Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The main activity of "Vitos Agro" EOOD is trade with animal products intended for animal feed. The organisations dealing with livestock farming and trade with products made from livestock have a great interest in the goods offered by the company. "Vitos Agro" EOOD has an office suitable for the opening of workplaces, which is not equipped and currently has no staff. By creating new jobs the company will be able to expand its operations. During their work, the employees will have the opportunity not only to practice new knowledge and skills but also to develop work habits that will help them in their future career.
The project proposal is aimed at three target groups - unemployed youths up to 29 years incl. Long-term unemployed and inactive persons and other unemployed and inactive persons.
The main objective of the project is a sustainable integration in the labor market of young people and improved access to employment for people who seek jobs and persons inactive on the labour market, including long-term unemployed and people distant from the labor market and specific objectives - promoting employment for people who seek jobs and persons inactive on the labour market, including long-term unemployed and young people up to 29 years by providing 10 new workplaces in "Vitos Agro" EOOD and increasing the knowledge and skills of hired under the project employees through their involvement in training on key competences.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от специалисти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в дружеството, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ще се създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще се организират редовни срещи между екипа на проекта с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител на отделните дейности, съгласно ПМС No 118 /20.05.2014г. и изискванията на Програмата. Ръководителя на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Отговаря за цялостното изпълнение, контрол и управление на проекта; - Подписва всички първични счетоводни документи и оригинали на фактури; - Участва в подготовката и изпълнението на тръжните процедури; - Осъществява контакти с хора и организации, които са пряко въвлечени в изпълнението на проекта; - Отговорен е за коректната комуникация между всички членове на екипа и участници в проекта; - Води работни срещи на екип за управление на проекта; - Текущо извършва преглед изпълнението на проектни дейности според Планът за действие; - Представя пред ДО междинните и окончателни финансови отчети; - Носи отговорност за акуратното отчитане на проекта, организира и контролира популяризирането на проекта; - Изпълнява и други конкретно възложени му задачи. Координатора на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Водене на текуща кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта; - Осъществяване на цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координиране на провеждането на процедурите по избор на изпълнители. Счетоводителя на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта; - Изготвяне на финансовите отчети; - Осигуряване на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участие в срещите на екипа по проекта. 20 000.00 15 900.55
Информация и публичност: Дейността за информиране и публичност ще се реализира с оглед осигуряване на широка информираност за проекта и финансиращите органи. Дейността за информиране и публичност ще се извършва при спазване на техническите характеристики на мерките за информиране и публичност и ще допринесе за преодоляването на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото и за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог. Средствата, заложени за дейността са за изработване на: - изработване и разпространение на 1000 бр. информационни брошури, които ще представят синтезирана информация за проекта, целите, дейностите и резултати; - два броя платени публикации в медии, която ще представят кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати; - изработване, доставка и монтаж на информационна табела с минимален размер А3, която ще се използва за визуализация и ще популяризира проекта, оперативната програма, ЕСФ и ЕС. - изготвяне на 100 бр. стикери, които ще бъдат залепени на всеки придобит по проекта актив. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответства на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Във всеки документ и актив, свързан с изпълнението на проекта, който се използва от обществеността или участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и подкрепата на ЕС чрез ЕСФ. 2 000.00 1 488.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: В рамките на проекта се предвижда наемането на 10 безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца. Длъжността, за която ще се наемат безработни и/или неактивни лица е “Търговски представител”, като основните функции за заемащите тази длъжност са: - Предлагат оферти и продават стоки на земеделски стопанства, производствени предприятия и други дружества; - Получават и актуализират информация за пазарни условия и наличие на конкурентни стоки и услуги; - Предоставят информация на бъдещи и настоящи клиенти за характеристики, функции и качество на продавани продукти, демонстрират техните качества и начини на употреба на място; - Определят цени и условия за кредитиране, записват заявки и уреждат доставки; - Представят на доставчици и производители клиентски реакции и изисквания; - Поддържат контакти с клиенти за осигуряване на добро обслужване. Основен партньор и доставчик на Витос Агро е немска