ПЪРВА ГОДИНА - Етап № 1, 2,3,4,5 от Плана за действие: След сключване на договор за БФП ще бъдат наети 3 бр. технически служители, целогодишно заети с функционирането на ОГ. За да осъществяват своята дейност, ще бъде нает офис в гр. София, който ще бъде оборудван с офис оборудване, съответстващо на броя на осигурените служители (3бр.). Предвиждат се разходи за канцеларски материали и поддръжка на офиса за 12м.
За изпълнението на целите на проекта, през първата година, се предвижда 10 месечна заетост на колектива от научни работници за осъществяване на първите 5 етапа на иновацията. Съответно са предвидени разходи за възнаграждения, включително 2 броя селскостопански работници, които ще подпомагат научния колектив на терен.
За изпълнението на 5-те етапа от иновацията, се предвиждат разходи за услуги - почвени, днк анализи, подобряване на механичния състав на почвата.
Етап 1 Събиране на почвени проби от съществуващи трюфелови находища
Етап 2 Вземане и изследване на почвени проби от находищата с трюфели и на овощната градина
Етап 3 Статистическа обработка на получената информация и сравняване на основните параметри на почвата и публикуване на резултатите от анализите;
Етап 4 Оптимизиране на състава на почвата и оптимизиране на структурата на почвата. Разработване на технологично задание
Етап 5 Дейности по оптимизиране на почвената структура
Тъй като проекта ще се изпълнява на територията на гр. Брезово и гр. Асеновград, се предвиждат командировки, както на лицата, заети с функционирането на ОГ, така и на научните сътрудници.
Проектът представлява иновация в областта на производството на трюфели и публичността е има важен принос за него. Предвидени са разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект под формата на работни срещи, информационни семинари и конференции, публикации, излъчване в медии, уеб страница на сайта.
Предвидените разходи за първата година са както следва:
Текущи разходи :
1. Разходи за възнаграждения и социални осигуровки за лица, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 3 броя служители - 34 248 лв.
2. Наем на офис за изпълнението на административните дейности по проекта - 4 548 лв.
3. Закупуване на офис оборудване за изпълняването на дейностите на 3ма служители, наети за административните дейности по проекта -3225лв.
4. Закупуване на канцеларски материали за работния процес - за 12м. - 384лв.
5. Разходи за командировки на лицата, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 70 (еднодневни) и 70 (двудневни) командировки на стойност 2100 лв. за еднодневните и 8400 за двудневните командировки.
6. Разходи за поддръжка на офиса - ток, вода, интернет, телефон - 1584лв.
Преки разходи :
1. Заплати за 6 научни работници - 57 565,20лв.
2. Възнаграждения за 2бр. селскостопански работници - 8 937,60лв
3. Командировъчни (научни работници)представяне на проекта - 2160лв.
4. Командировъчни (научни работници)изпълнение на проекта - 20,088лв.
5. Разходи за предоставени от членовете на ОГ за нуждите по проекта – 4 бр. земеделска техника - 3,678 лв.
6. Разходи за услуги - ДНК анализи - 100 бр. - 7400лв.
7. Разходи за почвени проби - 46 бр. - 5796лв.
8. Разходи за подобряване на механичния състав на почвата (за 5 дка) - 16 500лв.
9. Разходи за наем и аренда на земеделски площи - 8 дка х 70 - 560лв.
Разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект : работни срещи, информационни семинари и информационни конференции:
10. Работна/информационна среща - 6 бр. - 660лв.
11. Информационни семинари - 8 бр. - 1048лв.
12. Информационни конференции - 3 бр. 855лв.
13. Публикации - 8бр. 2400лв.
14. Излъчване в регионални медии - 20 мин - 1880лв.
Интернет страница
1. създаване - 525лв.
2. поддържане за 12м - 876лв.
Преки разходи за 1вата година от проекта:
- ще бъдат закупени 4 бр. компютри и периферни устройства за тях, които ще се използват от научния колектив за изпълнението на дейностите им по проекта. - 2190лв. |
187 607.80
|
93 857.62
|
ВТОРА ГОДИНА - Етап № 6, 7 от Плана за действие: През втората година от проекта ще бъдат изпълнени дейностите по Етап 6 и Етап 7 от Плана за действие. Необходимо е запазването на офиса за административни дейности, екипа за функциониране на ОГ и научния колектив. Интернет страницата ще се поддържа с актуална информация относно дейностите по проекта. Популяризирането му е от важно значение, както и предвидените информационни дейности, конференции, семинари и работни срещи между членовете на екипа. Предвидени са разходи, както за информационни дейности, така и разходи за командировки, включително за работни срещи между екипа, административния персонал и постоянно пътуване до местонахожденията на проекта.
През втората и трета година ще продължи анализа на почвените проби, като броят им е изчислен спрямо нуждите за анализите. Необходими са средства за корекция на показателите на почвата в съответствие с нормите за достигане на оптимална структура на почвата. Оценката на микоризацията ще се прави всяка година на насаждението.
Етап 6 включва инокулация с мицел. В същият период се полагат грижи за плантацията – плевене, поливане, мулчиране.
Етап 7 представлява оценка на състава на почвата на базата на почвен анализ. Оценка на степента на микоризация и преценка на необходимостта от ново инокулиране. Основните меропирятия в този период ще се свързани с проследяване на процеса на микоризация на овощните дърветата и на фиданките. При опадането на лисата ще се попълни карнета за фитосанитарното състояние.
През втората година екипа ще заложи повече средства за информираност и публичност (предвидени са и печатни материали), тъй като проектът ще е във фаза на по-сериозно развитие, което генерира информация за представителите на науката и гражданите.
Предвидените разходи за втората година са както следва:
Текущи разходи :
1. Разходи за възнаграждения и социални осигуровки за лица, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 3 броя служители - 34 248 лв.
