Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project is presented by the company Golderix Ltd, evolving activity with services: excavation works, embankments terracing of land and others. The described project activities include: Hiring  unemployed and not active persons by the chosen group – 23 persons; Professional training of newly hired persons, unemployed and not active persons; Purchase of digging machines in relation to the employment created – 1 piece of mini excavator, 1 piece of wheel excavator; Insurance for purchased by the project assets; Labour Medicine for the new hires by the project, and recognizes the resulting in progress activities - Team Project Management and Publicity and visualization. All activities described and justified in the project are aimed at creating sustainable jobs for the persons by the chosen group. Working positions, which will be newly hired persons, correspond exactly to the company's activities. The professional training envisaged in the project occurs according with requirements of the job. The assets acquired by the project are divided into two jobs used from eight employees by the chosen group of the project. For all other employees of the new jobs, the applicant will provide equipment from the available material base.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта.: Организацията и управлението на проекта се осъществява от предварително избрания екип от две лица - ръководител проект и координатор проект. Задачите и отговорностите между членовете на екипа ще бъдат ясно дефинирани. Екипа за управление на проекта ще бъде сформиран от първият месец и ще продължи своята дейност до края на последният месец на проектното предложение. Екипът провежда регулярни работни срещи и изготвя протоколи от своята работа. Функционирането на екипа е подчинено изцяло на план-графика на дейностите по проекта и в съответствия с отговорностите и задълженията на всеки един член от екипа, разписани в проекта: 1. Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реали­зация и постигане на заложените цели. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. 2. В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управле­ние за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на де­тайлизиран план за изпълнение на проекта. 3. По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан ежеседмичен мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва сво­евременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. 4. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на междинни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически док­лад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. 5. С особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на досието на про­екта. Дейността, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и нав­ременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на зало­жените цели и резултати. Подробно описание на задълженията и отговорностите на Ръководителя и Координатора ще бъде включено в договорите им за възлагане управлението и координацията на проекта. Дейността има за цел безпроблемното отчитане на проекта, което е в основата на реализиране на основната и специфични цели поставени от кандидата в проектното предложение. В тази дейност се включва и подготовка по процедури ПМС №118/20.05.2014г. за избор на изпълнители, като неразделна част от дейностите за организацията и управление на проекта. Ще бъдат осигурени материали и консумативи за администрирането на проекта. 17 000.00 17 000.00
Подбор и назначаване на работа на лица от целевата група.: Ще бъде извършен подбор на представители от целевата група. В проекта ще бъдат включени: Безработни младежи до 29 г. вкл., Безработни лица на възраст над 54 г., Продължително безработни и неактивни лица, безработни и неактивни лица. Общата бройка на включените в заетост лица е двадесет и трима представители на целевата група. Желаещите да бъдат включени в дейността по проекта ще имат възможност да подадат автобиография към дружеството. Одобрените по документи кандидати ще бъдат допуснати до индивидуално интервю. Дейността е заложена за изпълнение от първият месец на проектното предложение, като с оглед на неквалифицираните кадри, необходими в изпълнение на дейността и занижените изисквания към тях (ще се вземат предвид само три изисквания: желание за работа, желание за успешно преминаване професионално обучение и дългосрочна заетост във фирмата), подбора на 10 служители ще се реализира в първият месец, а заетостта на съответните десет служители ще стартира от вторият месец. В седми месец на изпълнение на проектното предложение ще се проведе подбор (на същият принцип и критерии) на още тринадесет служителя. Лицата ще започнат трудова заетост не по -късно от деветият месец на проектното предложение. Целта на това поетапно наемане на персонал е насочена към представителите на целевата група а именно спокойното протичане на професионално обучение и въвеждане индивидуално на всеки един служител в трудовите му задържания. Работодателя наема по трудово правоотношение по КТ безработни лица на разкритите работни места.