Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at providing support for social inclusion of vulnerable groups of people by creating appropriate conditions for their professional integration in the social economy. In the structure of the company will be created a new social enterprise. We will meet all the requirements, related to the social enterprise. We will achieve the social return by focusing 51% of the profit on the main goal. Eight jobs will be created, of which 6 persons will be appointed according to budget line 1/1.1 and 1 more persons will be appointed according to budget item 2. These persons should be both unemployed and inactive. The target group is described in detail in section 11.4 in the project. 50% of the newly created jobs will remain for at least 6 months after the completion of the subsidized employment. 
The project’s main objectives and expected results will be achieved through performance of the stated activities following an analysis of the target group’s needs and problems, as well as the ways for their resolution. The project proposal is related to Priority Axis 2 “Reducing poverty and promoting social inclusion” and Investment Priority 4, as the selected target group is directly connected with the determined social challenges in achieving Specific Objective 1“Increasing the number of people employed in social enterprises after having received support”.
Through promoting social entrepreneurship and implementing the project, certain social impact will be achieved, as vulnerable groups of people. The target group’s participation in the project’s activities will result in employment inclusion and sustainability following the provided support. The objectives of the Social Inclusion Policies will be achieved at the national communities and individuals who need support. By achieving those goals, we will contribute to the active fulfilment of two objectives of the Europe 2020 EU Strategy, namely social exclusion and employment, and the fight against poverty.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика: Лицата в неравностойно положение на пазара на труда и хората с увреждания, често са подложени на дискриминация и изолация. Причината затова са съществуващите предразсъдъци сред обществото, че хората с увреждания и други социално изключени лица са „втора ръка” т.е имат ограничени възможности за работа, липса на образование, опит, доверие. Преодоляването на тези нагласи и интегриране на безработните от тази целева група, създаването на условия за нормален живот и социална интеграция и реализация в достъпни професии и специалности са едни от ключовите приоритети на провежданата политика по заетостта. За постигането им е от изключителна важност прилагането на съвременни практики за социална и професионална интеграция. Преодоляването на социалните последици от икономическата криза и мобилизирането на трудовия потенциал с оглед осигуряване на необходимата работна сила в условия на растеж на икономиката, изисква интегриран подход за социално включване и активиране на лицата от неравнопоставените групи за търсене на работа. С цел социална и професионална интеграция на 6 лица от целевата група ще бъде предоставено професионално ориентиране, съобразено със спецификите на всеки отделен случай, както и работа с коуч относно дейности, които поощряват автономността и независимостта на уязвимите групи в сектора на социалната икономика. Ще бъдат обхванати 6 лица за период 2 месеца от проекта, назначени в бюджетно перо 1/1.1, хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени, както следва: - 1 лице безработно с трайни увреждания; - 1 лице безработно над 54 годишна възраст; - 4 лица безработни и/или продължително безработни. Професионалното ориентиране е процес на предоставяне на съдействие на лица, с цел получаване на определени познания и адаптиране на тяхната жизнена философия към изискванията на пазара на труда. Това е процесът, в рамките на който специализирано лице предлага съдействие в съответствие с ограничена методологична рамка на друго лице (клиент), което получава тази помощ, за да може да вземе добри решения за професионалния си живот. Работата с дипломиран коуч е иновативна услуга и ще включва: провеждане на консултации с цел съдействие за изясняването на жизнените и кариерни цели; подпомагане на лицата да поддържат личната си автономност, да осъзнаят личните си способности и ресурси, да намерят собственото си жизнено пространство; дейности по прилагане и интерпретиране на неформални и формални средства за оценка на способностите и интересите и за установяване на възможностите за реализация на пазара на труда; насърчаване на дейности за проучване на различни възможности за развитие, посредством поставяне на задачи и планиране; предоставяне на възможности за подобряване на уменията за взимане на решения; оказване на съдействие за по-доброто осъзнаване на интеграцията на професионалната с останалите житейски роли; осигуряване на подкрепа на лицата. Коучът ще помогне лицата от целевата група да разгърнат потенциала си и изработят модели и стратегии, които водят до траен успех, което от своя страна ще повиши ефективността на заетите лица и ще рефлектира положително върху техните семейства. 0.00 0.00
