Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 260 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project proposal plans to provide care in a home environment for no less than 39 persons with disabilities and elderly people, unable to care for themselves. The service will be provided on the territory of the entire municipality, as a supplement to the currently provided social services in the community. The project proposal builds on and continues the implemented integrated health and social services under the "Patronage care +" procedure, by implementing the following activities:
1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities.
2. Delivery of food, food products and essential products, as well as providing transport for the personnel providing the services from/to the homes of the individuals, payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services (with funds from consumers).
3. Provision of information regarding prevention and prophylaxis of health and socially significant diseases;
4. Providing supervision and training to employees providing hourly mobile integrated health and social services in a home environment.
With the implementation of the project, support will be provided at home to the most care-dependent elderly and disabled persons from the municipality, who experience difficulties in self-care, the use of health and other public services, provision of food, goods and essential items, including medications.
The integrated health and social services will be provided for a period of 21 months, with the project expected to start one month earlier as a preparatory period related to the selection and recruitment of service users and staff.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.: Дейността осигурява предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги на територията на всички населени места от община Ябланица, в които има нуждаещи се лица от целевите групи, за период от 21 месеца. Възрастните в невъзможност за самообслужване и лицата с увреждания ще бъдат подкрепени чрез следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни ИЗСУ по домовете и психологическа подкрепа; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания; 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни ИЗСУ в домашна среда. Предвижда се проекта да стартира един месец по-рано като подготвителен период, свързан с подбор на потребители и наемане персонал на услугите. Подготвителните дейности ще бъдат извършени от екипа на проекта и организатор на услугите /0,5 щ. бр./, който ще бъде назначен през първия месец от реализиране на дейността. За целта ще бъдат разпространени инф. материали за услугата, обявяване на свободните позиции по проекта, консултиране на гражданите на общината за възможностите за ползване на ИЗСУ, прием на заявления на желаещи да получат подкрепа. От първия месец ще бъде назначен и 0,5 щ. бр. шофьор, който заедно с ръководителя на проекта и организатора ще разпространяват информация за проекта във всички населени места и ще събират заявления от кандидат-потребители. Ще бъдат разработени вътрешните документи за функциониране на услугите. За предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги е предвидено назначаване на следния персонал: 0,5 щ. бр. организатор, 0,5 щ. бр. шофьор и 9 щ. бр. "домашен помощник". За сметка на Единната ставка ще бъде назначен 0,25 щ. бр. на длъжност "фелдшер" на ТД и "здравен медиатор" и "психолог" на ГД. Числеността и квалификацията на персонала са съобразени с капацитета почасовото предоставяне на ИЗСУ, отдалечеността на населените места, както и с необходимостта от осигуряване на качествена грижа за лицата с увреждания и възрастните в невъзможност за самообслужване. Съобразявайки се с потребностите на потребителите, въз основа на индивидуалните оценки и с цел по-високо качество на предоставяните услуги, при необходимост ще бъде нает допълнителен персонал за осигуряване на грижа в домашна среда, в рамките на предвидените средства за персонал. В зависимост от броя на потребителите в населените места и техните потребности, ще бъде допустимо една щатна бройка "домашен помощник" на 8 часов работен ден да бъде разделяна на две щатни бройки на 4 часов ден в рамките на предвидените средства за персонал. ИЗСУ ще бъдат допълнени с предоставяне на психологическа подкрепа, информиране и консултиране за превенция и профилактика на социално значими заболявания, а при необходимост ще бъде осигурявано съдействие за консултация със специалисти. Персонала, осигуряващ грижа за потребителите, ще бъде подкрепен чрез извършване на регулярна супервизия. При назначаването му ще бъде извършено въвеждащо обучение, а последствие надграждащи и подкрепящи обучения. Услугите ще бъдат мобилни, като ще бъдат използвани транспортни средства на общината. Включването на потребители в услугата ще е въз основа на изготвена индивидуална оценка на потребностите и определена необходимост от вида на грижата, периодичност и интензитет на предоставяне. Заложените средства за възнаграждения на персонала са в съответствие с Наредба за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги, които се финансират от държавния бюджет. Планираните средства за изпълнение на дейността са съобразени и обвързани с планирания капацитет на услугите и мобилното им предоставяне. 375 012.55 266 893.83

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).