Придобиване на нови строителни машини: Самосвал тристранно разтоварване 4 оси-1бр.; Самосвал тристранно разтоварване с кран - две оси-1бр.; Комбиниран багер челен товарач-1бр.; Вибрационен валяк-1бр.; Верижен багер с щипка за първично разрушаване и рециклиране-1бр.; Мини Верижен Багер-1бр.; Трошачка-1бр.; Компресорна станция с инструментална екипировка-1бр.; Хидравлична станция-1бр.; :
Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните активи (строителни машини):
1.Самосвал тристранно разтоварване 4 оси-1бр. Сега се използва амортизиран самосвал на възраст повече от 25 години с голям разход на гориво. Новият самосвал който ще служи за транспорт на инертни материали за строителството, ще намали разходите и ще подобри ефективността на машинният парк на фирмата.
2.Самосвал тристранно разтоварване с кран - две оси-1бр. Старата машина е на повече от 25 години, с голям разход на гориво и е с големи разходи за експлоатация. Новият камион с кран сам ще извършва товарно- разтоварни работи и ще транспортира материали и съоръжения необходими за строителната дейност на фирмата.
3.Комбиниран багер челен товарач-1бр. Придобитата нова строителна машина ще замени стария амортизиран товарач, като по този начин значително ще намалят експлоатационните разходи на машинния парк. Комбинирания багер ще служи за изкопи, насипи и товарни дейности. Машината е универсална и многофункционална.
4.Вибрационен валяк- 1бр. Използваният валяк е стар, амортизиран и неефективен с висок разход на гориво. Фирмата планира да го замени с нов, енергийно ефективен и високопроизводителен. Новата вибрационна машина контролира силата на натиск, така че да е гарантирана плътността на изгражданата настилка, което ще подобри качеството на настилката и ще снижи разходите при уплътняването и.
5.Верижен багер с щипка за първично разрушаване и рециклиране-1бр. Сега фирмата използва амортизиран багер с висок разход на гориво. Новата машина е многофункционална с различни прикачни приспособления необходими за строителните дейности на фирмата.Строителната машина ще е комплектована с щипка за първично разрушаване и рециклиране на бракувани и стари строителни материали. След разрушаване на груби късове строителните материали се зареждат в новозакупената от фирмата трошачка, където в зависимост от необходимостта се произвеждат фракции, които отново се влагат в строителството за насипи, настилки, бетонови и други изделия.
Така фирмата намалява зависимоста си от първични суровини и си намалява разходите за депониране на строителни отпадъци.
6.Мини Верижен Багер-1бр. Сега се използва стар амортизиран и неефективен багер. Новата машина е високопроизводителна и много маневрена. Мини багера ще се използва за изкопи, насипи и товарни дейности. Машината е универсална и много необходима за бързото извършване на строителни работи на трудни терени. Лесно се транспортира с камион по строителните обекти на фирмата в различни райони на страната.
7.Трошачка-1бр. Досега фирмата използваше подизпълнители за натрошаване на инертни материали, което е свързано с големи разходи. Фирмата планира да закупи модерна високопроизводителна нова трошачка, която да снабдява бързо и на ниска цена компанията със строителни материали. Трошачката е мобилна и не са необходими големи транспортни разходи за зареждането и. Модерната машина може да рециклира бракувани или стари строителни материали, като ги натрошава на определени фракции, пресяват и почистват. След като постигнат необходимото качество, рециклираните строителни отпадъци отново се влагат в производството.
8.Компресорна станция с инструментална екипировка-1бр. Посредством новата компресорна станция, окомплектована с необходимата екипировка и инструменти, ще могат да се извършват специализирани строителни и ремонтни работи.
9.Хидравлична станция-1бр. е с къртач необходим за строителните и ремонтни дейности на фирмата.
Инвестициите се отнасят за мерки 1, 2, 3 ,4, 5, 6, 7, 8 и 9 от енергийния одит
Стъпките за изпълнение на дейността:
1. Избор на изпълнител за мерки 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7-чрез „Избор с публична покана“ за мерки 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 (от 1 до 4 месец);
2 Избор на изпълнител за мерки 8 и 9-чрез съобщението за набиране на ценови предложени (от 1 до 4 месец);
2. Сключване на договор и доставка (от 4 до 10 месец);
3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). |
1 584 352.63
|
1 584 248.38
|
Консултантски услуги- ( като част от дейността ще бъдат извършени следните услуги: въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт- EN ISO 50001, услуги за Енергиен одит който е извършен предварително, Публичност и Визуализация).:
Като част от дейността по проекта ще бъдат ще бъдат извършени следните услуги:
1.Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001;
2.Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001;
Стандарта създава рамка за управление на енергийните характеристики и контрол и намаление на енергийното потребление.Системата за управление на енергията обхваща следните основни процеси:
-Енергийно планиране;
-Енергиен преглед – включващ енергийното потребление и анализ на използваната енергия;
-Енергийно обследване – включващ данни за енергийните характеристики на дейността и определянето на енергийна базова линия;
-Планиране на управлението на енергията.
Стандартът определя изискванията за създаване, внедряване, поддържане и подобряване на системата за управление на енергията, чиято цел е да даде възможност на фирмата да следва систематичен подход за постигане на непрекъснато подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност , енергийната сигурност, използването на енергия и потреблението. Стандартът има за цел да помогне на компанията непрекъснато да намалява консумация на енергия, и следователно разходите си за енергия и емисиите на парникови газове. Ползите от стандарта са намаляването на разходите за енергийни ресурси и ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда. Това води до подобряване на енергийната ефективност, намаляване на себестойността на произвежданата продукция и повишаване на конкурентоспособността на фирмата.
3.Услуги за Публичност и Визуализация. Планира се изработка и доставка на 2 броя табели които трябва да се монтират на видно място във фирмата.
4.Консултантски услуги за Енергиен одит. Това е единствената дейност по проекта, която се извършва предварително с цел да предпише енергийно ефективни мерки, които да помогнат на кандидат бенефициента да планира инвестициите си. Съгласно указанията във формуляра за кандидатстване се бележат че започват в първия месец със срок на изпълнение 2 месеца.
Стъпките за изпълнение на дейностите:
1. Избор на изпълнител - ще се осъществи чрез съобщение за събиране на ценови предложения за избор на изпълнител (от 1 до 4 месец);
2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец); |
35 950.00
|
35 378.00
|