Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project will be implemented by Milex - 08 Ltd. The company meets both the general and specific requirements for eligibility of the applicants under the present procedure for project proposals.  

The common goal is to improve the quality of the working environment in Milex - 08 Ltd and to expand the opportunities of the unemployed and inactive people.  

Specific objectives: 
• Expanding the opportunities of the unemployed and inactive people by hiring them in the company to cover its needs. 
• Creating favorable conditions for the implementation of direct obligations of the persons included in subsidized employment of the project by buying equipment.

In order the planned results to be achieved, the project proposal is expected to complete the following activities: 
• Organization and management. 
• Selecting contractors of project activities. 
• Hiring of unemployed and/or inactive people. 
• Purchasing the required equipment for the newly employed personnel in order to accomplish their obligations. 
• Providing information and publicity.  

Total eligible expenses: 68 309,64 BGN. 
Total amount of the grant: 68 309,64 BGN (100%). 

The project will be implemented on the territory of Bulgaria and will not be in any partnership with other companies or organizations. 

Duration of the project: 18 months.  

Project results: 
• Seven newly employed personnel hired on a full time contract of employment for a period of 12 months. 
• Delivered equipment necessary for the performance of official duties of the persons included in subsidized employment in the project.
• Increased public awareness of the EU financial contribution to the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Цел: Създаване на необходимата организация за изпълнение на предвидените проектни дейности в желания обем, срокове и размери на одобрения бюджет при спазване изискванията на действащото българско законодателство, законодателството на Европейската общност и чрез прилагане на добрите практики за управление на проекти. Описание: За да не възникнат затруднения при осъществяване на координацията между отделните изпълнители на дейностите, контрола за спазване на плана за изпълнение на проекта, постигането на прозрачност при избора на изпълнители, ефективното управление на безвъзмездно предоставената финансова помощ и други негативни резултати в хода на реализирането на проектните дейности, е необходимо да бъде създадена подходяща система за професионално управление и контрол на проекта, включваща: • ясно определяне и разделение на отговорностите във връзка с изпълнението на проекта. • поддържане на адекватна счетоводна система, осигуряваща отделна счетоводна аналитичност само за дейностите по договора. • създаване на условия за поддържане на адекватна одитна следа, осигуряваща спазване на разпоредбите за наличност на документите по чл. 140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17.12.2013 г. • спазване на принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на ЕП и на Съвета от 25.10.2012 г. • изготвяне и съхранение на документацията за проекта в съответствие с изискванията на Общи условия към финансираните по ОП „РЧР” 2014-2020 договори за безвъзмездна финансова помощ и други изисквания на УО. Отговорността за срочното и качествено изпълнение на проектните дейности и на проекта като цяло ще бъде възложена на Ръководител на проекта, а самото управление – на външен изпълнител. Етапи на изпълнението на дейността: • Определяне на отговорностите на Ръководителя на проекта. Ръководството на „Милекс-08“ ООД предвижда да бъде утвърден Ръководител на проекта с дългогодишен управленски опит и познания в областта на проектното управление, корпоративните финанси и механизмите на предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз. Основните задължения и отговорности на Ръководителя на проекта са подробно описани в Секция 9 „Екип“ от Формуляра за кандидатстване. Подробна информация за неговата квалификация и професионален опит, включително и за опита му в организацията и управлението на проекти по ОП „РЧР“, ОП „Конкурентоспособност“, ОП "Административен капацитет" и други програми се съдържа в автобиографията, приложена към Формуляра за кандидатстване. • Избор на външен изпълнител за управление на проекта. Професионалното управление на проекта ще бъде осъществено чрез подходящо подбран външен изпълнител, при спазване изискванията на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност и чрез прилагането на добрите практики за управление на проекти. Изборът на изпълнител ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с външния изпълнител за управление на проекта. В договора ще бъдат включени основните задължения на външния изпълнител за управление на проекта: - изготвяне на документи за избор на изпълнители на проектните дейности, при спазване изискванията на ПМС № 118/20.05.2014 г. и указанията на УО; - изготвяне на проекти на договори с избраните изпълнители; - осъществяване на контрол за срочното и качествено изпълнение на сключените договори с избраните изпълнители; - изготвяне на изискваната от УО и Сертифициращия орган информация относно изпълнението на договора; - изготвяне на междинни доклади и заключителен доклад съгласно образците от Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. 6 790.00 6 790.00
