Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The overall objective of the project proposal is to contribute to the provision of an appropriate infrastructure that will lead to the creation of better living conditions for the population in the Municipality of Tryavna. Its implementation will help solve the problem of obsolete and unprofitable infrastructure in the municipality. One of the main priorities related to the development of the region is precisely the improvement and development of the cultural infrastructure.
The project will directly affect to the following target groups:
- The local population of Tryavna Municipality
The project proposal will create conditions for equal access of the local population to public services, will improve the appearance of the city, which will contribute to creating attractive living conditions, as a whole will improve the living conditions of the citizens.
- Temporary residents on the territory of the municipality - tourists, guests, transit passengers, suppliers, customers and potential investors.
The main objective of the project is the achievement of a balanced territorial development through the complex improvement of the state of the cultural infrastructure on the territory of the Municipality of Tryavna.
The expected results are improved cultural services for over 10 000 people from the territory of Tryavna Municipality.
The main activities of the project are:
- Carrying out construction works and supplying equipment for two cultural infrastructure objects;
- Project management;
- Carrying out the author's supervision of the sites of intervention;
- Carrying out the construction supervision of the sites of intervention.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Балансирана координация и мениджмънт; - Изготвяне на план за мониторинг; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство (ЗОП); - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на регулярни срещи на екипа за управление . Община Трявна ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, надзора върху екипа за управление на проекта, докладване на МИГ и Държавен фонд "Земеделие" за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. Екипът за управление на проекта ще приложи утвърден подход за управление от своята практика, който ще бъде доразвиван и усъвършенстван в процеса на изпълнение на всяка конкретна дейност. Организацията за изпълнението на проекта, взема под внимание специфичните изисквания по настоящата процедура, с цел осигуряване на ефективни резултати в оптимален времеви план за изпълнение на проекта. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще бъде съставен от експерти, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: - Ръководител на проекта; - Координатор на проекта; Екипът за управление на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите в проекта като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящия проект управление. Екипът за управление на проекта ще съблюдава за спазването и изпълнението на всички изисквания за информация и публичност на проекта, във връзка с правилата на Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 8 000.00 8 000.00
Реконструкция и оборудване на читалищни сгради в община Трявна на следните обекти: НЧ „Пенчо Славейков 1871“, гр. Трявна и НЧ „Пробуда-1924“, гр. Плачковци : Дейността предвижда извършване на СМР и монтаж на оборудване в НЧ „Пенчо Славейков 1871“, гр. Трявна, както следва: Предмет на задачата е преустройство и ремонт на зрителна зала, намираща се в читалище „П. Славейков” гр. Трявна. Конструкцията на сградата е изпълнена по монолитен способ, със стоманобетонен скелет. Състои се от стоманобетонни колони, греди, пояси и плочи, като основите са единични и ивични. През 2015 г. е направен ремонт на фасади и покрив, включващ: полагане на външна топлоизолационна система; подмяна на дървената даграма с нова РУС, със стъклопакет, като външните врати са сменени с алуминиеви; частичен ремонт на лежаща дървена покривна конструкция и подмяна на покривното покритие с термопанели тип „сандвич“. Театралната зала се състои от амфитеатрална зрителна зала, с площ от 237,5 кв.м., балкон, с площ 88,57 кв.м. и сценична част, с площ от 285 кв.м. Стените на залата са с дървена ламперия, подовото покритие е с балатум, а таванът е изпълнен с декоративни фигурални панели. Предмет на дейността е вътрешно обновяване на Театралната зала, състоящо се в: - подмяна на настилките почистане и боядисване на окачения таван на залата; - почистване на стенните обшивки; - монтиране на нови врати; - осигуряване на достъпност на средата за хора в неравностойно положение; -доставка на нови столове за театралната зала; Третират се следните помещения: 1. ДЖОБ -39.89 кв.м. 2. СЦЕНА-229,79 кв.м. 3. ПОМЕЩЕНИЕ ОБСЛУЖВАЩО СЦЕНАТА 7.22 кв.м. 4. ПОМЕЩЕНИЕ ОБСЛУЖВАЩО СЦЕНАТА 7.22 кв.м. 5. ЗАЛА-207.44 кв.м. 6. ЛОЖА-4.73 кв.м. 7. ЛОЖА-9.83 кв.м. 8. ЛОЖА-4.73 кв.м. 9. КОРИДОР-10.66 кв.м. 10. БАЛКОН-88.57 кв.