Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project proposal "Budget line Haskovo municipality beneficiary under Priority Axis 1 of OPRG 2014-2020 is a set of measures that ensure the activities of the municipality in the implementation of the investment program for the period until 2023 and the functions of an intermediate unit. The activities we envisage implementation are:
1. Update on financial management and control;
2. Remuneration of the teams for implementation of the investment program;
3. Remuneration of the teams of the Intermediate unit;
4. Outsourcing IBs appraisers and assistant valuators;
5. Provision of technical assistance for the creation of urban networks and events at EU level;
6. Participation in the programs for exchange of experience and best practices;
7. Management of Haskovo municipality budget line;
8. Information and publicity measures for Haskovo Municipality Budget Line.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Актуализиране на системи за финансово управление и контрол: Актуализиране на системи за финансово управление и контрол с оглед изпълнение и управление на инвестиционните програми на 39 града спрямо функциите им по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” 9 000.00 9 000.00
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми: 2. Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г. 51 330.00 25 292.55
Възнаграждения на екипите на Междинните звена : Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г. 25 200.00 26 205.31
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения: Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г. При избра на външни експерти за оценка на проектни предложения , Междинно звено ще следва ясна и прозрачна процедура, така, че да се гарантира законосъобразност и обоснованост на избора. Приоритетните оси ,по които Община Хасково подготвя проектни предложения, подлежащи на оценка от Междинно звено са: - “Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради“, „Градска среда“, „Образователна инфраструктура“, „Социална инфраструктура“ и предвид спецификите на инфраструктурните проекти, индикативната ни прогноза за необходимост от външни експерти като оценители и/или помощник оценители е четири броя . Определянето на размера на възнагражденията ще бъде в зависимост от обема на извършената работа и в съответствие с принципа на доброто финансово управление. 22 800.00 20 400.00
Техническа помощ за създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище ЕС, свързани с интегрирано градско устойчиво развитие: Техническа помощ за създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище ЕС, свързани с интегрирано градско устойчиво развитие. 10 326.78 3 204.70
Участие в програми за обмен на опит и добри практики.: Усигуряване на достатъчен капацитет за реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възсктановяване и развитие", експертите на междинно звено и експертите за управление на Инвестиционната програма трябва да получават непрекъснато обучение по време на работния процес. Обученията ще бъдат свързани с изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие и чл. 7 от Регламента за ЕФРР 1301/2013. (т.е. изпълнение на функциите на общината като бенефициент, градска власт и междинно звена) и свързани с изпълнението на ОПРР 2014-2020 г. , като конкретните теми за различните участия,ще се идентифицират от бенефициента в процеса на изпълнение на договора за БФП. Участията в програми за обмен на опит и добри практики ще са насочени към участия с цел обмен на опит и добри практики, включително и обучения в страни членки на ЕС и/или в европейски институти по публична администрация, свързани с изпълнение на дейности за устойчиво градско развитие по чл. 7 от Регламента за ЕФРР №1301/2013. 8 933.43 2 569.72
Разходи за публичност и визуализация : При сключване на договор за БФП, Община Хасково ще информира широката общестевонст за получената финансова подкрепа от Европейския съюз. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците в процеса, включително и присъствени списъци ще се посочва финансиращата оперативна програма и че проекта се осъществява с финансовата подкрепа на ЕФРР. В рамките до два дена от подписването на договора за БФП в официалния сайт на Община Хасково ще бъде поместена информация за проекта, неговите цели и дейности и очаквани резултати, като ясно ще се декларира финансовата подкрепата на ЕС. На видно за обществеността място ще бъде поставен плакат с размер 70 х 50 см. Цветност 4+0. Печатаема основа PVC подложка и фолио, с информация за проекта и финансовата подкрепа на ЕС. Ще се изготвят и публикуват четири информационни карета с размер 8,00 х13,00 см, цветност – пълноцветен печат в местни или регионални печатни или електронни медии за напредъка по проекта. При изпълнение на дейност "Публичности и визуализация" стриктно ще бъде спазван Единен наръчник на бенефициента за прилагането на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. 1 000.00 1 140.00
Организация и управление : За качествена организация и управление на проекта , дейността "Организация и управление " ще се извършва от екип , определе със заповед на кмета на Община Хасково. В него ще бъдаг включени двама служители на общинската админинстрация. Ръководител на проекта: -ръководи, координира, контролира и отчита всички дейности по изпълнението на проекта; -ръководи, координира и контролира цялостната работа на екипа; -организира и координира дейностите по изпълнение на проекта; -организира работните срещи на членовете на екипа; -отчита изпълнението на дейностите по всеки етап на проекта; -наблюдава дейностите по отношение на целите на проекта; -ръководи и контролира дейностите по отчетност и вътрешен мониторинг на проекта; -организира изпълнението на дейностите за осигуряване на публичност по проекта; -изготвя становища, отговори на запитвания и друга изходяща кореспонденция; -изготвя технически доклади по напредъка на проекта. Счетоводител на проекта: - прилага финансовите изисквания за направените разходи по проекта; -участва в подготовката на финансовите отчети; -следи за спазването на сроковете, коректността на финансовите документи, подготвя и представя финансовите отчети и всички документи, свързани с разходи по проекта; -заедно с ръководителя изготвя и представя пред Донора необходимите отчети по проекта; -носи отговорност за своевременното предоставяне на информация, данни и становища, изискващи се в хода на реализация на проекта; -съхранява документацията по проекта и осигурява достъпа до нея; - След приключване на проекта архивира документацията по проекта 14 500.00 14 480.38

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).