Предоставяне на обучения на лица, за които е осигурена заетост в социалното предприятие.: Предвидената дейност е в съответствие с предоставянето на възможност за улесняване достъпа на лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица да се върнат на пазара на труда, ще бъде предоставено обучение с цел повишаване на професионалната им квалификация или придобиване на нова. Обученията ще се извършат в съответствие с установените нужди на Левъридж консулт ООД и дейността на новосъздаденото социално предприятие. За постигане на тази цел, се предвижда провеждането на: 1. Професионално обучение -1 група от 6 лица по професия “Графичен дизайн”, код 213070, специалност “Графичен дизайн”, код 2130701, ІІІ СПК. Обучението е за придобиване на професионална квалификация по част от професия и е с продължителност 600 учебни часа, успешно завършилите ще получат Удостоверение за професионална квалификация по професия “Графичен дизайн”. Графичният дизайн е дейност при която на даден обем информация се придава естетична форма. Той включва в себе си познания за композиция и форма, цвят, цветни гами и видове специализирани палитри, използвани и стандартизирани в съвременните графични програми. Професионалните обучения ще бъдат извършени от обучители, назначени на трудов договор към ЦПО Икомс - партньор по проекта, притежаващ активна Лицензия към НАПОО №200512289. Чрез провеждане на предвидените обучения ще се повиши професионалната квалификация, умения и производителност на пазара на труда и ще се създадат 6 устойчиви работни места, които са две от специфичните цели на проекта. Професионалното обучение е инвестиция в човешкия капитал, която акумулира знания и умения и е гаранция за трайно интегриране на лицата на трудовия пазар. В тази връзка изпълнението на дейността пряко ще допринесе и за постигане на общата цел на проекта, а именно осигуряване на подкрепа за социално включване на 6 представителя на уязвими групи чрез създаване на условия за тяхната професионална интеграция. Този извод произтича от факта, че обученията на лицата пряко ще рефлектират в увеличаване на компетенциите, уменията, производителността, което от своя страна ще осигури професионална реализация и интеграция на трудовия пазар на лицата. 0.00 8 959.01
Закупуване на оборудване необходимо за новосъздадените работни места.: Дейността предвижда закупуване на оборудване, което е необходимо за изпълняване на задълженията и функциите за новоназначените лица. Ще бъдат назначени 6 лица за изпълнение на дейности в социално предприятие за реклама и маркетинг с код на икономическа дейност 73.11 "Дейност на рекламни агенции". Рекламната агенция е организация (предприятие), чиято цел е да популяризира даден продукт, стока или дейността на своите клиенти, посредством маркетингови проучвания и анализ на пазара. Социалното ни предприятие за реклама ще бъде с предмет на дейност графичен дизайн, печатна и сувенирна реклама. Ще предлагаме на своите клиенти пълно рекламно обслужване и изработването на цялостни решения за реклама. Екипът ни залага на професионален и оригинален дизайн. Рекламните ни проекти ще са съобразени с конкретните нужди на нашите клиенти, носещи ефективни резултати, независимо от мащаба и сложността на заданието. Изработването на печатни рекламни материали с дигитален печат ще включва, печат на визитки, бланки, папки, флаери, брошури, дипляни, каталози, плакати, покани, поздравителни картички, менюта, подложки за хранене, ръководства, обложки, сертификати, грамоти, договори, оферти, презентации, фирмени материали, календари, настолни пирамиди и глави за календари, стикери и етикети и др. Ще предлагаме на своите клиенти и партньори и следните довършителни процеси - рязане, биговане, рицване, подвързване с болтове, подвързване със спирала, пробиване на отвори, заобляне на ъгли, подвързване с телчета, класьорно рязане, рязане по контур, поставяне на капси, каширане на фолио върху различни плоскости. За изпълнението на дейностите свързани с