Избор на изпълнители на дейностите по проекта: Цел на дейността: Осигуряване на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на дейностите по проекта при спазване на принципите за публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, недопускане на конфликт на интереси и на осъществяване на корупционни схеми и практики. Описание на дейността: Техническото изпълнение на дейността ще бъде възложено на избрания външен изпълнител за управление на проекта. Тъй като включените в бюджета на проектното предложение разходи за проектните дейности "Организация и управление на проекта", „Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“ и „Осигуряване на информация и публичност" са по-ниски от стойностите по чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС № 118 от 20 май 2014 г., „Милекс - 08“ ООД ще възложи изпълнението на тези дейности директно, без да провежда процедура за определяне на изпълнител, но при спазване изискванията на настоящата процедура и указанията на УО. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Изготвяне на документи за избор на изпълнители на проектните дейности при спазване изискванията на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на настоящата процедура и указанията на УО. Изпълнението на този етап е отговорност на избрания външен изпълнител за управление на проекта. • Определяне на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на проектните дейности. Решението за определяне на изпълнителите се взема от ръководството на „Милекс - 08“ ООД. • Изготвяне на проекти на договори с избраните изпълнители. Изпълнението на този етап е отговорност на избрания външен изпълнител за управление на проекта. • Изпращане на покани до определените изпълнители на проектните дейности за подписване на договори за изпълнение на съответните проектни дейности. • Сключване на договори за реализиране на съответните проектни дейности. 0.00 0.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за нуждите на „Милекс - 08“ ООД: Цел на дейността: наемане на подходящи служители за нуждите на „Милекс - 08“ ООД от контингента на търсещите работа и неактивните лица. Описание на дейността: Дейността включва предприемането на административни действия от страна на ръководството на „Милекс - 08“ ООД, свързани с назначаването на 7 (седем) служители, наети на трудов договор на пълен работен ден (8 работни часа) за период от 12 месеца. С проектното предложение се предвижда търсещи работа и неактивни лица да бъдат наети на следните длъжности: Уеб дизайнер, Графичен дизайнер и Дизайнер печатни изделия. Всички новоназначени лица попадат в обхвата на единичните групи професии от 2 клас от Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД) 2011 г. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Проектът предвижда наетите безработни и/или неактивни лица да бъдат от следните специфични категории на целевата група: • безработни младежи до 29 г. – 5 души; • безработни лица на възраст над 54 г. - 1 човек; • продължително безработни и неактивни лица – 1 човек. Основните етапи, през които ще премине процесът на наемане на безработни и/или неактивни лица, са следните: • Планиране на персонала – този етап е завършен при подготовката на проектното предложение. В съответствие с утвърдената стратегия за краткосрочното развитие на дружеството, ръководството на „Милекс - 08“ ООД идентифицира потребностите от необходимия персонал, дефинира длъжностите, за които ще бъдат назначавани лица в рамките на проекта, кодовете на професиите по НКПД, периодът на назначаване на работа на новоназначените лица и минималните осигурителни доходи за съответните длъжности. Въз основа на това е изготвен Бюджетът на проектното предложение в частта му за наемане на безработни и/или неактивни лица за нуждите на „Милекс - 08“ ООД (Раздел I „Разходи за персонал“, бюджетно перо 1). • Подготвителни дейности по наемането на лицата от целевата група – този етап ще бъде проведен след приемането на проектното предложение и включва създаване на критерии за оценка на кандидатите, изготвяне на длъжностни характеристики, публикуване на обяви на сайта на „Милекс - 08“ ООД, преглед и оценка на постъпилите документи от кандидатите, провеждане на разговори по телефона или лице в лице с подходящи кандидати и оценяване на тяхната компетентност, необходима за съответната позиция, изпращане на предложение за работа на успешните кандидати. До участие в обявения подбор ще бъдат допускани само лица, които отговарят на изискванията в Насоките за кандидатстване. Продължителността на този етап е 4 месеца, поради вероятността изборът на подходящите служители от групата на безработни и/или неактивни лица да е по-труден и по-продължителен във времето. • Назначаване на персонала – новоназначените в рамките на проекта лица ще бъдат наети по трудово правоотношение при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Времетраенето на субсидираната заетост на новоназначените в рамките на проекта лица е 12 месеца. Общата продължителност на дейността е 16 месеца, в т. ч.: • подготвителни дейности по наемането на лицата от целевата група – 4 месеца. • субсидирана заетост на новоназначените в рамките на проекта лица - 12 месеца. 40 274.64 42 971.75
Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта: Цел на дейността: създаване на необходими условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта. Описание на дейността: За да бъдат създадени необходими условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта, ще бъде закупено следното оборудване: • преносим компютър с възможност за безжична връзка по всички приети стандарти (WiFi, Bluetooth, 3G) - 7 бр. • огледално-рефлексен фотоапарат – 1 бр. • цифрова видеокамера – 1 бр. Преносимите компютри са предпочетени пред стационарните работни станции, за да се осигури мобилност на новоназначените лица и възможност за по-гъвкаво изпълнение на преките им задължения. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Избор на доставчик. Изборът на доставчик ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118 от 20 май 2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с избрания доставчик. • Доставка на договореното оборудване. • Подписване на приемо-предавателен протокол. С практическото осъществяване на дейността ще се постигне общата цел на проектното предложение - подобряване на качеството на работната среда в „Милекс - 08“ ООД. Предназначението на закупеното оборудване ще бъде запазено от „Милекс - 08“ ООД за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. 19 950.00 19 950.00
Осигуряване на информация и публичност: Цел на дейността: Информиране на широката общественост относно същността и целите на проекта, постигнатите в процеса на неговото изпълнение резултати, ползите за целевите групи и финансовата помощ на Европейския съюз и правителството на Република България чрез ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. за реализирането на проекта. Описание на дейността: За да бъде информирана обществеността за предвидените с проекта дейности за подобряване на качеството на работната среда в „Милекс - 08“ ООД и за разширяване на възможностите за достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, „Милекс - 08“ ООД ще организира изпълнението на различни мерки за информация и комуникация при визуализацията на проектните дейности. Задължителните изисквания на тези мерки, както и начините и методите за тяхното изпълнение ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Във всички документи, свързани с реализирането на проекта, ще бъде посочвано, че той се изпълнява в рамките на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., осъществявана с подкрепата на Европейския социален фонд на Европейския съюз. С проектното предложение се предвижда да бъде публикувана статия, оповестяваща стартирането на проекта, предвидените дейности и очакваните ползи след неговото реализиране. Ще бъде подчертан финансовият принос на Европейския социален фонд на Европейския съюз за реализирането на тези ползи. При успешното завършване на дейностите отново ще бъде публикувано съобщение в пресата с обобщени резултати от проекта. В рамките на два дни от сключването на договора за безвъзмездна финансова помощ на интернет страницата на „Милекс - 08“ ООД ще бъде публикувана обща информация за одобрения за финансиране проект, за неговите цели и резултати, за общата стойност на проекта, както и за размера на европейското и националното съфинансиране. В хода на изпълнение на проекта ще бъдат публикувани регулярни съобщения за напредъка на проектните дейности. В публикуваните съобщения ще бъде подчертаван финансовият принос на Европейския социален фонд на Европейския съюз за реализирането на проекта. След подписването на договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде изготвена информационна табела. Табелата ще бъде поставена на входа на офиса на „Милекс - 08“ ООД за целия период на изпълнение на проекта и ще съдържа информация за наименованието на проекта и главната му цел, за общата стойност на проекта, както и за размера на европейското и националното съфинансиране, за началната и крайна дата на изпълнението на проекта и за финансовия принос на Европейския социален фонд на Европейския съюз за реализирането на проекта. За закупеното с настоящия проект оборудване, свързано със създаването на нови работни места в „Милекс - 08“ ООД, се предвижда да бъдат изготвени и поставени информационни стикери, включващи информация за номера на договора за безвъзмездна финансова помощ и за финансовия принос на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., осъществявана с подкрепата на Европейския социален фонд на Европейския съюз. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118 от 20 май 2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с избрания изпълнител. • Изпълнение на сключения договор. • Подписване на приемо-предавателни протоколи. 1 295.00 1 295.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).