Подбор на персонал за социалната услуга "Защитено жилище": Подборът на персонала, структурирането на длъжностите в него, координацията и управлението му са дейности с ключово значение за предоставянето и качеството на всяка
социална услуга в Община Перник за изпълнение на проекта.
В ЗЖ лицата ще водят независим начин на живот, подпомогнати от професионалисти. За целта настоящата дейност ще осигури професионални
грижи за потребителите на услугата от страна на мотивиран, добре обучен и работещ в екип персонал.
Подборът на персонала на ЗЖ ще бъде извършен съгласно трудовото законодателство на Р.България. С одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори по реда на Кодекса на труда. Назначените служители ще получат длъжностна характеристика, неразделна част от договора, в която са описани задълженията, отговорностите и подчиненост. При започване на работа в разкритата по проекта социална услуга всеки служител ще има ясно разбиране за:
същността и обхвата на неговата дейност;
ценностите и философията, на които е основана тя;
отговорностите и задълженията, които трябва да спазва;
организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни).
Тези важни условия и изисквания ще са детайлно описани в длъжностна характеристика. Чрез реализацията на процедурата ще се осигури заетост на лица, като всеки един назначен служител ще предоставя дейности, съобразно квалификацията си в зависимост от потребностите и желанието на потребителите. Процеса на кандидатстване и подбор ще се извърши в условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, възраст, етническа принадлежност и т.н. на кандидатите.
Подборът и наемането на персонала е съобразен с принципа на равнопоставеност и в съответствие с изискванията на трудовото и антидискриминационното законодателство. |
0.00
|
0.00
|
Настаняване на лицата от целевата група в новоразкритата услуга от резидентен тип.: Настаняването на потребителите в новоразкритата услуга от резидентен тип ще се извършва на база на изготвена първоначална оценка на потребностите от Дирекция "Социално подпомагане" по местоживеене на лицето.
Наетият персонал за предоставяне на услугите ще разработят необходимите документи и процедури за функциониране на ЗЖ, съобразно нормативната база в социалната сфера - закони, правилници, наредби, утвърдените от МТСП Методики за предоставяне на услугата ЗЖ.
Планирането на грижите ще се основава и на първоначалния период на наблюдение и обсъждане в екип от страна на персонала на ЗЖ и изготвянето на индивидуална оценка на потребностите. |
58 072.00
|
12 252.66
|
Поддейност 2.1.
: Разходите за материали, консумативи, защитни средства най-общо включват:
- разходи за канцеларски материали на стойност 12 286,00 лв.
учебници, тетрадки, учебни пособия, книги и помагала в зависимост от потребностите на потребителя /ученик, студент, включен в обучителни програми за придобиване на квалификация, професия и др./ - 6 комплекта х 1400 лева = 8400 лв.
пособия за оборудване на работни бюра /органайзер, лепило, ножици, химикали, перманентни маркери, телбод, перфоратор, калкулатор и др./ 6 бр. х 100 лв.= 600лв.
слушалки с микрофон – 6 бр. х 99 лв.= 594лв.
тонер касети 6 бр. х 139 лв. =834 лв.
копирна хартия 10 кашона х 30 лв. = 300 лв.
USB флаш памет - 12бр./мин. 16 GB/ х 16лв и дискове/CD 50 бр. в опаковка - 30лв и DVD- 50 бр. в опаковка - 36 лв./ = 258лв.
класьори, папки пвц с перфорация, папка джоб, поставки за документи, архивни кутии, разделители и др. - 300лв.
разклонител /мин. 5 гнезда и 5 м. дължина/ 8 бр. х 25лв.= 200лв.
бяла магнитна дъска - 4 бр. х 200 лв.= 800 лв.
- разходи за консумативи на стойност 16 700 лв., в т.ч.
Дребни домакински пособия - 400лв.
Миещи, санитарни, почистващи, хигиенни материали и консумативи за всички помещения на НЖ – 2 000лв.
Трудова медицина -100лв.
Застраховки - 200лв.
Работно облекло - 600лв.
Подаръци за потребителите – 6 бр. х 200 лв=1200лв.
Дрехи, обувки, раници, пантофи, пижама, бельо, спортен екип, джапанки, яке, тоалетни принадлежности и др. за младежите - 6 комплекта х 1200 лв. = 7200лв.
