Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 280 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

Project "Care and Support for Independent life in Krumovgrad Municipality" aims to improve the quality of life and access to social inclusion services in response to complex needs, including health care for people with disabilities and people over 65 years unable to self-service to overcome the consequences of social exclusion and poverty. People in the target group will be able to choose the desired and necessary service for their specific needs based on an individual assessment of their needs.
The project will provide integrated services for people with disability and for people with disabilities, combining comprehensive actions to provide long-term care, including social and health services. This will ensure the employment of unemployed people of working age and, on the other hand, will enable disabled people to use different services according to their needs.
To ensure an integrated approach to the services, the staff will include experts with a different competence profile: personal assistants, home assistants, social workers, psychologists and nurses.
The current project will build on the good results achieved under the "Independent Life", "Home Support", "Alternative Schemes" and other measures funded under the Operational Program "Human Resources Development" 2007-2013 as well as the New Alternatives "Funded under the Human Resources Development Operational Program 2014-2020 by applying a broader scope and spectrum of activities towards the provision of integrated social and health services and others according to the needs of the elderly and the disabled people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за предоставяне на интегрирани услуги : Цел на дейността: Подбор на персонал, притежаващ знания и практически умения за качествено предоставяне на услугите по проекта. Подборът на персонала на предоставяне на интегрирани услуги в домашна среда включва: 1. Подбор на персонал за управление на услугите по проекта; 2. Подбор на персонал за предоставяне на услуги в домашна среда; 3. Подбор на специалисти за предоставяне на психологическа и здравна подкрепа. Екипът за организация и управление на проекта ще разработи критерии за подбор както за персонала за управление на услугите, така и за персонала, ангажиран с предоставяне на услуги в домашна среда. Критериите ще включват образование, професионален опит, опит в предоставянето на социални услуги /работа с хора/, мотивация за извършване на социална работа и др. Персоналът за управление на услугите ще включва един социален работник. Приемът на заявления за длъжността ще започне със стартиране на проекта. Специалистът ще бъде назначен през втория проектен месец. Персоналът на звеното, ангажиран с предоставяне на услуги в домашна среда ще включва домашни помощници и лични асистенти. Подборът на персонала, предоставящ услуги в домашна среда, ще се осъществи през първите три месеца на проекта, чрез провеждане на ясна и ефективна процедура по подбор и договаряне с кандидатите за персонал, извършващ услуги по домовете, отговарящ на нуждите на потребителите. Кметът на общината ще сформира комисия за подбор на всички горепосочени длъжности. Комисията ще проведе интервю с кандидатите, с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа. Съответният кандидат ще се оценява индивидуално като се изготви „Формуляр за индивидуална оценка на кандидата”. Комисията ще изготви списък на оценените кандидати (с брой точки, според получената от формулярите средноаритметична индивидуална оценка), подредени по низходящ ред. Одобрените кандидати за домашни помощници и лични асистенти ще преминат въвеждащо двудневно обучение. В обучението няма да бъдат включени лица, преминали идентично обучение по други проекти/програми. Всеки кандидат, завършил обучителен курс по сходни програми/проекти, трябва да приложи копие на удостоверение/сертификат. Обучението ще бъде проведено от външен изпълнител. На работа ще се наемат само кандидати, които са показали удовлетворителни резултати по време на събеседването, намират се в добро физическо и психическо състояние и не са осъждани. За предоставяне на здравна подкрепа на лицата от целевата група ще бъде назначен медицински специалист, а за предоставяне на психлогическа подкрепа на потребителите и супервизия на персонала, предоставящ услуги в домашна среда ще бъде назначен психолог. Подборът им ще бъде извършен по предварително утвърдени критерии. 0.00 2 154.52
