Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 374 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

In Dolna Banya elderly and people with disabilities need to meet their complex needs, including health, to overcome social exclusion and poverty. This project proposal will enable about 70 persons to innovative services tailored to their specific needs based on individual needs assessment. On the one hand this would provide employment to unemployed people of working age, and the other will enable people with disabilities to choose the desired assistant. Each person with a disability, according to their needs, can use various services as required and the type of aid. It is possible that each of the service providers responsible for different types of activities.
Providing access to integrated services will be done by creating a new center for hourly service provision for social inclusion in the community or at home, and for this purpose will be made repair will be equipped and furnished room, which is municipal property - former denture laboratory.
The Center will provide psychological support, counseling and supervision of personnel providing services as well as motivational or other support to service users.
This project complements and builds upon the duties of municipal projects financed transaction "Help at Home" and scheme "Alternatives" OP HRD 2007-2013, as well as the procedure "New Alternatives" OP HRD 2014-2020.
Persons who use the service procedure "New Alternatives" will be involved in this project for this purpose will reassess the needs of users.
Through the project will provide integrated services for people with inability for self and for people with disabilities, will combine complex steps towards providing long-term care, incl. social and health services in the community or at home.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността се състои от 4 специфични поддейности: 1. Текущо управление и администриране на проекта; 2. Подготовка на технически и финансов финален доклад; 3. Избор на изпълнители за съответните дейности 4. Закупуване на канцеларски материали и консумативи, необходими за администрирането на проекта: хартия, папки, класьори, химикали, коректори и др. 42 000.00 41 821.55
Информиране и публичност: Тази дейност е ориентирана към привличане и ангажиране на общественото внимание към проекта като цяло - неговите цели, реализация и резултати. Конкретни дейности ще бъдат насочени към популяризиране на новите услуги чрез: 1. Използване на електронната страница на общината; 2. Изготвяне на рекламни материали (дипляни, папки, тефтери, химикали, торбички, магнити и др.); 3. Предоставяне на информация от проектния екип и ръководството на общината при важни събития в хода на проекта. 3 500.00 3 500.00
Текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Центърът за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда ще се създаде в помещение частна общинска собственост, намиращо се на втория етаж в южната част на двуетажна сграда - бивша зъбопротезна лаборатория. С Решение №14 от 24.01.2000 г. на Общински съвет-Долна баня имотът се предоставя за стопанисване на Средищна поликлиника, която с ПМС №205/29.09.2000 г. е закрита и към днешна дата съгласно АОС №420/27.05.2004 г. е собственост на община Долна баня. Това помещение се нуждае от текущ ремонт, който включва: смяна на дограма ( в момента е дървена и се намира в окаяно състояние), вътрешна изолация и облицовка по стени; смяна на врати, на осветителни тела, на подова настилка, ел.-захранване, разделяне на помещението на две с помощта на "леки" преградни стени, смяна на плочките на стълбите (защото повечето са счупени), които водят до помещението, шпакловане и боядисване на коридорното пространство, поставяне на парапети. Помещението ще бъде обзаведено и оборудвано с компютърни конфигурации, копирна машина, бюра, маси, столове, шкафове, етажерки. В това помещение ще работи персоналът, който ще бъде нает в Центъра, ще се извърши обучението на персонала за предоставянето на услуги - Дейност 5. Предоставянето на психологическа подкрепа и супервизия - Дейност 7, както и мотивационната и/или психологическа или друг вид подкрепа за потребителите на услугите - Дейност 8 също ще се извършват в това помещение. Ремонтът е задължително да бъде извършен, тъй като в сегашния си вид сградата е негодна за ползване. Предвид факта, че това ще бъде социална услуга, ползвана от възрастни хора и самотно живеещи е необходимо да се създадат условия , които да бъдат достъпни за потребителите. В сегашния си вид сградата е опасна и нейното ползване би могло да застраши живота на потребителите. От друга страна тази сграда е в непосредствена близост до кабинетите на частно практикуващите лекари, рентгеновата лаборатория , медицинската лаборатория, общината и други социални заведения, което я прави стратегически удобна за потребители на новата услуга. 45 000.00 92 020.00
Разработване на правила за дейността на Центъра и изготвяне на социални оценки на потребителите: За дейността на Центъра ще се разработят правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра. Предоставянето на услуги в Центъра ще се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка на всеки от тях. След приключване предоставянето на услуги те по "Нови алтернативи" ще се направи нова оценка на потребностите на ползвателите, за да бъдат включени в дейностите по настоящия проект. 5 000.00 4 991.17
Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Тази дейност включва въвеждащо обучение на кандидатите за предоставяне на услуги, които не са били обучавани за извършване на подобни на предвидените предвидените в проекта услуги. Целта е услугите, които ще се предоставят по проекта, да се предоставят качествено от лица с необходимите знания. 500.00 499.61
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Дейността включва четири поддейности: 1. Извършване на подбор на потребителите - 2 и 3 месец от стартиране на проекта; 2. Извършване на подбор на персонал - 2 месец от стартиране на проекта; 3. Предоставяне на интегрирани услуги - от 4 до 21 месец вкл. - общо 18 месеца; 4. Мониторинг на предоставяните услуги. 5. Закупуване на канцеларски материали и консумативи: копирна хартия, папки, класьори, перфоратор, телбод, химикали, джобове, разделители, тонер-касети. 388 600.00 348 361.36
Предоставяне на психологическа подкрепа и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: Предоставянето на психологическа подкрепа и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, ще се провежда два пъти месечно и ще помогне да бъдат решавани навреме възникнали въпроси, проблеми, казуси. 4 000.00 27 563.57
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Възрастните хора и лицата с увреждания трябва да имат гарантирана възможност за избор на услуги и да бъдат подпомагани при вземане на решение коя е услугата, която в максимална степен отговаря на техните потребности. По тази дейност е предвидено на потребителите да бъдат предоставяни рекламни материали, описващи предоставяните услуги в общината. Към Центъра на граждански договор ще бъде назначена медицинска сестра, която ще се грижи за предоставяне на здравни услуги на нуждаещите се лица. 7 000.00 3 705.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).