Закупуване на софтуер – офис пакет, Windows 10 /или по-висока версия/, антивирвирусни програми, спец.софтуер за нуждите на потребителите и персонала, поддръжка на техниката - 8 компютъра - 500 лв. = 4000лв.
Инструменти за поддръжка /акумулаторен комплект винтоверти, чук, тесла, комбинирани клещи, гаечни ключове, нож технически, ролетка, лопата, лопата за сняг и др./ - 1000лв.
- разходи за защитни материали на стойност 5 519 лв.
включват средства за респираторна защита, защита на очите, защита на тялото, защита на ръцете, лекарствени препарати и превързочни материали.
предпазна маска за многократна употреба - 30бр. х 10 лв. = 300 лв.
предпазна маска за еднократна употреба 50бр. в пакет - 20п.х20лв.= 400лв.
ръкавици за еднократна употреба 100бр. в пакет - 10 п. х 25лв. = 250лв.
домакински ръкавици - 50 бр. х 1,50лв. = 75 лв.
диспенсър и релси за стена 2 бр. х 40 лв.=80 лв.
дезинфектант за повърхности без отмиване 5 литра - 5бр. х 50лв. = 250 лв.
гел дезинфектант за ръце 500мл. - 30 бр. х 10,50лв.= 315 лв.
течен дезинфектант за ръце 500мл. - 30 бр. х 9 лв. = 270 лв.
дезинфектиращи препарати за кухня и санитарни помещения 5 литра - 5бр. х 45лв.= 225лв.
антибактериални мокри кърпи 50бр. в плик - 30бр. х 6,50 = 195 лв.
кърпи двупластови 100% целулоза 20 бр. в кашон - 1 кашон х 103 лв. = 103 лв.
автоматичен апарат за кръвно налягане – 2 бр. х 280 лв. = 560 лв.
безконтактен термометър – 1 бр. х 90 лв. = 90 лв.
Универсален термометър – 3 бр. х 12 лв. 36 лв.
Бактерицидна антивирусна лампа 1 бр. х 90 лв.=90 лв.
Бактерицидна кутия за дезинфекция и стерилизация с UV лампа за моб. тел., очила, ключове, маски, ръкавици, монети, ключовете и др. 2 бр. х 140 лв.= 280 лв.
лекарствени средства, препарати и превързочни материали от първа необходимост /спешен шкаф/ и такива, съобразни с нуждите на кандидат потребителите – общо 2 000 лв. |
0.00
|
28 051.81
|
Предоставяне на социалната услуга-резидентен тип "Защитено жилище": Предоставянето на услугата "Защитено жилище" ще осигури по-добро качество на живот на 6 лица, което ще гарантира пълноценното им физическо, емоционално и познавателно развитие и социално включване на всяко лице в естествената за него среда, чрез осигуряване на индивидуализирана грижа
и подкрепа. За всяко настанено дете/младеж щe се води досие. Досиетата се съхраняват съгласно изискванията за съхранение на лични данни и съдържанието им ще е съобразено с изискванията на нормативната база в социалната сфера. Важни елементи за оптимално предоставяне на всяка услуга са структурата и ритъмът на
ежедневните дейности. Предварително планираният и повтарящ се дневен режим ще осигурява чувството на сигурност и подкрепа на живеещите в ЗЖ. Ако е необходимо ще се съставя и персонална програма за деня и седмицата, така че всяко лице да има своите индивидуални занимания, които да включват по-детайлно заниманията в жилището (индивидуални и групови) и по-общо – заниманията навън (в дневен център, читалище и др.). ЗЖ ще осигуряват на ползвателите си лично пространство, право на предпочитания и личен избор и свобода за развитие съобразно собствените възможности и желания.
