Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The innovation is a Virtual Manager for musicians - computer application connecting musical artists with potential customers without the participation of natural mediator. The innovation is in thematic area "New technologies in creative and recreational industries - cultural and creative industries" of ISIS. The target groups are customers looking for musical artists and musicians themselves. The usage of new technologies to produce musicians is slightly developed now. Innovation seeks to facilitate customers seeking musicians for different events, and the opportunity for the artists themselves more easily and quickly to be found by customers, ie it connects artists with potential customers and they pay a fee for the service.
Innovation will be implemented as a entertainment computer application, which maintains a database and uses the Internet site accessible from mobile applications. Innovation covers the entire cycle of selection, hiring and paying the musicians. Customers can choose an artist and commit for their own party. The choice of artist is done on an interactive map which filters music style, price band, etc. and also shows artists based close to the scene, as well as those that express a nearby location and time segment. For artists the application will allow drawing on tour (combining location and time), thereby reducing their costs and seals their gigs and also allows reaching a lower price for the customer. By optimizing routes and working in the virtual world is achieved a significant environmental effect - reduced emissions and improved environment.
Innovation has another purpose: to enable people who are not professional musicians to reach real participation of small private events and to be paid for a work with a fee.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: „Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (дейността ще бъде изпълнена чрез Разработка на компютърно приложение с развлекателен характер – Виртуален мениджър на музикални изпълнители – 1 брой): Разработка на компютърно приложение с развлекателен характер – Виртуален мениджър на музикални изпълнители. Дейността е основна за проекта, като осигурява техническото изпълнение на иновацията и напълно съответства на целите на оперативната програма и води до постигане на специфичната цел и резултати на Инвестиционен приоритет 1.1 „Технологично развитие и иновации“ от Приоритетна ос 1 на ОПИК 2014-2020. Основните функционалности на приложението са описани в подготвения модел с техническа спецификация и създадения прототип, предмет на авторско право на фирмата, съгласно Закона за авторското право и сродните му права. В рамките на дейността ще се сформира екип по проекта, ще се проведе процедура за избор на изпълнител, ще се избере изпълнител и ще се сключи договор за изпълнение. Ще се извърши проектиране, разработване, тестване и внедряване на компютърно приложение с развлекателен характер – Виртуален мениджър на музикални изпълнители. Приключва с подписване на приемо-предавателен протокол. Ще съдържа следните компоненти o Регистрация на музикални формации o Преглед и резервация на музикална формация o Потвърждаване/отказване на резервация, оформяне на виртуално турне o Плащане o Потвърждаване на резервацията от оператора o Обратна връзка от клиент o Форум При ползване на компютърното приложение ще е ясно обозначимо, че разработката е реализирана с финансовата подкрепа на ЕСФ чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 430 000.00 428 500.00
Дейност 2: „Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите: Абонамент за достъп до ГИС бази данни, 1 бр.; Абонамент за достъп до бази данни за оптимални решения за транспорт и логистика, 1 бр.; Осигуряване на достъп до библиотеки с мултимедийни материали , 1 бр.; Откриване на плагиатство, 1 бр.; Услуга от лаборатория за верифициране на съдържанието, 1 бр.; Пазарно проучване, 1 бр.: Помощни услуги в подкрепа на иновацията „Виртуален мениджър на музикални изпълнители“ Следните дейности са необходими за внедряване на иновацията, съответстват на целите на оперативната програма и водят до постигане на специфичната цел и резултати на Инвестиционен приоритет 1.1 „Технологично развитие и иновации“ от Приоритетна ос 1 на ОПИК 2014-2020. В рамките на дейността ще се проведе процедура за избор на изпълнител, ще се избере изпълнител и ще се сключи договор за изпълнение и приключва с подписване на приемо-предавателен протокол. Дейността ще бъде изпълнена чрез заплащането и получаването на съответните услуги: - осигуряване на бази данни с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Абонамент за достъп до ГИС бази данни с необходимо за целите на продукта съдържание – локации на хотели, къмпинги, зали, помещения и място за музикални изяви и др. ГИС базите данни са необходими за подпомагане на музикалните изпълнители да оптимизират разходите по турнетата си (хотели, километри път – по-малко гориво и т.н.), а на клиентите, наемащи групи – да оптимизират разходите по събитието си (по-малък наем на зала и т.н.); 90 000 лв. – 6 месеца по 15 000 лв. - осигуряване на бази данни с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Абонамент за достъп до бази данни с цел изготвяне на оптимални решения за транспорт и логистика. Абонамент за достъп до бази данни, подпомагащи вземането на оптимални решения за транспорт и логистика е необходимо, за да се предложи на потребителите на компютърното приложение оптимално във финансово отношение решение за транспорт и логистика, напр. изпълнителите имат различно оборудване, които не винаги е удобно да превозват със собствен транспорт и е удачно да се ползват външни превозвачи или да се предложи на потребителите оптимален маршрут; 80 000 – 4 месеца х 20 000. - осигуряване на библиотеки с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Осигуряване на достъп до библиотеки с мултимедийни материали Необходимо е, за да се осигури лесно възприемчиво и атрактивно съдържание без опасения за нарушаване на авторско право; 40 000 лв. – 4 месеца по 10 000 лв. - изпитване и сертифициране с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Откриване на плагиатство. Необходимо, за да се публикува само проверено съдържание, ненарушаващо закона за авторско право – особено важен проблем заради големия брой ползватели на системата и техните произведения, които те ще публикуват онлайн (т.е. ще станат публични) в компютърното приложение. Ще даде увереност, че дадени изпълнения не нарушават авторски права на изпълнители, като се избягват искове от професионални изпълнители, агенции за защита на авторски права и т.н.; 160 000 лв. – 4 месеца по 40 000 лв. - осигуряване на лаборатории с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Услуга от лаборатория за верифициране на съдържанието, измервания и изпитвания върху различни хардуерни и софтуерни платформи. Необходимо е да се осигури съвместимост с различни операционни системи, браузери и устройства, затова трябва да се провери коректната работа на компютърното приложение върху персонални компютри, таблети, смартфони и т.н., работещи в различни режими. Потребителите ще плащат за ползването на приложението и трябва то да осигуря коректна информация на техните устройства;40 000 лв. – 4 месеца по 10 000 - осигуряване на пазарни проучвания с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Пазарно проучване (анализ и проучване на пазара), което ще допринесе за успешната пазарна реализация на внедряваната по проекта иновация. 430 000.00 428 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).