The project includes a wide range of interrelated activities, which aim to increase the competences and capacity of the Dryanovo Municipality and its social partners to exercise the powers and obligations under LSS, LPD, PAA and to improve the quality of social services. The project proposal aims to accelerate the reform of the system of social services at the municipal level, strengthen the capacity of the Municipality of Dryanovo to implement modern social policies and increase the quality of social services at the local level. The planned results of the project implementation are reduced to satisfying the identified needs of the target groups of the project. The target groups of the project are:
-15 people, employees of the Dryanovo Municipality, who participate in the implementation of the municipality's powers under LSS, LPD, PAA of which 2 people, members of the Council on Social Services in Dryanovo Municipality;
-Two unemployed persons from the territory of Dryanovo Municipality to be employed full-time.
The main activities of the project include:
1. Front-office furniture for the provision of social services;
2. Conducting a three-day outsourced training for 15 units. employees of the Dryanovo Municipality;
3. Conclusion of a temporary additional agreement to the employment contracts of three employees of Dryanovo Municipality for 24 months;
4. The hiring of two new employees on a fixed-term employment contract for 12 months to work at front office for social services;
5. Ensuring the mechanism for cooperation and monitoring of social services through the Council on Social Services in the Municipality of Dryanovo;
6. Preparation of analyzes and studies in the field of social services;
7. Conducting one-day training in a working environment for 5 pcs. employees of the Municipality of Dryanovo;
8. Carrying out an explanatory and informational campaign.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейности, свързани с разходи за персонал на бенефициента: Поддейност 1. Сключване на срочно допълнително споразумение към трудовите договори на трима служители на Община Дряново за упражняване на функциите:
I. Контрольор работата на механизма „Лична помощ“ на територията на Община Дряново - 11 930 лв. за 24 месеца;
II. Контрольор по качествено информиране на лицата, ползватели на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване - 11 930 лв. за 24 месеца;
III. Контрольор по общинското жилищно настаняване на хората с трайни увреждания чрез общинския жилищен фонд при условия и по ред, определени в Закона за общинската собственост, съгласно ЗХУ - 11 930 лв. за 24 месеца.
Функциите на служителите са подбрани, съгласно идентифицираните нужди за мониторинг за провеждане на реформи във всички социални услуги, предоставяни от Община Дряново и нейните социални партньори. Тримата служители на Община Дряново ще подготвят и предават на ръководството на общината тримесечни доклади от независимия мониторинг. На база докладите ще се извършва текущ контрол върху реалното предоставяне на всички социални услуги на територията на Община Дряново. Основна цел на тази поддейонст са 416 души на територията на Община Дряново, които са ползватели на социални услуги, тъй като дългосрочен ефект от изпълнението ще бъде подобряване на достъпа до социални услуги на територията на общината.
Поддейност 2. Наема на двама нови служители /субсидирана заетост/ на срочен трудов договор за по 12 месеца за работа на "Фронт офис" за социални услуги в Община Дряново на стойност 31 565 лв. (15 782,50 лв. на човек за 12-те месеца). Услугата ще е свързана с насочването за ползване на социални услуги от гражданите, в това число предоставяне на детайлна и полезна информация, както и обратна връзка от потребителите на социални услуги към Община Дряново и нейните партньори.
С изпълнение на тази поддейност ще се подпомогнат хората, които използват или ще използват социалните услуги, предоставяни на територията и същевременно ще бъде осигурена 12 месечна субсидирана заетост за две безработни лица от територията на общината. Двете лица ще преминат входящо обучение за изпълнение на трудовите си задължения, относно всички видове социални услуги, които се предоставят на територията на Община Дряново и необходимите документи за кандидатстване от гражданите.
