusion. The project includes the following activities: Information and publicity; Forming a team for organization and management of project development, Adaptation and implementation of systems for the managing and developing human resources;Providing means of collective protection including modernization and / or reconstruction and / or fencing of facilities, processes, machinery and equipment; Purchase of Personal protective equipment and special clothing; training of 17 "Congress Engineering" employees on specific health risks associated with their individual workplace; Providing social benefits to employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за организация и управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта е основополагаща за изпълнението на цялостния проект и постигане на заложените цели и резултати по всички дейности. Успешното реализиране на дейността предполага успешно изготвяне на техническите и финансовите отчети по проекта и цялостното му финализиране. Дейността ще е в съответствие с хоризонталните принципи по ОПРЧР. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Настоящото проектно предложение цели в тази дейност да се сформира екип за организация, управление и отчитане на проекта. Екипът ще се състои от ръководител на проекта-1, координатор-1 и счетоводител -1 и всеки един от тях ще има точно определени отговорности и задължения. Екипът ще се занимава с цялостното изпълнение на всички дейности по проекта, за да могат да се постигнат заложените резултати. По време на изпълнението на проекта екипът стриктно ще следи спазването на времевия график на дейностите и точното и коректно разходване на средствата по проекта. Избраният екип има добри познания в управлението, организацията и отчитането на всякакъв вид дейности и е запознат в детайли със спецификата и тънкостите на изпълнение и отчитане на проекти, финансирани с европейски средства. Ръководителят, координаторът и счетоводителят притежават необходимия опит и квалификация да работят успешно по проект, финансиран по ОПРЧР. Ръководителят има солиден 5-годишен опит в организация, управление и изпълнение на дейности като тези, включени в проектното предложение: закупуване на ЛПС и специално работно облекло за служители, осигуряване на средства за колективна защита,осигуряване на социални придобивки за работниците и др. Основните задължения на ръководителя ще са да ръководи и контролира цялостното изпълнение на проекта, разпределя задачите на членовете на екипа и следи за спазването и изпълнението им. Отговорности на координатора ще са основно свързани с координиране и планиране дейностите по проекта, следене на сроковете, заложени по проекта и активно участие в избора на изпълнители. Основни задължения на счетоводителя ще бъдат обобщаване на подадената в оригинал отчетна документация от ръководителя и координатора, стриктно изпълнение на заложения по проекта бюджет, изготвянето на междинни и финални отчети, заедно с ръководителя и с координатора и т.н. При управлението на проекта ще се спазват разпоредбите на Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР по процедура Добри и безопасни условия на труд. Във връзка с изпълнението на проекта, с ръководителя, координатора и счетоводителя ще се сключат допълнителни споразумения. Затова и в разходите за дейността е предвидено само тяхното възнаграждение, което е съобразено с методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020 и размерите за почасово заплащане на възнагражденията на служителите, наети във връзка с управлението на проекти, финансирани по ОПРЧР. Разходи за организация и управление по настоящия проект ще са в размер до 10 на сто от общите допустими разходи по операцията, което от своя страна е съобразено с Условията за кандидатстване по схемата. 12 000.00 12 000.00