Подбор на потребителите, уточняване вида на индивидуално предлаганите услуги: Цел на дейността: Определяне на лицата, които ще са преките ползватели на услугите по проекта. Осигуряване на достъп до кандидатстване за услугите на всяко лице от определената в проекта целева група и обективна оценка на потребностите му. В настоящия проект ще се включат хора с увреждания, хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване и възрастни в риск. Подборът на кандидатите ще бъде извършен при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и др. Лицата, които желаят да ползват услугите по проекта ще подават заявление – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в общината. Сроковете за приемане на заявленията ще бъдат своевременно оповестени. След приключване на приема на заявленията, същите, с приложените документи към тях ще бъдат предадени на специалисти, определени за извършване на оценка на потребностите. Това ще даде първоначална информация за обстоятелствата, свързани с индивидуалните нужди на кандидатите за ползване на услуги. В хода на изпълнение на проекта община Крумовград ще приложи собствен механизъм за актуализиране на първоначалната информация, което ще бъде основа за индивидуално планиране на необходимостта от почасови услуги за всеки потребител. Екипът за управление на проекта ще организира срещи между класираните потребители и одобрените лица за предоставяне на услугите. В тези срещи ще участват и социалния работник. 0.00 3 137.89
Предоставяне на интегрирани услуги: Подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни, на хора с увреждания, хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване и възрастни в риск. По проекта ще се разшири дейността на Звеното за услуги в домашна среда, създаден по схема "Помощ в дома". Екипът ще включва експерти, които да имат различен профил на компетентността си – социално, медицинско, здравно, за да се гарантира интегрирания подход при предоставянето на услугите. Предоставянето на услуги ще се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка, на всеки един от тях. Ще се предоставят следните услуги: 1. Домашен помощник; 2. Личен асистент; 3. Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите по проекта; 4. Психологическа подкрепа и консултиране на персонала, предоставящ услуги в домашна среда; 5. Предоставяне на здравна услуга на потребителите по проекта. За целта ще се наемат домашни помощници, лични асистенти, социален работник, психолог и медицински специалист. За всяка длъжност ще има длъжностна характеристика/задание за работа с определени задължения и отговорности. Социалният работник ще бъде назначен от 2-ри проектен месец и ще участва в подбора на персонала за предоставяне на услуги в дома. След стартиране на услугите той ще организира и координира начина на предоставянето им. Ще разработва планове на потребителите и графици за работа на персонала; ще приема отчетите на персонала; ще извършва мониторинг на предоставяните услуги. Домашните помощници/личните асистенти ще предоставят почасови услуги в домашна среда за лична помощ, комунално-битови дейност, социалното включване.Психологът ще оказва психологична подкрепа на потребителите, домашните помощници и личните асистенти. Психологическата подкрепа на потребителите ще се изразява в мотивация, установяване на самоувереност и ясна себеоценка на възможностите, позитивиране на потенциала на потребителя, подпомагане на потребителите да изразяват чувствата си и да ги владеят, насочвайки ги към съзидателни дейности. Психологическата подкрепа на персонала ще се изразява в методическа подкрепа, регулярно консултиране на персонала, както и супервизия и психологическа подкрепа на лицата, ангажирани с почасови услуги по домовете на потребителите. Тази подкрепа има за цел подобряване на общото психологическо състояние на обслужващите лица. С помощта на психолога те ще могат да преодолеят трудните моменти в работа, да останат здрави, мотивирани и продуктивни.Този процес ще съдейства за подобряване взаимоотношенията между персонал и потребителите и ще бъде от полза и за двете страни. Мед. специалист ще следи за здравословното състояние на потребителите и при необходимост ще подпомага потребителите при тяхното лечение и свързването им с личния лекар; Консултиране относно здравословното състояние на потребителите, за хигиена и хранене; Измерване на кръвно налягане, консултиране относно ползване на мед.изделия. Психологът и мед. специалист ще бъдат назначени на граждански договор с непълна трудова заетост и ще работят по предварителен месечен график. Предоставянето на услугите ще се реализира по разработен индивидуален план за всеки потребител,, изготвен на база оценката на потребностите от почасови грижи. Интегрираните услуги ще се предоставят по начин, който зачита достойнството и личното пространство на потребителя и се съобразява с начина му на живот. Кандидат-потребителите на интегрираните услуги ще могат да подават заявления през целия период на реалната дейност по предоставяне на услугата.По проекта няма да се допусне предоставянето на една и съща услуга, за едно и също лице от целевата група от различни източници на финансиране.Личните асистенти и домашните помощници ще бъдат включени в поддържащо обучение и тренинг-обучения за повишаване отговорността при предоставяне на услугите и надграждане на умения за организиране на дейности. 0.00 261 713.78

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).