Целта на услугите е да се предостави жилище на лица, в което те да живеят възможно най-нормално и възможно най-пълноценно да участват в живота на общността. Подкрепата има за задача да създаде сигурна, позната среда на живот и отношения в техния дом. Освен подкрепата за израстването на потребителите и осъществяването на общи дневни дейности, ще се набляга на подкрепата за социалното и емоционалното им благосъстояние. Основният принцип е стремежът към култура на взаимно уважение, която дава възможност да се прави собствен избор. Създаването на удобна среда на живот, в която човек може да бъде себе си и да научи нещо положително за околните, е важна част от това начинание. В новите услуги ще се организират занимания на потребителите със смислени ежедневни дейности. Тези дейности ще насърчават социалните контакти на потребителите и активното им участие в живота на общността. В рамките на тези дейности потребителите ще получават помощ от различни професионалисти в и извън жилището (социален работник, психолог, логопед, педагог, специален педагог, лекар и др.), ще посещават различни социални услуги в общността и институции на територията на община Перник. Всички потребители ще се включват в различни форми на занимания, съобразно възможностите. Социалните услуги в общността, насочени към социално включване и интеграция на потребителите, предполагат основната част от дневните занимания и грижи да се провеждат на място, различно от мястото на живеене. Това ще даде възможност на потребителите да се срещат с повече хора, да развиват различни социални умения, да се справят с различни ситуации. Програмите в услугата ще обхващат теми като: социални и битови умения, здравна и сексуална просвета, посредничество за намиране на работа, подготовка за извеждане от ЗЖ, реинтеграция и създаване на умения за самостоятелен начин на живот.
За изпълнение на дейността са предвидени разходи по ЕРС за ЗЖ за периода на предоставяне на услугата по проекта. Всички случаи за отделните потребители ще се описват в индивидуалния план за грижа, като в процеса на съзряване ще се търсят допълнителни средства и мерки за тяхното социално включване и интеграция. |
60 000.00
|
2 192.99
|
Оборудване и обзавеждане: За обезпечаване предоставянето на новата резидентна услуга се предвижда закупуване на обзавеждане и оборудване, извън закупеното по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ по ОПРР. Оборудването и обзавеждането ще отговарят на нормативните изисквания по БДС и ЕN или еквивалент. Всички артикули ще бъдат нови и неупотребявани със съвременен дизайн, ергономични, безопасни, лесни заобслужваане, удобни и функционални.
Предвид мерките за предотвратяване на епидемичното разпространение на COVID-19 и удължената извънредна епидемична обстановка трябва да бъдат осигурени условия и възможности за дистанционна работа или обучение в защитена среда.
Предвиденото за закупуване оборудване и обзавеждане включва:
Преносим компютър – 5 бр. /по процедура BG16RFOP001-5.001 са закупени два броя, които са крайно недостатъчен за ползване от потребителите/ - ед. цена - 1599лв.
Мишка - 5 бр. - ед. цена - 22 лв.
Пад за мишка - 7 бр. - ед. цена - 20лв.
Охладител за лаптоп - 7 бр. - ед. цена - 40 лв.
Персонален компютър – 1 бр. - ед. цена - 1299 лв.
Мултифункционално устройство – 2бр. - 400 лв.
Телевизор за спалните помещения, мин. 24" – 1бр. - ед. цена 250 лв.
Телевизор за общите помещения, мин. 43"– 2 бр. - ед. цена 600 лв.
Стойки за телевизори – 3 бр. - ед. цена - 90 лв.
Нощни лампи – 6 бр. - ед. цена - 30 лв.
Посетителски стол – 6 бр. - ед. цена - 30 лв.
Екелтрическа скара - 1 бр. – ед. цена - 40 лв.
Електрически парти грил – 1 бр. – ед. цена - 30 лв.
Кухненски комплект прибори за хранене (лъжици, вилици, чинии, чаши, купички, ножове и др.)– 1 бр. /по процедура BG16RFOP001-5.001 е закупен един комплект, който е крайно недостатъчен за ползване от потребителите/ - ед. цена - 170 лв.
Кухненски комплект прибори за готвене - (тави, тенджери, тигани, ренде, картофобелачка, касероли и др.) – 1 бр. /по процедура BG16RFOP001-5.001 е закупен един комплект, който е крайно недостатъчен за ползване от потребителите/ - ед. цена - 230 лв.
Комплект чаши за кафе (6бр.) – 2 бр. /по процедура BG16RFOP001-5.001 са закупени само чаши за вода/ - ед. цена 20лв.
Комплект чаши за чай(6бр.) – 2 бр. -ед. цена - 20 лв.
Секретен шкаф за досиета със заключващ механизъм - 1 бр. - ед. цена - 330 лв.
Аптечка - 2 бр. - ед. цена - 70 лв.
Пожарогасители - 7 бр. - ед. цена - 45 лв.
Общата стойност на необходимото оборудване и обзавеждане възлиза на 14 039,00лева с ДДС |
14 039.00
|
3 343.20
|