Providing hot meals a persons living in poverty , helping them with food.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Определяне на целевите групи: Общият брой на представителите от допустимата целева група е 65 бр.
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установена от съответната дирекция "Социално подпомагане ";
3.Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си.
Начина по който ще се предоставя топъл обяд на лицата, представители на целеви групи, които имат затруднение в придвижването, не могат да отидат до пункта за раздаване на топъл обяд и нямат съжителстващи с тях лица, ще им бъде доставена храната с автомобил до дома.
0.00
0.00
Закупуване на хранителни продукти: Начално и крайна дата на дейността - 01. 07. 2016 г. - 30.04. 2020 г.
Брой месеци- 47 месеца.
Общ брой дни - 959 дни. /работни дни/
Брой дни по месеци - м. Юли - 21 дни; м. Август - 23 дни; м. Септември - 20 дни;Октомври 2016 г. – 21 работни дни;Ноември 2016 г. – 22 работни дни;Декември 2016 г. – 21 работни дни;Януари 2017 г. – 22 работни дни;Февруари 2017 г. – 20 работни дни;Март 2017 г. – 22 работни дни;Април 2017 г. – 18 работни дни.
-м. Май – 20 работни дни
-м. Юни – 22 работни дни
-м. Юли – 21 работни дни
-м. Август – 23 работни дни
-м. Септември – 19 работни дни
-м. Октомври – 22 работни дни
-м. Ноември – 22 работни дни
-м. Декември – 18 работни дни
2018 г. – 249 работни дни
2019 г. – 249 работни дни
2020г. - 84 работни дни (4 месеца по 21 работни дни)
Стойност на един храноден - 2,30 лв. до 30.04.2017г. и 2,50лв от 01.05.2017г.
Общ брой представители на целевите групи - 65 бр.
Община Грамада закупува хранителни продукти от " ЮБП " ЕООД гр. Видин и хляб от "Зърнени храни Видин 99" АД, гр. Видин. Фирмите имат необходимите сертификати за доставка на хранителни продукти. Сключени са Анекси към договорите на двете фирми доставчици, с което е договорено, че процедурата за закупуване на хранителни продукти ще съответства на изискванията на националното законодателство и че храните ще бъдат закупени по прозрачен начин. Счетоводните документи за разходите, свързани с Договора трябва да подлежат на ясно идентифициране и проверка.
Закупуването на хранителните продукти се осъществява чрез предварително подадена заявка към фирмите доставчици, които от своя страна ги доставят със специални автомобили. Всички хранителни продукти и хляб се предават с приемо-предавателен протокол, а фактурите се издават конкретно за Проект "Топъл обяд" 2016.
Хранителните продукти, които се доставят отговарят на изискванията за стандарт и качество.
Съгласно приложена Декларация от кандидата - Приложение ІІа, община Грамада е провела тръжна процедура с уникален номер в РОП 929519/23.08.2019 г. за доставка на хранителни продукти и са подписани договори с доставчици с № 24 от 18.11.2019г.с "МЕСКО ВД"ЕООД, №25 от 18.11.2019г. с фирма "Зърнени храни Видин 99" АД, гр. Видин и №26 от дата 18.11.2019г. с " ЮБП " ЕООД гр. Видин.
150 361.57
94 412.50
Осигуряване на топъл обяд: Помещенията, където ще се извършват дейностите на "Топъл обяд - 2016" се намират в сграда пристройка на СОУ "Христо Ботев" гр. Грамада - публична общинска собственост, съгласно АКТ № 1 за ПОС от 14.04.2006 г., вписан в КРС на 19.04.2006 г.
Наличният опит е свързан с Домашният социален патронаж, който функционира от 1984 г. Той предоставя социални услуги на лица в надтрудоспособна възраст; на лица с трайно намалена работоспособност над 50%, определена с ТЕЛК; самотни възрастни лица; ветерани от войните; военноинвалидите и лицата с увреждане, с трайно намалена работоспособност над 90%.
Домашният социален патронаж е комплекс от социални услуги предоставени по домовете, свързани с доставка на храна, поддържане на лична хигиена и хигиена на помещения обитавани от ползвателя, съдействия за снабдяване с необходимите технически - помощни средства при ползватели с увреждане и други битови услуги.
Дейността на ДСП се осъществява чрез финансиране от:
- Бюджета на общината
-Дарения и хуманитарни помощи
- Съфинансиране от други доставчици на социални услуги.
ДСП разполага с един автомобил, използван за нуждите на институцията.
Капацитет на обслужване 100 - 120 човека;
Обслужващ персонал 4 човека;
Домакин - 1 човек;
Шофьор - снабдител - 1 човек.
Храната се приготвя в кухнята на СОУ "Христо Ботев" гр. Грамада, която разполага с всички необходими условия за това / кухненско помещение с бойлер и течаща вода; санитарни възли; основно помещение за хранене и офис помещения/. Отоплява се в отоплителният сезон с локално парно. Разходите са за сметка на общината. Приготвената храна ще се раздава на потребителите в пункта за раздаване на топъл обяд, а на потребителите, които имат затруднения в придвижването и на тези от прилежащите села - храната ще се доставя по домовете с автомобил.
Опит при изпълнение на Проект " Обществена трапезария" на Фонд "Социална закрила".
7 518.08
63 723.10
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще се изразяват в информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината с пускане на съобщения по местният радиовъзел, при необходимост и проучване на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, чрез анкетни карти.
7 518.08
7 305.06
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN