Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project will facilitate the developing of the management capacity and growth of ASSIST Ltd. by support and implementation of  specialized services and encouraging of  the use of information and communication technologies and services, achievement of growth more than 30% of export sales. The company will implement consultants services and will invest in new equipment for the re-engineering of 5 business processes:  I.Providing consulting services for re engineering of 5 business processes:
(1)  planning and decision making;
(2)  resources and supply management;
(3) organization of production and service provision
(4) implementation of maintenance services
(5) increasing export sales volume.
II.Implementation of systems for environmental management in international standard ISO 14001 : 2004 ;management systems and information security ( ISMS ) ISO / IEC 27001 : 2013 certification. The company is certified with ISO 9001 : 2008 and will be re certified to ISO 9001: 2015 .
iii.Introduction and implementation of integrated sofware inforation system - ERP
IV. Vizualisation of project:
 The project is focused upon introduction for the first time of unique system for maintenance and service of automatic gates,doors, access control systems - over 3,000 items with the creation of  6 service and maintenance centers in Bulgaria and the Western Balkans.  A brand new business model for service and maintenance centers with professional and functional teams will be introduced -  based on European experience and legal norms and standards for the regular maintenance of automatic door systems and access control.
The duration of the project is 18 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
I. Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията:: 1. Въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти - 1.1 за системи за управление на околната среда (EMAS, БДС EN ISO 14001 и управление на сигурността на информацията (БДС ISO/IEC 27001). •ISO 14001 определя изискванията към системата за управление на околната среда, която може да се интегрира с други изисквания за управление, за да помогне на организациите да достигнат, както икономическите си цели, така и целите, свързани с околната среда. ISO/IEC 27001:2013 Международният стандарт ISO/IEC 27001 задава модел за изграждане и определя изисквания към системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ). Тези системи служат за защита на активите, които боравят с информация и се основават на възприети принципи, цели, политики и на оценки на рисковете, които могат да въздействат неблагоприятно върху бизнеса. Защитите, които се изграждат при внедряване на СУСИ, повишават нивото на сигурност и на първо място са насочени към осигуряване и поддържане на характеристиките поверителност, наличност и цялост на информацията. 2.Подготовка за сертификация 3.Ресертификация на система за управление на качество от ISO 9001 : 2008 към ISO 9001: 2015 г 4.Реинженеринг на процесите в предприятията: Реинженерингът на процесите в организациите представлява цялостно преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите за достигане на цялостни подобрения в основните показатели на всяка организация. При изпълнението на отделните дейности по реинженеринг на процесите и системите фокусът следва да бъде поставен върху създаването на ефективни предпоставки за постигане на резултатите. Диагностика и измервания на бизнес процесите в организацията, с цел определяне на работните процеси, за които е необходимо подобрение; Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга – дефиниране на процесите, входовете и изходите на всеки процес, както и взаимовръзките между различните процеси; Техническо изготвяне на модел на предлаганото решение-визия: Персонализиране на модела спрямо спецификите на организацията; Обучение на персонала; Въвеждане на препроектираните процеси (предписанията от реинженеринга) в дейността на организацията; Анализ на резултатите и ползите от реинженеринга на процесите: - По-ефикасна организация в резултат на по-ефективното организиране на ключовите процеси; - Реализирано измерване на ефикасността на всеки процес – поставяне на ключови индикатори (KPI) за всеки важен бизнес процес; - По-добро обслужване на клиентите, чрез ефективни методи за обратна връзка; - Подобрена координация между звената в рамките на организацията, чрез технологични и организационни решения; - Въведени технологични решения с цел оптимизиране на бизнес процесите. Ефективно използване на създадената ИКТ инфраструктура. 5.Дейности за инвестиции в ново оборудване в помощ на променяните бизнес процеси. Пред вид акцентът върху инициирането на регулярна сервизна дейност на територията на България и Западните Балкани фирмата има нужда от много повече инструменти и оборудване за монтаж и сервиз , затова подава оферти за пакети с инструменти и оборудване , необходими за това. Безкабелни и акумулаторни инструменти спестяват време на техническия състав и повишават производителността. Модерна машина за заготовки от алуминий позволява точност, качество и прецизност на изделията. Преносими комплекти с инструменти са извънредно важни за мобилността на екипите, което ще позволи бързи срокове и мултифункционалност на сервизните услуги.Мобилните терминали с вграден баркод скенер позволяват достъпване от мястото на обекта до база данни и кол.център, което пести време, гориво и ускорява процеса на сервизната дейност. 232 376.33 230 157.09
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на софтуер за управление на бизнес процеси: Дружеството планира да закупи и внедри интегриран софтуер за управление на бизнес процеси , с цел оптимизиране на дейностите и работните потоци в предприятието, соито следвада станат по-ефективни и да се адаптира към постоянно променящите се условия. Дружеството има нужда от следните функционалности на ИКТ базиран интегриран софтуер/и за управление на бизнес процесите: Планиране на доставки работа с досиета на доставчици, вкл. групиране, условия и начини на плащане, следене на плащания и падежи на плащания, кредитни лимити, складове по доставчик, поддържане на информация за име и код на артикул при доставчик, време за доставка и др. работа с ценови листи на доставчици, предоставени от тях отстъпки и сключени договори извършване на всички необходими операции по покупки и отпечатване на съответните документи – напр. искане за оферта от доставчик, изпращане на поръчка към доставчика, следене на доставки, получени фактури, дължими суми и платени суми, изготвяне на кредитни известия и т.н. планиране на доставките спрямо обещана дата на изпълнение на поръчката на клиента проследяване по серийни номера на закупените материали и оборудване Преминаване към интегрирана информационна система, с цел унифициране на текущо използваните системи и отпадането на множеството софтуери, таблици в Excel и други приложения, които се използват в момента; • подобряване организацията във фирмата, чрез създаване на автоматизирана връзка между отделните звена и фирми от групата; • Автоматизираност на процесите в Планиране, Продажби, Проекти, Сервиз, Финанси и счетоводство и др., управлявани от ERP системата, с цел намаляване на дублиране на извършваните дейности; • Коректно отчитане и управление на сервизната дейност; • Възможност за получаване на необходимата, ценна управленска информация и отчетност от ERP система, която да предоставя надеждни, достоверни своевременни данни към мениджмънта; • Внедряване на ERP система, която ще може да се развива заедно с компанията; • Внедряване на модули, подпомагащи бъдещото развитие на компанията, нейната интернационализация и иновативност модули: финанси и счетоводство, бюджети, продажби, упраовление на отношенията с клиенти СРМ, Производство, вкл.управление на брак и отпадъци, покупки и снабдяване, склад, сервиз, BI/бизнес интелиджънс/ 324 282.48 319 998.48
III. Дейности за визуализация на проекта.: За да се информират участниците и обществеността Фирмата ще постави един плакат A3 Постоянна обяснителна табела „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 Плакатът ще съдържа емблемата на ЕС, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмния период 2014-2020 с наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта както и стойността на европейското и национално съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта;надграждане на фирмения уеб сайт с информация за проекта и сервизната дейност 2 000.00 298.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).