Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

With the project proposal "Patronage care for elderly and disabled people in Razlog municipality" the policies of the present operation for providing additional public resources in support of the state of emergency measures and the consequential period of social isolation will be fulfilled. This will be ensured by providing a network of domestic services with the aim of limiting contact between people, while supporting the ones who are most at risk by COVID-19.
The service will be administrated in a building which is property of the Municipality. The envisioned activities are as follows:
1. Selection of staff for providing services for overcoming the consequences of the coronavirus.
2. Delivery of food, food and necessities, incl. medicines (purchased with consumer funds or by means other than the contract), payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative services (with consumer funds or other means other than the contract).
3. Providing personal protective equipment and disinfectants for the people providing the services. 
The personnel will consist of a coordinator, a dispatcher and carriers.
The duration of the project and  the target group's service is 10 months and the services will be provided according to the needs of the target group and at the time they need. 
The number of users who they will be directly affected by the implementation of the project in the municipality The reason is 77 persons. 
Realization of the project proposal of Razlog Municipality contributes to the prevention and support of access to vulnerable persons, disabled people with disabilities self-care, quarantined persons and activities, directly related to the protection of the health of persons at risk in most of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса.: Дейността за подбор на персонал за предоставяне на услугата ще гарантира постигането на целта на настоящето проекто предложение. Предвиждаме заетите лица за предоставяне на услугата да включват персонал от: 1 бр. координатор, 1 бр. диспечер и 9 бр. разносвачи. Подбор на лицата за предоставяне на услугата ще се извърши още през първата седмица на проекта. Новоназначените лица ще бъдат наети чрез проведен подбор в спешен порядък. Наемането на лицата, които ще предоставят услугите, ще бъде съобразен с КТ и вътрешните правила на общината. Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Едновременно с това ще се организира създаването на "Диспечерски център" в помещение собственост на община Разлог, където нуждаещите се лица ще могат да се обаждат и заявяват своите нужди от подпомагане. Ще се проведе инструктаж на лицата, които ще предоставят услугите на лицата от целевата група като доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Услугите към целевата група ще се предоставя в рамките на 10 месеца, а услугите ще се предоставят в зависимост от нуждите на лицата от целевите групи и в необходим за тях момент. За подбор на целевата група ще се използват всички комуникационни канали - обявление на интернет сайта и таблото за обяви на Общината с информация за разкрития "Диспецерски център" на общината; информация и списъци от РЗИ гр. Благоевград за поставените под карантина лица; както и местните кметове ще предоставят списъци с лицата, отговарящи на целевите групи но нямат телефон и не могат да се свържат с диспечерския център. Някои от наетите лица ще са на граждански договор, като техните възнаграждения няма да превишават 40 % от заложения разход по бюджетно перо 1.1. Възможно е някои от тях да са в пенсионна възраст. Водещ принцип при предоставяне на услугата ще бъдат нуждите на лицата от целевите групи и какво точно им е необходимо в дадения момент. Преди стартиране на изпълнение на услугата предвиждаме да са приключили всички подготвителни дейности за нейното осъществяване – осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите, организиране на "Диспечерски център" и информиране на обществеността за същността на проекта. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните традиционно предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19 , а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа, от която се нуждаят. 0.00 30 490.71
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).: Дейността включва дейности по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), доставка на лекарства (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Услугата ще стартира след извършване на подбор на целевите групи. Начин за идентифициране на целевите групи: 1. Нуждаещите се лица от горепосочените целеви групи ще могат да се обаждат на отворената телефонна линия в "Диспечерския център" в гр. Разлог и да се запишат в „Регистъра на обажданията“; 2. Община Разлог ще поиска списъци с лицата, отговарящи на целевите групи от всички кметове по населени места; 3. Община Разлог ще ползва база данни от списъци с лицата, отговарящи на целевите групи получена от Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Разлог. Списъци, които вече имаме и са все още актуални от работата по проект „Осигуряване на топъл обяд в община Разлог“ по ОП за храни и/или основно материално подпомагане; 4. Ще се използва информацията, изпращана от РЗИ гр. Благоевград за поставените под карантина граждани на общината. Ще се използват всички комуникационни канали - обявление на интернет сайта и таблото за обяви на Общината с информация за разкрития по проекта "Диспецерски център" на общината; информация и списъци от РЗИ гр. Благоевград за поставените под карантина лица; както и предоставени списъци от местните кметове с лицата, отговарящи на целевите групи но, които нямат телефон и не могат да се свържат с диспечерския център. Ще се разработят необходимите документи за функциониране на услугата. Услугата ще се предоставя в рамките на 10 месеца, като всеки потребител ще получава услуги в зависимост от нуждите си и в необходимият за него момент. Разпределението на заетостта на наетите лица ще е в задълженията на персонала на услугата, които ще администрират предоставянето на услугата. Ще се спазва изискването услуги, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират. Изискването за липса на двойно финансиране ще се спазва стриктно, т.е. едно лице от целевата група не може да получава една и съща услуга, финансирана от различни източници, независимо дали средствата са от националния бюджет, от Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. Брой лица, които ще ползват услугата (целевата група) са 77 лица. Броят наети лица ще включва координатор, диспечер и разносвачи. За транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата общината ще предостави автомобил за целите на проекта. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. 0.00 59 021.14
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. : За обезпечаване ежедневната дейност и безопасност на персонала на услугата предвиждаме закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. За изпълнение на дейностите по проекта общината ще предостави автомобил за целите на проекта. То ще се използва само в случаите, когато е крайно наложително. Няма да бъде използвано за икономическа или друга дейност на общината, съгласно административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. За използването му е предвидено гориво за достигане на всички населени места в община Разлог Населени места, които ще обхожда транспортното средство освен гр. Разлог са и 7 села в общината - с. Баня, с. Бачево, с. Горно Драглище, с. Долно Драглище, с. Годлево, с. Добърско и с. Елешница. Предвижда се оборудване на Диспечерския център в гр. Разлог с 1 брой компютърна конфигурация, 1 бр. бюро и 1 бр. стол. Тези разходи са наложителни поради факта, че помещението, определено за Диспечерски център не е обзаведено и е отдалечено от сградата на общинска администрация. Общината няма достатъчен ресурс, с който да обезпечи технически Диспечерския център. В Диспечерския център ще се води Регистър на обажданията; ще се създават документи, необходими за изпълнението на проекта - списъци, графици, протоколи, отчетни форми за извършената работа от разносвачите, отчети за дейсността на центъра и др. 0.00 35 804.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).