новооткритите работни места в социалното предприятие е необходимо закупуването на следните активи: 1. Цветно многофункционално устройство за дигитален печат - 1бр.; 2. Стартов пакет за сублимация - 1бр. ; 3. Ламинатор - 1бр.; 4. Подвързваща машина за пластмасова и метална спирала - 1бр.; 5. Ролков нож - 1бр.; 6. Машина за биговане - 1бр.; 7. Телбод с дълго рамо - 1бр.; 8. Лаптоп подходящ за работа с програми за графичен дизайн - 2бр. 9. Стационарен компютър с монитор с висока разделителна способност - 1бр. 10. Графичен таблет - 1 брой; Пряката ангажираност на новоназначените лица с всеки един актив е следната: - 3 лица ще работят на компютъра и лаптопите за оформлението и подготовката на предпечатните издания; - 1 лице ще извършва дейности по довършителните процеси, рязане беговане и др. - 2 лица ще изпълняват дейности свързани със сублимацията на рекламните сувенири; Наетите лица ще работят индивидуално и в екип. Видно от описанието за закупуване на оборудване е задължителна предпоставка за създаване на 6 работни места на длъжност "Графичен дизайнер" и 1 лице включено в заетост по настоящата процедура, което попада в посочените дефиниции за неактивни и безработни лица на длъжност "Експерт реклама". Без наличието му в социалното предприятие, назначените служители няма да могат да изпълняват своите задължения и функции. 0.00 28 750.58
Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца: Наемането на хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица за срок от 12 месеца е задължителна дейност и е в пълно съответствие със заложените обща и специфични цели в раздел 1. Дейността ще стартира през 5 месец от план-графика на проекта. Включването в заетост на хора от уязвими групи ще ги върне към социален живот, ще допринесе за повишаване на техните граждански функции и на техните доходи. В косвен план ще допринесе и до благосъстоянието на техните семейства. Длъжностите на които ще се назначат лицата са следните: 1) 6 лица "Графичен дизайнер", с код по НКПД 2011- 2166 3008, квалификационна група 2166 - "Графичен дизайнер". В организацията на работата ще бъдат разпределяни задълженията и отговорностите на назначените лица, характеризиращи длъжността: - Представя образец на поръчания материал/документ в завършен вид. - Прави анимирани графики, използвайки видео и електронно оборудване. - Проектира дизайна на рекламни материали. - Взима решенията какви материали да бъдат използвани, какъв да бъде завършения вид на поръчката. - Графичният дизайнер създава цялостно оформление на печатни и други продукти, като съчетава форми, цвят, шрифт и принципи на композиция за постигане на определено визуално въздействие върху потребителите на продукта. - Съвместно с експерта реклама участва в създаването на каталози, брошури, дипляни, опаковки, менюта и други реклами. - Графичният дизайнер създава и обработва изображения, както и отделни елементи за тях, или ги трансформира от един формат в друг. Изработва печатни материали и ги подготвя за отпечатване/електронна публикация. - Съставя каталози и рекламни материали, комбинирайки текст и изображения. Изгражда фирмен стил (лого, запазен знак, визитки, бланки, пликове и папки). 2) 1 лице на длъжността, "Експерт реклама" с код по НКПД 2011- 24316003, За успешното развитие на социалното предприятие и подпомагане дейността на новоназначените работници ще бъде назначено лице с опит на длъжността, "Експерт реклама" Като изискване ще бъде поставено, лицето да попада в дефиницията за безработни и/или неактивни с висше образование в областта на рекламата и маркетинга, PR или релевантно образование. Неговите задължения ще бъдат свързани с планиране, координиране и управление на основните дейности. От експерта реклама ще се изиска разработване на маркетингова стратегия за развитие на социалното предприятие за реклама и маркетинг. Назначаването на лице с опит на длъжността "Експерт реклама" е с цел подпомагане на дейността и екипа на социалното предприятие. Основните задължения и отговорности ще бъдат подробно описани в длъжностната характеристика и ще включват: - Разработва и предлага рекламни и PR стратегии на база одобрения ПР план и при задания от Управителя на Левъридж консулт ООД. - Контролира изработването и актуализацията на всички рекламни и комуникационни материали: каталози, брошури, сувенири, презентации и др. - Подготвя информация за работата на социалното предприятие и я прави достъпна за различните аудитории. - Предлага PR кампании, за развитие на социалното предприемачество и др. за развитието на социалното предприятие. 0.00 62 917.43

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).