Дейност по информиране и публичност : За тази дейност се предвижда да се наеме външен изпълнител за изработване на печатни и информационни материали, информационни стикери, плакат/и, печат и монтаж на информационна табела за популяризиране на ползата от участието в схема „Добри и безопасни условия на труд“. Информационната табела ще се постави на мястото на изпълнение на проекта – пред официалния вход на фирмата-кандидат по процедурата. Информационната табела ще описва съответния проект и безвъзмездната подкрепа на ЕСФ и ще е съобразена с всички изисквания за публичност и визуализация на ЕС. Тя ще е разположена на видимо място пред входа на фирмата така, че преминаващите покрай нея да са в състояние да прочетат и разберат естеството на проекта. Върху цялото оборудване, доставено в рамките на проекта и в резултат от него, ще се поставят информационни стикери (лепенки) на подходящо място върху повърхността на оборудването/стопанския инвентар, върху които ясно ще са обозначени всички реквизити, съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Където е възможно, стикери ще бъдат поставяни и върху ЛПС. Ще се щампова и работното облекло. Всички документи, които ще се изготвят по време на изпълнението на проекта ще бъдат на бланка, съдържаща логата и слоганите на ЕС и ОПРЧР. Предвижда се да се публикува и информация относно изпълнението на проекта на интернет страницата на Конгресинженеринг – http://www.congresseng.com/bg/congress-engeneering/ За да се информират целевите групи и обществеността, фирмата предвижда да постави поне един плакат с информация за проекта, в който ще се спомене финансовата подкрепа на ЕС на видно място, като например входа на сградата, в която фирмата извършва дейността си. Дружеството предвижда размерът на плаката да е формат А3. Ще бъдат изготвени и печатни информационни материали – брошури. Дейността ще стартира от първия месец и ще се изпълнява до края на проекта. Необходимите средства за изпълнение на дейността са в размер на 2400 лв. без ДДС. 2 400.00 2 400.00
Разработване, и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в “Конгресинженеринг” ЕООД: Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси,въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време),въвеждане на иновативни модели за организация на труда,въвеждане на промени в системите за заплащане на труда, съвместяване на професионалния и личния живот и въвеждането на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители–над 54 г.Съобразно стратегията за развитие на фирмата, ръководството е идентифицирало необходимостта от подобряване условията на труд и работната среда,като за целта настоящата дейност предвижда обезпечаване на фирмата със Система за развитие на човешките ресурси. Към настоящият момент фирмата няма такава система. Необходимостта от набавянето й е предизвикана от потребността на организацията за повишаване ефективността, работоспособността и продуктивността,качеството на работа,мотивацията и удовлетвореността на персонала,намаляване текучеството,тревожността и стреса в служителите.Цел на дейността е създаването на стратегия,методи,документи,инструменти и действия, насочени към развитие на човешките ресурси в компанията.Основни елементи на системата ще са: 1.Анализ и актуализация на организационата структура -актуализация на целите, правата, отговорностите,гъвкаво работно време на служителите в компанията.Лицата над 54 г. ще бъдат с облекчителен режим с цел осигуряване на активен и независим живот на възрастните. 2.Анализ и актуализация на системата за подбор на персонал чрез създаване на стандарти,критерии и процедури за подбор.Увеличава вероятността от наемане на качествени и перспективни служители. 3.Анализ и актуализация на системата за адаптация и ориентация на новопостъпили служители.Системата е насочена към новонаетите, като основната цел е значително намаляване времето за достигане на максимална ефективност и снижаване рисковете от стрес,тревожност и напускане през първите три месеца. 4.Анализ, разработване и/или актуализация на системата за оценка трудовото изпълнение и резултати на служителите.Ключова с-ма за управление на персонала и неговата оценка.Резултатите от системата за оценка служат и като стабилна база за регулиране на възнаграждението и дефиниране потребностите от обучение и професионално развитие.Резултатите ще са стабилна база за даване на обатна връзка към служителите.Внедряването на с-мата ще повиши ангажираността и продуктивността на персонала и мотивира служителите за усъвършенстване,стремеж за професионална реализация и удовлетвореност от постигнатите резултати. 5.Анализ,разработване и/или актуализация на системата за професионално и кариерно развитие,включваща:повишаване професионалната квалификация на служителите и създаване на „инкубатор” за млади таланти. Анализът на резултатите от с-мата дава индикации кои от служителите имат мениджрски и лидерски потенциал. 6. Анализ,разработване и/или актуализация на системата за възнаграждения и бонуси.Регламентира начина и критериите за структуриране на възнагражденията на база резултати-усилия. 