Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва:
- ръководител на проекта;
- двама координатори по проекта;
- счетоводител по проекта.
Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 700 часа, двамата координатори за по 580 часа, а счетоводителят за 535 часа, които ще бъдат разпределени за 16 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места, а другият с общата координация между заинтересованите страни, комуникацията с Договарящия орган и други администрации, имащи отношение към изпълнението на проектните дейности. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, органи на местното самоуправление, висши и професионални училища, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. |
20 560.00
|
20 100.91
|
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни.
Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени:
- 2 бр. информационни табели за местата, на които ще бъдат изпълнявани дейностите;
- 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата, в която е разположен офиса на фирмата;
- 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи;
- 40 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта.
В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. |
2 020.00
|
2 020.00
|
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 16 лица:
- 2 лица на длъжност "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“;
- 2 лица на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация";
- 2 лица на длъжност "асистент, офис";
- 2 лица на длъжност "инженер проектант";
- 2 лица на длъжност "заварчик“;
- 2 лица на длъжност "работник, подови настилки и облицовки";
- 3 лица на длъжност "техник, озеленител";
- 1 на длъжност „шофьор, лек автомобил до 9 места“.
Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни лица до 29-годишна възраст вкл. и на продължително безработни и неактивни лица, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат безработни и неактивни лица от тези приоритетни групи. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната власт, както и с професионалните училища в гр. София, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. |
0.00
|
0.00
|
Осигуряване на заетост на лицата от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 16 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 6 бр. безработни младежи до 29г. вкл. и 2 бр. продължително безработни и неактивни лица на следните длъжности:
- 2 лица на длъжност "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“;
- 2 лица на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация";
- 2 лица на длъжност "асистент, офис";
- 2 лица на длъжност "инженер проектант";
- 2 лица на длъжност "заварчик“;
- 2 лица на длъжност "работник, подови настилки и облицовки";
- 3 лица на длъжност "техник, озеленител";
- 1 на длъжност „шофьор, лек автомобил до 9 места“.
В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурено вътрешнофирмено обучение на работното място за всички новонаети лица, съобразено с изискванията на конкретното работно място и стандартите за работа на фирмата.
Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 8 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички шестнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. |
125 776.56
|
129 963.50
|
Осигуряване на оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване и обзавеждане ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване и обзавеждане ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места:
За трите лица на длъжност "техник, озеленител" ще бъдат закупени 3 бр. бензинов храсторез, 2 бр. моторен мултикултиватор и 1 бр. моторен трион.
За двете лица на длъжност "заварчик" ще бъдат скупени 2 бр. инверторен електрожен.
За четирите лица на длъжности "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“ и "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация“ ще бъдат закупени 4 бр. бормашини, 1 бр. ъглошлайф, 2 бр. винтоверт, 1 бр. пистолет за силикон, 1 комплект ръчни инструменти в метална кутия, 1 бр. лазерна рулетка и 1 бр. флекс.
За лицето на длъжност "шофьор, лек автомобил до 9 места" ще бъде закупен 1 бр. лек автомобил 4х2 или 4х4, с 4 или 5 врати, двигател отговарящ на стандарта Евро 5 с мощност не по-малко от 100 к.с., който ще бъде използван за превоз на работници и служители по изпълняваните от фирмата обекти.
За четирите лица на длъжности "инженер проектант" и "асистент, офис" ще бъдат закупени 4 бр. бюра, 4 бр. работни столове, 4 бр. стационарни компютри (работни станции) с тактова честота на процесора най-малко 2,2 GHz, оперативна памет 4 МВ, обем на твърдия диск най-малко 500 GB с необходимите периферни устройства (клавиатура, мишка) и монитори с диагонал на екрана най-малко 21". В допълнение за двете лица на длъжност "инженер проектант" ще бъдат закупени и 2 бр. GPS устройства за измерване на площ, както и 1 бр. преносим компютър с тактова честота на процесора най-малко 2,2 GHz, оперативна памет 4 МВ, обем на твърдия диск най-малко 500 GB и диагонал на екрана най-малко 15,6 ". Преносимият компютър ще се използва за работа на терен и при посещения на клиенти.
За двете лица на длъжност "работник, подови настилки и облицовки" ще бъдат закупени 1 бр. къртач, 1 бр. машина за трамбоване и 1 бр. машина за рязане на асфалт.
Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. |
60 060.00
|
59 960.00
|