Организация, координиране, управление и администриране на проекта: С цел ефективно управление и реализиране на проектните дейности, ще бъде сформиран екип, които да координира и администрира проектните дейности в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Членовете на екипа ще работят за осигуряване на необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на процедурите, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО в екипа на проекта ще бъде включен юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за СМР, доставки и/или услуги предвидени по проекта. За осигуряване на подкрепа при администриране и реализиране на дейностите по проекта и осигуряване качеството на изпълнение на проекта, председателя на УС на партньорската организация ще взема участие в работните срещи на екипа на проекта. |
40 041.95
|
159 046.95
|
Набиране на експерти: Предвиждаме набиране на екип от експерти: обучител за провеждане на десетдневно въвеждащо обучение за персонала на Центъра; обучител за провеждане на двадесетдневно обучение на лицата предоставящи социални услуги; психолог за осъществяване на психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги, по два дни месечно; супервизор за осъществяване на супервизия на персонала на Центъра и на лица предоставящи социални услуги; методик и асистент методик за разработване на методика за дейността на Центъра, както и рехабилитатор за директна работа с потребителите в домашна среда. |
0.00
|
0.00
|
Набиране на персонал на центъра: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един координатор грижи за възрастни хора в общността, двама сътрудници социални дейности, един медицински специалист 1/2 щат и един хигиенист 1/2 щат. |
0.00
|
0.00
|
Набиране на лични асистенти за работа с потребителите: Дейността включва набирането на лични асистенти за предоставяне на социални услуги на потребители в общността или в домашна среда. |
0.00
|
0.00
|
Разработване на методология за дейността на центъра: За гарантиране качеството и мултидисциплинарния подход на предоставяните в Центъра услуги , проекта предвижда разработване на детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги за потребители. Чрез прилагане на иновативни методи и практики, ще бъде осигурена възможност за избор на услуги и помощ при вземане на решения, коя е услугата, която в максимална степен отговаря на потребностите на потребителя. Методологията ще включва разработването и прилагането на комплекс от дейности, насочени към улесняване достъпа до здравни услуги, психологическа подкрепа, социални услуги в общността и подкрепа на социалното изключване на лицата с увреждания и лицата над 65 г. възраст в невъзможност за самообслужване. |
4 254.40
|
4 254.48
|
Обучение на екипа на центъра: Проекта предвижда организиране и провеждане на 5 дневно въвеждащо обучение, за екипа на Центъра - 5 човека. Провеждането на предвиденото по проекта обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера. |
247.85
|
1 980.84
|
Обучение на лични асистенти: Провеждане на 10 дневно обучение на личните асистенти - 30 лица, разделени на две групи по 15 човека. Дейността по провеждане на предвиденото обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера. |
2 548.92
|
0.00
|
Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите. Изготвянето ще се осъществи на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще е в рамките на два месеца от стартирането работата на Центъра, като от общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 50 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи", като ще бъдат направени нови оценки на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 11 лица. |
3 230.46
|
0.00
|
Извършване текущ ремонт на помещения: Предвиждаме текущ ремонт на част от предоставените помещения в сградата на Младежки дом в гр. Грамада. Сградата е публична общинска собственост, предоставена за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 335, взето с Протокол № 51/28.05.2015 г. Сградата е едноетажна, като общата площ на помещенията е 455 кв.м., а Центъра ще се ситуира на площ от 81,82 кв.м. Текущият ремонт е необходим, поради факта, че състоянието на помещенията не позволява нормално предоставяне на комплекса от социални услуги и обособяване на работни места за екипа на Центъра. |
24 600.00
|
49 200.00
|
Обзавеждане и оборудване на Центъра: За създаване на нормална работна обстановка за служителите на Центъра и оптимални условия за предоставяне на социалните услуги за потребителите, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др. |
20 980.00
|
41 913.89
|
Работа на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда: Дейността на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки на лицето да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; подкрепа изразяващеа се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи; осигуряване на психологическа подкрепа при поведенчески проблеми за лица, които нямат като водещ проблем психично разстройство, осигуряване на рехабилитационна терапия, според нуждите на конкретния потребител, улесняване достъпа до здравни услуги и развитие на индивидуални здравни и социални услуги, създаване на условия за успешна социална интеграция на хората с увреждания, Осигуряване на супервизия от външен експерт, за персонала на Центъра и на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители и др. |
397 784.52
|
268 934.91
|
Информация и публичност на проекта: За осигуряване на необходимата информация и публичност за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата, ще бъдат изготвени и отпечатани 500 бр. листовки, 150 бр. плакати и 500 бр. брошури. Чрез тях ще осигурим информиране на местната общественост за ролята на ЕС и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Изработка на 3 бр. табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За оповестяване на предстоящи събития и дейности по проекта ще бъдат изработени и отпечатани 50 бр. обяви, които ще бъдат разпространени в административния център на Общината и прилежащите и населени места. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО. |
2 928.00
|
5 856.00
|