For the municipality of Zlataritsa, the project activities will start on 04.01.2021 and a hot lunch will be provided to 110 users, within 435 days incl. until 30.09.2022. Persons from three target troupes will be covered, according to the conditions of the program.
The hot lunch will be provided in five settlements by Zlataritsa Municipality, namely: the town of Zlataritsa, the village of Gorsko Novo Selo, Slivovitsa, Cheshma and the village of Rodina.
Our motives for choosing certain settlements are the following:
1. Zlataritsa municipality is in a mountainous area and access to other settlements is difficult, especially in the winter months.
2. According to the preliminary studies, the largest number of persons falling within the scope of the target groups is concentrated on the territory of the cited settlements.
3. from the experience of providing the hot lunch service, we found that there are no candidates for hot lunch from other settlements or there are few enough that the service is not profitable
The service will be provided by an external company - contractor Hranservice BG EOOD. At the moment the Municipality of Zlataritsa has concluded a contract № FSD-36-67 dated 23.12.2020 by the order of art. 20, para 4, item 2 of the Public Procurement Act for implementation of the present project from 04.01.2021. Until now, the implementation of the hot lunch service was performed by the same company, which is the only one with a registered material and technical base on the territory of Zlataritsa municipality.
For the period 28.04.2021-30.09.2022 the service will be provided by an external contractor - "AK and KO" EOOD, Strazhitsa.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Определяне на целевите групи.: Целта на дейността е да се определят лицата които ще имат право да получат топъл обяд. Дейността включва изискване на информация от Дирекция „Социално подпомагане“ гр.Елена за лицата отговарящи на следните целеви групи:
1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта
си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.
2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.
3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да
задоволят основните си жизнени потребности.
Ще се разработи критерии за подбор на потребители, която ще бъде база за подбор и класиране на кандидат потребители, като се вземе под внимание списък - Пр. 1 от Дирекция "Социално подпомагане". Със Заповед на Кмета на Община Златарица ще се сформира комисия за подбор на лицата, която да класира кандидат потребителите на услугата „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Златарица”. Предвижда се подбор на 110 лица от целевите групи, в рамките от следните населени места: гр. Златарица, с.Горско Ново село, с Сливовица, с Чешма и с. Родина. При изпълнение на дейностите ще бъдат взети всички мерки за безопасност и защита на лицата от COVID-19
0.00
0.00
Приготвяне на топъл обяд: Към момента на подаване на ПП, община Златаица има сключен договор по реда на ЗОП с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД. Храната ще се приготвя и пакетира в кухня - майка /кетъринг/ с адрес гр. Златарица, ул. "Димитър Палев" № 3-5., ползвана с договор №1/14.09.2020 г. със срок до 30.06.2021 г. от фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД. Помещенията са реновирани и поддържани, според санитарно хигиенните изискнаия на българското законодателство и отговорните институции за контрол. Приготвената храна ще бъде за 110 потребители. Храната ще се опакова в еднократни съдове, от персонал облечен според изискнанията за работа в кухня за обществено хранене и в синхрон с допълнителните разпоредба на МЗ, поради въведените мерки във връзка с COVID-19. Разносът ще се осъществавя до дома на потребителя с автомобил регистриран по надлежният ред, който ще се дезинфекцира редовно. Услугата ще се предоставя от 04.01.2021 г. до 27.04.2021 г. вкл. в рамките на 81 работни дни. За жителите на гр. Златарица, с. Родина и с. Горско Ново село, с. Сливовица и с. Чешма. При изпълнение на дейността ще бъдат спазени всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи.
За периода 28.04.2021 г. - 30.09.2022 г. услугата ще се предоставя от външен изпълнител - "АК и КО" ЕООД гр. Стражица. Изпълнителят разполага с добре оборудвана кухня. Кухнята е на адрес гр.Стражица, ул."Дончо Узунов" № 13. Същата се състои от кухненско помещение обзаведено със зеленчукорезачка, фритюрници, готварски печки, фурни, пасатори. Миялното помещение за дезинфекция на съдове е обзаведено със съдомиялна машина и бойлери. Разполага с миялно помещение за подготовка на зеленчуци и месни продукти и миялно помещение за дезинфекция на яйца. Има три складови помещения оборудвани с хладилни камери. Офисът е с компютър и принтер. Персоналът се състои от готвач, работник кухня и шофьори. Приготвянето на храната ще се извършва при спазване на мерките за безопасност, като в обекта е въведена система по НАССР са въведени добри производствени практики. Обектът притежава удостоверение по чл.12 от Закона за храните, също така има налични две транспортни средства, с които ще се разнася храната отговарящи на изискванията на Агенцията по безопасност на храните.Доставчикът отговаря на условията по чл.12 от Закона за храните - удостоверение № 101/ 31755 от 03.02.2017г. на Областна дирекция по безопасност на храните гр. В. Търново.
132 007.20
132 065.20
Предоставяне на топъл обяд: Доставчика на топлия обяд за периода 04.01-27.04.2021 г. разполага с добре оборудвана кухня и добре квалифициран персонал, който се състои от готвачи, работници кухня и шофьори.Приготвянето на храната се извършва при спазване на мерки за безопасност, като в обекта е въведена система по НАССР и добри производствени практики. След приготвянето й, готовата храна, разпределена на порции, пакетирана индивидуално в съдове за еднократа употреба. Пакетирането на храната ще се извършва от персонала в кухнята, който ще бъде облечен с предпазно облекло, ръкавици маска и всичко останало, нужно за елиминиране на възможност от зарази спрямо потребителя. Храната ще бъде извозвана до дома на потребителите - ежедневно през работните дни с превозно средство на фирмата изпълнител, регистрирано по надлежният ред, определен от българското законодателство. Автомобилът ще се дезинфекцира преди и след всеки разнос със препарати, разрешени за ползане от МЗ, като ще бъде съобразен факта че автомобила ще извозва хранителни продукти. Храната ще бъде доставена на утвърените предварително 110 потребители. Кандидати, в карантина - регистрирани от съответната служба, без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепазаявили желание да ползват услуга ще бъдат включени като потребители на мястото на вече получаващи топъл обяд с по малко точки от направената оценка. След изтичане на карантината, мястото му ще бъде заето от ново лице в карантина или потребителят който е бил ползвател преди наложителното влизането на този с наложена официално карантина от РЗИ. При наличието на обективни и субективни причини за не получаване на храната от правоимащото лице незабавно ще се предприемат мерки за получаване на храната от лице от списъка с чакащи кандидати, съгласно изискванията на схемата и с цел недопускане на разхищения. Доставената храна ще отговаря на изискванията за здравословно и балансирано хранене. Потребителите, периодично ще попълват формуляри за обратна връзка. За предоставянето на топъл обяд ще бъдат взети всички мерки за безопасност и защита на лицата от COVID-19.
За периода 28.04.2021 г.-30.09.2022 г. услугата ще се предоставя от външен изпълнител - "АК и КО" ЕООД гр. Стражица. Доставката на храната до домовете на потребителите ще се извършва от доставчика с който се сключва договор за приготвяне и разнасяне на храната. Предвижда се доставяне до дома на потребители при спазване на противоепедемичните мерки, като се изключва храненото на място. Разносът ще се извършва от шофьорите на фирмата доставчик. Разносът на храната ще се извършва в съдове за еднократна употреба, при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания. При наличието на обективни и субективни причини за не получаване на храната от правоимащото лице незабавно ще се предприемат мерки за получаване на храна от следващия от списъка с чакащи кандидати с цел недопускане на разхищение.
6 600.36
6 603.26
Реализиране на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващите мерки е специфична мярка на подпомагането от фонда за Европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Предвижда се реализирането на съпътстващите мерки да се извърши от служители на община Златарица. Ежемесечно според индивидуалните нужди и потребности потребителите ще бъдат консултирани относно ползването на други социални услуги предоставени на територията на община Златарица, здравословно и безопасно хранене, предпазване от измами, юридически консултации, Консултиране за изисквания, свързани с въведените противоепидемични мерки, ползване на административни общински. Ще се оказва съдействие и пред други институции, ще се предоставят и други форми на подкрепа в отговор на конкретни нужди и проблеми на представителите на целевата група. При предоставянето на съпътстващите мерки ще бъдат взети всички нужни предпазни мерки за защина на лицата от COVID-19
6 600.36
6 603.26
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN