Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project envisages provision of 40 new sustainable jobs for STAR POST LTD. Whit purpose to create a favorable working environment, revealed the project jobs will be equipped and furnished.
This project meets the needs of unemployed young people under 29 years of age and inactive persons, by creating conditions for access to employment and sustainable inclusion in the labor market. Provide employment of STAR POST LTD is in an area that is attractive enough for young people and at the same time is an area of professional development that enables a person to appearances, to express themselves and show their knowledge and skills.
Applicants under this project is a company that continues to evolve and seek new ways and means for its improvement. This procedure is in line with the strategic objectives of STAR POST LTD. and in particular in hiring young people, their qualification and social inclusion, by satisfying the needs of the company for sustainable development and the creation of real opportunities for personal and professional development of active and ambitious people.
The target groups of the project are: Unemployed youths up to 29 years inclusive; Inactive persons.
The project aims to create 40 sustainable jobs in the STAR POST LTD. through employment of youths under 29 years old and inactive person.
As a result of the project target groups will undergo, which will be achieved to improve their qualifications, experience and competitiveness.
Key project activities:
1. Organization and management of the project.
2. Selection of contractors for the project.
3. Purchase of equipment, furniture and work clothes.
4. Selection, appointment and employment.
5. Activities for information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачно му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Основните етапи по изпълнение на дейност 1 са: - Планиране и дефиниране на обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта – избор на подход и методи за управление на риска на проекта, идентифициране и анализ на рисковите фактори и на степента на тяхното влияние върху целите на проекта; - Планиране на качеството – определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите – определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората – идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на доставките и услугите по проекта – определяне на вида и количеството на ресурсите, които е необходимо да бъдат предоставени на външни изпълнители; - Разработване на план за управление на проекта – представяне на резултатите от всички процеси на планиране в един съгласуван и разбираме от всички участници документ; - Създаване на интегриран процесен подход за изпълнение на планираните дейности за постигане на очакваните резултати; - Осъществяване на контрол чрез проектиране на инструментариум за наблюдение и измерване изпълнението на проекта; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител на проекта • Координатор • Счетоводител • Технически сътрудник Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок. 36 060.92 33 534.09
Избор на изпълнители по проекта: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. По настоящия проект, се планира провеждането на процедура чрез избор с публична покана, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 1 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г. за доставки на стойност 106400 лв. без ДДС. Процедурата ще има две обособени позиции за: 1) Доставка на работно облекло за стойност от 4400 лв. без ДДС; 2) Доставка на лекотоварни автомобили – 6 бр. на обща стойност 102000 лв. без ДДС. Процедурата е разделена в две обособени позиции, съгласно изискванията на чл. 10, ал. 1 от ПМС 118/20.05.2004 г. за недопускане разделяне на предмета на поръчката при изпълнение на сходни дейности. Останалите външни изпълнители по проекта ще бъдат избрани без провеждане на процедура, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 2 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г., а именно избор за предоставяне на услуги по осигуряване на публичност на стойност от 1600 лв. 0.00 0.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло: „СТАР ПОСТ” ООД е бързо развиващо се успешно дружество. Компанията е въвела Система за управление на качеството (СУК), съгласно стандарта ISO 9001:2008, за да приложи изискванията на стандарта в собствената си дейност, като с това удовлетвори по-пълно изискванията на своите клиенти и на други заинтересовани страни и осигури, че представяният продукт трайно ще отговаря на нормативните изисквания и на фирмената политика. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да търси способи и средства за развитие и за разширяване на мрежата от офиси и куриери, които да предлагат все по-качествени услуги на все по-голяма територия от Р България. За обезпечаване на дейността на екипа на компанията е необходимо и непрекъснато обновяване на автомобилния парк. Последният е един от най-съществените фактори, оказващи влияние върху бързината и качеството на предлаганите услуги на „СТАР ПОСТ” ООД. За реализирането на тази цел дружеството планира закупуване на 6 броя товарни автомобили, които ще използва в своята ежедневна дейност. Товарните автомобили, които ще се закупят по проекта ще отговарят на изискванията на европейските екологични стандарти в автомобилостроенето и ще бъдат напълно в съответствие с новите тенденции в областта на опазване на околната среда. Закупуването на оборудване, обзавеждане и работно облекло е необходимо за осигуряване на минималните условия за работа на новонаетите лица по проекта. Всички новонаети лица ще се включат в съществуващите офиси на компанията в областите София, София-град, Пловдив, Бургас, Добрич и Разград. Планираните активи по проекта, с изключение на работното облекло, ще бъдат насочени към общо 12 новонаети лица на длъжност Шофьор, лекотоварен автомобил. Новонаетите шофьори ще използват новозакупените моторни превозни средства в ежедневната си работа. За останалите новонаети лица на длъжност Куриер, „СТАР ПОСТ” ООД ще осигури със собствени средства необходимите условия и оборудване за всяко едно работно място. За всички новонаети лица е планирано закупуване на работно облекло (40 бр.). 106 400.00 101 250.00
Подбор, назначаване и осигуряване на заетост: „СТАР ПОСТ” ООД е динамично и пазарно ориентирана компания, която предоставя съвременни, ефективни и качествени куриерски услуги чрез адаптиране и добро познаване на потребностите на своите клиенти. Екипът на „СТАР ПОСТ” ООД отговаря на най-високите изисквания с бързина, точност, коректност и гъвкавост. Подходът на дружеството при работа с клиентите се базира на професионалния опит и задълбочения анализ на изискванията на всеки един клиент. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да продължи процеса на своето териториално разширение. Компанията се стреми да достига по-бързо и надеждно до все повече български населени места, като разширява мрежата си от офиси и куриери. Целта на дружеството е да предоставя все по-качествени услуги, като доставя навреме пратки както на физически лица, така и на юридически, вкл. на различни институции и администрации, с които „СТАР ПОСТ” ООД сключва дългосрочни договори за сътрудничество. Това от своя страна ще доведе и до създаване на условия за търсене и предлагане на заетост на допълнителен персонал. Допълнителните работни места ще дадат възможност на компанията да продължи с постоянни темпове своя път към растеж и развитие. В тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „СТАР ПОСТ” ООД за наемането на нови 40 безработни и неактивни лица. Дейност 4 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост до 12 месеца на 40 лица на следните длъжности: - „Шофьор, лекотоварен автомобил” с код по НКДП 2011 8322-2006 – 12 човека; - „Куриер” с код по НКПД 2011 9621-0001 – 28 човека; Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „СТАР ПОСТ” ООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст и неактивни лица. 246 729.60 98 968.40
Дейности за информация и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 50 плакати с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 2 000 информационни листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване на 10 информационни стикери, които ще се поставят върху закупените товарни автомобили и ще показват източника за финансиране; - публикуване на 1 платена публикация в местната преса, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - публикуване на подробна информация за проекта на интернет страницата на кандидата и периодично публикуване на актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение. 1 600.00 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).