7. Анализ, разработване и/или актуализация на системата за предаване на опит.С-мата е насочена към структурираното взаимодействие между опитни служители на възраст над 54 г. и млади служители,без практически трудов опит.Основната цел е създаване на добри условия за предаване на опит между различните поколения. 8.Създаване на тренинг програма за мениджърите и служителите,която актуализира и допълни професоналните им знания и умения, като това ще им даде възможност за по-ефективно постигане на заложените цели. 10. Анализ и даване предложения за подобряване комуникацията в отделите и компанията.Посоки за анализ са начина на комуникиране на задачите между служители и отдели,подходи за даване и възпримане на информация, ндивидуални комуникативни умения на мениджърите и служителите, както и неформалната комуникация в компанията. Дейността ще включва задължително практическо въвеждане в действие на всички нововъведения по управлението и развитието на човешките ресурси. 20 000.00 19 500.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на Система за контрол на достъпа в „Конгресинженеринг” ЕООД : Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси, въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време), въвеждане на иновативни модели за организация на труда, въвеждане на промени в системите за заплащане на труда, съвместяване на професионалния и личния живот и въвеждането на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители–над 54 г. Съобразно стратегията за развитие на фирмата, ръководството на „Конгресинженеринг” ЕООД е идентифицирало необходимостта от подобряване условията на труд и работната среда, като за целта настоящата дейност предвижда обезпечаване на фирмата със: -Система за контрол на достъпа и отчитане на работното време - 1 бр. Системата ще включва Софтуер за контрол на достъпа и материали и консумативи, необходими за внедряване на системата в експлоатация като кабели,безконтактни карти и др. Към настоящият момент фирмата не разполага със система за контрол на достъпа. Необходимостта от набавянето й е предизвикана от потребността на организацията за контролиране на работния график на служителите,отчитане на работното време, оптимизация на работните процеси и вътрешната комуникация, управление на отпуските,болничните,подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена. Системата за контрол на достъпа ще упражнява пълен административен контрол на работния график и ще отчита работното и изработеното време на служителите.Чрез нея ще има проследимост на работното време,закъсненията,неявяване на работа,преждевременно напускане, проследяване на картата, опити за неправомерно влизане на служителите на „Конгресинженеринг” ЕООД. Ще се води точна статистика за времето на присъствието,час на пристигане и ще се постигне висока надежност на контрола.Това ще даде възможност за въвеждането на гъвкави форми на заетост и гъвкаво работно време и по-лесно съвместяване на професионалния, личния и семейния живот.Лицата над 54 г. във фирмата ще бъдат с облекчителен режим с цел осигуряване на активен и независим живот на възрастните.Управлението на възрастта във фирмата се взима предвид при формирането на работните места,организацията и условията на труд така,че всеки възрастен работник над 54г.,независимо от здравословния си статус, да чувства, че е в състояние да осъществи своите лични и корпоративните си цели. Системата за контрол на достъпа представлява иновативен модел за организация на труда в предприятието и за повишаване на производителността. Внедряването й в предприятието ще спомогне за повишаване на ефективността на служителите с приблизително 50% и оптимизация на работния капацитет. Системата за контрол на достъпа и отчитане на работното време ще помогнат и за оптимизиране на бюджета за заплати; предотвратяване кражби от клиенти; предотвратяване кражби от служители; бързо разпознаване и залавяне на нарушители; пълен контрол върху бизнеса във всички отдели и предотвратяване на проблеми, преди да са възникнали. Дейността ще включва задължително практическо въвеждане в действие на всички нововъведения по управлението и развитието на човешките ресурси. 10 000.00 8 669.83