2. Наем на офис за изпълнението на административните дейности по проекта - 4 548 лв.
3. Закупуване на канцеларски материали за работния процес - за 12м. - 384лв.
5. Разходи за командировки на лицата, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 70 (еднодневни) и 70 (двудневни) командировки на стойност 2100 лв. за еднодневните и 8400 за двудневните командировки.
6. Разходи за поддръжка на офиса - ток, вода, интернет, телефон - 1584лв.
Преки разходи :
1. Заплати за 6 научни работници - 57 565,20лв.
2. Възнаграждения за 2бр. селскостопански работници - 8 937,60лв
3. Командировъчни (научни работници)представяне на проекта - 2160лв.
4. Командировъчни (научни работници)изпълнение на проекта - 20,088лв.
5. Разходи за предоставени от членовете на ОГ за нуждите по проекта – 4 бр. земеделска техника - 3,678 лв.
6. Разходи за услуги - ДНК анализи - 75 бр. - 5550лв.
7. Разходи за почвени проби - 16 бр. - 2016лв.
8. Разходи за подобряване на механичния състав на почвата (за 5 дка) - 4500лв.
9. Разходи за наем и аренда на земеделски площи - 8 дка х 70 - 560лв.
Разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект : работни срещи, информационни семинари и информационни конференции:
10. Работна/информационна среща - 6 бр. - 660лв.
11. Информационни семинари - 8 бр. - 1048лв.
12. Информационни конференции - 3 бр. 855лв.
13. Публикации - 12бр. 3600лв.
14. Излъчване в регионални медии - 20 мин. - 1880лв.
15. Печатни материали за разпространение на информация от проекта - 1000 бройки - 1060лв.
16. Интернет страница
1. поддържане за 12м - 876лв.
Преки разходи за втората година от проекта: 4 бр. компютри и периферни устройства за тях, които ще се използват от научния колектив за изпълнението на дейностите им по проекта. - 2190лв.
Отговорен за изпълнението и финансирането на дейностите от втората година е водещият партньор - Агромид - 2004 ЕООД. |
168 487.80
|
0.00
|
ТРЕТА ГОДИНА - Етап № 8 от Плана за действие: През третата година от проекта, ще бъде изпълнен Етап 8 от Плана за действие. Ще бъде запазен офиса за административни дейности, екипа за функциониране на ОГ и научния колектив. Интернет страницата ще се поддържа с актуална информация относно дейностите по проекта. С оглед на нуждите на проекта ще се запазят дейностите, свързани с популяризирането на проекта и неговия краен резултат. Това включва информационни дейности, конференции, семинари и работни срещи между членовете на екипа. Тези дейности ще продължат да се изпълняват и през втората година, за което са предвидени разходи, както за дейностите, така и разходи за командировки.
През втората и трета година, когато ще продължи анализа на почвените проби, като броят е предвиден спрямо нуждите на анализите, включително ще са необходими средства за корекция на показателите на почвата в съответствие с необходимостта от достигане на оптимална структура на почвата. Оценка на микоризацията ще се прави всяка година на насаждението.
Етап 8 включва следните научни дейности : Оценка на състава на почвата на базата на почвен анализ. Оценка на степента на микоризация и преценка на необходимостта от ново инокулиране. Очакваните резултати са да има клъстери от коренчета с трюфелова ектомикоза. Основните мероприятия в този период ще се свързани с проследяване на процеса на микоризация на овощните дърветата и на фиданките. При опадането на лисата ще се попълни карнета за фитосанитарното състояние. Получаване на микоризирани овощни видове и на фиданки. Това ще се стане на базата на ДНК анализ.
Предвидените разходи за втората година са както следва:
Текущи разходи :
1. Разходи за възнаграждения и социални осигуровки за лица, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 3 броя служители - 34 248 лв.
2. Наем на офис за изпълнението на административните дейности по проекта - 4 548 лв.
3. Закупуване на канцеларски материали за работния процес - за 12м. - 384лв.
5. Разходи за командировки на лицата, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 70 (еднодневни) и 70 (двудневни) командировки на стойност 2100 лв. за еднодневните и 8400 за двудневните командировки.
6. Разходи за поддръжка на офиса - ток, вода, интернет, телефон - 1584лв.
Преки разходи :
1. Заплати за 6 научни работници - 57 565,20лв.
2. Възнаграждения за 2бр. селскостопански работници - 8 937,60лв
3. Командировъчни (научни работници)представяне на проекта - 1428лв.
4. Командировъчни (научни работници)изпълнение на проекта - 20,088лв.
5. Разходи за предоставени от членовете на ОГ за нуждите по проекта – 4 бр. земеделска техника - 3,678 лв.
6. Разходи за услуги - ДНК анализи - 75 бр. - 5550лв.
7. Разходи за почвени проби - 16 бр. - 2016лв.
8. Разходи за подобряване на механичния състав на почвата (за 5 дка) - 4500лв.
9. Разходи за наем и аренда на земеделски площи - 8 дка х 70 - 560лв.
Разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект : работни срещи, информационни семинари и информационни конференции:
10. Работна/информационна среща - 4бр. - 440лв.
11. Информационни семинари - 4 бр. - 524лв.
12. Информационни конференции - 3 бр. 855лв.
13. Публикации - 12бр. 3600лв.
14. Излъчване в регионални медии - 20 мин. - 1880лв.
15. Печатни материали за разпространение на информация от проекта - 2000 бройки - 2120лв.
16. Интернет страница
1. поддържане за 12м - 876лв.
Отговорен за изпълнението и финансирането на дейностите от третата година е водещият партньор - Агромид - 2004 ЕООД. |
165 881.80
|
0.00
|