Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The purpose of this project proposal is to create a new, sustainable and competitive business in the field of engineering. The implementation of this project will contribute to the achievement of the common goal with the development of the new company - Tita Consult 92 EOOD and the opening of three jobs.
The entrepreneur - Tatyana Dimitrova is a person with experience in the design of buildings and facilities and has sufficient professional qualification to build a sustainable and competitive studio offering new, high quality and affordable services.
The budget of the project is BGN 249 913.69.
The envisaged project activities are:
Action 1 "Implementing the Entrepreneurial Ideas Market", which will be implemented through the following sub-actions:
- Creation of a team for the realization of the entrepreneurial idea;
- Ensuring the necessary assets for the realization of the entrepreneurial idea;
- Ensuring conditions for the implementation of the activity - object of the entrepreneurial idea;
- Development of market analysis and market research for the entrepreneurial idea;
- Create a website.

Activity 2 "Information and publicity activities"

With the implementation of the project, the following results will be achieved:
- Creating sustainable employment for three employees and resp. reduction of unemployment;
- Creating conditions for the development of a competitive business, meeting the contemporary requirements of its consumers;
- Increase revenue from sales.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 броя, както и чрез закупуване на ДМА - 8 бр., наем на работно помещение с включени консумативи, изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея, създаване на интернет страница)": Проектното предложение ще се реализира чрез изпълнението на следните поддейности: Поддейност 1 "Изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея,", включващо: - Провеждане на подробно проучване и анализ на пазара на услугите, които ще предлага инженерно студио „Тита консулт 92“ ЕООД. Ще се проучат съществуващите конкуренти, потенциалните клиенти и потребители на услугите на предлаганите инженерни дейности. - Изготвяне на план на действие, съгласно извършения анализ от проведеното проучване. Той ще дефинира целевия сегмент, към когото да се насочат услугите на „Тита консулт 92“ ЕООД, начините за реклама, ще формира конкурентните предимства пред останалите инженерни дружества. Обща стойност на поддейност 1 - 9 000 лева. Поддейност 2 "Създаване на интернет страница" Заложен е този разход, тъй като уебсайта вече е необходимост за развитието на всеки един бизнес. В дигиталната ера, в която живеем силата на интернет е толкова голяма, че е почти немислимо да популяризираш бизнеса си, ако нямаш някакво присъствие в Интернет. Наличието на сайт ще направи инженерно студио „Тита консулт 92“ ЕООД много по-конкурентоспособно, защото чрез него ще се публикува информация за фирмата, за специалистите, които работят в нея, за услугите, които предлагат. Ще се публикуват мнения от клиенти и референции от добре свършена работа. Ще се набляга на изграждането на положителен имидж на едно модерно и високотехнологично инженерно студио. Сайта дава много и много възможности за реклама и за достигане до голям брой потенциални клиенти в бъдеще. Обща стойност на поддейност 2 - 3000 лева. Поддейност 3 "Осигуряване на условия за осъществяване на дейността - обект на предприемаческата идея". Предвижда се осигуряване на работно помещение за изпълнение на служебните задължения на наетите специалисти в „Тита консулт 92“ ЕООД, както и включване на всички режийни разходи за обезпечаване на дейността като цяло - ток, вода, отопление, телефон, интернет и офис консумативи. В наетото работно помещение ще бъде позиционирано закупеното по проекта оборудване. Ще се осигури офис пространство за всички служители, назначени в „Тита консулт 92“ ЕООД, като местоположението на офиса ще бъде на удобно и комуникативно място, така че да бъде осигурен лесен достъп на клиентите до него. Общата стойност за наем с включени режийни разходи и консумативи е 24 840 лв. за период от 18 месеца. 249 913.69 238 085.25
Отнася се към Дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 броя, както и чрез закупуване на ДМА - 8 бр., наем на работно помещение с включени консумативи, изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея, създаване на интернет страница)": - Поддейност 4 "Осигуряване на необходимите активи за реализиране на предприемаческата идея". Тази дейност включва закупуването на специализирано инженерно оборудване, необходимо за реализиране на предприемаческата идея, а именно: 1. 