Подобряване условията на труд в „Конгресинженеринг” ЕООД чрез осигуряване на средства за колективна защита – ергономични офис столове за служители във фирмата и заето лице с увреждания : Трудовата заетост на хората с увреждания е национален приоритет, който изисква постоянно политическо и обществено внимание, както и максимална степен на координация на политиките, отнасящи се до нея. Осигуряването на условия за ефективно упражняване на правото на свободен избор на трудова реализация на хората с увреждания в трудоспособна възраст и подобряване качеството им на живот е основна цел на Дългосрочната стратегия за заетост на хората с увреждания 2011-2020 г. Реализацията на пазара на труда на тази уязвима група е един от основните инструменти за интегриране на хората с увреждания във всички области на обществения живот. Съгласно изследвания на ЕК 1 от 6 граждани на ЕС е човек с увреждане или това е около 80 милиона от общото население на ЕС, което е приблизително 16%. Установено е, че при хората с увреждания степента на бедност е 70% по-висока от средната главно поради ограничен достъп до заетост.За началото на 2015 г. статистиката показва, че само 2% от 40 000 трудоспособни хора с трайни увреждания в България работят. Основната причина за ниската заетост на инвалидите у нас е достъпа до работна среда, която трябва да им осигурят работодателите, заради което те рядко се съгласяват да ги наемат. С настоящия проект „Конгресинженеринг” ЕООД се стреми именно към насърчаване на трудовата заетост на тази специфична категория от уязвимата група и осигуряване на достъп на три лица с увреждания във фирмата по проекта. Към момента в предприятието работи един служител с увреждания в администрацията, който е над 54 годишна възраст и има постоянни болки в костната система. За този служител с увреждания, както и за още 6-ма заети във фирмата, които работят основно пред компютър, в седнало положение, Службата по трудова медицина препоръчва – осигуряване на работната среда и ергономични столове за намаляване на статичното натоварване от придържане на принудителна работна поза. Ето защо по тази дейност ще се закупят 7 бр. ергономични стола за служителите и лицето с увреждания, които ще се помещават в офиса на фирмата на бул. „Драган Цанков“ 36, тъй като работата на тези лица е свързана с дейности пред видеодисплей. До този момент фирмата не разполага с такива столове и затова често има оплаквания от служителите от болки в гръбначните стълбове и вратове. С цел предотвратяване на увреждане на крайници, гръбначен стълб, позата и т.н и ергономична оптимизация, „Конгресинженеринг” ЕООД ще закупи 7 бр. ергономични офис столове, които ще подобрят работния процес и ще създадат по-здравословни условия на труд на работниците и лицата с увреждания. 4 550.00 4 305.00
Дейност по осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: В “Конгресинженеринг” ЕООД работят 17 служители,които заемат следните длъжности: Оператор, електронна аудио-визуална техника, човека, шофьор, товарни автомобил, склададжия,административен персонал (Експерт продажби,Експерт маркетинг,Дизайнер,Счетоводител,Управител ). Във връзка с ежедневните дейности е необходимо закупуване на ЛПС и специализирано работно облекло за всяка една от посочените длъжности. Към момента ръководството на “Конгресинженеринг” ЕООД осигурява работно облекло и ЛПС, които служат за минимална защита на работещите. Във връзка с честите предписания от страна службата по трудова медицина и спецификата на работа на служителите е необходимо да се закупи ново и по-модерно работно облекло и ЛПС, които да осигурят по-висока защита по време на работа. По този начин риска от трудови злополука се намалява значително. Основните рискови фактори, които са класифицирани по време на работа от службата по трудова медицина са: неблагоприятен микроклимат, простудни заболявания, наднормен шум (увреждане на слуховия апарат, аурауно и екстрааурауно въздействие),напрежение на ОДА,риск от падане от височина, подхлъзване, пробождане, риск от летящи и падащи предмети, увреждане на зрението от продължителна работа с видеодисплей. Работата по високи обекти също крие опасност от падане и травми, което изисква закупуване на предпазен обезопасителен колан, защитна каска, предпазно работно облекло, предпазни ръкавици и др . Нивото на шума по обектите е над нормите и създава риск към увреждане слуха на работещите и изисква ползването от тях на ЛПС антифони. Рискове за работещите от запалвания съществуват при експлоатацията на апаратурата. За снижаването на рисковете от горното се следва стриктно разписаното в експлоатационните инструкции и тези за безопасна работа. За ограничаване на риска от претриване на ръцете по време на механични действия, се