Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 557 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

COVID-19 - virus has created an exceptional situation that needs to be addressed with specific measures to support and protect the most vulnerable to infection. It is envisaged to set up a dispatch point (furnished and equipped) in the municipality building, from which the tasks of the persons appointed under a labor contract will be allocated to care for the need for prevention of the spread of COVID-19. For workers, PPE and disinfectants will be purchased. The appointees will serve the target group in relation to the provision of vital products - medicines, food and cleaning supplies, and more.
The implementation of the project is to provide access to services of vulnerable persons, incl. people with disabilities or self-care and quarantined persons most at risk of COVID-19,
Activities envisaged: 1. Provision of "Social patronage" service 2. Provision of transport, materials and supplies
Duration of the service: 8 m. The number of eligible users in Opaka Municipality is 23 persons.
The Opaka Municipal Patronage project proposal will implement policies for the care of the elderly, the disabled and those at risk and quarantine, to overcome the unprecedented challenges associated with the outbreak of COVID-19 in order to protect the population and prevent of distribution.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на услуга "Социален патронаж": Подборът на предоставящите грижа ще се осъществи преди официално стартиране на проекта. Те ще изпълняват задълженията си, считано от първият работен ден за м. Май - 04.05.2020г. Ще се наемат лица от общинския център и населените места в община Опака: селата Крепча, Люблен, Горско Абланово, Голямо Градище и Гърчиново. Лицата ще са с готовност да изпълняват дейностите по проекта. Предвижда се назначаване на 1 лице на 8 ч. трудов договор и 5 бр. на 4 часов трудов договор. За организиране изпълнението на дейностите и разпределението на задачите ще се грижи диспечер/функционален експерт по проекта. Той ще е назначен на граждански договор и ще е свързващо звено, което координира ежедневни дейности и ще разпределя задачите, след получаване на информация от РДСП, РЗИ, медицински звена, общински власти и тн. Ще отговаря за обезпечаването с дезинфектанти и лични предпазни средства, ще комуникира пряко с ръководството за изпълнение на проекта. Експертът ще притежава висше образование и над 5 години релевантен опит в управление/изпълнение на проекти и богат организаторски опит. За допълване информацията за бедстващи ще се получават и сигнали на гражданите: чрез отворена телефонна линия за приемане на сигнали от граждани и за оказване на съдействие, и подпомагане на възрастните хора на територията на общината, за закупуване на хранителни продукти, медикаменти и плащане на битови сметки. Служители от общинската администрация ще изготвят и актуализират списък на уязвимите лица (информация от проект Топъл обяд или в списъка на чакащите на социалната услуга; изявили желание за получаване на домашен помощник, но не попаднали в одобрените от ДСП, и др.) 0.00 30 722.33
Осигуряване на транспорт, материали и консумативи.: Предоставящите грижа ще бъдат обезпечени с необходимите материали и консумативи за изпълнение на дейностите по проекта. Ще се закупят дезинфектанти, маски и ръкавици за предоставяне на ежедневните им задължения. Диспечерският пункт ще е оборудван за предоставяне на услугите. Наетите лица ще ползват служебен транспорт на Община Опака. При необходимост от пътуване до общинския център, до близкия гр. Попово или до областния център гр. Търговище ще се допуска и пътуване с обществен транспорт. Пътуванията извън общината ще се извършват изключително рядко, при извънредна необходимост и липса на друг начин за придвижване до по- големи общини за закупуване на специфични материали/лекарства и тн. 0.00 6 720.35

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).