Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез: Назначаване на квалифициран персонал - 5 човека; Закупуване на ново оборудване - ДМА - 23 бр.; закупуване на материали и консумативи - гайди; и създаване на интернет страница на дружеството): В рамките на тази дейност се предвижда наемане на квалифициран персонал - 5 човека, закупуване на ДМА - 23 бр., закупуване на материали и консумативи - гайди и създаване на интернет страница на дружеството, които са необходими предпоставки за реализиране на предприемаческата идея - създаване на Център за арт терапия и социална интеграция на деца и младежи от уязвими групи чрез създаване, записване и презентиране на музикални произведения, базирана на традиционния български музикален фолклор, с акцент - звученето на каба гайдата, съчетано със съвременни мотиви. Така планираната дейност е необходима за постигане на заложените в проектното предложение цели.
В рамките на дейността се предвижда сформирането на екип за реализацията на предприемаческата идея, подробно описан в т. 9 от настоящия формуляр. В екипа ще участват 4 специалисти - квалифициран персонал, обект на оценка, и един специалист на позция Психолог, който не е обект на оценка, като всички те, включително и предприемачът ще бъдат наети на трудови договори, като разходите за възнагражденията им са включени в бюджета на проекта. Бройката, квалификацията, професионалния опит и компетенции са съобразени със спецификата на предприемаческата идея и са пряко свързани с нейния предмет. В тази връзка са идентифицирани следните експертни длъжности, необходими за реализирането на предприемаческата идея: музикант- педагог; инструменталисти; вокален изпълнител; психолог.
Наемането на 5 човека, вкл. предприемача ще бъдат на непълен работен ден - 4 часа за период от 6 месеца със следното възнаграждение: общо основно трудово възнаграждение от 1268,80 лв. на месец с включени осигурителни вноски за сметка на работодателя по 6 м. за 5 човека = 38064 лв.
Предприемачът - Светла Дукатева е дипломиран бакалавър по специалност музика с придобита квалификацията "Учител по музика" като има над 3 години професионален опит в областта на предприемаческата идея - създаване и изпълняване на музика, базирана на автентичния български фолклор, с модерно звучене, който е описан подробно в т. 9 Екип във формуляр за кандидатстване. Като носител на предприемаческата идея Светла Дукатева ще работи по цялостното осъществяване на соц. услуга, както и ще отговаря за пазарната реализация. Заедно с нея ще работят и Пейо Пеев, който е магистър със специалност "Изпълнителско изкуство - гъдулка" и над 20 годишен опит в областта на създаването на фолклорна музика и преподаването на музика на деца и младежи - респективно на предприемаческата идея. Длъжността, която П. Пеев ще заема е инструменталист; Борислав Таслев, който е бакалавър със специалност "Поп и джаз тромпет" и над 18 годишен опит в изпълнението и създаването на фолклорна музика; Стоян Янкулов, с прякор Стунджи е известен музикант с квалификация магистър със специалност "Естраден изпълнител - ударни инструменти" с над 20 годишен опит в изпълнението и създаването на фолклорна музика.
Освен тях, по проекта ще бъде назначен един експерт "Психолог", с опит при психологическо консултиране чрез арт терапия, работа с деца и младежи от уязвими групи, социална работа и интеграционни процеси.
Всички длъжности са определени след задълбочен анализ на социалната услуга и креативния подход по достигане на положителна промяна у клиентите, чрез създаване на музика. Те са ключови за неговото осъществяване - от идентифициране на конкретните проблеми, през съставянето на подходяща терапия чрез музика, писането на ноти, през музицирането, до изсвирването и изпяването на готовото музикалнопроизведение и неговото записване. "Гайда фюжън" ООД не само смята да привлече, но и да задържи специалистите в областта на социалните дейности, музикотерапията, осигурявайки качествена, устойчива заетост.
За да е в състояние да предложи иновативната социална услуга - арт терапия чрез правене на музика, дружеството е идентифицирало потребност да закупи и внедри в експлоатация следните ДМА:
продължава |
100 667.00
|
98 235.84
|
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез: Назначаване на квалифициран персонал - 5 човека; Закупуване на ново оборудване - ДМА - 23 бр.; закупуване на материали и консумативи- гайди; и създаване на интернет страница на дружеството) - продължение: Продължение на дейност 1:
ДМА не са определени самоцелно, а след внимателно обследване на потенциалните нужди на процесът по реализация на социалната услуга, чрез създаване на музикални произведения - таблетите ще позволяват на музикантите да пишат ноти, които по софтуерен път ще симулират музиката; техника ще позволи дигиталното записване, обработка и микс на музиката, музикалните инструменти ще се използват за изпълнение на написаната музика. Същевременно ще осигурят един интерактивен подход за взаимодействие с младежите, потребители на социалната услуга и тяхното улеснено навлизане в света на музиката.