изискват противопретриващи предпазни ръкавици. Работните процеси на служителите са свързани с опасности от неблагоприятни климатични условия и простудни заболявания, което изиква закупуване на специално работно облекло (яке, ръкавици, гащеризон, обувки,тениска, ватирана блуза). Във връзка с предотвратяване на травми и удари с различна степен на тежест и защита от опасност от режещи и пробождащи елементи и мех. увреждания на ходилата, фирмата предвижда закупуване на специални обувки със защита – летни и зимни. Непромокаемостта на обувките и изработката им ги правят изключително устойчиви на всякакъв вид условия и падания. Това от своя страна ще осигури удобство и безопасност по време на изпълняване на служебните задължения на заетия персонал в Конгресинженеринг” ЕООД. Защитни очила за компютър и диоптерни такива /установени чрез медицински преглед/ са необходими ЛПС за длъжностите при работа с видеодисплей. За целта е извършен преглед при специалист по очни болести, организиран от работодателя и специалистът е дал предписание за корекция на зрението и за закупуване на очила за работа с видеодисплей. Препоръките на Службата по трудова медицина са свързани с осигуряване на качествени ЛПС и работно облекло, които да предотвратят тежки инциденти по време на работа. В утвърдения списък на ЛПС и работно облекло по видове длъжности, който е неразделна част от проектното предложение са посочени всички необходими ЛПС и работно облекло за осигуряване на добри и безопасни условия на труд в “Конгресинженеринг” ЕООД, като същите са обект на закупуване по настоящото проектно предложение. 16 100.00 15 869.12
Обучение на работниците и служителите на “Конгресинженеринг” ЕООД относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното им работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: Обучението ще предложи на заетите във фирмата служители умения и знания относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното им работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. До момента в предприятието се провежда само задължителен въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 „а” и „б” от ЗЗБУТ, което е крайно недостатъчно. Предвид рисковете, травмите и опасностите, които могат да възникнат по време на работа на всяка една длъжност в предприятието, е необходимо провеждането на обучение на служителите на „Конгресинженеринг”, което е различно от инструктажа и е насочено към специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното им работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. Обучението ще се проведе във фирмата и ще обхване всичките 17 заети лица в “Конгресинженеринг” ЕООД. Лицата ще се разделят на групи, като продължителността на обучението на група ще е 45 учебни часа с продължителност на обучението – 2 месеца. Графикът на обучението ще се съобрази с работните процеси в “Конгресинженеринг” ЕООД. В съдържателен аспект тематиката на обучението ще е свързана с поддържане и допълване на знанията на работещите по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място, като се отчитат характерът на изпълняваната работа, конкретните условия на работното място и съществуващият професионален риск. Обучението ще включва правила за безопасна работа за защита на работещите от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на професията и длъжността, както и извършваната дейност на индивидуалното работно място, ето защо провеждането му е безкрайно необходимо за подсигуряване на добри и безопасни условия на работниците по време на работния процес. Обучението ще включва правила за безопасна работа за защита на работещите от опасности и рискове при: работа с оборудване, машини, съоръжения , използване на различни материали, опасности и рискове по време на технологичните, процеси, повлияни от фактори на работната среда и трудовия процес, използване на транспортни средства и работа с тях. Предвид рисковете, травмите и опасностите, които могат да възникнат по време на работа на всяка една длъжност в предприятието, е необходимо провеждането на обучение на служителите на “Конгресинженеринг” ЕООД, което е различно от инструктажа и е насочено към специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното им работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. Обучението ще се провежда на основата на действащите правила, норми и изисквания, правила и инструкции за безопасна работа, утвърдени от управителя на „Конгресинженеринг“ ЕООД. По време на обучението ще се използват различни педагогически подходи: - Лекции; Обсъждане и дискусии; Видеоматериали, търсене на полезна информация в Интернет; Индивидуална работа. Оценката на получените знания и и умения ще бъде направена чрез тест и на всички участници ще бъде издадено Удостоверение за преминалото обучение. 7 600.00 7 400.00
