Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project proposal for organizing and setup of specialized trainings for government employees of “Communication and Information Systems” Directorate of Ministry of Interior includes basic topics, concerned directly officials functions and duties of government employees, i.e. their obligations to maintain and keep up full functionality and efficiency of telephony exchanges and communication equipment built up voice communications of MoI. It is planned the training of every topics to be presented by highly skilled and trained experts with experience in installation and technical support of specified communication systems. The specialized trainings are going to comprehend theoretically presentations and practices with real communication systems which will extend professional qualification and performance of government employees of “Communication and Information Systems” Directorate of Ministry of Interior.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучение на служители на ДКИС: За обезпечаване непрекъсната работа на комуникационните системи е необходимо служителите в ДКИС-МВР, отговорни за поддържането, конфигурирането и администрирането на инсталираните в МВР цифрови телефонни централи, да притежават необходимата професионална компетентност и практически опит. Очаква се предвиденото по проекта присъствено обучение да подпомогне и повиши капацитета на служителите за изпълнение на техните задължения. Развитието на информационните и комуникационните технологии и интеграцията между компютърните и телефонните системи налага модернизиране на мрежата за предаване на глас на МВР. Навлизането на IP сървърно базирани комуникационни системи в експлоатация изисква подготвени и квалифицирани специалисти, които да администрират и поддържат приложенията и оборудването. За преодоляване на тези предизвикателства и предвид спецификата в дейността на ДКИС и служителите й, работещи по проблемите на телефонизацията и въвеждането на нови модерни централни системи, налага необходимостта от провеждане на поредица от курсове по следните теми: 1. Инсталиране и конфигуриране на учрежденски телефонни централи тип MiVoice MX-ONE минимум V.6.3 и MiVoice Office 400: Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки: - Описание на хардуерната конфигурация на телефонни централи MiVoice MX-ONE минимум V.6.3; - Софтуерна архитектура на системите; -. Практическо обучение относно системни инсталации; - Представяне на приложения за управление и конфигуриране, MiVoice MX-ONE Management Suite; - Конфигуриране на реална комуникационна система: системни и абонатни данни, трафични наблюдения; - Регистриране и локализиране на инциденти и повреди; - Системни резервни копия, архивиране на данни, възстановяване на системата; 8. Представяне на приложения за таксуване и лимитиране на телефонните разговори. - Лицензи и ограничения, потребителски интерфейси на телефонни централи MiVoice Office 400; - Конфигуриране на системните и абонатни функции, Уеб администратор при MiVoice Office 400; -Терминали - функции и инсталация на MiVoice Office 400. 2. Инсталиране и конфигуриране на учрежденски телефонни централи тип Unify Open Scape 4000 Basic: Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки: - Описание на архитектурата и хардуерните компоненти на Unify Open Scape 4000; - Управление на клиентски приложения за централизирана администрация, софтуерни пакети за обслужване и поддръжка; - Практическо обучение относно инсталиране и конфигуриране на реална комуникационна система: системни и абонатни данни; - Динамично наблюдение на трафика, анализ на информацията; - Диагностициране на възникнали проблеми с инсталираното оборудване, методи за алармиране, хардуерни и софтуерни статистики; - Извършване на техническа поддръжка, деактивиране, активиране на бордове, портове, абонати, осигуряване на данните. 3. Администриране на сървърни приложения за IP телефонни централи чрез Linux OS: Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки: - Компоненти, файлова структура, директории, потребители, групи; - Инсталиране на Red Hat Enterprise Linux 5; - Управление на системата, команди и помощни програми за управление на файлове; - Конфигуриране на допълнителни мрежови услуги; - Практическо обучение, включващо инсталиране и конфигуриране на сървърни приложения, използвани от IP телефонни централи. 193 224.00 131 760.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).