Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 557 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

ITCE is a high-tech ICT enterprise that helps organizations in their digital transformation through a portfolio of innovative training and consulting services. ITCE has a team of experts with the highest professional qualifications in Agile, Project & Portfolio Management, DevOps, ITIL® & Service Management, Business Analysis, Architecture and Cloud Solutions. In the last two years, the Covid 19 pandemic has accelerated the already started transition to communication with our customers and partners primarily in a digital environment and ITCE converted its face-to-face meetings, customer trainings and project presentations to virtual ones. The company is investing in basic hardware equipment to enable presenters to host and share their content in an online format. Currently, ready-made "streaming" solutions such as Zoom, WebEx and Microsoft Teams are used, which are not specialized for rich content, have very limited image and sound quality and require a special installation of client software by the user. This has a negative impact on the engagement of the audience and the quality of our services. At the same time, ITCE is a strategic partner of leading names such as Microsoft and Servicenow for the country, which imposes very high requirements on the quality of presentation of information and knowledge in the implementation of our joint projects and trainings.
The aim of the current project is to provide opportunities for better remote access to content and to increase audience engagement by building an innovative architecture for the distribution of audio and video content (streaming) for the needs of ITCE. For this purpose, it will be necessary to install high-tech equipment for capturing and processing video and audio images with good integration and automation, as well as to develop a specialized software solution for content distribution (streaming) with the possibility of collaboration.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет и/или разнообразяване на предлаганите продукти/услуги.: Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на следните активи; 1.Оборудване за заснемане и обработка на аудио и видео изображения,както следва; - 6 бр.видео камери: за заснемане и излъчване на живо от залата- по 2 броя за трите стрийминг зали.Целта е нашите консултанти и лектори да могат да водят срещи, презентации и обучителни сесии и да споделят съдържанието си в онлайн формат с максимално високо качество на звука и изображението. -1 бр.видео обектив- широкоъгълен с възможност да се заснеме общ план на залата с 4 или повече участника. - Видео смесители-3 бр. с 8 канала и 2 бр. с 4 канала- смесителите обработват сигнали от отделните камери и директно управляват излъчването на видео и аудио сигнала.Така при по-големи презентации и уебирани с повече лектори,събитието ще може да се управлява от един оператор. - 3 бр. монитори-ще се ползват като работен екран на оператора към видео смесителите - 2 бр.специализирани портативни монитори за видео-дават възможност на презентиращия да вижда огледален образ от камерата,която го заснема с цел обратна връзка. - професионално осветление за видео-за да можем да провеждаме онлайн уебинари и срещи с високо качество на изображението е важно в залата да има добра осветеност. - 2 бр.Конферентна система-при големите консулантски проекти,включващи няколко страни,често се налага да провеждаме хибридни срещи и обучения,където част от екипа на клиента/партньора са на място в залата,а други се включват отдалечено.Конферентните системи са необходими за пълноценното обезпечаване на хибридните срещи-те дават комфорт и продуктивност за присъстващите на място и възможност за максимално добър звук за качествено ангажиране на събеседниците,които участват в онлайн формат. - 3 бр.късо-фокусни проектори-проекторите,с които разполагаме са морално остарели и с недобро качество на изображението.За обезпечаване на ефективни хибридни обучения и срещи е необходимо закупуване на висок клас техника за проектиране на съдържанието за участниците на място. 2.Специализиран софтуер за разпространение на съдържанието-готовите решения за “streaming” като Zoom,WebEx и MsTeams създават редица неудобства за аудиторията и имат лимитирано качество,изискват инсталация на специализирано приложение при потребителите,което често не е възможно заради ограничени права.Предвиденият софтуер ще даде възможност за streaming, използвайки модерни протоколи като HTTP LiveStreaming и видео изображение с много високо качество-1920p-30 frames/sec- несравнимо по-добро от готовите решения.Благодарение на CDN ще може съдържанието да се пренася оптимално до всички части на света с пренебрежимо закъснение и да се ползва от потребители с различни скорости на достъп като адаптира качеството на изображението.Цялото съдържание ще се предоставя на потребителя в стандартен браузер и ще може да бъде визуализиран на всички популярни устройства и екрани без да изисква инсталация на специализиран софтуер при потребителя. Предвиденото оборудване и софтуер ще допринесат за цифровизация на процеса по предоставяне на услугите , тъй като ще позволят работата с клиенти по големи консултантски проекти в ИКТ сферата (срещи,презентации, обучения на екипите) да се провеждат изцяло в дигитална среда и да се интегрира в едно решение нуждата от обмяна на информация и знания. Предвиденото оборудване и софтуер ще допринесат са разширяване на капацитета и разнообразяване на услугите,тъй като ще позволят по-добра достъпност до услугите и колаборацията с клиенти чрез гъвкавост и повишена ангажираност на аудиторията.Екипите ни ще могат да работят ефективно по големи проекти без да се налага да бъдат командировани в страната и чужбина като същевременно се подобрят каналите за отдалечен достъп до съдържанието.Това ще увеличи ефективността на работните срещи, колаборацията и обученията на потребителите,а спестеното време и ресурс за пътувания за срещи и обучния при клиентите, екипът ще може да вложи в нови проекти и постигане на стратегическите бизнес цели. 398 010.00 397 999.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).