The implementation of the project “IT Equipment Maintenance” will ensure reliable and timely post-warranty support of the information and communication technology equipment of the Chief Directorate Border Police (CDBP) and its subdivisions, including servers, storage equipment, backup software, network devices, and peripherals.
The main goal is to ensure a stable IT infrastructure through the implementation of the planned activities, which will guarantee the efficiency of the work of the employees of the chief Directorate “Border Police”.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Управление и изпълнение на проекта: За изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип за управление и изпълнение на дейности по проекта, отговарящ за:
- осигуряване на ефективно изпълнение на проекта;
- организация и участие в изпълнението на дейностите;
- координация, мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екипа за управление и изпълнение на проекта /спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/;
- представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит;
- спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта;
- водене на документацията;
- водене на счетоводството и отчитане на разходите;
- подготовка на доклади и искания за плащане.
Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане (периодични съвещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н.) ще се бъдат постигнати предвидените резултати.
Предвиждат се средства за възнаграждение на експерти, които са определени за изпълнение на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организация и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата актуалния размер на индивидуалното възнаграждение на всеки член от екипа и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. В тази връзка в длъжностните характеристики на служителите са включени/ще бъдат включени функции по изпълнение на дейности по управление и/или изпълнение на проекти. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проекта.
83 221.74
0.00
Следгаранционна поддръжка на ИТ оборудване: Следгаранционна поддръжка на виртуални сървъри, следгаранционна поддръжка на сървъри, софтуер за виртуализация и централизирано управление на виртуална среда, софтуер за бекъп на данните, дискови масиви и друго активно оборудване и следгаранционна поддръжка на мултифункционални устройства и софтуер за централизирано управление на печата със съответните лицензи (принт сървър)за срок от 36 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс за дейността, но не по - кратък от 12 месеца.
Дейността ще се осъществява на теритероята на Република България.
721 150.26
0.00
Видимост, прозрачност и комуникация:
Дейностите по видимост, прозрачност и комуникация ще се изпълняват в съответствие с разпоредбите на Дял IV, Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от
Регламент (ЕС) 2021/1060 на Европейския парламент и на Съвета, чл. 24 от Регламент (ЕС)
2021/1148 на Европейския парламент и на Съвета от 7 юли 2021 година за създаване на
Инструмент за финансова подкрепа за управлението на границите и визовата политика като част от Фонда за интегрирано управление на границите и публикуваните материали на Единния информационен портал: https://www.eufunds.bg/ ще са в съответствие с изискванията за видимост, прозрачност и комуникация.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN