Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

(A) Need for the project
The project will make a significant contribution to improving the conditions for early childhood care and educational services in the city of Plovdiv. The capacity of the city's educational infrastructure will be optimized,  through the construction of a new kindergarten and a new building connected to the existing one. The construction of these 2 buildings  will lead to a better educational environment and more sports opportunities for children. The implementation of energy efficiency measures will respond to the need to reduce energy and resource costs - in line with environmental priorities and sound financial management of public institutions. 
(B) Target groups
The target groups of the project include children up to three years of age (children under 3 years of age may enter kindergarten in September provided that they reach 3 years old by the end of the calendar year); preschool children; children with physical disabilities; staff of the renovated sites.

(C) Expected results
(1) Reconstruction, reconstruction and construction of a new corps of Zornitsa Kindergarten;
(2) Construction of a new building of  Kamenitsa Kindergarten.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по сходни проекти в община Пловдив. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. За конкретния проект е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител на проект; (2) Координатор - външна услуга; (3) Експерт - финанси; (4) Експерт СМР дейности - външна услуга; (5) Юрист- външна услуга; На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда деветте експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети. (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания; Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни; 141 610.00 163 201.74
Извършване на СМР за обект:Изграждане на нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица". : Изпълнение на дейности, както следва: 1. Изготвяне на инвестиционен проект за нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица". Дейността е извършена през 2015г. 2. СМР дейности за обект: Изграждане на нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица": - Извършване на демонтажни работи, включително натоварване, транспорт до лицензирано сметище и такса депониране на генерираните строителни отпадъци; - Изпълнение на СМР съгласно инвестиционния проект във фаза работен проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР; - Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти; - Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа; - Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на строежа; - Отстраняване на недостатъци, установени при предаването на строежа и издаването на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа; - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата. 3. Въвеждане в експлоатация на обекта. 4 204 419.88 5 377 294.47
Изпълнение на авторски надзор на обект "Изграждане на нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица".: Примерният обхват на дейност авторски надзор включва следните елементи: (1) Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния инвестиционен проект; (2) Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; (3) Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; (4) Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; (5) Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; (6) Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. 17 358.00 0.00
Изпълнение на строителен надзор на всички обекти на проекта : По време на строителството независима компания, ще упражнява независим строителен надзор със следния обхват: - Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. - Организира законосъобразно започване на строежите - Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството - Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството - Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението - Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи - Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на всички съществуващи обекти на проект „Образователна Инфраструктура“ - Издаване на технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на новопостроените сгради. - Окомплектова цялата документация необходима на Община Пловдив за приемането на обектите на проекта от ДНСК. 78 000.00 85 476.00
Изпълнение на доставки на оборудване и обзавеждане на всички обекти на проекта : Доставките на оборудване, съоръжения и обзавеждане по проекта са разпределени по обекти както следва: - Нова сграда на ДГ "Каменица"; - Нов корпус на ДГ "Зорница". 380 288.59 415 859.98
Одит на изпълнението на проекта : (1) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера (Закона за обществените поръчки и други приложими актове). Ако за възлагането на дейности на изпълнители не е приложим ЗОП, одиторът трябва да направи констатация дали начинът на възлагане е такъв, че да гарантира пазарна стойност на доставката/услугата/строителството. (2) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014 - 2020 г., детайлните правила за допустимост на разходите по съответната Оперативна програма, както и съгласно други актове. За допустимите разходи одиторът проверява дали те действително са платени и дали възложените дейности, за които бенефициентът е платил (услугата/доставката/строителството) са действително извършени. (3) Одиторът проверява и формира констатация дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход. Одиторът проверява дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента. (4) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта. (5) Одиторът проверява и формира констатация дали документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на програмата. При изпълнението на междинни проверки по ангажимента за договорени процедури констатации се правят за дейностите и разходите, включени в съответното междинно искане за плащане, а при изпълнение на окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури се прави констатация на документирането на дейностите по проекта като цяло. (6) Одиторът проверява и формира констатация дали в проверяваното искане за плащане са включени разходи, които са относими към отчетния период на ИП, както и са допустими за включване в него в случаите, когато такива разходи са извършени извън този период. (7) Одиторът проверява и формира констатация дали искането за плащане отговаря на актуалния към момента на подаването му формат и ако не – дали съдържа като минимум необходимата съгласно формата информация (напр. номер, вид, период, наименование и номер на съответния проект, наименование на бенефициента, банкова сметка, банков код, фонд на ЕС и др.), както и дали тази информация е коректна. (8) Одиторът проверява и формира констатация дали сумите по исканията за плащане са в размер, допустим за междинно/окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и дали съотношението между националното и европейското съфинансиране е спазено и съответните закръгления са коректно направени. (9) Одиторът извършва аритметична проверка (преизчисление) за съответствие и равенство на разходите, включени в искането за плащане. (10) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът поддържа специално обособена аналитичност в счетоводната си система за изпълнявания проект. При изпълнение на дейността одиторът ще съблюдава спазването на изискванията на действащото законодателство и в частност на: (1) Закона за независимия финансов одит; (2) Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; (3) Закона за счетоводството; (4) Закона за обществените поръчки; (5) Международните одиторски стандарти; (6) РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1303/2013. (7) РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 821/2014. (8) Други. ПОСОЧЕНАТА ОБЩА СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА Е ПО БЮДЖЕТА НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И Е БЕЗ ДДС. 1 083.00 0.00
Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проекта: В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Региони в Растеж 2014 - 2020" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: 1. Изработване на интернет банер Изработване на интернет банер за сайта на Община Пловдив с „хиперлинк“ към официалния сайт на ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г." и следва да визуализира логото на ОПРР . Банерът трябва да бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница и да бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. 2. Организиране и провеждане на официални церемонии - първи копки и откриване на обектите от проекта. Предвижда се провеждането на 2 официални събития при стартиране на проекта – „Първа копка“ на всеки един от обектите и 2 официални събития след завършване на строително-монтажните работи по обектите – „Рязане на лента“ на всеки един от обектите от проекта . 3. Провеждане на 2 публични събития (пресконференции). Организирането на публични събития, свързани с изпълнението на проекта изрично ще оповестяват, че съответния проект е съфинансиран със средства на ЕС. - На първата пресконференция ще бъде обявено стартирането на проекта: ще бъдат представени целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, екипът за изпълнение на проекта, както и финансовия принос на ЕС и ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г.“ За случая трябва да бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Встъпителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. - Втората пресконференция ще бъде организирана при приключване на проекта, за отчитане резултатите от проекта пред общността. За случая ще бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Заключителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. 4. Изработване, доставка и монтаж на 2 /два/ броя временни билбордове. По време на изпълнението на строителните работи по проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 2 броя временни билборда за постигане на максимална визуализация на извършваните дейности. 5. Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 2 /два/ броя. Не по-късно от три месеца след приключване на строително - монтажните работи, 2 (два) броя постоянни обяснителни табели ще бъдат монтирани на всеки един от обектите по проекта, след отстраняването на билбордовете, на видни места, достъпни за широката общественост и ще съдържат всички основни елементи, които са указани по-горе по отношение на билбордовете, но без датите за начало и край на проекта. 6. Изработка и доставка на промоционални материали Разпространението на промоционалните материали ще се извършва по време на предвидените по проекта събития, както и по време на други събития, организирани от Община Пловдив. 7. Изработка и доставка на транспарант Технически характеристики - размер 80 х 200 см, пълноцветен печат върху винил / едностранно/ с олекотена метална преносима сглобяема стойка и куфар/калъф за пренасяне. Транспарантът ще се поставя в залите, в които ще се провеждат пресконференциите по проекта. 8. Публикации/съобщения в местни печат, телевизия или електронна медия: Община Пловдив ще осигури минимум 2 публикации, след провеждане на официалните мероприятия. Минималните изисквания за съдържание на публикациите/съобщенията в местен печат или телевизия следва да съдържат: емблемата на ЕС, изписването на фразата „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента. 18 170.00 21 804.00
Изпълнение на инженеринг за обект: Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 градински групи на ДГ "Зорница" ;: 1.Дейности по инженеринг за обект: Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 градински групи на ДГ "Зорница"". Изпълнението на дейността по инженеринг ще включва проектиране, СМР дейности и осъществяване на авторски надзор. Проектирането следва да се придържа към изискванията на възложителя, описани в техническото задание. 2. Въвеждане в експлоатация на обекта. 3 538 285.80 4 287 890.11

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).