фирма, поради което всички служители в организацията трябва владеят добре немски език, а за успешната им работа в офиса на организацията ще допринесат добрите компютърни умения, като по тази причина се предвижда всички новонаети, които не разполагат с подобни умения да преминат обучения по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Множеството пътувания за установяването на контакт с потенциални и настоящи клиенти на организацията ще изискват и притежаването на шофьорска книжка категория В. По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност не само да практикуват новите знания и умения, но и да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация. Средствата, заложени за тази дейност са за възнаграждения на наетите лица, които са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. Предвидени са и средства за разходи за прослужено време; за извънреден труд, който се налага при спешни поръчки; за неизползван отпуск; за обезщетения за временна неработоспособност, които са за сметка на работодателя. Предвидени са и разходи за трудова медицина. 137 296.00 105 241.60
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Изборът на лица за включване в обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото на всяко от лицата. В рамките на тази дейност се предвиждат следните обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Чуждоезиково обучение по немски език за нива А1, А2, Б1 с обща продължителност не по-малка от 300 часа и обучения по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” - Обучение по Компютърна грамотност, работа с текстообработващи програми Microsoft Word, работа с електронни таблици Microsoft Excel, интернет и антивирусен софтуер и изготвяне на презентации с Microsoft Power Point с обща продължителност не по-малка от 65 часа. Обученията по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” ще са със следната програма: Немски език - ниво А1 по Европейската квалификационна рамка: Хорариум на обучението - 100 учебни часа. 1.1. Теория - 60 учебни часа. 1.2. Практика - 40 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Немски език - ниво А2 по Европейската квалификационна рамка: Хорариум на обучението - 100 учебни часа. 1.1. Теория - 60 учебни часа. 1.2. Практика - 40 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Немски език - ниво Б1 по Европейската квалификационна рамка: Хорариум на обучението - 100 учебни часа. 1.1. Теория - 60 учебни часа. 1.2. Практика - 40 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обученията по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще са със следната програма: Обучение по компютърна грамотност Хорариум на обучението - 20 учебни часа. 1.1. Теория - 10 учебни часа. 1.2. Практика - 10 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обучение по работа с текстообработващи програми Microsoft Word. Хорариум на обучението - 15 учебни часа. 1.1. Теория - 7 учебни часа. 1.2. Практика - 8 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обучение по работа с електронни таблици Microsoft Excel. Хорариум на обучението - 15 учебни часа. 1.1. Теория - 7 учебни часа. 1.2. Практика - 8 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обучение по работа с интернет и антивирусен софтуер и изготвяне на презентации с Microsoft Power Point. Хорариум на обучението - 15 учебни часа. 1.1. Теория - 7 учебни часа. 1.2. Практика - 8 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Разходите за обучение по ключови компетентности са в размер, съответстващ на заложения в ПМС 251/21.10.2009 г. за съответното обучение. 9 500.00 9 250.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места в офиса на организацията. В случая ще се обособят: 10 работни места за търговски представители, които ще бъдат оборудвани с необходимото за работата им оборудване - 10 лаптопа, 10 офис бюра, 2 мултифункционални устройство (скенер, копир и факс), ергономични столове, секция за документи, контейнери за документи, и други. Едни от основните задължения на търговските представители включват демонстрация на предлаганите продукти, предлагане на оферти и продажба на стоки, на място при конкретните клиенти. Голяма част от настоящите и потенциалните клиенти на дружеството - животновъди се намират в труднодостъпни и високопланински райони, където няма осигурен регулярен превоз, а пътищата не позволяват използването на обществен транспорт и стандартни транспортни средства, като ситуацията става още по-тежка през есенно-зимния период. Това, което допълнително ще затруднява работата на търговските представители е спецификата на продуктите, които Витос агро предлага - странични животински продукти, предназначени за храна на животни, които са тежки и обемни. За да се разрешат описаните по-горе проблеми и осигури пълноценната реализация на новоназначените лица е наложително осигуряването на подходящо превозно средство, с което фирмата не разполага и поради което в рамките на проекта се предвижда закупуването на превозно средство със подобрена проходимост и товароносимост, като основните изисквания ще бъдат: задвижване на четирите колесни оси, възможност за блокиране на междуосевия и заден и/или преден диференциал, минимум 5 места, товароносимост от минимум 1500 кг. и полезен обем за товари от поне 1300 литра. По този начин ще бъдат обезпечени всички основни дейности, които наетите по проекта лица трябва да извършват. Превозното средство ще се ползва от всеки от представителите на целевите групи при необходимост. Придобитото обзавеждане, оборудване и МПС по проекта ще бъде застраховано. 69 800.00 69 654.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).