Наемане на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по и ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. : Провеждане на процедура за подбор на социални работници, която включва два етапа: - подбор по документи; - провеждане на интервю/събеседване с класираните кандидати по предварително разработени критерии. Ще бъдат подбрани 5 социални работника като с тях ще бъде сключен трудов договор по КТ за 8 часов работен ден за период от 18 месеца. Процедурата за подбор на 5 социални работника ще бъде проведена през първите два подготвителни месеца от реализиране дейностите по проекта.
Новоназначените служители във фронт офиса, ще предоставят информация на гражданите по ЗЛП, ЗХУ, ЗСУ, а така също ще осъществяват насочване за ползване на социални услуги в община Монтана по ЗСУ.
През третият месец от реализирането на дейностите по проекта ще бъдат назначени избраните след подбора 5 лица по трудово правоотношение към Дирекция "Хуманитарни дейности" в Община Монтана на длъжност "Социален работник", код по НКПД 26356003. Предвижда се в длъжностната характеристика да бъдат включени следните функции: Задължения и отговорности касаещи прилагане на ЗЛП и ЗХУ. В частта ЗСУ - насочване на потребители за ползване на социални услуги, чрез изготвяне на предварителни оценки на потребностите .
Основна цел е предотвратяване на социалното изключване посредством гарантиране на достъпа на граждани от територията на общината до ключови социални услуги, регламентирани по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП.
|
213 304.29
|
110 777.34
|
Обезпечаване правомощията на община Монтана по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП и създаване на работни места (фронт-офис). Обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по и ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. : За изпълнение на дейността са предвидени ремонтни дейности на съществуващ сграден фонд, помещение общинска собственост, находящо се на адрес гр.Монтана, ул."22-ри септември"№46. Помещението е разделено на две. Първата част, стая която включва две помещения разделени със стена и врата, втората стая се намира в дъното на помещението. Второто помещение, фоайе с тоалетна и баня и изход към тераса. Ремонта предвижда затварянето на фоайето със стена и врата, за да послужи за офис. Предвижда се леко освежаване на помещенията, боя и шпакловка по необходимост. Основната цел на ремонтната дейността е обособяването на подходяща материална база, съгласно §5,т.43 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ. В изпълнение на чл. 53, ал.3 от ЗХУ и на чл.169 ал. 4 от ЗУТ, както и на европейските и международни изисквания, включително и на Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания, текущият ремонт ще е съобразен и с Наредба № РД-02-20-2 от 26.01.2021г. Разходите са предвидени в бюджетен ред 2.1 на стойност 11219.15лв., предвижда се реализирането им през първите 2 подготвителни месеца.
През първите 2 подготвителни месеца е предвидено закупуване на техника, материали и консумативи; 5 лаптопа, 5 софтуера, 1 мултифункционално устройство, 5 бюра, 5 офис стола, 4 шкафа за документи, 1 метален шкаф, 2 уреда за отопление на обща стойност 20862,61лв. За обезпечаване на дейността фронт офиса ще бъдат осигурени канцеларски материали, тонер, хартия и др. на обща стойност 13582,76лв., които да бъдат закупени. Разходите са предвидени в размера на единната ставка в бюджетно перо 2.1.
Провеждане на обучение на новоназначени и настоящи служители, по ЗХУ,ЗЛП и ЗСУ в частта насочване на използване на социални услуги. Обученията ще стартират от 3-я месец.
В обученията ще бъдат включени служители на следните длъжности: 9 директори на социални услуги, 9 социални работници, 1 главен експерт "Социални услуги" , 1 главен експерт "Трудова заетост", 2 младши експерт "Програми, проекти и обучения" към Дирекция " Хуманитарни дейности" към Община Монтана . Служителите от дирекция "Хуманитарни дейности" са пряко ангажирани с прилагане на ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ в частта насочване. Темите на обученията ще касаят ЗСУ в частта насочване от общината за ползване на социални услуги, както и ползването на лична помощ по ЗХУ и ЗЛП. След назначаването на 5 социални работника се предвижда провеждане на 1 тридневно въвеждащо обучение за служителите на фронт офиса. За общо 27 заети лица ще се проведат 2 двудневни надграждащи обучения като служителите ще бъдат разпределени в групи до 15 лица. Обученията ще бъдат реализирани съгласно разработена програма от Изпълнителя. Ще бъде развит потенциала на общинските служители чрез повишаване на професионалните умения и квалификация чрез адекватно обучение, насочено към подкрепа на общината в изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Разходите възлизат на 8000.00лв. и са в размера на единната ставка, планирани в бюджетно перо 2.1. Провеждане на групова и индивидуална супервизия на 27 служители, които включват 5 новоназначени и 22 настоящи служители по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. Чрез супервизията ще бъдат адресирани трудностите и проблемите, възникнали в хода на работата, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Целта е осигуряване на експертно, професионално ориентирано наблюдение върху работата по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ в частта насочване. Супервизията ще се провежда на всеки три месеца след стартирането на работата на фронт-офиса и ще включва сесии за индивидуална супервизия, както и провеждането на двумодулна групова супервизия за група до 15 лица. Всеки модул е предвидено да бъде с продължителност не по-малка от 6 часа. Разходът възлиза на 7000.00лв. и са в размера на единната ставка, планирани в бюджетно перо 2.1. |
85 321.71
|
44 310.94
|