Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at strengthening the municipal capacity and securing the powers of the municipality of Montana under the social services law, disability law and personal assistance law through the creation of jobs, hiring, training and supervision of the personnel necessary to fulfill the duties and responsibilities of the municipality under law, in the part related to the referral by the municipality for the use of social services. The target group covered by the project proposal are employees from institutions/organizations/administrations involved in policies in the social sphere and employees of providers of social and integrated health and social services, 18 employees of social services employees, 4 employees of the "Humanitarian Directorate activities" to the Municipality of Montana and 5 newly appointed employees of the front office, which will be created through activity 1 and implemented through activity 2. By including 27 employed persons in the project activities, the aim is to increase their competencies. The objectives of the project are:
Objective 1: Montana municipality to guarantee equal access of citizens to existing social services on the territory of Montana municipality, by creating a front office.
Objective 2: the municipality of Montana to provide upgrading training and regular supervision for employees of providers of social and integrated health and social services, a total of 27 employees. Expected results through activity 1, 5 social workers are appointed. Through activity 2, training and supervision of front office staff and 22 employees. Main activities - activity 1, Hiring 5 social workers for front office. Activity 2, preparation for securing the municipality's powers under the social services law, disability law and personal assistance law and creating jobs (front office). Repair and purchase of equipment and furniture. Staff training and supervision.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по и ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. : Провеждане на процедура за подбор на социални работници, която включва два етапа: - подбор по документи; - провеждане на интервю/събеседване с класираните кандидати по предварително разработени критерии. Ще бъдат подбрани 5 социални работника като с тях ще бъде сключен трудов договор по КТ за 8 часов работен ден за период от 18 месеца. Процедурата за подбор на 5 социални работника ще бъде проведена през първите два подготвителни месеца от реализиране дейностите по проекта. Новоназначените служители във фронт офиса, ще предоставят информация на гражданите по ЗЛП, ЗХУ, ЗСУ, а така също ще осъществяват насочване за ползване на социални услуги в община Монтана по ЗСУ. През третият месец от реализирането на дейностите по проекта ще бъдат назначени избраните след подбора 5 лица по трудово правоотношение към Дирекция "Хуманитарни дейности" в Община Монтана на длъжност "Социален работник", код по НКПД 26356003. Предвижда се в длъжностната характеристика да бъдат включени следните функции: Задължения и отговорности касаещи прилагане на ЗЛП и ЗХУ. В частта ЗСУ - насочване на потребители за ползване на социални услуги, чрез изготвяне на предварителни оценки на потребностите . Основна цел е предотвратяване на социалното изключване посредством гарантиране на достъпа на граждани от територията на общината до ключови социални услуги, регламентирани по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. 213 304.29 110 777.34
Обезпечаване правомощията на община Монтана по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП и създаване на работни места (фронт-офис). Обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по и ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. : За изпълнение на дейността са предвидени ремонтни дейности на съществуващ сграден фонд, помещение общинска собственост, находящо се на адрес гр.Монтана, ул."22-ри септември"№46. Помещението е разделено на две. Първата част, стая която включва две помещения разделени със стена и врата, втората стая се намира в дъното на помещението. Второто помещение, фоайе с тоалетна и баня и изход към тераса. Ремонта предвижда затварянето на фоайето със стена и врата, за да послужи за офис. Предвижда се леко освежаване на помещенията, боя и шпакловка по необходимост. Основната цел на ремонтната дейността е обособяването на подходяща материална база, съгласно §5,т.43 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ. В изпълнение на чл. 53, ал.3 от ЗХУ и на чл.169 ал. 4 от ЗУТ, както и на европейските и международни изисквания, включително и на Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания, текущият ремонт ще е съобразен и с Наредба № РД-02-20-2 от 26.01.2021г. Разходите са предвидени в бюджетен ред 2.1 на стойност 11219.15лв., предвижда се реализирането им през първите 2 подготвителни месеца. През първите 2 подготвителни месеца е предвидено закупуване на техника, материали и консумативи; 5 лаптопа, 5 софтуера, 1 мултифункционално устройство, 5 бюра, 5 офис стола, 4 шкафа за документи, 1 метален шкаф, 2 уреда за отопление на обща стойност 20862,61лв. За обезпечаване на дейността фронт офиса ще бъдат осигурени канцеларски материали, тонер, хартия и др. на обща стойност 13582,76лв., които да бъдат закупени. Разходите са предвидени в размера на единната ставка в бюджетно перо 2.1. Провеждане на обучение на новоназначени и настоящи служители, по ЗХУ,ЗЛП и ЗСУ в частта насочване на използване на социални услуги. Обученията ще стартират от 3-я месец. В обученията ще бъдат включени служители на следните длъжности: 9 директори на социални услуги, 9 социални работници, 1 главен експерт "Социални услуги" , 1 главен експерт "Трудова заетост", 2 младши експерт "Програми, проекти и обучения" към Дирекция " Хуманитарни дейности" към Община Монтана . Служителите от дирекция "Хуманитарни дейности" са пряко ангажирани с прилагане на ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ в частта насочване. Темите на обученията ще касаят ЗСУ в частта насочване от общината за ползване на социални услуги, както и ползването на лична помощ по ЗХУ и ЗЛП. След назначаването на 5 социални работника се предвижда провеждане на 1 тридневно въвеждащо обучение за служителите на фронт офиса. За общо 27 заети лица ще се проведат 2 двудневни надграждащи обучения като служителите ще бъдат разпределени в групи до 15 лица. Обученията ще бъдат реализирани съгласно разработена програма от Изпълнителя. Ще бъде развит потенциала на общинските служители чрез повишаване на професионалните умения и квалификация чрез адекватно обучение, насочено към подкрепа на общината в изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Разходите възлизат на 8000.00лв. и са в размера на единната ставка, планирани в бюджетно перо 2.1. Провеждане на групова и индивидуална супервизия на 27 служители, които включват 5 новоназначени и 22 настоящи служители по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. Чрез супервизията ще бъдат адресирани трудностите и проблемите, възникнали в хода на работата, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Целта е осигуряване на експертно, професионално ориентирано наблюдение върху работата по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ в частта насочване. Супервизията ще се провежда на всеки три месеца след стартирането на работата на фронт-офиса и ще включва сесии за индивидуална супервизия, както и провеждането на двумодулна групова супервизия за група до 15 лица. Всеки модул е предвидено да бъде с продължителност не по-малка от 6 часа. Разходът възлиза на 7000.00лв. и са в размера на единната ставка, планирани в бюджетно перо 2.1. 85 321.71 44 310.94

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).