За осъществяването на тази дейност е необходимо сключване и подписването на индивидуални договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта, в който са ясно регламентирани правата и задълженията на страните.Поетапно в процес на изпълнение на проекта ще бъдат наети двадесет лица на 8 часов работен ден. От втория месец до тринадесети месец в проектното предложение е предвидено субсидирана заетост за десет лица на длъжности: -Машинист, многокофен багер. Код 8342-2003 по НКПД за 2011г. - 2 бр. лица. Общо субсидирана заетост:12 месеца -Машинист, еднокофен багер. Код 8342-2002 по НКПД за 2011г. - 2 бр. лица. Общо субсидирана заетост:12 месеца. -Водач (оператор) платформа - промишлен транспорт. Код 8344-2002 по НКПД за 2011г. - 1 бр. лица. Общо субсидирана заетост:12 месеца. -Работник, полагане на дренажи. Код 7126-2018 по НКПД за 2011г. - 5 бр. лица. Общо субсидирана заетост: 2 месеца. Не по-късно от девети месец за 12 месеца субсидирана заетост в проектното предложение е предвидено наемането на още тринадесет лица на длъжности: -Машинист, многокофен багер. Код 8342-2003 по НКПД за 2011г.-3 бр. лица. Общо субсидирана заетост:12 месеца -Машинист, еднокофен багер. Код 8342-2002 по НКПД за 2011г.-2 бр. лица. Общо субсидирана заетост:12 месеца. -Работник, полагане на дренажи. Код 7126-2018 по НКПД за 2011г. -7 бр. лица. Общо субсидирана заетост:12 месеца. -Водач (оператор) платформа - промишлен транспорт. Код 8344-2002 по НКПД за 2011г.-1 лице. Общо субсидирана заетост:12 месеца. Целевата група на настоящият проект е съставена от двадесет и три безработни и неактивни лица на пазара на труда разделени в следните категории: -Продължително безработни и неактивни лица-11 бр.лица; -Безработни лица на възраст над 54 г.-4 бр лица; -Безработни младежи до 29 г. вкл.-6 бр. лица. -безработни и неактивни лица-2 бр. Средствата за трудовото възнаграждение са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж. Същите ще преминат професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен, за подобряване на професионалната си квалификация. В дейността ще се вземат под внимание опитът и добрите практики на Агенция по заетостта от последните години при реализирането на мерки за насърчаване на заетостта, както и натрупания опит при изпълнение на проекти. 225 874.24 221 240.11
Провеждане на професионално обучение на новоназначените лица.: Подготовка: Изготвяне на документи за процедура по подбор на изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. Обучение се предвижда само за лицата от целевата група включени в проекта. Ръководителят на проекта ще започне постъпки за провеждане на процедура по ПМС № 118/20.05.2014 г. в първият месец на проектното предложение, като самото обучение се предвижда да стартира непосредствено с наемането на служителите от вторият месец на проекта за първите десет лица от целевата група наети в резултат от изпълнение на проектните дейности. За включилите се лица от целевата група на проекта в деветият месец учението ще започне в месеца на наемането им. Предвиденият срок от 20 месеца е с цел спокойно и безпрепятствено поетапно преминаване на лицата от целевата група. Професионална квалификация, за втора степен, с продължителност не по-малка от 660 учебни часа. 1. Професия "Пътен строител",код 582060, Специалност "Строител на пътища, магистрали и съоръжения към тях",код 5820601 2. Хорариум на обучението: 681 часа 2.1. Теория: 213 часа 2.2. Практика: 468 часа 3. Брой на обучаваните лица: 16 лица 4. Документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. Завършилите професия "Пътен строител", Специалност "Строител на пътища, магистрали и съоръжения към тях", и придобили Свидетелство за професионална квалификация имат широк спектър от длъжности който имат право да заемат, включително длъжностите включени в дейността на дружеството. Професионална квалификация, за първа степен, с продължителност не по-малка от 300 учебни часа. 1. Професия „Водач на МПС за обществен превоз“, Код: 840090, Специалност „Вътрешни и международни превози на товари“, Код: 8400902 2. Хорариум на обучението: 304 часа 2.1. Теория: 128 часа 2.2. Практика: 176 часа 3. Брой на обучаваните лица: 4 лица 4. Документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. Свидетелство за професионална квалификация, което обученото лице ще придобие му дава право на управление на тежкотоварни камиони, камиони с платформи, самосвали, цистерни, земекопна техника, тежка земекопна техника, което изцяло кореспондира с предмета на дейност на дружеството. Обучението ще бъде провеждано по Учебен график, изготвен от обучаващата организация, съгласуван с кандидата. Според спецификата на изучаваната материя, формата на обучение ще е дневна. 21 600.00 12 000.00
Закупуване на земекопна техника за осигуряване на разкритите работни места.: Подготовка: Изготвяне на документи за процедура по подбор на изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г.за доставка на стока - земекопна техника - Верижен мини багер - 1/един/ бр. - нов, Колесен багер - 1 /един/ бр. - нов. Ръководителя на проекта ще започне постъпки за стартиране на процедура ПМС № 118/20.05.2014 г. още в първият месец на проекта. Вторият месец на проекта също е обвързан с конкретната процедура с цел изпълнение на всички заложени срокове в постановлението и точното му и коректно прилагане. Процедурата за избор на изпълнител с публична покана за Верижен мини багер - 1/един/ бр. ще бъде изпълнена през 6, 7, 8 месец на проекта. Всички дистрибутори и доставчици на този вид техника в България държат наличности от съответната техника. Комисията в изпълнение на ПМС № 118/20.05.2014 г. ще е съставена от членове, експерти в тази област. При доставки на машини и съоръжения към доставката се включват и всички допълнителни дейности, свързани с транспорта, монтажа, въвеждането в експлоатация на машини и съоръжения, както и обучение на персонала за работа с доставеното оборудване. Определянето на изпълнител се извършва чрез: Избор с публична покана. Критерии за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта. За успешната реализация на проекта, е необходимо разкритите работни места да бъдат обезпечени с необходимата техника. Собствените източници на средства за производствената дейност не могат да създадат достатъчна база за разкритите по проекта работни места. Предвидено е едно работно място, (мини багер) оборудвано със средства по настоящата процедура да се ползва от повече от едно лице - (четири лица) – представители на целевата група, едно работно място (колесен багер) да се ползва от повече от едно лице а именно четири лица. За останалите служители кандидатът ще предостави оборудване от материалната база с която разполага. Закупените земекопни машини ще улеснят и допринесат за нормалното протичане на работния процес. Без закупуване на гореописаната механизация, дружеството е невъзможно да реализира описаните цели а именно наемането на безработни и неактивни лица от целевата група. Материалното обезпечаване с новозакупеното оборудване ще подобри значително условията на работа и ще създаде допълнителна предпоставка за разкриването на новите работни места. Модерната и иновативна техника ще предоставят възможност на заетите да работят с най-актуалните и конкурентни земекопни машини. Така те ще придобият знания и умения, които ще повишат тяхната сила на пазара на труда. Дейността допринася пряко за постигане на проектните цели, като подпомага предприятието в откриването на нови работни места за представителите на целевата група. Земекопната техника ще повиши конкурентоспособността и ще увеличи поеманите поръчки от кандидатът. Връзката с основната цел по проекта е пряка, защото по този начин ще се спомогне за разкриването на новите работни места и нормалното извършване от служителите на задълженията им. 117 000.00 116 860.00
Застраховка на закупената по проекта техника.: Подготовка: Изготвяне на документи и провеждане на процедури по подбор на изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. В процедурите за избор на изпълнител ще бъдат заложени хоризонталните принципи. Ръководителят на проекта ще започне постъпки за провеждане на съответната процедура от вторият месец на проекта, като очакванията са с реализиране на Дейност 4 в третият месец на проекта, да бъде избран доставчик за Дейност 5, като застраховката на земекопните машини да започне да тече от първият месец на придобиването им. Избран изпълнител и сключен договор. Със средства от бюджета на проекта ще бъде покрита сумата за застраховката само до края за изпълнение на проектните дейности, независимо от действителния срок на застрахователната полица. Разходи за застраховки на придобитите в резултат на дейностите на проекта дълготрайни материални активи, са регламентирани от управляващ орган в чл.21, ал.1 от ПМС №119 от 20.05.2014. Дейността включва пълна застраховка на придобитата по проекта строителна техника за целия срок на изпълнение на договора. В зависимост от избрания план (пълно застраховане), застраховката ще защити земекопната техника в случаи: - Покритието включва всяка внезапно и непредвидено настъпила пълна загуба или частична щета поради каквато и да било причина. - Покриват се рисковете пожар, удар от мълния, експлозия, падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар. - Грешки при работа, небрежност или злоумишлени действия от служители на кандидатът. Авария. - В покритието на риска природни бедствия влизат буря, наводнение, градушка, свличане на земни пластове, земетресение и вулканично изригване. - Пътно транспортно произшествие - сблъскване, преобръщане, дерайлиране. - Покрива се