Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 309 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project is designed to provide better quality of life to adults, who cannot satisfy their own needs by themselves and are in risk of poverty and social exclusion and people with disabilities . The project provides access to key mobile integrated health-social services for leading an independent and full-filing life to more than 93 citizens of municipality of Chernoochene. The development of home-based and community-based social services is the basic condition to insure equal and efficient access to key services for the citizens of municipality of Chernoochene, which are in need of long-term care. The project will provide conditions for independent and dignified life for 93 elderly and disabled people by improving their access to and the quality of integrated health-social services, expanding their network across the municipality of Chernoochene, fostering integrated services provision. This will contribute to providing comprehensive support to 93 families currently giving care to disabled persons.
The overall objective of the project is improving the quality of life and opportunities for social inclusion of people with disabilities and adults through ensuring of number of services in home environment and establishing of adequate human resources for their delivery.
The specific objective of the project is to establish a model of home cares for adults and persons with disabilities, including chronical diseases and permanent disabilities with the aim of ensuring of mobile integrated health-social services at their homes.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни здравно-социални услуги, психологическа подкрепа, доставка на продукти от първа необходимост, осигуряване на транспорт на персонала, заплащане на сметки, получаване на административни и битови услуги със средства на потребителите, предоставяне на на информация за профилактика на здравето и социално значими заболявания, супервизия и обучения на персонала.: Изпълнението на дейността стартира непосредствено след подписване на Договора за БФП и акта за възлагане на УОИИ на Център за социални услуги в домашна среда/ЦСУДС/, съгласно Решение № 29/12.10.2022 година на ОбС Черноочене. Дейността включва период за подготовка с продължителност 2 месеца и период за предоставяне услуги на потребителите с продължителност 22 месеца. Периодът за подготовка стартира с акт за назначаване на Управител на ЦСУДС, социален работник и психолог, които заедно с двама от членовете на ЕОУП ще сформират Екип/ Комисия по информиране и консултиране на заявителите, прием на заявления, изготвяне на психологически статус и индивидуални оценки на потребителите, подбор на потребители и персонал на ЦСУДС, изготвяне на договори с потребители и трудови договори на персонала, изготвяне на досиета на потребителите и персонала. Предоставянето на здравни услуги и информация за превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания започва в началото на 3 месец и е с продължителност 22 месеца. Дейността е ориентирана към превенция, подобряване здравето на потребителите чрез консултации за хигиена и предпазване от развитието на декубитуси при рискови потребители, предоставяне на съвети и консултации за диетично хранене, измерване на витални показатели- /кръвно налягане, пулс, температура, кръвна захар, пикочна киселина/, обработка на рани, инжектиране на инсулин и други предписани от лекар медикаменти. Дейността се осъществява от 5 медицински специалисти: 3 медицински сестри, служители на кандидата, пропорционално възнаграждение в рамките на до 70 часа месечно, 1 медицинска сестра на ТД, 4 часов работен ден и 1 рехабилитатор на граждански договор. Предоставянето на социални услуги, доставка на храна и продукти от първа необходимост, заплащане на сметки и получаване на административни и битови услуги със средства на потребителя започва в началото на 3 месец за срок от 22 месеца. Дейността включва комунално-битови услуги като помощ при лична хигиена, хранене, готвене, сервиране и отсервиране, пране, почистване на помещения, придружаване на разходка, библиотека, театър, кино, както и при осъществяване на социални контакти. Дейността се извършва от 28 домашни с-ри, наети на ТД, на 6 часов р. ден за срок от 12 м. и 26 за срока на анексите, 4 разносвачи на храна, наети на ТД /1 на пълно работно време и 3 на 4 часов р. ден/ за срок от 22 месеца и 1 социален работник, нает на ТД при 8 часов работен ден за срок от 24 месеца /22 месеца за предоставяне услуги на потребителите + 2 месеца в Екипа по информиране, консултиране и изготвяне на индивидуални оценки на потребителите/. Предоставянето на психологическа подкрепа на потребителите с индикирани потребности започва в началото на 3 месец и е с продължителност 22 м. Психологическа подкрепа се предоставя чрез консултации, събеседване директно или чрез мобилни средства при потребители с индикирани потребности. Дейността се осъществява от психолог, нает на граждански договор за срок от 24месеца- /22 месеца за предоставяне на услугата и 2 месеца за снемане на психологичен статус и индикиране на потребностите от психологическа подкрепа/ В рамките на дейността се предоставя супервизия на персонала- една групова супервизия, предоставена от психолога след 6 месец от изпълнението на дейностите по тематика за разрешаване на поставени проблеми от персонала. И индивидуална супервизия, предоставена всеки втори месец от служител на кандидата на определен брой служители на ЦСУДС под формата на консултация и събеседване. На необучения персонал ще бъде проведено въвеждащо обучение и едно надграждащо за целия персонал от обучителна фирма. При изпълнението на дейностите персонала има право на пътни и командировки, както и на транспорт с кола и шофьор на кандидата, като от бюджета на проекта ще бъдат разходвани само средства за гориво, пътни и командировки. Дейностите ще бъдат извършвани при спазване на цялото приложимо законодателство, указано в ръководството и Договора за БФП. 919 654.71 537 003.92

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).