Поддейност 3 "Изготвяне на анализи и проучвания": Анализите, оценките, оценките на въздействието, политиките и фондовете в областта на социалните услуги, социалните въпроси и приобщаването гарантират, че местните политики се изготвят по открит и прозрачен начин с активното участие на заинтересованите страни, като се използват най-добрите налични данни, което и поражда необходимостта от изготвянето им. Темите на предстоящите за изготвяне анализи са определени от ръководството на Община Дряново, след консултация със служителите, участващи в изпълнението на правомощията на общината по ЗСУ, ЗХУ, и са следните:
1. Изготвяне на Проучване и анализ от потребностите от социални услуги в Община Дряново, в това число на социалните услуги в подкрепа на възрастните хора и на физическата среда за хората с увреждания на стойност 15 000 лв.
2. Изготвяне на Aнализ на младежите в Община Дряново извън системите на заетост, образование или обучение и препоръки към политиките за интеграция на стойност 8 000 лв.
3. Изготвяне на Aнализ на предизвикателствата пред социалната защита след пандемията в Община Дряново на стойност 8 000 лв.
Анализите ще бъде възложен за изготвяне на опитни експерти чрез договора за услуга (граждански договор при спазване изискванията на ЗОП). Разходите за тях се определени след анализ на цените за този вид услуги и съобразно обема работа.
98 355.00
74 892.76
Дейности, свързани с разходи "Единна ставка": Поддейност 1: Подготовка за обезпечаване правомощията на Община Дряново по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП и създаване на работни места (фронт-офиси): Към момента на подаване на настоящото проектно предложение Община Дряново разполага с ремонтирана приемна (фронт-офис) за работа с ползватели на социални услуги и упражняване на правомощията на общината по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Фронт офисът за предоставяне на социални услуги в Община Дряново се нуждае от оборудване и обзавеждане, което да бъде използвано от служителите и посетителите на фронт офиса. В изпълнение на дейността следва да се закупи обзавеждане за фронт-офиса на Община Дряново на стойност 5 740,52. с ДДС, изразяващо се в:
1. Офис мебели (бюра - 2 бр., офис стол - 2 бр., метален шкаф за документи, стелажи за документи, закачалка).
2. Диван за посетители - 1 бр.
3. Посетителски столове - 10 бр.
4. Щори за прозорци.
5. Оборудване - компютърни конфигурации - 2 бр.
Поддейност 2. Провеждане на едно тридневно изнесено обучение за 18 бр. служители и партньори на Община Дряново, които участват в изпълнението на правомощията на общината по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП на стойност 18 232 лв. с теми:
- Техническа помощ за разработване на програми за изграждането и поддържането на елементите на достъпната среда в урбанизираната територия и на достъпната среда в сградите и съоръженията общинска собственост по чл. 53, ал. 2, т. 1 и 2 от ЗХУ.
- Техническа помощ за позициониране и организация на община Дряново като посредник между гражданите и АСП по механизма лична помощ по ЗЛП;
- Методология на извършване на предварителна оценка на потребностите от социални услуги и консултиране на лицата по чл. 73 от ЗСУ, в това число методология на Правилника за прилагане на ЗСУ, относно реда за насочване на гражданите за използване на социални услуги.
Обучението ще включи 13 служители на Община Дряново и 5 души, представители на доставчиците на социални услуги на територията на Община Дряново.
Темите за обучението са подбрани след допитване до целевата група (служители на Община Дряново, които участват в изпълнението на правомощията на общината по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП) и са определени, съгласно трудностите и неяснотите, които възникват в общинската администрация при провеждане на социалната политика на Община Дряново.
Поддейност 3: Подкрепа на Община Дряново за планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, включително за разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги на стойност 2000 лв.
Поддейност 4: Отпечатване на информационна брошура за социалните услуги, които предоставя Община Дряново на стойност 2000 лв.
Поддейност 5: Организиране на информационен ден за хората с увреждания в Община Дряново.
В секция Бюджет към тази дейност ще бъдат отбелязани технически и Непреки разходи за управление на проекта и публичност (40 % единна ставка) възлизат на 11 369,48 лв.
39 342.00
29 957.10
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN