Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at the SECTOR "CONDUCTING INFORMATION CAMPAIGNS"

         The present project has the ambition to carry out regional, advertising campaigns on the territory of the municipality of Pazardjik to enhance the image of aquaculture products. The campaign will be aimed at providing consumers with information on the different aquaculture types typical of the region and the aquaculture species with market potential. At the same time, the information campaign will highlight the grave consequences for nature and society of unwanted catches - poaching for aquaculture.
       The message of the Pazardzhik Municipality campaign will be "To include fish and fish products in our balanced and healthy diet and nutrition".
       The promotional activities provide the audience with proven utility and high nutritional value of fishery and aquaculture products with the idea of ​​encouraging their consumption. An Advertising Clip, an informational film, a fish guide, flyers, posters, lectures in front of students, and presentation of all activities on social networks are planned.
       The project involves conducting various events. There is also a tasting of fishery and aquaculture products to combine information with practice at the end of the campaign.

                 The emphasis in the campaign will be to promote fish products with market potential - sturgeons, African catfish, trout and species typical for the region. The listed species have very good or excellent market potential, these species have commercial significance in their cultivation for the Pazardjik region. All of them are farmed in a way that is environmentally friendly. Their presentation will also be accompanied by information on the reduction and stopping of illegal catches and the severe consequences for nature of these activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност №1 Начална пресконференция запознаване на местните медии и чрез тях обществеността за предстоящата кампания;: Екипа по проекта ще стартира с първоначална пресконференция, на която ще се представят дейностите на кампанията, целите и резултатите, които ще се постигнат. 0.00 0.00
Дейност №2 Създаване страница на кампанията в социалните мрежи с цел достигане до максимален брой лица. : Предвиждаме създаване на страница в Социалните мрежи, която да бъде изработена и изготвена професионално в синхрон с целите и слогана на кампнията. Идеята на страницата да може не само чрез информацията, но чрез визията си да привлече внимание върху темите и проблемите на кампанията. Страницата ежедневно ще бъде поддържана. Ще представя предстоящите и текущите дейности по проекта. Ще отразява резултатите от изминалите събития. Предвиждаме страницата да ползва и платените услуги за разпространение с цел да достигне до максимално много лица. 900.00 710.00
Дейност №3 Изработка на Слоган, Лого и Графична визия за Кампанията; : Изработка на Слоган, Лого и Графична визия на промоционалната кампания. Тази дейност ще бъде реализирана в две посоки. Първата посока е изработката на слоган и графична визия за популязиране на предимствата от консумация на аквакултури. Втората посока в изработката на слоган и графична визия ще бъде да се спре незаконния улов и последиците за природата от тази дейност. Логото на кампанията ще бъде общо и като отличителен знак. Изпълнението на тази дейности ще бъдат прецизирани и реализирани от специалисти за да може да са лесно запомнящи се и носещи съответното послание с цел постигане на заложеното по проекта. 3 350.00 3 350.00
Дейност №4 Разработване, отпечатване и разпространение на Информационни и материали за кампанията;: Флаер №1 ще бъде насочен към изпълнението на целите на кампанията - подобряване предлагането на пазара на аквакултури в регион Пазарджик; повишаване на потреблението на аквакултури в регион Пазарджик, подобряване на престижа на продуктите от аквакултури отглеждани и получени по метода на слабото въздействие върху околната среда; Изработка – формат А5, хартия 150 грама, гланц, пълноцветни – 4000 броя; Флаер №2 ще бъде насочен към Привличане на вниманието и повишаване на информираността на обществеността за последиците от незаконния улов и бракониерство, като се цели да доведе до ограничаване и намаляване на тези дейности. Изработка – формат А5, хартия 150 грама, гланц, пълноцветни - 4000 броя Плакати - Разработването, отпечатване и разпространение на плакати, съдържащи основните послания на кампанията в двете избрани посоки. При разработването на печатния материал задължително ще се съдържа логото, слогана и избраната графична визия в зависимост от посланието. Задължителен елементи ще бъдат и съответните знаци и абревиатури на оперативната програма. Разпространяването им ще бъде съобразено с нормативната уредба – на позволени от общината места. Плакат №1 Съдържа основните послания на кампанията - полезност и висока хранителна стойност на продуктите от аквакултури и техните предимствата и ползите от употребата им; Формат А3, цветност 4+0, хартия 130 грама. – 1000 броя Плакат №2 Съдържа информация за привличане на вниманието и повишаване на информираността на обществеността за последиците от незаконния улов и бракониерство. Формат А3, цветност 4+0, хартия 130 грама. – 1000 броя Рибен наръчник – малка книжка със забавен вид представяща информация за видовете риба характерни за регион Пазарджик. Ще съдържа информация за аквакултури отглеждат по метода на слабото въздействие върху околната среда с цел да са щадящи за природата и ползите от консумацията. Включените аквакултури ще бъдат с висок пазарен потенциал съгласно нормативните документи на ИАРА. Информацията за определените видове ще бъде съпроводена и с кратки и бързи рецепти за приготвяне на дадената риба. Формат - А6 -големина , 5 листа,+ 2 корици, УВ ЛАК, цвят 4+4 , 150 грама хартия - 500 броя. Разпространението на всички информационни материали ще става на ключови места в общината където човеко потока е голям - обществени, частни и държавни институции. Специално внимание ще бъде отредено и на местата за разпространение в търговската мрежа където хората правят своя избор при закупуването на храна като по този начин ще достигнат до максимален брой лица. Всички ще имат и своя електронен вариант, които ще бъде разпространяван ежедневно през социалните мрежи. Описаните информационни материали по кампанията ще бъдат разпространени по всички населените места на община Пазарджик. Населените места на общината са 32 броя. Разпространяването на материалите ще бъде съпроводено и с осъществяване на контакти с местните представители и общественици държавни и обществени учреждения, формални и неформални групи. – кметства, читалища, училища, пенсионерски клубове, места където се събират местните представители и др. С цел достигане до максимален брой лица заложените по-горе информационни материали ще бъдат разпространени и на възлови обществени места в общинските центрове на Област Пазарджик. Общинските центрове в област Пазарджик са 12 на брой и изготвените материали ще им бъдат предоставени и разлепени за да може и местната общественост да бъде информирана. Това ще даде мащабност на кампанията и ще обхване населени места с проблеми в незаконния улов поради наличността на големи водни обекти. 10 660.00 10 660.00
Дейност № 5 - Изработка на информационен филм и Разпространение сред учениците в Община Пазарджик: Времетраене до 10 минути. Съдържание, основните послания на кампанията - полезност и висока хранителна стойност на продуктите от аквакултури и техните предимствата и ползите от употребата им. Ще бъдат представени риби характерни за регион Пазарджик, аквакултури, които се отглеждат по метода на слабото въздействие върху околната среда с цел да са щадящи за природата и ползите от консумацията им. Филма ще бъде разпространен сред училищата на община Пазарджик – предоставен безплатно като училищен материал за часовете по здравословно хранене. С цел неговото популяризиране се предвижда пилотно провеждане на 10 лекции сред учениците 1-5 клас или 7-12 год. Таргетиране на тази целева група е цел да насочим част от основните ни дейности към подрастващото поколение, което трябва на този етап да изгражда и формира здравословни хранителни навици, едно от които е консумация на аквакултури. В беседите ще се насочи и вниманието на подрастващите към вредите за природата от незаконния улов-бракониерство. На тази възраст се формират навици и ценности, което е важно младите хора да изграждат правилна позиция за опазване на природните дадености. Формат: 1 брой до 10 мин. Quicktime (.mov); Codec: DV25 Filed Order: Lower field, Resolution: 720*576 (PAR-1.09) Audio: 48KHz 16bit, Stereo (uncompressed), Level: -9dB 9 450.00 9 450.00
Дейност № 6 Изработка на 30 сек. Рекламен клип и Разпространение на клипа: Изработка и Разпространение на Рекламния клип за популяризиране на ползите от консумация на риба с цел повишаване на потреблението на аквакултури в регион Пазарджик и подобряване на престижа на продуктите от аквакултури отглеждани и получени по метода на слабото въздействие върху околната среда. Целева група - обществеността на регион Пазарджик. Посланието ще е насочено към важната хранителна стойност на аквакултурите с цел промяна на тяхното потребителско поведение и успоредно с това повишаване консумацията на аквакултури. Това от своя страна ще доведе до подобряване на имиджа на сектора. Продължение на тази дейност е да бъде представен на широката общественост. За тази цел ще бъде закупено рекламно време на наличните видео билборди, които са на централни места в града за излъчване на рекламния клипа. Екипа по проекта предвижда в рамките на месец след избора на изпълнител да изготви рекламния клип. За период от 3 месеца ще бъде излъчван на видео стена в централната част на града всеки ден по 3 пъти на ден. Период на излъчване на клипа – 3 месеца; Формат на клипа -1 брой до 30 сек.; Quicktime (.mov); Codec: DV25 Filed Order: Lower field, Resolution: 720*576 (PAR-1.09) Audio: 48KHz 16bit, Stereo (uncompressed), Level: -9dB 6 400.00 6 400.00
Дейност № 7 Рибна дегустация в централната част на град Пазарджик: В края на информационната кампания предвиждаме да бъде извършена Рибна дегустация на подходящо място в центъра на града. Идеята на дегустацията е да се съчетае с местно обществено събитие за да се използва максимално ситуацията за обхващане на по-голям кръг от обществеността. На специално подготвен щанд ще се приготвят и предлагат местни видове риба отглеждани във ферми и рециркулационни системи от регион Пазарджик. Успоредно с това ще бъде изработен и поставен рекламно забавен макет на риба, с който може да се снимат по забавен начин участниците в дегустацията. Като допълнение към дегустационния щанд ще бъде изграден детски кът с аниматор, който по забавен за децата начин ще им предоставя информация за рибата, нейните хранителни стойности и колко е важно да пазим природата. Като част от цялостната концепция за дегустацията ще бъде проведена и кратка анкета където участниците ще изкажат мнението си аквакултурите, консумират ли рибни продукти и оценка за дегустираните аквакултури. Анкетата ще бъде обработена и представена във финалния етап на проекта - заключителната пресконференция. 5 880.00 5 880.00
Дейност № 8 Заключителна пресконференция запознаване на местните медии и чрез тях обществеността постигнатото за периода на реализиране на кампанията;: Екипа на проекта ще реализира заключителна пресконференция , на която ще представи подробно изпълнението дейности, постигнатите резултати и възможностите, които могат да бъдат продължени в бъдеще с цел консумацията на аквакултури в региона да нарасне значително. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).