всякаква форма на кражби, пълна или частична. - Вандализъм. Макар застраховката да е незадължителна за програмата и българското законодателство дейност, тя се явява абсолютно наложителна с цел предпазване на техниката от нарастващата престъпност и оттам – вероятността да станем жертва на грабеж или дори безсмислен вандализъм. Дейността на фирмата се характеризира с много висока степен на риск. Този вид техника, често търпят щети заради неправилна експлоатация или преобръщане и пропадане на земна маса. С цел предотвратяване на гореизброените щети и минимизиране на рисковете за дружеството и служителя управляващ земекопната техника, за същата ще бъде сключен договор за пълна застраховка. И за двете машини (верижен мини багер и колесен багер) ще бъде сключен застрахователен договор, като стойност, а застраховката ще покрива пълната стойност на машините плюс всички гореизброени рискове за всяка една от тях. 5 931.00 2 196.09
Трудова медицина на новоназначените служители. : Подготовка: Изготвяне на документи и провеждане на процедури по подбор на изпълнители по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. В процедурата за избор на изпълнител ще бъдат заложени хоризонталните принципи. Изборът на доставчик за трудова медицина ще се извърши от ръководителя на проекта в първият месец на проекта успоредно с подбора на лицата от целевата група. Договора за трудова медицина ще започне да тече от вторият месец на проекта. Избран изпълнител и сключен договор. Осъществяване на дейности по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд от служба по трудова медицина. Обслужване от служба по трудова медицина, на двадесет и три лица от целевата група, включващо осигуряване на всички нормативно определени задължения съгласно чл. 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), при условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина съгласно Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина и други действащи нормативни актове в областта по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Основните задачи на трудовата медицина са осигуряване на здраве на работното място, опазване здравето и безопасността на работещите, изграждане на нова култура на работно поведение, спазване на технологична дисциплина на правилата за безопасна работа на здравословен начин на живот. Практиката на трудовата медицина означава набор от ключови дейности за постигане на устойчиво развитие. Добрата фирмена политика по здраве и безопасност при работа е интегрирана не само с политиката по качество, но и с мерки за опазване на околната среда. Основните дейности в областта на трудовата медицина са: хигиена на труда – измерване и оценка на факторите на работната среда и трудовия процес, токсикология, физиология, психология, ергономия, изследване на здравното състояние на работещите, професионални /свързани с труда/ заболявания и производствен травматизъм, епидемиология на незаразните заболявания, безопасност при работа. Трудовата медицина е задължителна дейност за всеки работодател според българското законодателство, спазването и контролирането на тази дейност се контролира от Инспекция по труда, за служители за които няма сключен договор, работодателя търпи актове и санкции в много големи размери. С оглед на дейността на кандидатът и високата степен от професионални травми и наранявания, тя се явява задължителна за кандидатът. 1 600.00 1 600.00
Публичност и визуализация на проекта.: По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед по-голямото натоварване на ръководителя на проекта през първият месец, тази дейност ще стартира във вторият месец на проекта, като през вторият месец на проекта, ръководителят и кандидатът ще се спрат на доставчик за съответната дейност, а в третият месец от изпълнение на проекта, описаните по долу материали ще бъдат изработени и заплатени. Подготовка: Изготвяне на документи и провеждане на процедури по подбор на изпълнители по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г.В процедурите за избор на изпълнители ще бъдат заложени хоризонталните принципи. Избран изпълнител и сключен договор. Изпълнение и изготвяне на: - 1 бр. информационна табела, която ще се постави на видно място. - 4 бр. обозначителни стикери поставени върху закупеното оборудване, използвано от назначените служители. - 1000 бр. отпечатване и разпространение на пълноцветни брошури. Брошурите ще съдържат информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. Брошурите ще бъдат разпространени на територията на Република България. - 100 бр. отпечатване и разпространение на плакати, пълноцветен печат. Такива ще бъдат раздавани и на клиенти и контрагенти на фирмата за мултиплициране на ефекта от проекта. Във всеки документ, свързан с изпълнение на проекта и всички информационни дейности и материали ще бъдат съобразени с изискванията на Оперативната програма. 1 000.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).