Осигуряване на социални придобивки за служителите в „Конгресинженеринг” ЕООД - текущ ремонт и оборудване на стая за физическа култура и спорт и санитарни помещения: В настоящата дейност,по препоръка на Службата по трудова медицина и въз основа на нуждите на заетите в предприятието,се предвиждат: -текущ ремонт,оборудване и обзавеждане на 1бр. стая за физическа култура и спорт, - текущ ремонт,оборудване и обзавеждане на санитарни помещения – 1 бр. тоалетна и 2 бр. бани /мъжка и дамска/; -осигуряване на параметрите на микроклимата/t-ра, влажност и скорост на въздуха/ в стаята за спорт в съответствие с установените норми. Закупуване/доставка на подвижни/локални климатични апарати в стаята за спорт – основание чл. 82 от Наредба №7 и чл.1 от Наредба № РД-07-3. Целта на дейността е подобряване здравословните условия на работниците и осигуряване на социални придобивки. Всички описани помещения са са собственост на "Конгресинженеринг" ЕООД. Настоящия вид на помещението,определено за спорт и физическа култура и санитарните помещения не покрива нуждите на работниците, което рефлектира върху работния им процес. Необходимостта от извършване на текущия ремонт и реновиране на помещението за спорт и санитарните помещения е продиктувана от това служителите във фирмата да имат подсигурени лична хигиена, качествени места за спорт и почивки от ФРТП с цел подобряване на социално-битовите им условия. Текущ ремонт ще се осъществи в стаята за спорт и физическа култура с площ 95.8 м2, с тоалетни с обща площ 4,78 кв. м.и баня 1,8 кв.м. с цел адаптиране на помещенията и подобряване на условията на служителите в тях. За помещения (съблекални, бани, тоалетни и санитарно помещение), текущият ремонт ще включва: закупуване на нови врати-4 бр. плътни, 2 бр. стъклени врати, фаянс за стени, гранитогрес за под и шпакловка, латекс за таван, 2 бр. тоалетни със структури, 2 бр. душове, 2 бр. смесителни батерии, 4 бр. сифони, 2 бр. мивка, 6 бр. шкафчета за съблекалните. Текущият ремонт в стаята за спорт и физическа култура ще включва:вътрешна изолация-гипсокартон, шпакловка и латекс на стени и таван и фаянс на под. С извършването на предвидените СМР дейности ще се подобрят различни фактори, благоприятстващи работната среда и микроклимат. Цялото обзавеждане и оборудване на стаята за спорт и санитарните помещения е морално остаряло и нефункционално.Във връзка с препоръките на службата по трудова медицина,е необходимо и да се подсигури и обзавеждане на тези помещения с необходимия инвентар. „Конгресинженеринг” ЕООД планира по настоящата дейност да закупи следното оборудване,описано подробно за всяко помещение: 1)Стая за физ.култура и спорт: -велотренажор-1бр. -мултифункционален гладиатор-1бр. -уред за коремни преси-1 бр. -лежанка с промяна на наклона-1бр; -лежанка за коремни преси-1бр.; -стойка за гири-1бр. с 10 бр. гири през 1 кг. -стойка за дъмбели-1 бр. с 6 чифта дъмбели през 2 кг.; -лост-1бр.; -дискове с уретаново покритие -6 бр. по 5 кг. -спортна Wellness топка-1бр. -постелка за стречинг – 2 бр. -диспенсър мин.вода-1бр. - климатик-3 бр. -индивидуални шкафчета за дрехи – 6 бр. -пейка – 6 бр. -телевизор-3 бр. -огледала-3 бр. 2) Две Бани и две съблекални – мъжка и женска, част от социалните придобивки, оборудвани с: • смесителни батерии - 2 бр.; •Душове- 2 бр.; . сифон - 2бр. 3)Тоалетни /мъжка и женска/- 2бр., част от социалните придобивки, оборудвана, както следва: • Тоалетни чинии със структури–2 бр. • сифон - 2 бр. . шкаф с вградена мивка и огледало. 4. шкаф с вградена мивка и огледало - 1бр. Цялото оборудване ще е поставено в описаните помещения и ще се на територията , за която предприятието има акт за собственост. Със спазването на препоръките на Службата по трудова медицина,смятаме че ще отговорим на всички нужди на работещите във фирмата.С изпълнение на дейността се допринесе за изграждането на работна среда,отговаряща на всички нормативни изисквания и ще бъдат удовлетворени социалните потребности на работниците,както и ще бъдат минимизирани рисковете за тяхното здраве. 52 930.00 52 929.99

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).