Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project envisages the purchase of 31 new specialized biometric stations for verification and identification of persons subject to the EURODAC system and updating and supplementing the equipment of  of the equipment of 33 specialized biometric stations located in the regional structures of   Border Police General Directorate (BPGD), in view of the amendments to the Eurodac Regulation.
Most of the specialized biometric booking stations of EURODAC in the structure of the Border Police General Directorate  were installed at the end of 2008 and will have a continuous operation for twelve years by the end of 2020, which requires their replacement. In connection with the new requirements of the Eurodac Regulation, it is necessary to purchase additional equipment for taking fingerprints and taking identity documents for the remaining 33 specialized biometric stations purchased in 2017. It is also planned to equip four new border structures with specialized biometric stations for verification and identification of persons subject to the EURODAC system.

Along with the replacement of the equipment, the employees of the structure of BPGD will be trained to work with the new functionalities of the biometric booking stations and the requirements of the Eurodac Regulation.
The target groups of the project are employees of the Research Institute of Forensic Science (RIFS)-Ministry of Interior, employees of BPGD, and regional structure of BPGD.
The expected results are: Increased technical capacity to work with the EURODAC system;  Increased capacity of staff working with the EURODAC system; Purchased 31 new specialized biometric booking stations and upgraded the equipment of 33 border police specialized biometric booking stations
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Доставка на специализирани биометрични станции и допълнително оборудване за идентификация на лица, обект на система ЕВРОДАК за нуждите на Главна дирекция „Гранична полиция“.: Ще се закупят 31 специализирани биометрични станции за проверка и идентификация на лица обект на система ЕВРОДАК с които ще бъдат заменени закупените през 2008 работни станции. Ще се закупят 33 броя скенери за сканиране на дактилоскопни отпечатъци, статив за камера и скенери за сканиране на документи с което ще бъда допълнено оборудването на 33 от съществуващите специализирани биометрични станции. 391 437.60 379 513.54
Дейност 2 Специализирано обучение на служители от регионалните звена на Главна дирекция „Гранична полиция“ за работа с новите функционалности на система Евродак.: Дейността предвижда провеждането на 8 еднодневни специализирани курса в страната, водени от експерти от НИК в областта на дактилоскопията. Участие ще вземат минимум по един служител от 64 регионални структури на Главна дирекция "Гранична полиция". С провеждането на обучението се цели запознаване на служителите с измененията в Регламента за Евродак и повишаване квалификацията им за работа с биометричните станции на система Евродак включващи новите функционалности. Организираното специализирано обучение на служителите от регионалните звена на ГД "Гранична полиция" ще позволи пълноценно използване на доставената по проекта техника и новите функционалности на система Евродак, както и разширяване на съществуващия капацитет на национално равнище в областта на управлението на външните граници. Прогнозните цени са определени на база на Наредба за командировките в страната, на т.3 от Заповед № 8121з-480/28.04.2015 г. и направени проучвания по интернет за цените за настаняване в местата на провеждане на курсовете. 3 888.40 2 778.00
Дейност 3 Публичност и визуализация на проекта: Дейността включва: - организирането на откриваща пресконференция, отбелязваща началото на проекта и целяща запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; -организирането на закриваща пресконференция, отбелязваща края на проекта и целяща запознаване на обществеността с изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта; - Организиране на обществена поръчка за изработването на информационна табела и рекламни материали, които ще се раздават на служители и участници в обученията. Информация за планираните откриваща и закриваща пресконференция ще бъде публикувана на сайта на МВР и на НИК, информация за целия проект и изпълняваните дейности ще бъде публикувана и актуализирана на сайта на НИК. По време на обученията и закриващата пресконференция ще се раздават рекламни материали, задължително носещи логото на ФВС 2014-2020. Във фоайето на НИК-МВР ще бъде поставена информационна табела с лого на програмата, наименованието на проекта и текст в който се посочва, че проектът се съфинансира по линия на националната програма по ФВС 2014-2020. На доставеното оборудване ще бъдат поставени стикери с логото и наименованието на проекта и начина на финансиране. 2 680.00 2 199.04
Дейност 4 Управление и изпълнение на проекта: Дейността е необходима за успешната реализация на проекта. НИК-МВР осигурява адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализация на проекта ще бъде издадена заповед за определяне на екипа, за управление и изпълнение на проекта. Функциите на членовете на екипа за управление на проекта са разпределени в заложените дейности и ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ – през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състой от членове на следните длъжности: Ръководител на проект , Координатор проект, Счетоводител/финансист от ДПУБ по проекта и Технически сътрудник, Експерт обществени поръчки и експерт от НИК. Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, съобразно графика за изпълнение,включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междините и окончателните технически доклади и отчети, искания за плащания и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от Програмния оператор; ще въвежда своевременно информация в информационната система ИСУН 2020 и води кореспонденция с заинтересованите страни по проекта. 39 392.11 10 946.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).