Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

This project envisages investments in the provision of innovative tourist services related to fishing and outdoor ecotourism in the Fisheries Area (RO) and the promotion of folklore, local traditions and crafts as a means of preserving the attractiveness of the territory and developing cultural heritage. tourism.
By diversifying the traditional livelihood towards the development of alternative economic activities, in particular tourism, as well as by creating conditions for active social and cultural life, the project will contribute to the transformation of RO into a highly developed tourist center with preserved cultural, historical and natural sights and with a wide range of attractive tourist services.
The implementation of the project provides equal opportunities for development of the different social groups in the local community through their equal inclusion in the social and cultural life.
By developing an Internet-based site for tourist sites in the fishing area we will develop and promote tourism, historical monuments and folk customs of the area. Through an in-depth sociological study we will create a profile of the tourist and collect a database of information about the features and characteristics of each of the 32 settlements in the fishing community. As a final moment of the overall concept, we will create and print a brochure with the information on the site, which will be provided to the local community for its promotion. Flyers for promoting the site distributed in key places in the municipality. In parallel, all digital channels will be used to reach and present information to the widest possible users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност № 1 Организация и управление : Ще се извършат всички необходими действия за администриране и организиране дейностите по проекта. Екипът по проекта ще изготви и реализира документацията по изпълнение на изискванията за избор на изпълнител съгласно спецификата на програмата и националното законодателство. Дейността ще се изпълнява през целият период на проекта от неговото стартиране до окончателното отчитане. Ще се следи и изпълнението на дейностите на избраните Изпълнители. Екипът на фондацията ще осъществява ежедневна комуникация с изпълнителя в прецизиране на всеки елемент от изпълнението на проекта. Структура на въпросниците, проучвателна дейност за конкретното място. Събрана информация, редактиране и обработка на информацията, направения снимков материал и прочие. За това е определена тази дейност по проекта, тъй като се цели цялостна ежедневна работа между екипа на проекта и изпълнителя. Всеки един етап включва тяхното отчитане и приемане на възложената работа. 0.00 0.00
Дейност № 2 Провеждане на Социологическо изследване за изработката на Интернет сайта: Ще се проведе социологическо изследване и ще се изготвят: профил на местното население, профил на туристите., профил на местата и възможностите за туризъм и отдих. Ще се събере база данни от обекти, места, фирми и възможности за културно и историческо наследство и възможности за развитие на аквакултурите. В резултат на събраната и систематизирана информация ще се разработи интерактивен интернет сайт за възможностите за туризъм в рибарската област. 18 610.00 15 508.33
Дейност № 3 Изработка и внедряване на интерактивен интернет базирана система тип Smart Point: В резултат на събраната, систематизирана, редактирана и обработена информация от дейност №2 ще бъде внедрена в интерактивна интернет базирана система тип Smart Point Разработената интерактивна интернет базирана система по стандарт Smart Point ще включваща: Модул за управление на съдържанието, Модул за геолокация на конкретните обекти и позиционирането им на интерактивна карта; Мобилно приложение на системата; Модул за анализ на посещаемостта на потребителите; Модул за актуални новини и събития с администраторски панел; Модул за локализация на местни производители и търговци на аквакултури; Модул за представяне на всяко населено място от МИРГ - Пазарджик; Модул за представяне на ловно-рибарските дружества; Модул за отбелязване водните обекти – басейни, язовири и рибарници; Модул за Селски, и фестивален туризъм и знакови празници за селата Модул за Историческите забележителности в населените места. Модул за отбелязване на Еко туризъм. Модул за воден туризъм Модул с google maps карта който да води до местоположението на отбелязаните точки. Модул за коментари под съответната Smart Point (след регистрация) Информацията ще бъде придружена със снимки и видео материали където е възможно. Разработената система ще дава възможност за нейното актуализиране лесно и удобно. Като част от функционалността на системата ще бъде съобразена със спецификата на Google Ad и други популярни търсачки за да може винаги да излиза на челна страница при търсене по ключова дума. Това ще бъде част от стратегията и популяризиране на настоящата интерактивна система. Интегриране на Google Analytics за съставянето на детайлна статистика за посетителите на сайта. Визията на интерактивния сайт ще бъде съобразен с информацията, която съдържа, както и неговото име. В същото време да бъде лесен за запомняне и разпознаваем сред общността след неговото представяне. Ще се създаде QR код за сайта, който при разчитане да отвежда търсещия към информацията на интерактивния сайт. Кодът ще бъде популяризиран чрез информационните и дигитални материали по проекта. 