м. Предвижда цялостна подмяна на подовата настилка в пространствата заложени в проекта, като новото покритие ще е с негорим мокет. Ще се подменят столовете на зрителната зала и балкона. Съществуващият окачен таван ще се запази, като панелите ще се почистят и боядисат. Дървената ламперия ще се почисти. Входните врати към залата ще се подменят с нови (по образец на съществуващите), с антипаник брави. Ще се поднови подовата настилката на сцената. Предвижда се и премахване на старите места за сядане и монтаж на нови. Дейността предвижда и извършване на СМР и монтаж на оборудване в НЧ „Пробуда-1924“, гр. Плачковци, както следва: Предмет на задачата е преустройство и ремонт на част от помещенията на читалище „Пробуда 1924” гр. Плачковци - зала на първи етаж, със санитарните и битови помещения към нея. Конструкцията на сградата е изпълнена по монолитен способ, със стоманобетонен скелет. Състои се от стоманобетонни колони, греди, пояси и плочи, като основите са единични и ивични, изпълнени с каменна зидария. През 2015 г. е направен ремонт на фасади и покрив, включващ: полагане на външна топлоизолационна система; подмяна на дървената дограма с нова РУС, със стъклопакет, като външните врати са сменени с алуминиеви; частична подмяна и укрепване на покривните конструктивни елементи и цялостна подмяна на покривното покритие с метални керемиди. Предмет на поръчката е вътрешно обновяване на залата, състоящо се в: -изпълнение на нови настилки -обновяване на таванските обшивки и окачените тавани -обновяване на стенните слоеве -премахване на стария подиум и монтиране на нов свързване на залата с помещението за декори монтиране на нови врати -обновяване на санитарните помещения -нови осветителни тела и инсталации свързани с озвучаването и осветяването на залата -осигуряване на достъпност на средата за хора в неравностойно положение Третират се следните помещения: 1. ФОАЙЕ-15.9 кв.м. 2. ПРЕДВЕРЕ - 2.8 кв.м. 3. ПРЕДВЕРЕ-2.8 кв.м. 4. ТОАЛЕТНА-1.68 кв.м. 5. ТОАЛЕТНА-1.48 кв.м. 6. ОБСЛУЖВАЩО ПОМЕЩЕНИЕ - 6,02 кв.м. 7. ЗАЛА - 119.25 кв.м. 307 648.78 234 685.29
Упражняване на Строителен надзор по смисъла на ЗУТ: Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строителните работи в рамките на Дейност 2 от проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ . Дейността има за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежите; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Трявна. 3 000.00 1 990.00
Упражняване на авторски надзор: В рамките на дейността ще се извършат услуги, свързани с упражняване на авторски надзор по време на строителството за инвестиционен проект за обновяване на културната инфраструктура в Община Трявна чрез извършване на СМР и доставка на оборудване за 2 обекта на интервенция. Целта на дейността е осигуряване на ефективен и качествен авторски надзор, съгласно изискванията на чл. 162. от ЗУТ, с оглед успешното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите на интервенция. Упражняването на авторски надзор на проекта гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на устройствените, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторският надзор е задължителна част от процеса на реализация на проекта. Авторският надзор представлява проследяване на целия процес на реализация, на качеството на изпълнение, координация между различните професионалисти, изпълнители, доставчици, технически лица и работници, следене за спазване на договорените срокове и бюджети. Изпълнителят на авторски надзор е длъжен да: - Упражнява авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционен проект, изпълнявайки функциите на Проектант (като един от участниците в процеса на строителството) съгласно чл. 160 от ЗУТ от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; - Вписва констатации, забележки със Заповеди от упражнявания авторски надзор в Заповедната книга на обекта; - Присъства при съставянето и подписването на задължителните протоколи и актове по време на строителството съобразно Наредба №3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Съдейства при изготвяне и съгласува екзекутивна документация и работни проекти и детайли, в съответствие с чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - Съгласува промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; - Участва в работни срещи и взема участие в приемателни комисии; - Извършва консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на СМР на съответния обект, дава предписания при обстоятелства, които водят до допустими по Закона за устройство на територията изменения на проекта; - Уведомява своевременно Възложителя за всякакви промени в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; - Планува и осигурява ежеседмично присъствие на своите специалисти до окончателно приключване на строителните работи, като този график се координира със Строителя и Изпълнителя на строителния надзор; - Проследява заедно със Строителя и Строителния надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - Посещава всички съоръжения и инсталации при всеки дефект или повреда, които ще изискват намесата на Строителя за тяхното отстраняване чрез даване на решение от него; - Съгласува в качеството си на Проектант екзекутивната документация изготвена от Строителя за приключването на обекта. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Трявна. 300.00 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).