Създаването на музика изисква и определени видове материали и консумативи. Идентифицирани като ключови са: музикалните инструменти, като по-конкретно ще са необходими каба гайди. Те са специфичен музикален инструмент, характеризиращ се с много кратък живот и респективно - период на употреба, т. к. кожения мех на тялото на гайдата се раздува с времето, губи еластичните си свойства и спира да генерира правилен звук. Те са пряко свързани с изсвирването на музикални произведения и ще се използват непосредствено за влагане в тях за периода на изпълнение на проекта. По характер материалите и консумативите представляват стоково-материални запаси и ще бъдат използвани като такива.
Освен чисто техническата част по създаването на музикални произведения, базирана на традиционния български музикален фолклор, с акцент - звученето на каба гайдата, за реализирането на предприемаческата идея от ключово значение е атрактивното й представяне в адекватна среда, пряко свързана с определените потенциални клиенти на социалната услуга. Анализът кой подход да бъде предприет в съвременните условия представлява сложна многофакторна задача, чието решение предполага използването на предварително определен набор от детерминиращи вътрешни, външни и други фактори и условия, както и прецизни критерии за сравнение и оценка на предимствата и рисковете на всеки един начин за осъществяване. За младите дружества, които са напълно непознати на пазара, маркетингът е едно от най-скъпо струващите пера, особено, ако конкретните маркетингови инициативи са ниско ефективни и без принадена стойност. При разполагане на богат набор от маркетингови мерки, от които "Гайда фюжън" ООД може да използва, като най-целесъобразно и с най-голям ефект е идентифицирано създаването на интернет страница на дружеството с потенциално висок индекс от Google, с лесен за навигация интерфейс, достъпна с IP адреса си в целия свят.
Тя ще съдържа информация за фирмата, информация за социалната услуга, музикотерапията, галерия, ел. магазин за закупуване на музикалните произведения, форма за оставяне на обратна връзка.
В днешно време всеки втори потребител проверява за дадена стока и услуга първо онлайн и чак след това пристъпва към търсенето й във физически вариант. Ако едно дружество, предлагащо нови продукти, включително социални услуги, не съществува в интернет пространството, шансовете му за успешно пазарно навлизане и реализация са нищожни. Нововъзникващите дружества базират повече от 85% от маркетинговата си стратегия върху интернет представянето в различни форми, като разчитат на ефекта на доминото, който е характерен за него. Справки онлайн по ключови думи правят широка гама от потребители - от физически лица, които търсят решение на конкретен проблем, до професионалисти, които работят в сътветната социална сфера или създават аудио-визуално съдържание и им е необходима музика за тях, до собственици на социални предприятия, услуги, радио станции, телевизии, медии, или на спортни зали за музика за тренировки. Тази богата палитра от заинтересовани лица, прави разработката и активирането на такава интернет страница най-логичното и най-рационалното действие от гледна точка на "инвестирани средства - постигнат резултат". В тази връзка „Гайда фюжън” ООД е идентифицирала създаването на собствена интернет страница като ключова за успешната реализация на предприемаческата идея. |
0.00
|
0.00
|
Визуализация и публичност по проекта: Дейността цели осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите, дейностите и резултатите на проекта и настоящата схема за безвъзмездно финансиране.
Дейността предвижда изпълнение на мерки за популяризиране на получената финансова подкрепа от ОПИК чрез ЕФРР в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите по ОПИК.
В обхвата на тази дейност ще бъдат изпълнени мерки за представяне на настоящия проект, неговата същност, цели и очаквани резултати, както и за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, относно финансовия принос на ЕС и ОПИК за развитие на предприемачеството чрез реализиране на идеята на проекта. Тези мерки ще се прилагат съгласно правилата на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 8 декември 2006 г. и Задълженията на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност.
Дейностите за визуализация и популяризиране на проекта включват:
1.Изработване на информационни материали под формата на:
• Информационна табела 1 бр. - поставена на мястото на изпълнение на проекта с минимални размери 50х70 см, с отбелязан приносът на Европейския съюз и ОПИК- 1 табела х 100 лв.=100 лв. без ДДС ;
Табелата ще съдържа минимум следната текстова и визуална информация:
- емблемата на ЕС (в съответствие с графичните стандарти, определени в приложение II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията) и упоменаването „Европейски съюз“;
- наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие;
- общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност;
- наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020;
- наименованието на проекта;
- общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;
като емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз" и наименованието на финансиращия фонд ще заемат минимум 25% от площта.
2. Визуализационни стикери – 24 бр. - Върху закупените по проекта ДМА ще бъдат поставени визуализиращи стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 - 24 стикера х 10 лв. за 1 бр. = 240 лв. без ДДС.
3. Публикуване на актуална информация на интернет страницата на компанията – целта е популяризиране на проекта и публикуване на постигнатите резултати на всеки етап от изпълнение на отделните дейности; |
240.00
|
340.00
|