10 460.00 8 716.63
Дейност № 4 - Дейности по публичност, визуализация и популяризиране на природно наследство и изработения интерактивен сайт; : За популяризиране на проекта ще бъдат използвани различни комуникационни канали, с помощта, на които информацията за дейностите и резултатите от него да достигнат до целевите групи. Ще бъде използван комуникационен микс, съчетаващ рекламни, медийни и ПР инструменти с цел максималното популяризиране на информацията за проекта, неговите цели, предимства и резултати, както и популяризирането на възможностите на създадената интерактивна базира система . Добрата комуникация ще осигури възможност за запознаване на обществото с дейностите и резултатите от проекта, като същевременно ще повишава видимостта и ще информира обществеността за помощта, предоставена от фондовете на ЕС, както и за ефекта, който ще има региона и общността осъществяването на конкретния проект. Начините за поднасяне на информацията ще бъдат в следната посока: Индиректна комуникация: • Чрез медиите - онлайн, електронни медии (радиа, интернет), специализирани медии (електронни и печатни); • Изработване и разпространяване на постери, брошури и други комуникационни материали; • Социални мрежи и интернет. Ще се следват следните принципи: ИНТЕГРИРАНОСТ НА ДЕЙНОСТИТЕ И АКТИВНОСТИТЕ; ТОЧНО НАСОЧВАНЕ НА ПОСЛАНИЯ, ЯСЕН И АДЕКВАТЕН ПОТОК НА ИНФОРМАЦИЯ КЪМ АУДИТОРИИТЕ; ПРАКТИЧЕСКА НАСОЧЕНОСТ НА СЪДЪРЖАНИЕТО; ЕДИНСТВО И КООРДИНИРАНОСТ; МЕТОДИ ЗА ДОСТИГАНЕ ДО ЦЕЛЕВИТЕ АУДИТОРИИ Дейността ще бъде насочена в две посоки: Първата посока е популяризиране на програмата ПМДР като в тази част ще бъде включена изработката на табло на проекта - 1 брой поставено пред офиса на проекта Втората посока ще бъде насочена към популяризиране на изработения интерактивен сайт, неговата публичност и природното наследство на рибарския район; Ще бъдат изработени следните информационни материали; Outdoor реклама Флаер А5 4+4 цвята, 130 грама хартия - 4000 броя ще съдържа информация за разработения интерактивен сайт и неговите възможности; Този материал ще бъде използван за масова реклама сред общността на рибарския район - представяне на възлови места за местната общественост - читалища, хранителни магазини, кметства и пощенски магазини. Плакати - Представящи сайта и дейностите по проекта , които ще бъдат разлепени на възлови места в района на рибарската област - 100 броя с параметри Цвят 4+0, 130 грама хартия, размер А3; Брошура 1000 броя - 32 страници, 4+4 цвята, А5 с информация за проекта, системата и включените в нея обекти. Брошурата ще бъде предоставена на заинтересовани страни в местни рибарски район. Средно около 30 броя на всяко населено място в рибарския район - читалища, кметства, библиотеки, училища и други. Интернет реклама: Най-бързо развиващият се медия канал, който позволява максимално точно таргетиране на комуникацията, както и ясно измерване на резултатите. Все повече потребители използват интернет като алтернатива или допълнение на стандартните информационни канали. • Социални мрежи: Популярността на социалните мрежи расте постоянно в Интернет пространството, създавайки подходяща среда за набиране на голям обем информация и провеждане на активна информационна политика. Социалните мрежи представляват големи общности от хора и/или организации, които са свързани чрез комуникационна среда, формирана от общи интереси, потребности, идеи, убеждения и т.н. Всеки участник в групата общува с останалите в социалната структура и служи като свързващо звено към други хора, които е възможно да се включат в групата. Изгражда се мрежа от взаимовръзки, основани на реални познанства или създаване на нови такива. • Facebook и Instagram са двете най-популярни социални мрежи в България и най- добрите платформи за достигане и ангажиране на потребителите, за споделяне на информация, съдържание, текстови и визуален материал. Популяризиране на сайта и информацията в него ще бъде и чрез дисплей кампания с банери в сайтовете на местни медии и Google Аd. 10 605.00 8 818.46

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).