3 бр. компютри,конфигурирани в система за проектиране, рендеринг и визуализация на виртуално създадени в 3D архитектурни обекти и интериорни решения. Те са предназначени за работата на тримата специалисти на „Тита консулт 92“ ЕООД и са необходими за предвидените инженерни дейности, защото дават възможност за инсталиране и безпроблемна работа на специализираните софтуерни приложения за 2D и 3D проектиране и чертане, с които основно ще се работи. Голяма част от приходите в БП се сформират от услуги по проектиране на част Конструктивна към различни инвестиционни проекти, за което е необходимо да се работи с мощни компютърни конфигурации, позволяващи безпроблемно моделиране на строителната информация и осигуряващи възможност за проектиране на сгради и компоненти в 3D. 2. 1 бр. цветно многофункционално А3 устройство, което е от съществена значимост за дейността, тъй като техническата документация и проектите се представят на клиентите на хартиен носител и се явяват придружаваща документация за издаване на конкретни разрешителни документи от различни административни органи, включително и РС. 3. 1 брой цветна широкоформатна печатна система - освен печат и копиране, тя включва и функцията сканиране, която е много важна за изготвяне на техническите проекти, с оглед на това, че се налага да се сканират големи чертежи и техническа документация. 4. 1 бр. Тотална станция с изключително кратко време за измерване - тя ще се ползва от геодезиста, назначен в дружеството за извършване на различните видове заснемания и трасиране. С помощта на този уред всякакви данни (графични или цифрови) мерени на полето ще се предават до офиса на дружеството в реално време и след това при евентуални корекции ще се връщат обратно в инструмента на полето. По този уникален начин процесът може да се следи и контролира едновременно от всички инженери във фирмата в реално време, което повишава производителността и контрола на всеки обект. Така ще се извършват точни измервания и кодиране чрез безжичен обхват. 5. 1 бр. GNSS приемник - ще се използва за геодезическите полеви измервания, тъй като работи без кабели, без антени, без капаци за батерии или букси и е лесно преносим. 6. 1 бр. Дигитален нивелир - също за геодезически полеви измервания. - Поддейност 5 "Сформиране на екип за реализиране на предприемаческата идея". Тази дейност е от изключително значение за постигане на основната цел и резултатите по проекта, тъй като при инженерните дейности основният ресурс са специалистите, които ще работят в дружеството.За обезпечаване на всички предлагани услуги и дейности в инженерно студио „Тита консулт 92“ ЕООД е необходимо да се наемат трима служители - двама инженери-проектанти и едни геодезист: 1.Татяна Димитрова - предприемач по настоящата процедура.Същата ще бъде назначена на трудов договор на длъжността "Инженер-проектант" (НКПД 2011-21426022) с период на дневна заетост- 8 часа за 18 месеца. Общ размер на разходите за възнаграждение - 3172 лв, вкл. осигуровки за сметка на работодател. Общо 57 096 лв. 2. Ивайло Тодоров - Инженер-проектант (НКПД 2011-21426022) ще бъде назначен на трудов договор с период на дневна заетост - 4 часа за 18 месеца. Общ размер на разходите за възнаграждение -1586 лв, вкл. осигуровки за сметка на работодател. Общо 28 548 лв. 3. Величко Байлов - Геодезист (НКПД 2011-21656001) ще бъде назначен на трудов договор с период на дневна заетост - 4 часа за18 месеца. Общ размер на разходите за възнаграждение -1586 лв, вкл. осигуровки за сметка на работодател. Общо 28 548 лв. При назначаването им ще бъдат спазени всички задължения и изисквания на българското трудово законодателство. Размерът на възнагражденията ще е съобразен със задълженията, отговорностите и задачите на всеки един от служителите. 0.00 0.00
Дейност 2 "Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. постоянна табела и 9 бр. информационни стикери)": Дейността по информиране и публичност има за цел да информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. Като част от дейността ще бъдат изпълнени следните под-дейности: - изработване и поставяне на информационна табела на видно обществено място след подписване на договора за БФП. - публикуване на уеб-сайта на фирмата, кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз. - изработване и залепване на 8 броя стикери на всички ДМА, закупени чрез финансиране от програмата. - Да изработи и осигури 1 брой постоянна табела, която ще бъде поставена в офиса със съдържание: името и целите на проекта, финансиращата програма и символите на ЕС и Програмата, съгласно изискванията. Инвестицията по дейността има за цел да повиши обществената осведоменост и прозрачност по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК, да информира широката общественост за ролята на ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея, да гарантира прозрачност на процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на проекта, да информира Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде изпълнена на следните стъпки: - Избор на изпълнител на дейностите по изработване на табела и стикери. - Изработване на плакат и публикуване на информация за проекта в сайта на „Тита консулт 92“ ЕООД. 600.00 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).